تعمیر پکیج آلزان

تعمیر پکیج دیواری آلزان

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری آلزان، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین تعمیرات پکیج دیواری ما جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر شما اعزام گردد.

unnamed

تماس فوری با  09394497670

دفترچه راهنمای پکیج آلزان

 

یا

 

گارانتی خدمات


الکترو خدمات با توجه به بهره مندی از تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات ، با خیالی آسوده کلیه خدمات سرویس و تعمیرات خود را 6 ماه گارانتی می نماید.

 

متخصصان با تجربه


تکنسین های این مجموعه با بیش از 11 سال کار، تجربه و تخصص خود در زمینه تعمیرات انواع پکیج دیواری آماده ارائه کلیه خدمات در این زمینه به عزیزان در سراسر تهران می باشند.

 

اولویت با تعمیرات قطعات، نه تعویض


با توجه به وضعیت بد اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها،  اولویت تکنسین های ما با تعمیرات قطعات خراب دستگاه ها تا حد ممکن بوده و تنها در صورتی که امکان تعمیرات آن قطعات وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات جدید اورجینال به جای قطعات قبلی می نمایند.

 

سرعت در ارائه خدمات


الکترو خدمات با بهره مندی از شعب مختلف در سراسر تهران و بکارگیری تکنسین های مجرب در نقاط مختلف تهران آماده ارائه خدمات خود و ارسال نیرو در سریع ترین زمان ممکن است.

 

قیمت های منصفانه


تمامی هزینه های دریافتی از شما توسط تکنسین های ما منصفانه و تحت نظارت این مرکز می باشد. اطلاع از حدود هزینه ها قبل از انجام خدمات حق طبیعی مشتریان بوده و این مورد می تواند توسط تکنسین قبل از اعزام به خدمت شما اعلام گردد و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

 

تعمیر پکیج آلزان اولین و منطقی ترین راه برای رفع خرابی دستگاه و در عین حال صرفه جویی در هزینه ها است. تعمیر پکیج آلزان ALZAN با توجه به حساسیت های دستگاه از جمله نحوه چیدمان قطعات و یا مواردی از این دست، باید صرفا توسط تعمیرکاران حاذق و البته دوره دیده انجام گیرد.

مرکز تعمیرات الکترو خدمات به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی در حوزه ارائه انواع خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج های دیواری آماده ارائه بهترین کیفیت به مشتریان در سراسر مناطق تهران اعم از شمال، جنوب، شرق، مرکز و غرب استان است. فراموش نکنید که این مقاله و هر یک از مقاله های تخصصی پیرامون موضوع تعمیرات پکیج در محل صرفا جنبه آموزشی دارد و یک اشتباه ساده توسط کاربر در مراحل تعمیرات غیر حرفه ای به صورت خودسرانه، احتمال خرابی دائمی پکیج را به همراه خواهد داشت.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

آموزش مراحل تعمیرات پکیج آلزان در محل

تعمیرات پکیج آلزان به صورت غیر حرفه ای که معمولا پس از بروز کدخطا یا ارور پکیج توسط کاربران انجام می گیرد، عمدتا منجر به رفع مشکل دستگاه نخواهد شد. بنابراین اولین و بهترین روش برای تعمیر قطعی پکیج آلزان ارتباط با کارشناسان تعمیرات مراکز تخصصی است. بررسی هر یک از ارورهای دستگاه صرفا باید با استفاده از لوازم و تجهیزات حرفه ای انجام گیرد، که معمولا در اختیار هیچ یک از کاربران نیست.

از انواع پکیج ها می توان به پکیج زمینی، دیواری و ایستاده اشاره کرد، که ساختار هر یک از این دستگاه ها متفاوت است. عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان مهم ترین مرحله برای تشخیص مشکل اصلی دستگاه است، به همین علت برای عیب یابی پکیج باید به جزئی ترین ارورها و مشکلات احتمالی نیز توجه ویژه ای داشت. آشنایی با مشکلات متداول پکیج آلزان یک راه ساده برای آموزش نحوه برطرف کردن عیب تا زمان حضور تکنسین تعمیرات در محل است.

 

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آلزان در تهران


نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری آلزان در تهران به عنوان یک مرکز تخصصی ارائه دهنده کلیه خدماتی است که مشتریان به آن نیاز دارند. این خدمات در سراسر مناطق تهران اعم از شمال تا جنوب، شرق تا غرب ارائه می گردد، البته لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مرکز تعمیرات الکترو خدمات به همراه گارانتی ارائه می شوند.

در صورتی که به دنبال انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر پکیج آلزان در تهران هستید، کافی است تا با بررسی نمایندگی های فعال و همینطور نحوه ارائه خدمات این مراکز و مقایسه نظرات مشتریان، به نتیجه برسید. البته این کار کمی زمانبر خواهد بود، بنابراین برای دریافت کامل ترین راهنمای عیب یابی و رفع عیب پکیج آلزان بدون نگرانی به تعمیرکاران پکیج آلزان در نمایندگی الکترو خدمات اعتماد کنید.

 

نصب پکیج آلزان


نصب پکیج آلزان در محل استاندارد با رعایت پارامترهای استاندارد به صورت تخصصی انجام می گیرد. در صورتی که مراحل نصب با موفقیت انجام شده باشد، احتمال نیاز به تعمیر پکیج آلزان پس از یک دوره استفاده کوتاه تقریبا غیر ممکن است.

در صورتی که اقدام به مطالعه کاتالوگ پکیج آلزان کرده باشید، متوجه می شوید که قطعات پکیج آلزان کمی پیچیده به نظر می رسند. بنابراین از انجام هر نوع اقدامی در رابطه با نصب دستگاه خودداری کنید و بدون دغدغه یا نگرانی از هزینه های نصب پکیج با کارشناسان الکترو خدمات تماس بگیرید.

 

سرویس پکیج آلزان


سرویس پکیج آلزان بهتر است تا هر 6 ماه یک بار با استفاده از ابزارهای تخصصی و دستگاه های دقیق انجام گیرد. انجام سرویس و تعمیرات تخصصی پکیج آلزان و همچنین سایر مدل ها از جمله سرویس پکیج دیواری مرکوری تضمین کننده سلامت دستگاه خواهد بود و همچنین می تواند به عنوان یک گزینه عالی برای صرفه جویی در هزینه ها شناخته شود. سرویس پکیج دیواری آلزان به شکل دستی و بدون استفاده از تجهیزات مناسب امکانپذیر نیست!

عیب یابی پکیج آلزان

قبل از هر اقدامی در تعمیر پکیج، دستگاه باید توسط سرویس‌کار عیب‌یابی شده و دلیل مشکل به درستی تشخیص داده شود. تشخیص صحیح و بجا زمانی حاصل می‌شود که تعمیرکار پکیج آلزان آگاهی و شناخت کامل از پکیج و نیز تسلط کافی به کد خطاهای پکیج آلزان را داشته باشد. در این صورت است که عیب یابی سرویس پکیج ایمرگاس و تعمیر پکیج آلزان نتیجه خود را نشان می دهد.ٍ

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

رایج‌ترین مشکلات متداول پکیج آلزان

مشکلات متداول پکیج آلزان به ترتیب ذیل است :

  • عدم گرم شدن آب

این مشکل ارتباط مستقیمی با خرابی فلوسوییچ دارد، اما تا حد امکان از بررسی این قطعه به صورت خودسرانه خودداری کنید.

  • گرم نشدن رادیاتورها

احتمال وجود هوا در رادیاتور یکی از اصلی ترین دلایلی است که موجب بروز این مشکل می شود و رفع عیب نیز با هواگیری انجام خواهد شد.

  • یخ زدن لوله های پکیج

در صورت بروز این مشکل باید تنظیمات ضد یخ زدگی پکیج را فعال کنید.

  • نشتی آب از پکیج آلزان

این موضوع به هیچ عنوان طبیعی نیست و باید علت را با بررسی لوله کشی، شیر اطمینان و پمپ آب مشخص کرد.

  • سر و صدا غیر طبیعی پکیج

وجود هوا در پکیج از جمله دلایل ایجاد صدای غیر طبیعی در دستگاه است که عمدتا با هواگیری برطرف می شود.

در صورت بروز هر یک از مشکلات رایج یا غیر رایج در پکیج آلزان انجام “ریست کردن پکیج آلزان” اولین راه نیست! بنابراین از انجام این کار خودداری کنید، در وهله اول بهتر است تا با کارشناسان مرکز تعمیرات الکترو خدمات به صورت آنلاین یا تلفنی ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

کدهای خطای پکیج آلزان


 

اگر با ارورهای پکیج دیواری آلزان و نحوه برطرف کردن این ارورها آشنا نیستید، نگران نباشید. در ادامه مهم ترین ارورهای پکیج آلزان را به ترتیب اهمیت توضیح خواهیم داد، در صورت مواجه شدن با هر یک از ارورها روی صفحه نمایش پکیج به سرعت با کارشناسان مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس بگیرید و یا اقدام به ثبت سفارش اعزام کارشناس در محل کنید.

 

  • E 01 _ تشکیل نشدن شعله
  • E 02 _ ایراد در سنسور حد پکیج
  • E 03 _ ایجاد مشکل در پرشن فن
  • E 04 _ رسوب در پرشر آب و اختلال این قطعه
  • E 05 _ اختلال در عملکرد سنسور NTC
  • E 06 _ از کار افتادن سنسور آب گرم
  • E 22 _ ایراد در حافظه پکیج
  • E 40 _ وجود مشکل در ورودی برق پکیج
  • E 72 _ اختلال در قسمت محفظه احتراق
  • E 76 _ ایراد ماژولاتور
  • E 77 _ مشکل در ولتاژ ورودی
  • E 78 _ اختلال و مشکل در NTC

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر پکیج آلزان چقدر می‌باشد؟

نگران هزینه پکیج تعمیر آلزان در مرکز تعمیرات الکترو خدمات نباشید، این مرکز با توجه به دارا بودن تمامی مجوزهای لازم درحوزه ارائه خدمات مرتبط با پکیج، تعرفه های تصویب شده را به عنوان مرجع تعیین قیمت در نظر می گیرد. نمایندگی تعمیرپکیج آلزان همچنین با ارائه گارانتی معتبر، کیفیت خدمات خود را تضمین می کند.

اطلاع از قیمت تعمیر پکیج آلزان به همراه جزئیات کامل از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه الکترو خدمات به سرعت امکانپذیر خواهد بود. به الکترو خدمات اعتماد کنید.

 

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • اگر لوله پکیج داخل دیوار نشتی کند چگونه میتوان تشخیص داد؟

    پاسخ
  • سلام شما نمایندگی پکیج آلزان هستین؟ اگه باهاتون تماس بگیرم تعمیر پکیج آلزان چقدر طول میکشه؟

    پاسخ
  • ارور E03 در دستگاه پکیج آلزان را چگونه بر طرف کنیم؟

    پاسخ
  • هزینه نصب دستگاه پکیج آلزان چقدر است؟

    پاسخ
  • سلام آلارم ای سه دارم با ریسیت حل میشه ولی باز ارور میده دودکش و مسیر دودکش مشکلی ندارد فن کار میکنه ولی یهو باز خاموش میشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما