خاموش شدن پکیج بوتان

علت خاموش شدن پکیج بوتان چیست ؟

ممکن است این اتفاق برای همه ما حتی برای یکبار هم پیش آمده باشد که متوجه کاهش میزان دما در خانه شویم یا اینکه با قطعی ناگهانی آب گرم روبرو باشیم.اینجاست که پرسش خاموش شدن پکیج دیواری بوتان مطرح است. در واقع این نوشتار برای افرادی تعبیه شده است که از طرفداران پکیج بوتان بوده و به دنبال دلایل خاموش شدن پکیج بوتان هستند. سیستم های گرمایشی یکی از مهم ترین اجزا در هر خانه و شرکتی هستند که غیر فعال شدنشان می تواند مشکلات گسترده ای ایجاد کند. در صورتی که قصد تعمیر پکیج خود را دارید مطالعه مقاله تعمیر پکیج بوتان را به شما پیشنهاد میکنیم. با ما باشید تا تک به تک این دلایل را مورد بررسی قرار دهیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی خاموش شدن پکیج بوتان و راهکارهای رفع آن ها

عوامل نام برده شده در قسمت زیر از رایج ترین دلایل خاموش شدن پکیج های  بوتان در مدل های مختلف می باشند. شما می توانید دلیل خاموش شدن پکیج دیواری بوتان مدل پرلا و علت خاموش شدن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا را در این مطلب جویا شوید.

  • از کار افتادن ترموستات اتاقی

ترموستات اتاقی قطعه ای حائز اهمیت در پکیج است که دستور روشن شدن پکیج را می دهد و دمای محیط اطراف را نیز اندازه گیری می کند. خاموش شدن پکیج دیواری بوتان می تواند به خاطر معیوب بودن ترموستات باشد. وقتی این قطعه خراب شود دیگر دستوری هم جهت روشن شدن پکیج نخواهد داد.

  • متصل نبودن برق و گاز

همه می دانیم که برق و گاز یکی از مهم ترین اجزاء در پکیج های دیواری محسوب می شوند. زمانی که برق و گاز کافی به سیستم نرسد، این خود یکی از مهم ترین علت خاموش شدن پکیج  های بوتان است که در همان وهله اول باید مورد بررسی قرار بگیرد.

  • رسوب گرفتگی در مدار گرمایش

این علت یکی از پرتکرار ترین مشکلاتی است که موجبات خاموش شدن پکیج را فراهم می آورد. وجود رسوبات ناشی از آب که در مدار گرمایش و شوفاژ ها تجمع پیدا می کند، باعث می گردد که نتوانید پکیج دیواری را پس از خاموش شدن، روشن کنید.

  • هوا گرفتگی مدار پکیج بوتان

یکی از اتفاق های متداولی که برای هر پکیجی می افتد، وجود هوا در پکیج ها و سیستم های گرمایشی است. چرا در چنین حالتی با خاموش شدن پکیج دیواری بوتان روبرو می گردیم؟ در حقیقت وجود هوا مانع به گردش در آمدن آب در مدار شده و تنها هوا است که وجود دارد. در چنین حالتی پکیج هشدار نبود آب را داده و خاموش می شود. شما باید هر چند ماه یکبار به هواگیری پکیج بوتان خود اقدام کنید تا مانع از به وجود آمدن این مشکلات شوید.در صورت نیاز به اطلاع بیشتر درباره هواگیری پکیج ، مقاله هواگیری پکیج بوتان را مطالعه فرمایید.

  • عدم تخلیه ی دود از پکیج

در هنگام احتراق دستگاه، تمامی دودها از دودکش پکیج به خارج فرستاده می شوند. حال اگر دودکش به هر دلیلی مسدود بوده و مانع از خروج دود شده باشد، این موضوع یکی از مهم ترین دلیل خاموش شدن پکیج دیواری بوتان می تواند باشد. برای بررسی این مشکل، دودکش را چک کنید.

  • باز بودن شیر بای پاس

شیر بای پاس در پکیج وظیفه دارد که مانع از چرخش آب گرم در پکیج گردد. حال اگر این قطعه خراب شده باشد و آب داغ در مدار جریان پیدا کند در این صورت خاموش شدن پکیج دیواری بوتان امری قطعی خواهد بود. برای رفع این مشکل حتما باید از تعمیرکاران متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

 

خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه

خاموش شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه

خاموش شدن پکیج دیواری بوتان زمانی که بر روی تنظیمات زمستانه قرار می گیرد، می تواند دلایل متعددی را به دنبال داشته باشد. حال این دلایل به چند دسته تقسیم می شوند؟ در ادامه خواهیم دید:

  • تنظیم شدن درجه گرمایش در دمای پایین

خاموش شدن پکیج دیواری بوتان بعد از چند دقیقه در حالت زمستانه می تواند به خاطر تنظیم نبودن درجه گرمایش باشد که پایین تر از 88 درجه سیلسیوس موجب خاموش شدن پکیج دیواری بوتان می گردد.

  • خرابی کلید تنظیم دمای مدار گرمایش

اگر کلید پلاستیکی تنظیم دمای مدار گرمایش بشکند و یا خراب شود در این صورت پکیج بوتان نیز خاموش خواهد شد.

  • خرابی ترموستات

در مطالب بالا نیز به عرضتان رساندیم که اولین علامت های خاموش پکیج بوتان خرابی ترموستات است.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

دلیل خاموش شدن پکیج بوتان در حالت تابستانه

علل خاموش شدن پکیج دیواری بوتان وقتی بر روی تنظیمات تابستانه خود قرار می گیرد می تواند به خاطر خرابی پمپ در پکیج دو مبدل، معیوب بودن سنسور مدار مصرفی، پایین بودن فشار بار پکیج، معیوب بودن فنر سوپاپ بای پاس، خرابی پرشر سوئیچ هوا و یا گیر بودن پروانه فن، سوختن شیر موتوری، معیوب بودن و خرابی برد دستگاه بوتان و … باشد.

 

علت خاموش شدن پکیج بوتان مدل اپتیما

اگر با مشکل خاموش شدن پکیج دیواری بوتان مدل اپتیما روبرو هستید، پس این مطلب می تواند به شما کمک کننده باشد. این مشکلات به شرح زیر هستند:

  1. قفل شدن پمپ سیرکولاتور
  2. عدم تشخیص سنسورها
  3. خرابی پرشر دود
  4. وجود نقص در مجموعه فن دستگاه
  5. خرابی کلید حداقل فشار آب

 

علل خاموش شدن پکیج بوتان پارما

در مدل های پارما به نظر شما قرمز شدن چراغ و خاموش شدن پکیج دیواری بوتان به چه دلیل می تواند باشد؟ درواقع زمانی که ترموستات حد کار نکند ما با این خطا روبرو خواهیم بود. هرگاه در NTC گرمایش نیز مشکلی باشد و پرشر دود و پرشر آب قطع گردد، خاموش شدن پکیج دیواری بوتان کاملا قطعی می باشد.در صورت آشنایی بیشتر خطاهای پکیج پیشنهاد میکنیم ، مقاله کدهای خطا پکیج دیواری بوتان را مطالعه فرمایید.

 

علت خاموش شدن پکیج بوتان مدل بیتا

علت خاموش شدن پکیج بوتان مدل بیتا

افرادی که از پکیج بوتان مدل بیتا استفاده کرده و به دنبال تشخیص خاموش شدن آن هستند باید مواردی همچون کمبود هوا در سیستم، کم بود فشار گاز دستگاه، خرابی الکترود یون، بالا رفتن بیش از حد حرارت در پکیج، وجود رسوب در مدار گرمایش، ایراد در برد کنترل پکیج بیتا و قطعی گاز و برق را مورد بررسی قرار بدهند که تعمیرکاران الکترو خدمات در کوتاه ترین زمان و در اسرع وقت به برطرف کردن مشکلات خاموش شدن پکیج دیواری بوتان مدل بیتا و تعمیر پکیج ایمرگاس می پردازند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی نهایی

امیدواریم مطالب ارائه شده از سوی متخصصان ما کاملا مفید و کاربردی واقع شده باشد. در صورتی که نتوانستید این علت ها را جویا شوید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت به بررسی مشکل دستگاه بپردازند.

4.1/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما