تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا

تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا و سرویس به موقع از سری اقداماتی است که موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود و هزینه های مربوط به پکیج را کاهش می دهد.پکیج جزء وسایلی است که در تمام منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از پکیج محدود به فصل خاصی نبوده و در تمام فصل ‌ها به صورت مداوم استفاده می شود.

پکیج ها در اثر استفاده مداوم و همچنین نصب نادرست و عدم نگهداری مناسب(سرویس نشدن) از این وسیله، به سرعت فرسوده می شود. در حقیقت به مرور رسوب در لوله‌ های این دستگاه موجب مسدود شدن آن ها و کاهش عمر مفید پکیج خواهد شد.

تعمیرکار پکیج  بوتان مدل ورونا با سرویس پکیج  به طور مرتب و هر 6 ماه یکبار موجب کاهش عوامل فرسوده کننده پکیج و تا حد زیادی کاهش هزینه تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا می شود البته این نکته در مورد تمام برندها و مدل های پکیج صدق می کند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

دفترچه راهنمای پکیج بوتان مدل ورونا

عیب یابی پکیج بوتان مدل ورونا

عیب-یابی-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

خرابی دسستگاه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، تعمیرکار پکیج علائم خرابی پکیج  بوتان مدل ورونا را به خوبی بررسی کرده و در نهایت با تشخیص درست و استفاده از ابزار مناسب نسبت به تعمیر پکیج می پردازد.

از مشکلات رایج پکیج ورونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پکیج ورونا خود به خود خاموش شود
  • پکیج با صدای زیادی شروع به کار می کند(به طور معمول صدای این پکیج بسیار کم بوده و آلودگی صوتی محسوب نمی شود)
  • ممکن است آب مصرفی پکیج بیش از حد گرم و غیر تحمل شود(مربوط به ترموستات پکیج)
  • آب مصرفی پکیج ممکن است سرد باشد و با بالا بردن دما در آن تغییری صورت نگیرد
  • آب پکیج ورونا ممکن است بی دلیل به طور مدام گرم و سرد ‌شود که این می تواند به دلیل ایجاد رسوب در لوله‌ های پکیج یا مخزن‌ های حرارتی پکیج باشد که البته این مشکل از طریق شست وشوی لوله ها با اسید توسط تعمیرکار پکیج بوتان مدل ورونا قابل حل است. البته ممکن است این مشکل به دلیل خرابی ترموستات رخ دهد
  • گاهی ممکن است شاهد افزایش فشار پکیج ورونا باشید که این مورد نیز مربوط به هوا یا مواد معدنی و رسوبات آب در پکیج باشد
  • فشار پکیچ ورونا ممکن است به دلیل مشکلاتی دچار تغبییر شود، فشار معمول دستگاه 1.5 است
  • استشمام بوی گاز از پکیج که احتمالاً به علت نشتی پکیج یا خلل در عملکرد قطعه فلوسوئیچ است

طیف وسیعی از ایرادات به مرور زمان در پکیج ها رخ دهد که البته می توان با تعمیر و سرویس به موقع آن ها از آسیب جدی به دستگاه جلوگیری کنیم.

 

هزینه سرویس پکیج بوتان مدل ورونا

اولویت اول مجموعه الکتروخدمات تعمیر قطعات آسیب دیده است و در درجه دوم تعویض و جایگزین آن ها، زیرا هزینه مربوط به تعمیر بسیار به صرفه تر از تعویض است. سرویس به موقع پکیج های برندهای مختلف می تواند از شدت تخریب دستگاه جلوگیری کند به طبع هزینه سرویس پکیج بوتان مدل ورونا(2 بار در سال) بسیار به صرفه تر از تعمیر و جایگزینی قطعات نیمه سوخته یا از بین رفته است.

در سرویس پکیج توسط تعمیرکار معتبر، قطعات مختلف پکیج تست شده و سلامت آن‌ ها مورد بررسی قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که قیمت تعمیر پکیج ورونا نباید دلیل خوبی برای کمک گرفتن از تعمیرکاران ارزان قیمت باشد زیرا این افراد حتی اگر به ظاهر بتوانند دستگاه را تعمیر کنند هم به دلیل اطلاعت کم در این حرفه موجب صدمات و لطمات شدیدی در دراز مدت به دستگاه می شوند.

الکترو خدمات با سال ها سابقه در زمینه تعمیر و سرویس انواع پکیج به صورت تخصصی فعالیت دارد بنابراین بهتر است برای تعمیرات پکیج بوتان مدل ورونا و حتی مدل های دیگر از مجموعه های نام آشنایی چون الکترو خدمات کمک بگیرد زیرا اولویت اصلی این مجموعه اراءه بهترین خدمات به مردم است.

اگر به دنبال مرکزی می گردید که با خیال راحت بتوانید تعمیرات پکیج خود را به آن ها بسپارید، الکتروخدمات انتخابی مناسب برای شما عزیزان می باشد. متخصصین مجرب  با داشتن دانش فنی و تجربه ی ارزشمندی که در طول این سال ها به دست آورده اند، در کمترین زمان ممکن مشکل پکیج شما را حل می کنند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج بوتان مدل ورونا در تهران

مرکز-تعمیرات-پکیج بوتان-مدل-ورونا-در-تهران

الکتروخدمات نمایندگی تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا در ایران را به عهده دارد، پرسنل و کارشناسان تعمیر پکیج این مجموعه با دانش و تجربه خود در زمینه تعمیرات پکیج بوتان مدل optima و سایر پکیج ها هرگونه مشکل و ایرادی که در دستگاه رخ دهد را می توانند رفع کنند به همین دلیل هم این مجموعه از بهترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج  بوتان مدل ورونا در تهران است.

این پکیج دارای قطعات حساس و پیچیده ‌ای بوده(قطعات ایتالیایی) که حتما باید این تعمیرات به واسطه تعمیرکار حرفه ‌ای و متخصص صورت گیرد. پس از درخواست تعمیرکار از این مجموعه، در زمان کوتاهی(تا 24 ساعت بعد) متخصص به منزل یا محل شما مراجعه می کند.

قیمت سرویس پکیج بوتان مدل ورونا وخدمات دیگر این تعمیرگاه از قبیل نصب و تعمیر دارای ضمانت 12 ماهه است و هزینه ‌های دریافتی  و تعمیر برد پکیج بوتان نیز مطابق با نرخ تعیین شده اتحادیه محاسبه می ‌شود.

این پکیج ها دارای ظرفیت 24 کیلو وات بوده، همچنین در آن از سیستم‌ های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی مجهز بهره گرفته شده است و مجهز به کنترل‌های تماما دیجیتال و با دو مبدل حرارتی گرمایش و آب مصرفی عرضه شده است و دارای به سیستم ‌های ضد یخ زدگی، احتراق کند، عیب یابی الکترونیکی و بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد است. به همین دلیل آن را نسبت به دیگر رقبای خود متمایز کرده است. از دیگر امتیازات پکیج ورونا می توان به کم‌ترین میزان رسوب گیری، کم مصرف بودن و قابلیت استفاده تا 140 متر مربع اشاره کرد.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما