روشن نشدن پکیج بوتان

چرا پکیج دیواری بوتان روشن نمی شود؟

روشن نشدن پکیج بوتان از مشکلات رایجی است که معمولاً ما در برخورد با این دستگاه ها و پس از استفاده های طولانی روبرو می شویم. روشن نشدن این دستگاه به ویژه در فصولی که به آب گرم و رادیاتور جهت گرم کردن خانه نیاز داریم، می تواند مشکلاتی را ایجاد کند که رفاه و آسایش افراد خانه را بر هم بریزد. شاید پکیج بوتان به تعمیر تخصصی نیاز نداشته و علت آن ساده باشد، شاید هم علت های بزرگی پشت آن هست که به تعمیرات پکیج حرفه ای نیاز دارد. برای یافتن علل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان با ما باشید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

دلایل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان

ما در این بخش اشاره ای بر مهم ترین دلایل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان را داشته ایم که تمامی این مشکلات در مدل های دیگر پکیج بوتان نیز همانند علل های روشن نشدن پکیج دیواری بوتان پرلا، روشن نشدن پکیج دیواری بوتان پارما و … می باشد.

  • افت فشار آب، برق، گاز

یکی از متداول ترین دلیل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان می تواند به خاطر کاهش فشار آب، برق و گاز باشد که برای رفع مشکل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان باید فشار این سه را بررسی کرده و ببینید که فشار تنظیم می باشد یا خیر. پکیج برای روشن شدن به این سه گزینه نیاز دارد.

  • رسوب گرفتن لوله ها

روشن نشدن پکیج دیواری بوتان می تواند به خاطر تجمع رسوبات در لوله های مدار نیز باشد. برای این کار بهتر است که از یک دستگاه رسوب گیر در پکیج خود استفاده کنید. اگر شما تا به حال به رسوب گیری پکیج اقدام نکرده اید و مدت طولانی است که از آن استفاده می کنید، حتما به تعویض فیلتر رسوب گیر پکیج بپردازید.

  • وجود هوا در لوله ها و شوفاژ های ساختمان

روشن نشدن پکیج دیواری بوتان می تواند به خاطر وجود هوا در لوله ها و رادیاتورها باشد. در نظر داشته باشید، اگر مدت ها به هواگیری دستگاه نپردازید، تجمع بیش از اندازه هوا در داخل پکیج موجب خاموش شدن خودکار پکیج های دیواری می گردد. باید هر چه سریع تر دستگاه خود را هواگیری کنید.برای اطلاع بیشتر از چگونگی هواگیری به شما پیشنهاد میکنیم مقاله هواگیری پکیج بوتان را مطالعه کنید.

  • ناکارآمدی الکترود تشخیص شعله

از دیگر دلیل روشن نشدن پکیج  بوتان که می تواند علت روشن نشدن پکیج بوتان مدل بیتا نیز باشد، می توان به خرابی الکترود تشخیص شعله اشاره نمود. دستگاه درواقع زمانی که سوخت کافی وجود داشته باشد و گاز نیز به طور صحیح وارد پکیج شود از الکترود استفاده می کند که در صورت خرابی الکترود پکیج بوتان روشن نخواهد شد.

  • اشکال در برد پکیج

اگر تمامی این حالت ها را مورد بررسی قرار داده و باز هم پکیج بوتان روشن نشد، باید از تعمیرکار پکیج بوتان متخصص در این حوزه بخواهید که قسمت مرکزی پکیج یعنی برد را مورد بررسی قرار دهند. این بخش را حتما باید به دست متخصصان و تعمیرکاران آن ها بسپارید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

علت روشن نشدن پکیج بوتان اپتیما

علت روشن نشدن پکیج بوتان اپتیما

پکیج بوتان مدل اپتیما نیز علت های متفاوتی برای روشن نشدن دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • اشکال در سنسور حرارتی مدار گرمایش
  • خراب شدن فن تخلیه دود و یا پرشر سوئیچ هوا
  • معیوب بودن برد کنترل
  • قطعی برق پکیج و یا متصل نبودن دو شاخه برق
  • بسته بودن شیر گاز و یا قطع بودن گاز های ساختمان
  • خراب بودن و ایراد پمپ سیرکولاسیون
  • کاهش فشار بار پکیج از دلایل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان

 

علت روشن نشدن پکیج بوتان مدل cv424s

در رابطه با پکیج بوتان مدل cv424s باید به حضورتان برسانیم که برای تشخیص و تعمیر مشکل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان باید به ارورهای موجود بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نگاه کنید. هر کدام از این ارورهای نمایش داده شده خود علتی بر روشن نشدن پکیج دیواری بوتان هستند. برای آشنایی با این خطا ها به صفحه ارور cv424s پکیج بوتان که قبلا توضیح داده ایم، مراجعه نمایید.برای اطلاع کامل از خطاهای پکیج دیواری بوتان ، خواندن مقاله کدهای خطای پکیج دیواری بوتان را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

روشن نشدن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا

آیا پکیج بوتان شما از مدل های کالدا ونزیا می باشد؟ نمی دانید که چگونه به تشخیص روشن نشدن پکیج دیواری بوتان بپردازید. روشن نشدن این دستگاه و کار نکردن مشعل پکیج دیواری می تواند به خاطر دلایلی همچون تغییرات جریان برق، تغییرات شدید فشار آب، ایراد در ورودی گاز، تجمع بیش از اندازه هوا در مدار، فشار پایین گاز، عدم فعالیت پمپ، پایین بودن میزان حجم جریان آب مدار گرمایش و … باشد. برای رفع مشکل روشن نشدن پکیج دیواری بوتان می توانید با کارشناسان الکتروخدمات در تماس باشید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

روشن نشدن پکیج بوتان در حالت تابستانه

زمانی که پکیج بوتان شما در حالت تابستانه قرار گرفته و با باز نمودن آب گرم مصرفی هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نمی دهد، در این صورت تشخیص مشکلات روشن نشدن پکیج دیواری بوتان به شرح زیر می باشد:

  • خرابی فنر سوپاپ بای پاس
  • معیوب بودن و خرابی سنسور مدار مصرفی
  • مشکلات موجود در فلوسوئیچ و یا فلومتر و یا سوختن انگشتی فلومتر
  • کاهش و یا افزایش فشار بار پکیج
  • سوختن شیر موتوری و قرار گرفتن بر روی حالت زمستانه

 

علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه

علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه

علت روشن نشدن پکیج  بوتان زمانی که در حالت زمستانه قرار گرفته است، می تواند دلایل عمده ای را شامل گردد که هر کدام نیز به تعمیرات تخصصی و حرفه ای نیاز دارند. ما یکسری از این علل ها را لیست کرده ایم:

  • کار نکردن ترموستات اتاقی پکیج (تعمیر و یا تعویض قطعه)
  • روشن نشدن به دلیل خرابی سنسور NTC ( تعمیر تخصصی قطعه)
  • خرابی برد پکیج ( خرابی پمپ و سیستم آب گرم را به دنبال دارد)
  • کم بودن عدد درجه گرمایش ( افزایش میزان دما)

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله دریافتیم که روشن نشدن پکیج دیواری بوتان می تواند به دلیل خرابی و یا ایراد هر قطعه از پکیج باشد. عیب یابی و تشخیص اینکه کدام بخش دارای مشکل است، کار هر کسی نبوده و بهتر است که برای تعمیر پکیج بوتان  با کارشناس و یا متخصصان مشورتی داشته باشید. الکترو خدمات با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان خود می باشد. در صورتی که مشکل خرابی پکیج خود را همچنان پیدا نکرده اید پیشنهاد میکنیم مقاله خرابی پکیج دیواری بوتان را مطالعه کنید.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما