تعمیر پکیج دیواری بوتان

مرکز تخصصی تعمیر پکیج بوتان


آیا پکیج بوتان شما به درستی کار نمی کند اما نمی دانید ایراد آن چیست، ایا با خراب شدن دستگاه نگران سرمایش و گرمایش خانه یا اداره خود هستید و می خواهید کار تعمیر پکیج بوتان خود را به یک مجموعه متخصص و حرفه ای بسپارید. ما در ادامه به بررسی ویژگی های نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان ( الکترو خدمات ) می پردازیم. الکتروخدمات ارائه دهنده خدمات پکیج در محل است.

 

ارورهای پکیج بوتان

نصب پکیج بوتان

تعمیر برد پکیج بوتان

ریست کردن پکیج بوتان

هواگیری پکیج بوتان

عیب یابی پکیج بوتان

جرم گیری پکیج بوتان

راه اندازی پکیج بوتان

دانلود دفترچه راهنمای مدل های مختلف بوتان

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان

اگر به دنبال انتخاب نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در تهران هستید، الکترو خدمات یک پیشنهاد عالی برای شما است. تمامی کارشناسان و تکنسین های تعمیرات و سرویس را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کاربران ارائه می نمایند.

همچنین خدمات این مجموعه همراه با گارانتی معتبر است. موضوعی که نه تنها به حفظ کیفیت خدمات منجر می شود، بلکه به واسطه آن می توان از عدم آسیب دیدن دستگاه به دلیل بی تجربگی کارشناسان یا تکنسین های تعمیرات اطمینان حاصل کرد. این مرکز تعمیرات نمایندگی های نواحی زیر را به عهده دارد:

  • نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران 
  • نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران
  • نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در شمال تهران
  • نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران

مزایای خدمات تعمیر پکیج دیواری بوتان توسط الکترو خدمات 

مرکز تعمیرات الکترو خدمات نمایندگی تخصصی تعمیر پکیج بوتان در تهران است. برخی ویژگی های متمایز از جمله:

  • ارائه خدمات فوری در محل،
  • ارائه قیمت ها به صورت منصفانه،
  • ارائه پشتیبانی یک ساله،
  • اعزام فوق کارشناس تعمیرات پکیج بوتان
  • استفاده از قطعات اورجینال

این مزایا باعث شده تا الکترو خدمات به یکی از موفق ترین مراکز تعمیرات تخصصی پکیج در تهران تبدیل گردد.

در مجموعه الکتروخدمات شما میتوانید فقط با یک تماس پکیج خود را در محل مورد نظر تعمیر کنید.اگر پکیج شما دچار مشکل شده است فقط کافی است در سایت ما ثبت درخواست خدمات انجام دهید ما در اسرع وقت تکنسین متخصص خود را به محل شما اعزام خواهیم کرد.

ویژگی تعمیرکاران پکیج بوتان در مجموعه الکتروخدمات 

  • داشتن  تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیر انواع پکیج ها 
  • در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر برساند 
  • توانایی عیب یابی و رفع مشکل را داشته باشد 
  • داشتن دانش و علم کافی در زمینه تعمیرات پکیج

تعمیر انواع مدل های پکیج دیواری بوتان در الکترو خدمات

مجموعه الکتروخدمات در زمینه تعمیر تمام مدل های مختلف پکیج بوتان در کلان شهر تهران :حرف اول را می زند، تعمیر پکیج دیواری نظیر:

پکیج های بوتان دارای پسنودهای هستند و این پسوندها برای این استفاده می شوند که به شما بگویند که پکیج فن دار یا بدون فن است. در صورتی که پسوند پکیج از کلمه S استفاده شده باشد،پکیج فن دار است و اگر از پسوند i استفاده شده باشد بدون فن می باشد.

 

سرویس پکیج بوتان

حتی اگر از بهترین مدل بوتان هم استفاده می کنید، ممکن است به مرور زمان دچار ایراداتی شود. برای پکیج دیواری بوتان با عمر کمتر از پنج سال، بهتر است سرویس دوره‌ای هر شش ماه یکبار انجام دهید. همچنین پکیج دیواری با عمر بین پنج تا ۱۰ سال، هر چهار ماه یکبار و با عمر بیش از ۱۰ سال، هر سه ماه یکبار پیشنهاد می شود سرویس شوند. بهتر است هر شش ماه یکبار برای سرویس پکیج دیواری بوتان اقدام کنید تا از پیش آمد های غیر قابل جبران با پرداخت هزینه گزاف جلوگیری کنید.

برخی از اقدامات حرفه ای الکترو خدمات برای سرویس پکیج بوتان شامل:

  • هواگیری پکیج بوتان
  • رسوب گیری پکیج بوتان
  • بررسی صحت کارکرد قطعات
  • تنظیم کردن شیر گاز و درجه گرمای آب پکیج دیواری
  • بررسی سلامت دودکش پکیج
  • بررسی اتصالات گاز و آب پکیج و …

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه با بیش از 11 سال کار، تجربه و تخصص خود در زمینه تعمیرات انواع پکیج دیواری آماده ارائه کلیه خدمات در این زمینه به عزیزان در سراسر تهران می باشند.

گارانتی خدمات

الکترو خدمات با توجه به بهره مندی از تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات ، با خیالی آسوده کلیه خدمات سرویس و تعمیرات خود را 6 ماه گارانتی می نماید.

سرعت در ارائه خدمات

الکترو خدمات با بهره مندی از شعب مختلف در سراسر تهران و بکارگیری تکنسین های مجرب در نقاط مختلف تهران آماده ارائه خدمات خود و ارسال نیرو در سریع ترین زمان ممکن است.

اولویت با تعمیرات قطعات، نه تعویض

با توجه به وضعیت بد اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها،  اولویت تکنسین های ما با تعمیرات قطعات خراب دستگاه ها تا حد ممکن بوده و تنها در صورتی که امکان تعمیرات آن قطعات وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات جدید اورجینال به جای قطعات قبلی می نمایند.

قیمت های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما توسط تکنسین های ما منصفانه و تحت نظارت این مرکز می باشد. اطلاع از حدود هزینه ها قبل از انجام خدمات حق طبیعی مشتریان بوده و این مورد می تواند توسط تکنسین قبل از اعزام به خدمت شما اعلام گردد و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

عیب یابی پکیج بوتان

عیب یابی پکیج بوتان در دو مرحله مورد بررسی قرار می گیرد:

1. نمایش کد خطا: عواملی که باعث بروز هر مشکل می شود از طریق برد الکتریکی شناسایی شده و خیلی راحت می توانید آن را شناسایی کرده و رفع کنید. نکته مهم اینست که کدهای خطا ممکن است در هر پکیج با توجه به آنالوگ و دیجیتال بودن پکیج تفاوت داشته باشد.

2. زمانی که برد نمی تواند خطا ها را تشخیص دهد: برای تعمیر برد پکیج دیواری بهتر است توسط تکنسین مجرب بررسی شود زیرا برد توانایی تشخیص خطا را ندارد.

بررسی 14 مشکل متداول پکیج دیواری بوتان

بررسی مشکلات متداول پکیج دیواری بوتان

آشنایی با کدهای خطا، ارورها و یا مشکلات رایج این دستگاه الزامی است. بنابراین در ادامه با مهم ترین مشکلات پکیج بوتان آشنا می شوید، مشکلاتی که در صورت اطلاع از علت به وجود آمدن آن ها می توانید به سرعت شرایط مناسب برای رفع عیب موجود را فراهم کنید.

1. چرا شعله مشعل پکیج بوتان خاموش می شود؟

مشعل پکیج بوتان

  • نوسان فشار آب پکیج،
  • وجود مشکل در شیر گاز،
  • نامناسب بودن اتصالات برقی
  • مشکل سنسورها
  • و یا نوسانات برق پکیج

برای رفع خاموش شدن پکیج بوتان با کارشناسان الکترو خدمات در راتباط باشید.

2. چرا پکیج بوتان مدام و یکسره روشن می ماند؟

در برخی مواقع شاهد روشن ماندن مداوم و یکسره پکیج بوتان هستید، در این شرایط که فن پکیج از کار افتاده اما پمپ دستگاه هم چنان کار می کند، باید با بررسی فشار آب، اطمینان از عدم وجود هوا در دستگاه، بررسی فلوسوییچ آب و همینطور بررسی سنسور فلوسوییچ مشکل اصلی را شناسایی کنید.

برای اطمینان از علت خرابی پکیج بوتان و تعمیر فن پکیج بوتان با کارشناسان نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان” مرکز تعمیرات الکترو خدمات” تماس بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

3. چرا پمپ پکیج بوتان از کار افتاده است؟

پمپ پکیج بوتان

در اولین قدم برای عیب یابی پکیج بوتان جریان برق دستگاه یا چراغ پاور را بررسی کنید. مطمئن شوید که اتصالات سیم کشی پکیج به ویژه اتصالات داخلی، مشکلی ندارند. هم چنین مطمئن شوید که پمپ به خروجی برق متصل است. اگر سوالی در رابطه با روشن ماندن پمپ پکیج بوتان داشتید همین حالا با ما تماس بگیرید

4. چرا آب پکیج بوتان گرم نمی شود؟

گرم نشدن آب پکیج یا گرم نبودن آب در پکیج بر اساس دما مشخص شده جزء یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران پکیج بوتان عموما با آن مواجه هستند. در این صورت باید برای عیب یابی مشکل ایجاد شده در دستگاه چند فاکتور مهم از جمله بررسی عملکرد شیر گاز، بررسی NTC، اطمینان از استاندارد بودن قطر لوله گاز، بررسی عدم تجمع کربن در مبدل پکیج و همینطور بررسی فشار گاز را مورد توجه قرار دهید.

5. چرا پکیج بوتان روشن نمی شود؟

روشن نشدن پکیج بوتان گاهی ناشی از وجود فشار بالا گاز، قطع شدن گاز و یا وجود هوا در لوله گاز است. به همین منظور بررسی هر یک از این سه احتمال با استفاده از ابزارهای لازم و در عین رعایت نکات ایمنی کاملا ضروری است. در ابتدا گاز ورودی پکیج را بررسی کنید بعد اطمینان حاصل کردن از باز بودن گاز ورودی و درستی اتصال شیلنگ گاز، فشار گاز را چک کنید.

6. چرا پکیج بوتان صدا می دهد؟

سر و صدا پکیج بوتان امری عادی و طبیعی نیست، بنابراین در صورت رو به رو شدن با صداهای غیر طبیعی در پکیج باید نسبت به بررسی هوا در پکیج، تجمع رسوبات، فشار دستگاه و همینطور عملکرد پمپ پکیج اقدام نمایید.

7. چرا پکیج بوتان مدام روشن و خاموش می شود؟

خاموش و روشن شدن ناگهانی پکیج بوتان اتفاق رایجی است که معمولا ناشی از عدم تناسب ظرفیت رادیاتورها، نامناسب بودن میزان گردش آب در مدار و یا نامناسب بودن دما تعیین شده برای پکیج می باشد.

8. علت بالا بودن دمای آب پکیج از دما مورد نظر چیست؟

نصب-پکیج-دیواری

در صورتی که با بالا رفتن دما پکیج مواجه شدید، باید ابتدا با بررسی فشار آب ورودی دستگاه، مراحل عیب یابی را انجام دهید، در مرحله بعد با بررسی صافی ورودی و خروجی از گرفتگی یا عدم گرفتگی صافی اطمینان حاصل نمایید.

9. علت گرم نشدن رادیاتور در تعمیرات پکیج بوتان چیست؟ 

ایرادات و  مشکلات گرمایش رادیاتور ها ، به 2 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که د رادامه گفته شده است:

1- رادیاتور ها اصلا گرم نمی شوند ولی آب مصرف گرم می شود: این مشکل اکثرا در  پکیج های تک مبدله مانند پکیج  بوتان ونزیا ، پکیج ایران رادیاتور مدل BM و دیگر پکیج های تک مبدله موجود پیش می آید. خرابی پمپ پکیج، گیر بودن فلو سوییچ در حالت آب مصرف و جوش آوردن دستگاه علت های اصلی گرم نکردن کامل رادیاتورها می باشند.اگر پکیج دو مبدله باشد، خرابی یا سوختن شیر موتوری باعث می شود فقط گرمایش داشته باشیم ولی آب سرد باشد.

2- رادیاتور ها گرمای مطلوبی ندارند:  برخی مواقع رادیاتور ها گرم می شوند ولی گرمای مطلوب را ندارند. در این هنگام قبل از هر گونه اقدامی نسبت به باز بودن شیرهای رفت و برگشت زیر پکیج اطمینان حاصل نمایید.

10. علت کم شدن فشار بار در پکیج بوتان چیست؟ 

فشار بار پکیج بوتان

ریزش آب از رادیاتورها ، لوله کشی های داخل زمین و خود پکیج می تواند علت اصلی افت فشار پکیج باشد، فقط در زمانی که شعله روشن شود باعث بالا رفتن فشار پکیج بوتان می شود و درمواقعی که شعله خاموش است ، فشار خود به خود پایین می آید.

عوامل زیر باعث کم شدن فشار می شود:

  1. نشتی در لوله کشی ها و اتصالات پکیج بوتان
  2. اگر در حین هواگیری مقداری بخار خارج شود، ممکن است فشار پکیج کم شود.
  3. نوسان پمپ آب در ساختمان هایی که از پمپ استفاده می کند می تواند باعث بروز این مشکل شود.

11. علت روشن ماندن چراغ زرد پکیج بوتان چیست؟ 

  • علت ثابت روشن شدن چراغ زرد: قطعی  NTC مصرفی
  • علت چشمک زدن چراغ زرد: وضعیت حداکثر توان می باشد.

12. چرا پکیج بوتان انفجاری روشن می شود؟

از عواملی که باعث میشود پکیج بوتان به صورت انفجاری روشن شود:

  • تنظیم نبودن فاصل هبین مشعل و الکترود جرقه زن
  • مسدودبودن دودکش
  • تنظیم نبودن گاز ورودی پکیج 
  • خرابی جرقه زن

13. علت یخ زدگی پکیج در زمستان چیست؟

در زمستان امکان دارد اگر مدت زیادی روشن پکیج را روشن نکنید (به خصوص اگر در فضای باز نصب شده باشد) پکیج دچار یخ زدگی شود. بهتر است برای اینکه دچار این مشکل نشوید طولانی مدت پکیج را خاموش نکنید یا اگر مجبور به خاموش شدن پکیج شدید، آن را روی حالت ضد یخ زدگی قرار دهید. یخ زدگی پکیج ممکن است باعث ترکیدگی لوله ها شود. لازم است تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج بوتان انجام شود.

14. چرا رنگ شعله پکیج زرد می شود؟

این مشکل به دلایل مسدود بودن یا دوده گرفتن دودکش ها، عدم وجود هوای کافی در پیرامون پکیج، کثیف بودن مشعل پکیج و … به وجود آید.

15. علت بالا بودن دمای آب خروجی چیست؟

ابتدا گاز ورودی به پکیج را چک کنید سپس مسیر ورودی و خروجی آب پکیج را نیز چک کنید. از عوامل بالا رفتن دمای آب پکیج بوتان میتوان به بالا رفتن فشار آب اشاره کرد.

16. غیرفعال بودن جرقه زن

جرقه زن پکیج بوتان

علت جرقه نزدن پکیج بوتان ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • گرفتگی دودکش
  • اتصال نادرست و مشکل در پرشر سوییچ‌هوا
  • سیم کشی نادرست
  • نقص در الکترودجرقه

17. ظاهر شدن علامت آچار روی پکیج بوتان

علت ظاهر شدن علامت آچار در پکیج بوتان این است که  عملکرد کلی دستگاه مشکل دارد و باید سریعاً مشکل را رفع کنید. پیشنهاد میشود که در این موقعیت پکیج را خاموش کرده و با تعمیرکاران الکتروخدمات تماس بگیرید. از علائم روی پکیج بوتان که نشان دهنده مشکل است، ظاهر شدن علامت آچار است.

18. آبریزی پکیج 

علت ریزش آب از پکیج بوتان میتواند به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • عدم آبندی پکیج به هنگام نصب
  • سوراخ شدن مبدل های اصلی یا ثانویه پکیج
  • لوله کشی نامناسب
  • پوسیدگی لوله ها یا قطعات پکیج
  • اختلال در قطعه کنترل آب
  • خراب شدن پمپ پکیج یا شیر اطمینان
  • رسوب و جرم 
  • داغ شدن بیش از حد بدنه پکیج

اقدامات لازم قبل از سرویس پکیج بوتان

  • پکیج دیواری را از برق بکشید.
  • از دستکش مناسب برای سرویس و تعمیر پکیج استفاده کنید.
  • استفاده از ماسک برای اسید شویی ضروری است.
  • استفاده از عینک مناسب برای رسوب گیری الزامی است.
  • نصب قطعاتی مانند رسوب گیر پکیج را در دسترس داشته باشید.

علائم خرابی سنسور حرارتی پکیج بوتان

  • روشن شدن چراغ قرمز شدن پکیج 
  • عدم روشن شدن پکیج
  • دمای تنظیم شده کمتر یا بیشتر از دمای پکیج است
  • بروز ارور های مرتبط با سنسور حرارتی

رفع خرابی سنسور حرارتی پکیج دیواری بوتان

بهترین راه برای رفع خرابی سنسور حرارتی این است که یک سنسور حرارتی سالم را جایگزین آن کنید سپس ریست کنید تا مشکل برطرف شود. تنظیمات پکیج بوتان خود را به ما بسپارید.

نحوه تعویض سنسور حرارتی پکیج

برای آنکه سنسور حرارتی را تعویض کنید باید در اولین اقدام آب سرد پکیج را ببندید تا آب داخل لوله های خالی شود. سپس فیش ntc که برای خارج شدن آب گرم است را از پکیج جدا کنید و با آچار 13 سنسور آب را جدا کنید و سنسور حرارتی سالم را جایگزین کنید.

نکته: برای اطمینان بیشتر جهت جلوگیری از نشتی واشر ها را با تفلون ببندید.

دلایل خرابی معیوب بودن پمپ

به سه دلیل ممکن است پمپ پکیج دیواری خراب شود.

1. پمپ سوختن باشد

2. ایرونت هواگیری پمپ بسته است

3. روتور پمپ لق باشد 

آموزش هواگیری پکیج

ابتدا باید پکیج را خاموش کنید. از آچار یا وسیله مناسبی جهت باز کردن شیر هواگیر استفاده کنید. از اولین رادیاتوری که لوله ورودی آب به آن متصل است شروع کنید و این کار را برای همه رادیاتورها انجام دهید. در این مرحله صبر کنید تا هوای داخل رادیاتورها تخلیه شود. در این مرحله فشار بار پکیج شما کاهش خواهد یافت. برای بالا رفتن فشار آب پکیج از شیر مشکی رنگ استفاده کنید که کاربرد آن هواگیری و تنظیم فشار است. فشار نباید از 2 بار بیشتر شود.

در این مرحله میتوانید پکیج خودرا روشن کنید.

مشاهده خدمات تعمیر برد پکیج بوتان

 

نحوه شناسایی کد خطا در پکیج بوتان


کد خطاهای مربوط به پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا و پکیج بوتان مدل اپتیما

قرمز ثابت:  از جمله عواملی که باعث می شود این ارور نشان داده شود عبارت اند از: برد کنترل خراب شود، ترموستات دود قطع شود، کلید فشار دچار مشکل شود، ایراد در تشکیل شعله، سنسور گرمایش دچار مشکل شود. برای تعمیر برد پکیج بوتان مدل اپتیما با کارشناسان الکترو خدمات در ارتباط باشید.
قرمز چشمک بزند:  زمانی که چراغ نیم ثانیه روشن و نیم ثانیه خاموش شود یعنی کلید حرارتی دچار مشکل شده است و برای رفع آن بهتر است از یک تعمیرکار بوتان کمک بگیرید.
زرد ثابت:  این خطا بر اثر خرابی در سنسور NTC به وجود می اید.
زرد چشمک زن:  سیستم با حداکثر قدرت خود در حال کار کردن است.
سبز ثابت:  مشعل دائم در حال کردن است.
سبز چشمک زن یک ثانیه خاموش و پنج ثانیه روشن:  پکیج در حال آماده به کار است و منتظر گرفتن دستور جهت گرمایش سیستم است.
سبز چشمک زن هر نیم ثانیه روشن خاموش می شود: 

این ارور زمانی به وجود می اید که یکی از خرابی های زیر را داشته باشد: مشکل در کلید فشار، پرشر دود خراب شود، گیرپاژ پمپ، قفل کردن NTC مقاومت…

 

سبز چشمک زن سریع در ورودی و خروجی محدودیت وجود دارد و باید رفع شود.

کد خطاهای مربوط به پکیج روما

کد A01 : زمانی که گاز قطع شود، سنسور جرقه زن خراب شود، مشعل کثیف باشد یا فن پکیج خراب شده باشد، باعث می شود مشعل پکیج روشن نشود و این ارور نمایش داده می شود.
کد A02: خراب شدن کلید حرارتی
کد A03: اگر پرشر یا ترموستات دود خراب شود یا سنسور تشخیص دمای فن دچار مشکل شده باشد و یا فن درست کار نکند، این ارور نشان داده می شود.
کد A04: کم بودن فشار آب ورودی به پکیج باعث بروز این خطا می شود.
کد A06: سنسور NTC پکیج خراب شده است و برای تعمیر بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید.
کد A07: مشکل از سنسور ان تی سی گرمایش پکیج است.
کد A011:

این ارور زمانی نشان داده می شود که؛ پکیج در هنگام روشن شدن منفجر شود، مشعل چکیج دچار مشکل شده باشد، شیر برقی گاز به درستی کار نکند ، فن های مشعل کثیف شده باشد، خرابی سنسور جرقه زن پکیج ، قبل از فرمان برد حسگر دما عمل کند.

 

کد ADJ: اگر حداقل حداکثر مدار گرمایشی به درستی تنظیم نشود باعث این ارور می شود.
چشمک زن زمستانه / تابستانه :  خرابی سنسور حداقل فشار آب ، خرابی پرشر دود، ایجاد مشکل در مجموعه فن عواملی هستند که باعث نمایش این خطا می شود.

 

کد های خطا پکیج های بوتان مدل ورونا

کد خطای E01 به دلایل مختلفی مانند معیوب بودن جرقه، کم بودن فشار گاز و … شعله تشکیل نمی شود.
کد خطای E02 بیش از حد بالا رفتن دمای پکیج بوتان
کد خطای E03 ایراد از کلید حرارتی است
کد خطای E04 فشار آب گرمایشی کم است
کد خطای E05 و E06 این خطا مانند مدل پرلا می باشد
کد خطایE09 نشان دهنده عدم گردش آب در پکیج به دلیل خرابی پمپ یا برد پکیج
کد خطای E11 عمل احتراق دچار مشکل شده است و شعله تشکیل نمی شود
کد خطای E12 نشان دهنده قطعی مدولاتور

نکته:  در صورت تکرار خطا بالای 5بار، دیگر آن خطا نمایش داده نخواهد شد و خطای E28 نمایش داده می شود.

 

کد های خطا پکیج های بوتان مدل پرلا و پرلا پرو و پارما

کد خطای E01 : زمانی که شیر گاز خراب شده باشد ، جرقه زن به درستی کار نکند و حسگر شعله خراب شده باشد باعث می شود شعله تشکیل نشود و این کد خطا در پکیج بوتان مدل پرلا نشان داده شود.
کد خطای E02: خراب شدن یا قطعی کلید حرارتی
کد خطای E03 : اگر پرشر سوئیچ دچار مشکل شده باشد، ترموستات دود خراب شده باشد، فن پکیج خراب شده باشد باعث بروز این کد خطا می شود.
کد خطای E04 : کم و زیاد شدن آب ورودی پکیج دلیل نمایش این کد خطا می باشد.
کد خطای E06: قطعی NTC مصرفی
کد خطای E07: قطعی و خرابی ان تی سی گرمایشی
کد خطای E011 : قبل از ارسال فرمان برد به شیر گاز پکیج شعله بزند. این عامل ممکن است به علت خرابی شیرگاز یا خرابی برد باشد و باید از یک تعمیرکار مجرب برای درست شدن آن کمک بگیرید.
دما + چشمک زن : اگر فشار آب کافی نباشد یا ترموستات ایمنی دود و کلید فشار به خوبی کار نکند باعث بروز این خطا می شود.
کد خطای ADJ : حداقل و حداکثر مدار گرماشی نادرست تنظیم شده باشد.

کد های خطا پکیج بوتان مدل CV424S

اگر قرمز ثابت باشد؛ به این معناست که کلید حرارتی قطع شده یا ترموستات ایمنی دوبل دچار مشکل شده است.
اگر قرمز یک دهم ثانیه باشد؛ یعنی ان تی سی مدار گرمایشی و آبگرم مصرفی خراب یا قطع شده است و برای رفع آن بهتر است از تعمیرکار متخصص پکیج بوتان کمک بگیرید.
اگر قرمز پنج دهم ثانیه باشد؛

یعنی ان تی سی مدار گرمایشی و آبگرم مصرفی خراب یا قطع شده است و برای رفع آن بهتر است از تعمیرکار متخصص پکیج بوتان کمک بگیرید.

اگر قرمز پنج دهم ثانیه باشد؛ پتانسیومتر قطع شده است.
اگر قرمز هر یک ثانیه باشد؛ یعنی مشعل خاموش است و روشن نمی شود
اگر قرمز هر دو ثانیه باشد؛ کلید حداقل فشار آب یا فیوز دو آمپر دچار مشکل شده است

تبدیل حالت تابستانی به زمستانی در پکیج بوتان

تنظیمات پکیج بوتان در زمستان و تابستان

  • در مرحله اول باید دسته ولوم هایی که زیر پکیج بوتان قرار دارد را ممتد با شیر قرار بگیرد تا تمامی شیر های پکیج باز شود.
  • تمامی شیر های رادیاتور ها را باز کنید
  • شیر پرکن ( ولوم سر آبی یا مشکی ) را خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا فشار روی 1.5 بار بیاید.
  • رادایاتور ها را با پیچ گوشتی باز کنید تا هوا از آن خارج شود. اگر کمی آب از آن خارج شد شیر هواگیری را ببنیدید و فشار را دوباره روی 1.5 بار تنظیم کنید.

 

تنظیم پکیج بوتان در فصل زمستان

برای تنظیم پکیج بوتان برای زمستان، ولوم را روی حالت زمستان قرار دهید و دمای پکیج را تنظیم کنید. سپس از عدم نشتی رادیاتور ها مطمن شوید و بعد از یک ربع چک کنید تا رادیاتور ها دمای یکسانی داشته باشند. برای

تنظیم پکیج بوتان در تابستان

ولوم پکیج را روی علامت تابستان قرار دهید سپس شیر هایی که در زیر پکیج قرار دارد را باز نگهدارید و شیر های رفت و برگشت را ببیندید.

نکاتی در رابطه با سلامت پکیج دیواری بوتان

  • پکیج بوتان نباید فشاری کمتر از 1 داشته باشد.
  • حداکثر دمای پکیج دیواری بوتان، حتی در حالت آب گرم نباید بیشتر از 60 درجه باشد. در صورت هرگونه سؤال درباره نحوه تنظیم آب گرم پکیج بوتان با کارشناسان الکترو خدمات در ارتباط باشید.
  • فاصله ای که باید برای پکیج تا کابین در نظر بگیرید، حداقل 10 سانتی متر و از جلو کابین حداکثر 45 cm است.

 

هزینه تعمیر پکیج بوتان

عوامل مختلفی بر قیمت تعمیر پکیج بوتان تاثیر گذار است. برخی از این عوامل مثل تعمیر پکیج در محل، نوع خرابی، تعویض یا تعمیر قطعه مانند پتانسیومتر پکیج بوتان، میزان خرابی و … می باشد. اگر به دنبال بهترین تعمیرکار پکیج بوتان در تهران هستید که مناسب ترین هزینه را دریافت کند، ما به شما الکترو خدمات را معرفی می کنیم. تمامی هزینه ها با توجه به تعرفه های اعلام شده است کافی است از طریق شماره های درج شده با کارشناسان الکتر خدکات در ارتباط باشید.

الکترو خدمات ارائه دهنده خدمات پکیج در محل است. در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال در رابطه با سرویس رادیاتور پکیج بوتان، سرویس کردن پکیج بوتان با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت نسبت به تعمیر پکیج بوتان شما اقدام کنند. هم جنین ساکنین شرق تهران برای دریافت خدمات درست كردن پكيج بوتان میتوانند با نمایندگی بوتان شرق تهران در ارتباط باشند.

 

هزینه تعمیر پکیج بوتان به عوامل زیادی بستگی دارد، که بعد از ثبت خدمات مورد نیاز هزینه محاسبه شده و به شما اعلام می شود.

سرویس های دوره ای پکیج شامل بررسی تنظیم حرارت، شیر گاز، هواگیری پکیج بوتان، بررسی عملکرد دودکش پکیج، رسوب زدایی، کنترل فشار آب و همینطور بررسی محور پمپ سیرکولاسیون می شود.

بهتر است هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس پکیج بوتان خود کنید، تا احتمال خرابی و یا از کار افتادن را کاهش دهید

5/5 - (3 امتیاز)

62 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • ایا شما در محدوده اطراف تهران هم فعالیت میکنید؟

    پاسخ
    • با سلام، بله، ما خدمات تعمیرات پکیج بوتان را در سراسر تهران و اطراف تهران ارائه میدیم

      پاسخ
  • salam kharej az tehran ham khadamat darin

    پاسخ
  • سلام به نظرتون چه مدلی از پکیج بوتان رو بخریم ؟ کدوم مدل بوتان کمتر خرابی داره؟

    پاسخ
  • سلام هزینه سرویس پکیج بوتان چقدره؟

    پاسخ
    • سلام، بستگی به میزان کار و قطعاتش داره که نیاز به تعویض دارند یا تعمیر

      پاسخ
  • امیر علی رضوانی
    12 دی, 1400 1:11 ب.ظ

    سلام میخواستم بدونم که کلاس آموزشی تخصصی برای تعمیر پکیج دیواری بوتان هم دارین؟

    پاسخ
  • سلام اگه تعمیرکار پکیج بخوایم سمت انقلاب حدودا چقدر طول میکشه بفرستین؟

    پاسخ
  • هزینه اومدن سرویسکار پکیج با مائه یا با خودت شرکت؟

    پاسخ
  • سید مصطفی
    12 دی, 1400 1:19 ب.ظ

    سلام شهرستان هم نمایندگی تعمیر پکیج دارین؟ما قم هستیم

    پاسخ
  • خسته نباشید مطلب مفیدی بود پکیج بوتانمون کدخطا E04 رو نشون میداد فشار آب رو اوکی کردم حل شد دمتون گرم.

    پاسخ
  • علی محمد
    12 دی, 1400 1:29 ب.ظ

    سلام خسته نباشین …
    پکیج بوتان ما کدخطا E11 میده اینجا گفتین که از خرابی مشعل پکیج بوتان یا خرابی برد پکیج میتونه باشه…
    از کجا بفهمیم کدومشه؟راهی داره بفهمیم؟

    پاسخ
  • خسته نباشین چند وقت پیش تعمیرکار آوردیم پکیج دیواری رو تعمیر کرده دوباره همون مشکل پیش اومده براش
    چند روز خوب بود الان دوباره شده مث قبلش …شما تضمین کار دارین که اگه خراب شد بیاین درستش کنین؟

    پاسخ
  • علی کاهی
    12 دی, 1400 1:40 ب.ظ

    سلام …کاش میشد مشکلات هر مدل برند پکیج بوتا رو جدا میگفتین خیلی خوب میشد

    پاسخ
  • سلام شعله پکیج بوتان ما پرت پرت میکنه مشکل از چیه؟سپاس

    پاسخ
  • سلام پکیج بوتان ما کدخطای E11 نشون میده مشعل رو تازه اوکی کردیم میتونه برد پکیج خراب شده باشه؟ یا تعمیرکار جنس بد تعویض کرده ؟

    پاسخ
  • محمد نبوی
    12 دی, 1400 2:11 ب.ظ

    سلام پکیج بوتان ما روشن نمیشه.فشار گازمون هم نرماله.کسی هست راهنمایی کنه مشکل چیه؟

    پاسخ
  • سلام برای عیب یابی پکیج هم هزینه میگیرین؟

    پاسخ
  • محمد رضایی
    12 دی, 1400 2:18 ب.ظ

    خسته نباشیییییین.تعمیرکاری که فرستاده بودین کارشونو خیلی خوب انجام دادند….هزینه مناسبی هم گرفتن ازمون …دستتون درد نکنه

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید…شب کار هستم و تا حدود 9ونیم 10 شب خونه نیستم…میخواستم بدونم برای ساعت 10 -11 تعمیرکار دارین بفرستین؟هزینش نسبت به اینکه روز بیان بیشتره یا نه؟ممنون

    پاسخ
  • سلام خسته نباشین.
    بین پکیج بوتان مدل پارمارو بخیریم یا مدل روما؟

    پاسخ
  • مهین نجفی
    12 دی, 1400 2:30 ب.ظ

    سلام فایل دانلود دفترچه راهنما پکیج بوتان رو اگه بزارین عالی میشه….

    پاسخ
  • سلام می خوایم پکیج بوتانمون رو سرویس کنیم. حدودا سه ماه از خریدش گذشته…زیاد نیاز به سرویس انچنانی هم نداره. هزینش برامون کمتر میشه نسبت به سرویس 6 ماهه که انجام میدین ؟یا فرقی نداره؟

    پاسخ
  • سامان سهیلی
    12 دی, 1400 2:43 ب.ظ

    سلام پکیج دیواری بوتان مون مشکل داره بخواین تعمیر کنین میبرین با خودتون یا تو خونه تعمیرشو انجام میدین؟

    پاسخ
  • سلام وقتی آب گرم رو باز میکنیم از پکیجمون بوی گاز میاد ؟مشکل از چی میتونه باشه؟هزینش چقدر میشه؟

    پاسخ
  • سلام پکیج بوتان ما ارور E09 میده مشکلش چیه؟میشه خودمون درستش کنیم یا تعمیر کار نیاز داره

    پاسخ
  • سلام کد خطای A07 پکیج بوتان برای چیه؟ مشکلش رو چجوری میشه حل کرد؟

    پاسخ
  • سلام
    درجه فشار آب پکیج بوتان همش در حال تغییر هستش
    علتش چی متونه باشه ؟؟

    پاسخ
  • پیمان عسگری
    8 خرداد, 1401 12:09 ب.ظ

    سلام
    چطور بفهمم راه دودکش باز هست یا نه ؟

    پاسخ
  • حوله خشک کن زیاد گرم نیست
    اما رادیاتور های درجه مناسب رو داره
    با هواگیری درست میشه ؟؟

    پاسخ
  • دو سالی هست پکیج بوتان خریدم
    خداروشکر خراب نشده
    هزینه سرویس چقدر هستش ؟؟

    پاسخ
  • احسان نژاد
    8 خرداد, 1401 12:21 ب.ظ

    سلام
    پکیج بوتان من جرقه میزنه
    اما روشن نمیشه
    گاز رو هم چک کردم مشکلی نداشت

    پاسخ
  • سلام
    نمایندگی در پرند هم دارین ؟؟

    پاسخ
  • سلام ،هزینه تعمیر مشعل چقدر هستش ؟

    پاسخ
  • سلام
    پکیج بوتان ما خیلی صدا میده
    مشکلش چیه ؟؟

    پاسخ
  • آب پکبج بوتان خیلی گرم میشه
    اصلا نمیشه تحمل کرد
    مشکلش چیه و هزینه تعمیرش چقدره ؟

    پاسخ
  • ممنون
    مطلب عالی بود
    بدون نیاز به تعمیرکار مشکلش پکیج رو فهمیدم

    پاسخ
  • سلام پکیج دیواری بوتان ما کدخطای E011 نشون میده ، مشکلش چیه ؟

    پاسخ
  • سلام پکیج دیواری بوتان ما دائما درحال جرقه زدن و روشن نمیشه تا اب شیر را باز کنیم ، مشکلش چیست؟

    پاسخ
  • تعمیرکار بوتان هم ارسال میکنید برای تعمیر پکیج؟ پکیج ما دیگه اصلا گرم نمیکنه

    پاسخ
  • سلام پکیج مدل ونزیا بوتان داریم خطایی نشان نمیدهد و در حالت رادیاتور سالم میباشد ولی درحالت ابگرم مشعل روشن نمی شودواب سردمیباشد

    پاسخ
  • سلام پکیج بوتان آب گرم یا خیلی داغه یا سرد وشوفاژها سرد و گرمایش ندارد مشکل از چیه وچراغ سبز چشمک زن تند تند خاموش روشن میشه

    پاسخ
  • منطقه ما معمولا مشکل کاهش فشار گاز رو داریم ، که دستگاه پکیج بوتان ما ارور نشون میده ، به نظرتون برای رفع این مشکل باید چیکار کنم ؟

    پاسخ
  • پکیج بوتان ما ارور E12 رو نشون میده که طبق مقاله شما مربوط به قطعی مدولاتور هست ، این قطعه چه کاری انجام میده و چرا خراب شده ؟

    پاسخ
  • با سلام نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهر ری هم دارین؟

    پاسخ
  • سلام هزینه هواگیری پکیج دیواری بوتان چقدر میباشد؟

    پاسخ
  • دلیل داغ نشدن اب در پکیج دیواری بوتان چیست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما