تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا

تعمیرات پکیج بوتان مدل بیتا

امروزه یکی از باکیفیت ترین برندهای موجود در بازار، پکیج های بوتان هستند که گاهی اوقات نیز با مشکلات و عیب هایی روبرو بوده و نیاز به تعمیرات پیدا می کنند. اگر با یکی از این مشکلات پکیج همچون خاموش شدن، سرو صدای بیش از حد و انفجاری روشن شدن پکیج بیتا روبرو گشتید، نیازی نیست نگران باشید. تنها کافیست با تعمیرکاران این حرفه تماس بگیرید. الکتروخدمات با همت نیروهای متخصص خود در این مطلب قصد دارد شما را با برخی از کدهای خطا و نحوه تعمیر پکیج بیتا و سایر خدمات آن در حوزه تعمیر پکیج آشنا کند که مطمئنا روزی به کارتان خواهد آمد.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بیتا

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بیتا

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل بیتا

ما به عنوان نمایندگی پکیج دیواری بیتا در تهران هم اکنون آماده ارائه هر گونه خدماتی هستیم. مرکز الکتروخدمات به همراه نیروها و تکنسین های آموزش دیده خود در حوزه تعمیر پکیج بیتا، خدمات شایسته ای همچون گارانتی، قطعات اورجینال، ارائه خدماتی سریع و تخصصی ارائه می کنند. تعمیرات پکیج بیتا یک حرفه تخصصی است که تنها با مطالعه و تجربه به دست می آید. در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

با خدمات نصب پکیج بیتا ما آشنا شوید

تعمیرگاه پکیج دیواری بوتان مدل بیتا

قبل از اینکه به نصب پکیج بیتا خود بپردازید، حتما به محل نصب دقت کنید که مکان مناسبی را انتخاب کرده باشید. اگر برای نصب به افراد متخصص نیاز دارید می توانید به نمایندگی تعمیرات پکیج بیتا مراجعه کنید. نیروهای ما در وهله اول مطابق با سلیقه مشتری محل مناسب و اصولی پکیج را می یابند و بعد از آن کار خود را انجام می دهند. هدف ما از ارائه راه‌اندازی صحیح و اصولی پکیج دسترسی راحت تر، رضایت مشتری، طول عمر بیشتر دستگاه و قرارگیری در محلی بی خطر است. با تعمیرکاران حرفه ای ایمنی خود را تضمین کنید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سرویس پکیج بیتا

معمولا توصیه کارشناسان در این حوزه این است که بهترین زمان برای سرویس پکیج بیتا و تمامی پکیج ها قبل از شروع فصل زمستان جهت بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آنان می باشد. نیاز به تعمیر پکیج بوتان نیز می تواند به خاطر عدم بی توجهی به این موضوع باشد. از جمله خدمات سرویس پکیج ها می توان به رسوب زدایی پکیج، برطرف کردن ارورهای پکیج دیواری در صورت داشتن، رفع مشکلات مربوط به سر و صدای پکیج های بیتا، اسید شویی پکیج دیواری و بسیار دیگری از خدمات در صورت نیاز اشاره نمود. اگر قصد سرویس پکیج بیتا را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

مشکلات متداول پکیج بیتا

چه عواملی بیشتر موجب می گردد که ما به تعمیر پکیج بیتا نیاز پیدا کنیم؟ کدام مشکلات جزء پرتکرارترین و متداول ترین ایرادات این دستگاه محسوب می گردند؟ اگر قصد عیب یابی و تعمیر پکیج بیتا را دارید، بنابراین با ما همراه باشید.

  1. گرم نشدن آب پکیج بیتا
  2. پایین بودن ارتفاع شعله های پکیج دیواری Bita
  3. سیستم کار کرده ولی رادیاتورها گرمای لازم را ندارند
  4. یخ زدگی لوله های پکیج دیواری

اکثر مراجعه کنندگان ما با این مشکلات در تعمیرات پکیج بیتا روبرو هستند که تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان مشکل را حل می کنند.

تعمیرکار پکیج بیتا

تعمیرات پکیج دیواری بوتان مدل بیتا

همانطور که گفتیم پکیج های بیتا حتما باید هر 6 ماه یکبار سرویس گردند تا در صورت بروز هر اشکالی تعمیرکاران به سرعت در صدد رفع آن برآیند. تعمیرگاه پکیج دیواری بیتا با برخورداری از نیروهای خبره و دارای مدارک فنی از آموزش فنی و حرفه ای با کمی بررسی مشکل را سریع تشخیص داده و آن را برطرف می کنند. اگر به دنبال تعمیرات پکیج بیتا در تهران هستید، می توانید به فعالیت های ما در این حوزه اعتماد کنید.

هزینه تعمیر پکیج بیتا

قیمت تعمیر پکیج بیتا در هر پکیجی یکسان نمی باشد و این به قطعه خراب شده و میزان خرابی، دستمزد تکنسین، برند پکیج دیواری و موقعیت مکانی، تعمیر و یا تعویض قطعه، میزان خدمات ارائه شده و حجم کار و … وابسته است. به همین خاطر نمی توان به ارائه تعریفی دقیق پرداخت. اما در مجموعه الکتروخدمات دغدغه قیمت را نداشته باشید که یکی از اولویت های ما در کار تعیین هزینه های منصفانه و رضایت مشتریان و لبخند بر لبان آن ها است.

کدهای خطای پکیج بیتا:

در ادامه به بررسی ارورهای پکیج بیتا می پردازیم.

تعمیر پکیج بیتا بوتان

  1. LED قرمز: چشمک زن 0.5 ثانیه روشن –5 ثانیه خاموش

زمانی که با این کد خطا روبرو شدید باید بدانید که این علامت نشانه ای از فعال شدن کلید حرارتی مبدل و یا قطع ارتباط آن با برد است.

  1. LED قرمز: ثابت روشن

کم بودن فشار آب مدار گرمایش تبدیل اولویت پس از ده دقیقه موجب رؤیت شدن این ارورهای پکیج بیتا می شود که به تعمیرکاران متخصص جهت عیب یابی نیاز است.

  1. LED قرمز: ثابت روشن

خطای کلید ایمنی فشار دود تبدیل اولویت پس از ده دقیقه عمل نمودن کلید حرارتی کلاهک تعدیل نیز می تواند موجب بروز این خطا گردد.

  1. LED قرمز: ثابت روشن

ثابت روشن بودن چراغ پکیج نشان دهنده تعمیر پکیج بیتا است که عدم تشکیل شعله طی پروسه جرقه زنی را نمایان می سازد.

  1. LED قرمز: چشمک زن 0.2 ثانیه روشن –2 ثانیه خاموش

با دیدن این کدهای خطای پکیج بیتا متوجه اشکال در سنسور حرارتی مدار گرمایش خواهید شد. این می تواند عملکرد های نادرستی در دستگاه ایجاد نماید و به سرعت باید به سراغ تعمیرکار بروید که الکتروخدمات در این حوزه کمک کننده خواهد بود. درصورت خرابی جزئی اقدام به تعمیر برد پکیج بوتان ودرصورت ایراد کلی اقدام به تعویض آن مینمایند.

  1. LED سبز: چشمک زن 0.5 ثانیه روشن –5 ثانیه خاموش

وصل بودن کلید ایمنی فشار دود قبل از شروع به کار فن و یا اینکه غیر فعال شدن آن در حین عملکرد از جمله عواملی هستند که موجب بروز این نشانه ها در صفحه نمایشگر می گردند.

  1. LED سبز: چشمک زن 0.5 ثانیه روشن –5 ثانیه خاموش

فعال شدن کلید حداقل فشار آب همزمان با روشن گشتن این ارور همراه خواهد بود.

  1. LED قرمز : چشمک زن 0.5 ثانیه روشن –5 ثانیه خاموش

حس شدن شعله توسط حسگر قبل از ارسال فرمان از سوی برد به شیر گاز با روشن شدن این ارور می باشد که نشان دهنده تعمیر پکیج بیتا هستند.

  1. LED قرمز و LED سبز: ثابت روشن

ثابت روشن در هر دو چراغ ال ای دی زمانی که نمایان شود باید متوجه اشکال در سنسور حرارتی مدار مصرفی شوید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در رابطه با تعمیرات پکیج بیتا

ما تمامی نقاط سطح تهران را مورد پوشش و حمایت خود قرار داده ایم و در صورت تماس نزدیک ترین تعمیرکار به محل شما را اعزام خواهیم نمود.

پکیج بوتان مدل بیتا انواع گوناگونی دارد و نمی توان گفت که ارورهای مشترکی نیز ارائه می نمایند. در صورت نیافتن عیب دستگاه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

از زمانی که نیروهای ما به تعمیر و یا نصب و راه اندازی دستگاه می پردازند، گارانتی 12 ماهه تعلق خواهد گرفت و در صورت خرابی همان قطعه در طول این دوره رایگان به ارائه خدمات می پردازند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما