ارور های پکیج ال جی

ارور های پکیج دیواری ال جی

چگونه متوجه ارور های پکیج ال جی شویم؟ علت ارورهای نمایش داده شده در پکیج و راه های رفع آنان چیست؟ این سؤالات، از جمله پرسش هایی هستند که کارشناسان الکترو خدمات در صدد پاسخ آن ها در این مطلب خواهند بود. ال جی یکی از برندهای معتبری است که طرفداران زیادی جذب نموده و همواره مشکلات خود را با کدهایی به نمایش در می آورد. در نظر داشته باشید، اولین نشانه کد خطای پکیج ال جی خاموش شدن و کار نکردن دستگاه است. در صورت بروز هرگونه ارور و رفع  و تعمیر پکیج بهترین راه مراجعه به یک مرکز معتبر تعمیر پکیج می باشد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

راهنمای کامل خطا های پکیج دیواری ال جی

در این راهنما ما لیستی از کدهای خطای پکیج ال جی را برای شما آماده کرده ایم. هر کدام از این ارور های پکیج ال جی نشان دهنده یک مشکل در دستگاه شما هستند. برای برطرف نمودن این خطا ها در وهله اول می بایست به عیب یابی و تشخیص مشکل بپردازید.

  • کد خطای E1 پکیج ال جی

زمانی که با این ارور پکیج ال جی روبرو شدید، باید دریابید که شعله پکیج مشکل پیدا کرده و روشن نمی شود که این معضل خود می تواند علت های مختلفی همچون هوا گرفتگی مدار گرمایش، کم بودن میزان آب، کاهش فشار گاز و … داشته باشد.

برای رفع ارور پکیج ال جی وصل بودن گاز را حتما بررسی کنید. مسیر دودکش را نیز مورد بررسی قرار دهید و در هنگام مسدود بودن آن را باز کنید. ارور یک e1 در پکیج ال جی در مواقعی نیز به تعویض یون تشخیص جرقه اشاره دارد که در هر صورت پیشنهاد می کنیم برای رفع ارور E1 پکیج ال جی از تعمیرکاران زبده کمک بگیرید.

  • ارور E2 پکیج ال جی

خطا های پکیج دیواری ال جی

زمانی که حرارت مبدل بیش از حد انتظار بالا برود در این صورت کد خطا E2 ظاهر می گردد. ارور دو e2 در پکیج ال جی در صورت رسوب گرفتن مبدل نیز خود را نشان می دهد که باید تمیز کنید تا از بالا رفتن حرارت نیز جلوگیری بشود.

  • ارور E3 پکیج ال جی

هر زمانی که آب گرم خروجی دستگاه شما با مشکلی روبرو شده باشد، ارور E3 در صفحه نمایشگر نشان داده خواهد شد. برای رفع ارور و کد خطا پکیج ال جی در مرتبه اول باید علت را جویا شوید و پس از آن به سراغ رسوب گیری بروید. هرگونه رسوبی که در لوله‌های شوفاژ و لوله‌کشی پکیج وجود داشته باشد را تمیز کنید. این ارور های پکیج شوفاژ دیواری ال جی را می توانید با ریست کردن نیز در برخی از مواقع از بین ببرید.

در نظر داشته باشید اگر پکیج شما به مدت یک ساعت روشن بماند خود خاموش خواهد شد و برای روشن کردن مجدد آن می توانید از آب گرم و باز کردن شیر کمک بگیرید. پیشنهاد می کنیم قبل از هر گونه اقدامی در همان وهله اول جهت رفع ارور های پکیج ال جی با مشاورا ن ما تماس بگیرید.

 

  • ارور E4 پکیج ال جی

فشار آب پکیج همیشه باید نرمال باشد. اگر این فشار از حد مجاز خود پایین تر رود در این صورت ارور E4 ظاهر می گردد. ابتدا دستگاه و لوله های آن را بررسی کنید تا نشتی نباشد. حال باید به تنظیم فشار پکیج با استفاده از باز کردن شیر پرکن بپردازید که حتما باید به 2 بار برسد و از حد خود تجاوز نکند. حال پکیج را ریست نمایید.

 

  • ارور E6/E7 پکیج ال جی

هر پکیجی یک حسگر دما برای تنظیم کردن حرارت آب دارد که اگر آن شکسته شود، تشخیص دما در پکیج ممکن نخواهد بود و اختلالات گوناگونی ایجاد خواهد کرد. حال این مشکل با کد خطای پکیج الجی E6/E7 نشان داده می شود و برای رفع خطای e6 در پکیج ال جی باید به تعویض سنسور تشخیص دما پرداخت.

 

  • ارور E9 پکیج الجی

کدهای خطای پکیج ال جی

پکیج ال جی همانند سایر پکیج های دیگر مجهز به سیستم یخ زدگی می باشد. ارورهای پکیج LG هر کدام با نشانی نمایش داده می شوند و کد خطا E9 نیز نشان از یخ زدگی پکیج دارد. برای رفع این ارور های پکیج ال جی اگر دستگاه در بیرون از منزل ( تراس یا حیاط) قرار دارد، سریعا باید جا به جا شده و به جای گرمتری منتقل شود.

توجه: ما در این بخش برای شما دوستان کامل ترین بانک ارور پکیج ال جی را ارائه نمودیم تا در صورت هر گونه مشکلی بتواند در رفع آن عملکرد مثبتی داشته باشید.

 

خدمات مجموعه الکتروخدمات در حوزه رفع کد های خطای پکیج ال جی

  • خطاهای پکیج ال جی به دست افراد مسئولیت پذیر و کار بلد انجام خواهد شد.
  • این مجموعه همیشه از تکنسین های کار آزموده در مرکز خود استفاده می کند.
  • در رفع خطاهای پکیج LG از قطعات اورجینال و با اصالت استفاده می نمایند.
  • در تمامی شبانه روز آماده خدمت گذاری می باشند.
  • از ویژگی های بارز این تیم می توان به خوش قولی و وقت شناس بودن اشاره کرد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

نکات لازم جهت رفع کدهای خطای پکیج ال جی

برای رفع خطاهای پکیج  ال جی باید بدانید که بلافاصله نمی توانید دست به آچار شده و به عیب یابی دستگاه بپردازید. این پکیج پیچیدگی های فراوانی داشته و همواره باید در حوزه تعمیرات آن ها از نهایت دقت و تمرکز برخوردار بود. جهت برطرف کردن مشکلات مربوط به ارورهای پکیج LG ابتدا باید آشنایی کاملی با دستگاه و قطعات داشته باشید. هر دستگاهی پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد و هر گونه عمل غیر متخصصانه می تواند آسیبات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

 

جمع بندی نهایی

کد خطا یا ارور پکیج ال جی

ما در این مقاله همواره سعی نمودیم یک دفترچه راهنمای کامل از ارورهای پکیج دیواری lg برای شما مخاطبین آماده کنیم. هر کدام از این ارور های پکیج ال جی می تواند عملکرد دستگاه را مختل سازد. به همین خاطر، جهت جلوگیری از بروز خطاهای پکیج ال جی و کاهش خسارت ها، سرویس دوره ای پکیج به صورت متداول و هر شش ماه یکبار باید صورت پذیرد. برای ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج ال جی می توانید به الکترو خدمات اعتماد کنید.

 

سوالات متداول در رابطه با ارور های پکیج الجی

در نظر داشته باشید تمامی همکارانی که در تیم ما به فعالیت می پردازند، همه از تخصص و سوابق بسیار بالایی برخوردار هستند. دقت و تمرکز بالا سر لوحه کار ما بوده و اگر از ارائه خدمات رضایت نداشته باشید، کارشناسان حتما به پیگیری مشکل خواهند پرداخت.

مرکز الکترو خدمات آماده خدمات رسانی در تمامی نقاط تهران از جمله شرق تهران (تهرانپارس، نارمک، مجیدیه و…)، شمال تهران (تجریش، ولنجک، نیاوران، اوین و …)، جنوب تهران (شوش، یافت آباد، خراسان، بازار تهران و …) و در نهایت غرب شهر تهران (حصارک، وردآورد، تهرانسر، کن، آزادی و..) می باشد.

ازشرق تاغرب، شمال تا جنوب به ارائه خدمات سرویس، نصب و تعمیر انواع پکیج های دیواری می پردازند.

برای برآورد هزینه های مربوط به رفع ارورهای پکیج ال جی ابتدا نیاز به بررسی متخصصان می باشد. متخصص در وهله اول باید به بررسی مشکل و قطعات تعویضی و تعمیری بپردازد تا بتواند هزینه نهایی را به حضورتان برساند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

4.7/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما