معرفی و بررسی کدهای خطا پکیج دیواری بوتان

کدهای خطا پکیج دیواری بوتان مطابق با الگوهای خاصی به وجود آمده اند که هر کدام نشانی از یک عیب و ایرادی دارند. در این مقاله به بررسی کدهای خطای پکیج دیواری بوتان و سایر مدل های آن خواهیم پرداخت که آگاهی و آشنایی با هر کدام آن ها خالی از لطف نیست و مطمئنا آشنایی با این ارورها به شما در رفع مشکل کمک بسزایی خواهد کرد.

برخی از این کدها در غالب اعداد به نمایش درآمده و برخی دیگر نیز به صورت حروف نشان داده می شوند. بیایید با هم این راهنما کدهای خطای پکیج دیواری بوتان را بررسی کنیم. با تکیه بر دانش تعمیرکاران متخصص و مجرب و کسب دوره های تخصصی تعمیر پکیج دیواری می تواند مشکل دستگاه شما را به درستی تشخیص بدهد و در کمترین زمان این مشکل را برطرف کند.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوتان

 

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

 

کدهای خطای پکیج دیواری بوتان و رفع آن ها

در کل می توان گفت تمامی مدل های پکیج بوتان در نمایش ارورها دارای ساختار مشابه ای هستند و تنها ممکن است به صورت جزئی متفاوت باشند. در عیب یابی دستگاه جهت رفع ارور پکیج دیواری بوتان با ما همراه باشید.

  • کد خطا (E01) پکیج دیواری بوتان

این گزینه از کدهای خطا پکیج دیواری بوتان نشان از عدم تشکیل شعله دارد. حالا به نظر شما چرا شعله در پکیج روشن نمی شود؟ این خود می تواند به خاطر دلایل گوناگون باشد.

علت: ممکن است در قسمت جرقه زنی نقصی به وجود آمده باشد، شیلنگ‌ها و لوله‌های رابط گاز دچار ایراد شده باشند و یا فندک خراب بوده و گاز به طور کلی قطع است.

  • کد خطا (E02) پکیج دیواری بوتان

کلید حرارتی دستگاه با نمایش دادن این کدهای خطا پکیج دیواری بوتان نشان از ایراد و اشکال قطعه دارد. بخش هایی که شما باید مورد بررسی قرار دهید، متفاوت هستند.

علت: قسمت هایی که ممکن است با عیب و نقص روبرو شده باشند، شامل شیر موتور، مبدل ثانویه، پمپ حرارتی و صافی برگشت هستند. البته گاهی اوقات نیز مشکل از خود کلید حرارتی است.

  • کد خطا (E03) پکیج دیواری بوتان

آیا می‌دانستید به نمایش در آمدن این کدهای خطا پکیج دیواری بوتان به منظور وجود ایراد و مشکل در سیستم خروج دود می باشد. حال به نظر شما علت چیست؟

علت: در بیشتر مواقع به احتمال خیلی زیاد خرابی ترموستات دود باعث ایجاد این ارور پکیج دیواری بوتان می گردد. اگر فن دستگاه به خوبی به گردش در نمی آید، پس فن باید تعویض گردد. اما اگر از سلامت این قطعه مطمئن هستید، ترموستات دود را بررسی کنید.

  • کد خطا (E04) پکیج دیواری بوتان

اگر پکیج دیواری بوتان به خوبی گرم نشود، این کد به نمایش درخواهد آمد که کمبود فشار آب ورودی را نشان می دهد. ما می توانیم علت های گوناگونی را برای این مشکل بر شماریم. کدهای خطا پکیج دیواری بوتان از جمله E04 نیازمند تخصص های ویژه برای تعمیرات هستند.

علت: ما می توانیم علت هایی همچون خرابی پرشر سوئیچ آب و کم بودن فشار آب سیستم لوله‌کشی و … را نام ببریم که در ایجاد خطاهای پکیج دیواری بوتان نقش دارند. اما در بیشتر مواقع میزان فشار گامی کلیدی در مسیر رفع، دچار نواقصی می گردد.

  • کد خطا (E06) و (E07) پکیج دیواری بوتان

زمانی که مشکل در سنسور (NTC) آب مصرفی ایجاد گردد خود را با کدهای خطا پکیج دیواری بوتان (E06) و (E07) نشان می دهد. رفع این ارورهای پکیج دیواری بوتان نیازمند حرفه و تخصص یک تعمیرکار با سابقه همچون الکتروخدمات می باشد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

نکاتی در رابطه با انواع کدهای خطای پکیج دیواری بوتان

دوستان عزیز توجه داشته باشید با بررسی ارورهای پکیج دیواری بوتان می توان به مشکلات آنان تا حدودی پی برد. اما با این وجود اگر باز هم به درک کاملی از این موضوع رسیدید، در تلاش نباشید که خود به رفع کدهای خطای پکیج دیواری بوتان بپردازید.

عیب یابی کدهای خطای پکیج دیواری بوتان یک امر کاملا تخصصی است که همواره باید به دست افراد کاردان و متخصص صورت پذیرد. ممکن است که در هنگام تعمیر دچار مشکلاتی شوید که در این صورت باید سریعا با یک مرکز تعمیرات پکیج دیواری تماس حاصل نمایید. الکترو خدمات همواره پاسخگوی شما عزیزان در هر زمینه ای از مشکلات پکیج می باشد.

 

نگاهی بر ارور پکیج بوتان مدل ورونا

پکیج دیواری ورونا یکی از محصولات پرکاربرد برند بوتان است که هر کدام از این کدهای خطا پکیج دیواری بوتان مدل ورونا می تواند نشان دهنده مشکل جدی باشد که سریعا باید به یک متخصص مراجعه کنید. برای درک بهتر ایرادات این پکیج و رفع ارور e81 پکیج بوتان ورونا این کدها را بررسی می کنیم.

  • ارور E01 پکیج بوتان

بعد از گذشت فرایند جرقه زنی شعله روشن نمی شود که باید برد، شیر گاز و یون بررسی گردند.

  •  ارور E02 پکیج بوتان

یکی از کدهای خطای پکیج دیواری بوتان مدل ورونا E02 است که خبر دهنده افزایش دمای آب مدار گرمایش بیش از حد مجاز می باشد که کلید حرارتی به خوبی عمل نکرده و ما با کد خطای E02 روبرو می گردیم.

  • ارور E03 پکیج بوتان

زمانی که کلید حرارتی کلاهک تعدیل در این نوع مدل ها کار نکند، با خطا E03 خود را نشان می دهد که برای رفع و برطرف نمودن آن باید کلید کلاهک تعدیل بررسی گردد.

  •  ارور E04 پکیج بوتان

دریابید که فشار آب مدار گرمایش کم است. برای این منظور باید فشار بار پکیج را تا ۱٫۵ بار بالا ببرید.

  • ارور E06 پکیج بوتان

سنسور دمای آب گرم بهداشتی دچار عیب و نقص هایی شده است که در مواقعی به آن خرابی NTC  بهداشتی نیز می گویند. زمانی که با این کدهای خطا پکیج دیواری بوتان روبرو شدید، بدون اتلاف وقت با تعمیرکاران الکترو خدمات تماس بگیرید.

  •  ارور E09 پکیج بوتان

این کدهای ارور پکیج دیواری بوتان در مدل های گوناگون نشان می دهد که آب در مدار جریانی ندارد که می بایست پمپ و برد بررسی شوند.

  • ارور E11 پکیج بوتان

این کدهای خطا پکیج دیواری بوتان نشان دهنده پارازیت شعله بوده و راهکار آن متوقف نمودن امواج مغناطیسی اطراف پکیج است.

  •  ارور E12 پکیج بوتان

سیم مدولاتور شیر گاز قطع شده است که باید به تعمیرکار حرفه ای مراجعه کنید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

معرفی کدهای خطا پکیج دیواری بوتان cv424s

مصرف کنندگان عزیز این امکان برای شما فراهم شده است که برای عیب یابی پکیج خود ارور پکیج بوتان cv424s را مشاهده نموده و در رفع ارور e1 پکیج بوتان cv424s اقدام کنید.

  • کد خطا E1 پکیج بوتان

در صورت بروز این نشان، پکیج با عدم تشکیل شعله روبرو شده است که علت می تواند قطعی گاز باشد.

  • کد خطا E2 پکیج بوتان

از دیگر کدهای خطا پکیج دیواری بوتان می توان به ارور e2 پکیج بوتان اشاره کرد که خبر از فعال شدن ترموستات حد دارد.

  • کد خطا  E3 پکیج بوتان

دودکش یا کلید ایمنی فشار دودکش دچار عیب و نقص شده است.

  • کد خطا E4 پکیج بوتان

خطای مدولاتور شیرگاز که نیازمند تعمیرکاری مجرب در این زمینه است.

  • کد خطا E5 پکیج بوتان

NTC مدار گرمایش ایراد دارد.

  • کدخطا E6 پکیج بوتان

اشکال در NTC مدار آب گرم مصرفی

  • کد خطا  E7 پکیج بوتان

پرشر دود قبل از روشن شدن شعله وصل است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

  • کد خطا E8 پکیج بوتان

حسگر دمای محيط خارجی با این کدهای خطا پکیج دیواری بوتان نشان دارد که دچار عیب و نقص هایی شده است.

  • کد خطا  E9 پکیج بوتان

دمای آب گرمایش بیشتر از حد مجاز خود افزایش پیدا کرده است.

  • کد خطا  E13 پکیج بوتان

نرم‌افزار برد دستگاه را بررسی کنید که با نواقصی روبرو است.

  • کد خطا E15 پکیج بوتان

خرابی و یا نقص در پرشر دود که نیاز به متخصصان الکترو خدمات دارند.

  • کد خطا E17 پکیج بوتان

ترموستات دود فعال شده است.

  • کد خطا E25 پکیج بوتان

نشان دهنده یخ زدن مبدل اصلی است.

  • خطا E27 پکیج بوتان

پرشر آب را بررسی کنید که باعث ایجاد این خطا شده است.

  • کد  خطا  E29 پکیج بوتان

مدار برق رسانی شیرگاز ایراد دارد که سریعا باید بررسی کنید. جهت رفع ارور e29 پکیج بوتان باید قطعه ای از دستگاه را که وظیفه رساندن برق به شیر کنترل گاز دارد کنترل گردد و در صورت لزوم نیز تعویض شوند.

  • کد  خطا  E99 پکیج بوتان

ارور مربوط به عدم تشخیص فن دار بودن یا فن دار نبودن دستگاه.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

نحوه رفع ارور e04 پکیج بوتان

گاهی اوقات در میان کدهای خطا پکیج دیواری بوتان با علامت e04 روبرو می شویم. به نظر شما آیا پکیج بوتان با مشکل جدی روبرو است. ببینید دوستان زمانی که فشار آب سیستم پایین یا بالا شود، کد خطای پکیج دیواری بوتان خود را با نشان e04 بروز می دهد. حال برای رفع ارور e04 پکیج بوتان کارشناسان الکتروخدمات پیشنهاد می دهند که در وهله اول به بررسی میزان فشار آب پرداخته و اگر فشار کم‌تر از 1.5 باشد، به محض باز نمودن شیر پرکن که زیر پکیج قرار دارد، خطا e04 رفع می شود.

 

جمع‌بندی نهایی

در این بخش از مقاله هر آنچه که در رابطه با کدهای خطا پکیج دیواری بوتان بود را به شما عزیزان شرح دادیم. گاهی اوقات وجود یک ارور نشان دهنده مشکل خاصی نمی باشد و گاهی نیز برخی از ارورها خبر از وجود مشکل جدی را دارند که لازم است حتما با یک مرکز تعمیرات تخصصی تماس حاصل نمایید.

الکترو خدمات به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تعمیرات و سرویس و نگه داری پکیج های دیواری، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. کدهای خطا پکیج دیواری بوتان از مسائلی می باشند که در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیروهای متخصص ما قابل حل هستند.

در واقعی هم ممکن است مشکل دستگاه جزئی باشد. اما همین مشکل جزئی، در صورت نادیده گرفتن و دست کاری توسط افراد غیر حرفه ای می تواند منجر به خرابی اساسی و از کارافتادگی کلی دستگاه بشود. پس برای جلوگیری از صدمات بیشتر و انجام تعمیرات پکیج دیواری بوتان اساسی و حرفه ای پکیج از الکتروخدمات کمک بگیرید.

باید در نظر داشت که  سرویس پکیج به صورت دوره ای میتواند از مشکلات هزینه بر پکیج جلوگیری کند و شما را از سلامت پکیج آسوده خاطر نماید.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما