تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا

پکیج دیواری بوتان سری پرلا از جدید ترین تولیدات این شرکت می باشد. این مدل در دسته پکیج های دیواری دو مبدله شرکت بوتان قرار می گیرد. یکی از این مبدل ها برای تامین آب گرم و دیگری برای تامین گرما استفاده می شود. به طوری کلی پکیج های دیواری شرکت بوتان در دودسته آنالوگ و دیجیتال قرار می گیرند که پکیج پرلا مدل دیجیتال می باشد.

هرچقدر هم که محصول خریداری شده توسط شما با کیفیت باشد، گاهی ممکن است بر اثر بی توجهی و یا استفاده طولانی مدت بدون سرویس دوره ای، پکیج شما دچار مشکل شود. در ادامه به تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا و معرفی مرکز تعمیرات پکیج بوتان مدل perla در تهران می پردازیم. با ما همراه باشید.

اگر از پکیج بوتان مدل پارما استفاده می کنید و درحال خواندن این مطلب می باشید، احتمالا پکیج شما دچار مشکل شده است. جای نگرانی نیست. ما اینجاییم تا به شما در حل این مشکل کمک کنیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل پرلا پرو

 

مرکز تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلا در تهران

الکتروخدمات مرکز تخصصی و مجاز تعمیر پکیج بوتان است. این مرکز با بهره گیری از تجربه و استعداد متخصصین مجرب در زمینه تعمیر، نصب و سرویس پکیج بوتان آماده است تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن، ایراد پکیج شما را رفع کند و گرما را به منزل شما بازگرداند. برای ثبت درخواست تعمیرکار از الکتروخدمات تنها کافیست تا با شماره های موجود بر روی سایت تماس حاصل فرمایید.

همانطور که می دانید، پکیج بوتان مدل پرلا در دسته ی پکیج های دیجیتال قرار می گیرد. در هنگام بروز ایراد در داخل پکیج، برد پکیج برای اطلاع رسانی این مشکل، کد خطاهای متفاوت را بر روی صفحه نمایش دیجیتالی که بر روی بدنه دستگاه است نمایش می دهد.

هر کدام از این ارور ها نشان دهنده ی یک ایراد خاص در دستگاه می باشد. ممکن است شما بتوانید با شناختن این کد ها و روش رفع آن ها مشکل پیش آمده را برطرف کنید. اما گاهی ایراد بسیار عمیق تر از آن است که بتوانید بدون داشتن دانش فنی آن را بر طرف کنید. در این زمین نیاز است تا از یک فرد متخصص و با تجربه کمک بگیرید.

 

خدمات سرویس پکیج بوتان مدل پرلا در کلیه نقاط تهران

سرویس به موقع و دوره ای پکیج از مواردی است که عمر دستگاه را تا چند سال افزایش می دهد. شما با سرویس پکیج دیواری پرلا به موقع ، عیوب آن را قبل از تبدیل شدن به مشکلات جدی تر برطرف می کنید و همچنین در هنگام فصول سرد سال هیچ نگرانی از بابت خرابی پکیج خود نخواهید داشت.

بهترین زمانی که می توانید برای سرویس پکیج در نظر بگیرد ماه های شهریور و آذر می باشد. با سرویس پکیج در این ماه ها، دیگر نیاز به تعمیر خرابی های ناگهانی پکیج که ممکن است در فصول سرد سال رخ دهد نخواهید داشت.

 

مراحل سرویس پکیج دیواری، توسط سرویس کار پکیج بوتان مدل پرلا شامل موارد زیر می باشد:

  • در ابتدا کارشناسان الکتروخدمات از نصب صحیح دستگاه پکیج مطمئن می شوند. اگر پکیج به درستی نصب نشده باشد، علاوه بر آسیب جدی که به لوله ها وارد می کند باعث بروز مشکلات ایمنی می شود.
  • در مرحله ی بعد، کارشناس بخش های مختلف پکیج را بررسی می کند تا از عملکرد درست آن ها اطمینان حاصل کند.این قسمت ها شامل درجه حرارت دستگاه، دودکش، میزان فشار آب، نوع لوله ها، محل اتصالات و… می شود.
  • در قدم بعدی کارشناس الکتروخدمات میزان فشار آب را می سنجد. همانطور که می دانید در هر منطقه ای میزان فشار آب و املاح موجود در آن متفاوت است. به همین دلیل، بازه زمانی که پکیج نیاز به رسوب زدایی پیدا می کند در این مناطق متفاوت است. تعمیرکار الکتروخدمات با بررسی فشار آب، میزان رسوب موجود در دستگاه را تشخیص می دهد و در صورت نیاز اقدام به رسوب زدایی می کند.

 

تعمیرکار پکیج بوتان مدل پرلا در شرق تهران

سرویس پکیج دیواری بوتان مدل پرلا

تعمیرکاری که برای تعمیرات پکیج خود انتخاب می کنید باید با تجربه و حرفه ای باشد. در صورتی که شما برای تعمیر پکیج خود از افراد غیر متخصص و ناوارد کمک بگیرید، طولی نمی کشد که دوباره دستگاه پکیج شما نیاز به تعمیر پیدا می کند.

علاوه بر، این سپردن تعمیر، سرویس و حتی نصب پکیج پرلا به افراد ناوارد، باعث می شود تا به سایر قسمت های پکیج و حتی قطعه های سالم آن، آسیب جدی وارد شود. پس بهترین و عاقلانه ترین کار انتخاب تعمیرکاری متخصص و کاربلد برای انجام تعمیرات پکیج بوتان می باشد.

تعمیرکاران متخصص الکتروخدمات قادرند تا در کمترین زمان مشکل شما را برطرف کرده و باکیفیت ترین تعمیرات را برای شما انجام دهند. جهت ثبت سفارش می توانید با شماره های موجود بر روی سایت تماس بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر برد پکیج بوتان مدل پرلا

تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل پرلا

برد از قطعاتی است که در پکیج های جدید بوتان مورد استفاده قرار می گیرد. برد قطعه ای الکترونیکی است که مسئولیت ارسال فرمان های پکیج به بخش های مختلف را دارد. برد را می توان مغز پکیج در نظر گرفت.

در صورتی که این قطعه الکترونیکی دچار خرابی و از کارافتادگی شود، فرمان های پکیج به درستی به قطعات دیگر منتقل نشده و در نتیجه باعث اختلال در عملکرد دستگاه ی شود. تعمیرکاران الکتروخدمات در صورت خرابی برد در درجه اول اقدام به تعمیر برد پکیج بوتان و تنها در صورتی که امکان تعمیر نباشد، این قطعه را با یک قطعه اورجینال جایگزین می کنند. تمامی قطعاتی که توسط تعمیرکاران الکتروخدمات تعویض می شوند اورجینال بوده و به همراه یک سال گارانتی به شما مشتریان گرامی ارائه می شود.

تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا در تهران


تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا در شمال تهران

اگر شما ساکن یکی از محله های شمال تهران ، اقدسیه، ولنجک، کامرانیه دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، تجریش ، شهرک نفت، چیذر، کاشانک، دارآباد، جوزستان، ، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، ، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، امام زاده قاسم هستید، مجموعه الکتروخدمات برای تمام ساکنین این مناطق آمادگی ارائه خدمات را دارد.

 

تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا در شرق تهران

اگر شما در شرق تهران زندگی می کنید یا کسب وکاری در یکی از محله های تهرانپارس، فرجام، سراج، نارمک، حکیمیه، ، هنگام، ، علم و صنعت، بلوار پروین، مهران، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان و هروی دارید، ما همه ضایعات فلزی را از شما می خریم و دوباره بازیافت می کنیم و به محیط باز می گردانیم. پس با خیال راحت کار تعمیر پکیخ خود را به مجموعه الکترو خدمات بسپارید.

 

تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا در غرب تهران

برای شما که ساکن یکی از محله های غرب تهران مانند: شهر زیبا، دهکده المپیک، پونک، ستارخان صادقیه، بلوار فردوس، گیشا، جنت آباد، شهران، طرشت، تهرانسر، محله چیتگر، شهرک اکباتان، آزادی، حصارک هستید می توانید تعمیر انواع پکیج  خود را به مرکز الکترو خدمات بسارید. .

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا در جنوب تهران

چنان چه داخل در یکی از محله های جنوب شهر مانند: افسریه، کیانشهر، شوش، شهرک مسعودیه، مولوی، جوادیه، علی آباد و خزانه، جوانمرد قصاب، نازی آباد، یاخچی آباد، دولت آباد، راه‌آهن ساکن هستید مجموعه الکتروخدمات برای تمام ساکنین این مناطق آمادگی ارائه خدمات را دارد.

 

سخن آخر

مراکز زیادی در تهران وجود دارد که خدمات تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلا را ارائه می دهند. اما آنچه که اهمیت دارد انتخاب بهترین و معتبر ترین مرکز تعمیرات تخصصی پکیج می باشد. تنها مرکز تعمیرات مجاز است که می تواند گزینه ای مناسب برای انتخاب باشد. مرکز مجاز تعمیرات تخصصی الکتروخدمات، ارائه دهنده خدمات تعمیر، تعویض و نصب پکیج بوتان می باشد. این مرکز با سابقه ی درخشان و درصد بالای رضایت مشتریان توانسته است در طول این سال ها در کنار شما مشتریان عزیز باشد.

 

سوالات متداول کاربران در رابطه با تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا

شما می توانید هم از طرق سایت و هم از طریق شماره های موجود بر روی سایت با کارشناسان مجرب الکتروخدمات در تماس باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات پکیج خود را برطرف کنید.

مزایای انتخاب الکترو خدمات به عنوان مرکز تخصصی و مجاز تعمیرات پکیج عبارتند از:

  • ارائه خدمات با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت
  • ارائه ضمانت نامه رسمی به همراه فاکتور
  • اعزام تکنسین های مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن
  • انجام کلیه مراحل در حضور مشتری
  • دارای پوشش سراسری است تهران

با توجه به متفاوت بودن مدل پکیج ها و قطعات خراب شده در آن ها امکان اعلام یک قیمت واحد برای تمامی موارد وجود ندارد. به طور کلی موارد زیر بر روی قیمت خدمات تعمیر، نصب و سرویس پکیج تاثیر گذار می باشد:

  • نوع پکیج و مدل آن
  • شدت و تعداد مشکلات موجود
  • تعویض قطعات با قطعه ای اورجینال
  • میزان تخصص و مهارت تکنسین
  • مدت زمان انجام کار

همه ی خدمات سرویس و تعمیرات پکیج در الکترو خدمات با ضمانت 6 ماهه همراه است. همچنین در صورتی که پکیج شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تکنسین این قطعه را با یک قطعه جدید جایگزین می کند. تمامی قطعات تعویضی در الکترو خدمات اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه یکساله می باشند.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما