تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-روما

تعمیر پکیج بوتان مدل روما

یکی از محبوب ترین مدل ها از پکیج های بوتان، مدل روما می باشد که افراد بسیاری آن را برای منزل خود نیز تهیه می کنند. در کنار مزایایی که این محصول دارد، باید بدانید در صورت استفاده طولانی مدت از آن ممکن است به تعمیر پکیج بوتان مدل روما نیاز پیدا کنید. برای این اقدام، نیاز به دانش فراوانی می باشد و افراد عادی قادر به تعمیر این پکیج نخواهند بود. اگر می خواهید با کد خطا و مشکلات رایج پکیج بوتان مدل روما اشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد مطالعه و بررسی تان قرار دهید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی کد خطا در تعمیرات پکیج دیواری بوتان مدل روما

  • کد خطا A1

اولین کد خطا در تعمیر پکیج دیواری روما که می بایست به آن توجه داشته باشید، کد A1 نام دارد. این کد در زمانی مشاهده می شود که شعله در پکیج وجود نداشته باشد. برای این که بتوانید این کد را برطرف کرده و همانند قبل از پکیج دیواری تان استفاده نمایید، می بایست مواردی همچون فشار گاز، بویین شیرگاز، حسگر شعله، جرقه زن و… را مورد بررسی تان قرار دهید و در صورت اشکال در آن ها، به تعویض شان بپردازید.

  • کد خطا A2

کد-خطا-A2-برای-پکیج-روما

اگر به هر دلیلی کلید حرارتی دستگاه مورد آسیب قرار گیرد، کد خطا A2 سریعا نمایان می گردد. در صورت مشاهده این کد باید هر چه سریع تر به تعمیر پکیج روما پرداخته و مواردی مثل پمپ، رادیاتور ها، صافی برگشت، شیر موتوری، فنر بای پاس و… بررسی شود. اگر با بررسی و رفع اشکال در این قطعات باز هم کد خطا برطرف نشد، می توانید به سرویس پکیج دیواری روما بپردازید.

  • کد خطا A3

از دیگر کد هایی که به شدت بر روی نمایشگر پکیج بوتان مدل روما نمایان می شود، کد A3 است. اگر دستگاه در تخلیه دود و یا پرشر سوئیچ هوا مشکل پیدا کند، این کد را به نمایش خواهد گذاشت.

برای تعمیرات پکیج بوتان مدل روما و رفع کد A3 می بایست به بررسی سنسور ها، فن دستگاه، دودکش و مسیر خروجی آن، برد دستگاه و… پرداخت. دقت داشته باشید اگر هر یک از قطعات مورد آسیب قرار گرفته اند، به تعویض آن ها نیز بپردازید تا بتوانید مجدد پکیج خود را مورد استفاده قرار دهید.

  • کد خطا A4

اگر فشار اب در مدار کاهش یافته و یا قطع شود، با کد خطا A4 مواجه خواهید شد. در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان مدل روما تماس گرفته و برای تعمیر دستگاه خود از آن ها کمک بخواهید.

  • کد خطا A5

همانطور که می‌دانید، پکیج های بوتان دارای برد می باشند که این قطعات در بعضی از موارد ممکن است با مشکلاتی روبرو شده و اختلال هایی در آن ها ایجاد گردد. در چنین مواقعی کد خطای A5 نمایش داده خواهد شد که برای برطرف کردن آن باید یک بار دستگاه را خاموش و روشن نمایید. بسیاری از افراد پس از انجام این اقدام باز هم می گویند کد خطا برطرف نشده است، در این صورت باید به نمایندگی تعمیر پکیج بوتانروما مراجعه کنید.

  • کد خطا A6

آخرین کدی که می خواهیم به شرح آن بپردازیم، کد خطا A6 است که در صورت اختلال در سنسور NTC نمایان می گردد. همانطور که می دانید، سنسور ها قطعات حساسی در پکیج های بوتان هستند که با دانش کافی می بایست به تعمییر آن ها بپردازید. به همین خاطر توصیه می شود تعمیر پکیج دیواری بوتان روما در چنین مواقعی به دست تعمیرکاران حرفه ای و نمایندگی های معتبر بسپارید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

قیمت تعمیر پکیج بوتان مدل روما

قیمت-تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-رومایکی از مهم ترین فاکتور ها برای مشتریان در هنگام تعمیر پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل روما، هزینه نهایی آن است. لذا باید بگوییم قیمت تعمیرات پکیج بوتان روما به عوامل مختلفی همچون میزان خرابی دستگاه، قطعات تعویضی، میزان تبهر تعمیرکار و… بستگی خواهد داشت. به همین خاطر نمی توان هزینه مشخصی را برای آن در نظر گرفت و اعلام کرد.

 

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، خدمات فنی تعمیر پکیج بوتان مدل روما امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته است و به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را به طور کامل و جامع با هزینه خدمات تعمیر پکیج بوتان مدل روما آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را در رابطه با هزینه تعمیر پکیج بوتان مدل روما برطرف کرده و در صورت تمایل تعمیر دستگاه و تعمیر برد پکیج بوتان خود را به دست نمایندگی های معتبر بسپارید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در خصوص تعمیر پکیج بوتان مدل روما

بله، اگر قطعه ای تعویض یابد قطعا هزینه نهایی تعمیرات افزایش خواهد یافت.

در چنین مواقعی پیشنهاد می شود به معتبر ترین نمایندگی سر زده و یا با آن ها تماس بگیرید.

میزان خرابی دستگاه، قطعات تعویض شده، تبهر و مهارت تعمیرکار و…

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما