آموزش تنظیم آب گرم پکیج بوتان

آموزش تنظیم آب گرم پکیج بوتان

یکی از مواردی که مصرف کنندگان پکیج بوتان باید به آن توجه کنند، تنظیم آب گرم پکیج بوتان است. این کار کارکرد دستگاه را بهینه و پربازده می کند و از همه مهم تر طول عمر پکیج را افزایش می دهد.

در این مقاله از الکتروخدمات سعی داریم به آموزش تنظیم آب گرم پکیج بوتان بپردازیم تا بتوانید با پیروی از برخی از نکات راهنمای تنظیم درجه آب پکیج بوتان بهترین عملکرد را از پکیج بوتان خود دریافت کنید.

 

معرفی صفحه نمایشگر پکیج دیواری بوتان

اولین قدم در راهنمای تنظیم درجه آب گرم پکیج بوتان این است که با صفحه روی نمایشگر آن آشنا شوید تا بتوانید آب گرم را روی میزان دلخواه تنظیم کنید.

  • نمایشگر فشار آب مدار گرمایش

میزان فشار پکیج های دیواری بوتان بایستی 1.5 بار باشد. در صورتی که فشار بار کمتر از 1 باشد، بایستی فشار بار را روی میزان استاندارد خود مجدد تنظیم کنید.

تنظیم فشار بار پکیج به وسیله شیر پرکن دستگاه انجام می شود. برای این کار، باید شیرپرکن پکیج را خلاف عقربه های ساعت باز کنید. وقتی فشار پکیج بوتان روی 1 تا 2 بار رسید، مجدد شیر را ببندید.

  • ولوم تنظیم دمای آب گرم

تنظیم درجه آب گرم پکیج دیواری بوتان با چرخاندن این ولوم روی میزان دلخواه انجام می شود. پس از چرخاندن دسته تنظیم در جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب گرم کاهش و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت، دمای آب مصرفی افزایش پیدا می کند.

  • دکمه ریست reset

دکمه ریست reset  به معنای راه اندازی مجدد دستگاه است. در صورتی که پکیج بوتان به تنظیم مجدد نیاز داشت. کافی است این دکمه را فشار دهید.

  • صفحه انتخاب وضعیت پکیج

شما مصرف کنندگان می توانید انتخاب وضعیت پکیج بوتان را روی حالت تابستانه یا زمستانه قرار دهید. شیر آب نماد حالت تابستانه و برای تنظیم آب گرم به کار می رود. شکل رادیاتور هم حالت زمستانه را نشان می دهد.

برای تعمیر برد پکیج بوتان تنها کافیست با مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس بگیرید تا از بهترین خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

راهنمای تنظیم آب گرم پکیج بوتان در تابستان

آموزش تنظیم آب گرم پکیج بوتان در تابستان

اگر می خواهید تنظیم آب گرم پکیج بوتان در تابستان را انجام دهید کافی است طبق مراحل زیر پیش روید:

  • برای تنظیم دمای آب گرم پکیج بوتان روی حالت تابستانه ابتدا از بسته بودن شیرهای رفت و برگشت مدار گرمایش اطمینان حاصل کنید.
  • وضعیت دستگاه را با انتخاب کردن علامت شیر آب، روی حالت تابستانه تنظیم کنید.
  • ولوم تنظیم دمای آب گرم مصرفی را روی درجه حرارت 65 سانتی گراد تنظیم نمایید .
  • شیر آب گرم را باز کنید تا مشعل روشن شده و پکیج بوتان آماده به کار شود.
  • سپس شیر آب گرم را ببندید تا مشعل خاموش بشود. در این صورت عملکرد می توانید با خاموش و روشن کردن آب گرم، مشعل پکیج را کنترل کنید.
  • هم چنین با باز کردن شیر آب گرم چراغ وضعیت عملکرد دستگاه به صورت سبز رنگ روشن در می اید و در صورتی که شیر آب گرم مصرفی را ببندید، این چراغ به صورت سبز چشمک زن فعال می شود.

 

تنظیم آب گرم پکیج بوتان در زمستان

اگر می خواهید پکیج بوتان را در زمستان راه اندازی کنید و راندمان دستگاه را بالا ببرید، باید دمای آب پکیج بوتان را روی میزان استاندارد تنظیم کنید:

  • شیر همه رادیاتورها را باز کنید .
  • ولوم اصلی را روی حالت زمستانه که با علامت رادیاتور نشان داده شده بگذارید .
  • سیستم را در حالت زمستانه قرار دهید.
  • درجه دمای دستگاه را افزایش دهید تا چراغ سبز پکیج بوتان روشن شود.
  • صبر کنید تا رادیاتورها به دمای دلخواه برسند.

مناسب ترین دمای آب گرم پکیج بوتان

تنظیم آب گرم پکیج در حالت زمستانه بر روی دمای 60 درجه انجام شود. اگر دمای مدار گرمایش در محدوده 55 تا 65 درجه سانتی گراد تنظیم شده، سیستم کنترل خودکار پکیج بوتان طبق دمای دلخواه کاربر، باعث فعال شدن ترموستات اتاقی می شود. به این ترتیب درجه حرارت مدار گرمایش آب و محیط به شکل خودکار تنظیم می شود.

راهنمای تنظیم آب گرم پکیج بوتان

راهنمای تنظیم آب گرم پکیج بوتان

در این مقاله به نحوه تنظیم آب گرم پکیج بوتان پرداخته شد. این کار خیلی ساده است و خودتان می توانید تمام مراحلی که در مقاله به آن اشاره شد را انجام دهید.

اما چنانچه بعد از تنظیم آب گرم پکیج بوتان با مشکلاتی مانند خاموش شدن یکباره، سرد شدن آب یا نشتی و ارور دستگاه مواجه شدید، مراکز تعمیرات الکتروخدمات بهترین مرکز تخصصی تعمیر پکیج بوتان است که میتواند در رفع مشکلات پکیج به شما کمک کند.

این مرکز با بهره گیری از دانش تعمیرکاران حرفه ای آمادگی خود را جهت انواع خدمات در زمینه تعمیر و سرویس پکیج دیواری اعلام می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما