تعمیر پکیج در شرق تهران

از وظایف پکیج ها، گرم کردن آب مصرفی خانه یا ساختمان های اداری می باشد. محدوده نمایندگی های مجموعه الکترو خدمات در شرق تهران شامل: منطقه تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، پیروزی، پلیس، کرمان، تهران نو،هنگام و همچنین منطقه علم و صنعت، مدنی و امام حسین است. برای تعمیر پکیج در شرق تهران کافیست با نمایندگی هر منطقه تماس حاصل کنید تعمیرکار پکیج دیواری در شرق تهران در زمان کوتاهی در محل حاضر می شود درحقیقت سرویس دهی به موقع از ویژگی های مهم مجموعه الکتروخدمات است.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر پکیج در شرق تهران

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری در شرق تهران، به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن پس از درخواست سرویسکار برای عیب یابی و تعمیر پکیج در محل شما حاضر می شوند و در صدد رفع عیبوب می کوشند.

وقتی پکیج دیواری شما درست کار نمی‌کند و آب گرم لازم را فراهم نمی کند، کد خطا بر روی صفحه برد پکیج ظاهر می شود که این به معنی نیازمندی پکیج به سرویس یا تعمیر است. حتی اگر اعتبار کارت گارانتی شما تمام شده همچنان می‌توانید از خدمات در محل پشتیبان سرویس پکیج دیواری بهره‌مند شوید.

گروه فنی الکتروخدمات شامل زبده ترین تعمیرکاران و تکنسین‌های باسابقه درخشان است که جدیدترین دوره‌های تعمیر و نصب پکیج را به خوبی پشت سر گذرانده‌اند. اهتمام این گروه بر تعمیر قطعات است و در نهایت در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اصلی استفاده می‌کنند. و برای اطمینان خاطر مشتریان خود، خدمات ارائه شده را به مدت ۶ ماه به همراه خدمات پس از فروش تعمیرات، ضمانت می‌کنند و این به این معنی است که اگر در این مدت قسمت تعمیر شده مجددا نیازمند تعمیر شود، تعمیرات مجدد بدون دریافت هزینه انجام می شوند. برای تعمیر انواع پکیج ازجمله سرویس پکیج ایران رادیاتور می‌توانید به متخصصین الکتروخدمات اطمینان کنید.

 

تعمیرات و سرویس پکیج در شرق تهران

تعمیرات-پکیج-در-شرق-تهران

به دلیل گستردگی مجموعه الکتروخدمات، تعمیر پکیج دیواری در شرق تهران در اکثر نقاط این منطقه در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. متخصصان الکتروخدمات آماده ارائه خدمات تعمیر انواع پکیج از جمله تعمیر پکیج دیواری بوش در شرق تهران هستند. موارد زیر تعدادی از نمایندگی الکتروخدمات برای تعمیرات پکیج در شرق تهران هستند.

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری در پیروزی

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری در نارمک

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری در تهران نو

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری در تهران پارس

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری در رسالت

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری پیروزی

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری دلاوران

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری شمران نو

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری مجیدیه

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری شمس آباد

  • نمایندگی تعمیر پکیج دیواری افسریه

  • و …

در این مراکز خدماتی از قبیل: نصب و راه‌اندازی انواع پکیج دیواری، سرویس تابستانه و زمستانه پکیج، فروش، نصب، تعمیر، سرویس، جابجایی، نصب فیلتر جهت طولانی تر شدن عمر پکیج و عیب یابی فوری ،تعمیر پکیج دیواری ایمرگاس و اعلام هزینه مقرون بصرفه و غیره به مشتریان پکیج های دیواری ارائه می شود.

تعمیرکار پکیج در شرق تهران در اولین فرصت پس از ارسال درخواست شما خود را به محل می رساند. به تعویق انداختن ارسال تکنسین همیشه از مواردی است که برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر پکیج در شرق تهران

هزینه-تعمیر-پکیج-در-شرق-تهران

هزینه لازم برای تعمیر و سرویس پکیج در مجموعه الکترو خدمات با توجه به متفاوت بودن مدل پکیج و قطعات بکاربرده شده در آن ها متفاوت است و نمی توان یک قیمت واحد برای تمامی موارد اعلام کرد.

به طور کلی مواردی از قبیل: نوع پکیج و مدل آن، شدت و تعداد مشکلات موجود، تعویض قطعات ، تعمیر برد پکیج و… بر روی قیمت خدمات تعمیر، نصب و سرویس دهی پکیج تاثیر می گذارد. تمامی خدمات سرویس و تعمیرات پکیج در مجموعه الکترو خدمات دارای ضمانت 6 ماهه است.

قیمت های منصفانه یکی از بارزترین ویژگی های مجموعه الکتروخدمات است در حقیقت تمامی هزینه های دریافتی از متقاضیان تعمیر پکیج توسط تکنسین های این مجموعه مقرون به صرفه و زیر نظر کارشناسان این مرکز است. اطلاع مشتریان از حدود هزینه ها قبل از هر گونه اقدامی در جهت تعمیر پکیج حق آن ها است. در نهایت تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از متقاقیان طلب می شود. برای دریافت خدمات تعمیر انواع پکیج از جمله سرویس پکیج بوتان با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در رابطه با خدمات مجموعه الکتروخدمات

سرعت این مجموعه در ارائه خدمات خود به دلیل بهره مندی از شعب مختلف در سراسر نقاط  تهران و به کارگیری تکنسین های مجرب در نقاط مختلف تهران در سریع ترین زمان ممکن است.

از مزایای انتخاب الکترو خدمات به عنوان مرکز تخصصی و مجاز تعمیرات پکیج می توان به ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارائه ضمانت نامه و همچنین اعزام تکنسین های مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد. انجام کلیه مراحل در حضور مشتری و دارای پوشش سراسری نقاط تهران از دیگر مزایای این مجموعه است.

تکنسین های این مجموعه برای تعمیر پکیج الجی، بوتان، گلدیران، آریستون، هیتاچی،  مرکوری، اکتان، ایساتیس، جهان افروز، تاچی ، لورچ ، ایران رادیاتور، بوش، آلژان، روکا،  زیمنس،  والترو،  اپتیما، فرولی،  دوو،  اخگر، آماتیس، شارپ و برندهای نوتا، نیو وارم، آلپروس،  پیلوت و ورونا آموزش دیده اند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما