تعمیر پکیج دیواری بوش

ش

پکیج دیواری بوش در دو نوع تک مبدل و دو مبدلو با بهترین متریال ساخته می شود. برخی از مدل های این برند، کامفورد، کلاس W6000، کلاسیک، کلاسیک سیلور، یورو اسمارت، یورو لاین و یورو مکس است. خراب شدن پکیج دیواری بوش به دلایلی مختلفی رخ می دهد اما گیدا کردن مجموعه ای که بتواند به درستی و اصولی تعمیر پکیج دیواری بوش را انجام دهد، کار آسانی نیست.

آیا شما هم به خدمات گارانتی نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری بوش نیاز دارید؟ جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری بوش، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین تعمیرات پکیج دیواری ما جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر شما اعزام گردد. ویژگی های پکیج دیواری BOSCH سبب شده تا امروزه طرفداران زیادی را نسبت به دیگر برند ها به خود اختصاص دهد.

لوگو پکیج-بوش

تماس فوری با  09394497670

 

دانلود دفترچه راهنمای پکیج بوش

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه با بیش از 11 سال کار، تجربه و تخصص خود در زمینه تعمیرات انواع پکیج دیواری آماده ارائه کلیه خدمات در این زمینه به عزیزان در سراسر تهران می باشند.

گارانتی خدمات

الکترو خدمات با توجه به بهره مندی از تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات ، با خیالی آسوده کلیه خدمات سرویس و تعمیرات خود را 6 ماه گارانتی می نماید.

سرعت در ارائه خدمات

الکترو خدمات با بهره مندی از شعب مختلف در سراسر تهران و بکارگیری تکنسین های مجرب در نقاط مختلف تهران آماده ارائه خدمات خود و ارسال نیرو در سریع ترین زمان ممکن است.

اولویت با تعمیرات قطعات، نه تعویض

با توجه به وضعیت بد اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها،  اولویت تکنسین های ما با تعمیرات قطعات خراب دستگاه ها تا حد ممکن بوده و تنها در صورتی که امکان تعمیرات آن قطعات وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات جدید اورجینال به جای قطعات قبلی می نمایند.

قیمت های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما توسط تکنسین های ما منصفانه و تحت نظارت این مرکز می باشد. اطلاع از حدود هزینه ها قبل از انجام خدمات حق طبیعی مشتریان بوده و این مورد می تواند توسط تکنسین قبل از اعزام به خدمت شما اعلام گردد و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری بوش

تعمیر کار پکیج بوش، برای آنکه بتواند این دستگاه را تعمیر کند، در مرحله اول دستگاه را عیب یابی می کند تا مشکلی در دیگر قطعات به وجود نیاید. یکی از اقداماتی که برای عیب یابی پکیج بوش باید انجام داد، بررسی علائم پیش آمده در دستگاه و کد خطاهای به وجود آمده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

برخی-از-مشکلات-پکیج-بوش

چرا پکیج بوش روشن نمی شود؟

روشن نشدن پکیج در صورتی که جرقه زن دستگاه کار می کند، به احتمال زیاد به قطع گاز مرتبط است. به همین منظور با بررسی و اطمینان از اتصال جریان گاز می توانید مشکل را برطرف نمایید. به خاطر داشته باشید که روشن نشدن پکیج می تواند ناشی از دلایل دیگری هم چون وجود فاصله بین مشعل یا جرقه و همینطور مسدود شدن سوراخ های مشعل باشد، بنابراین تمامی این احتمالات باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

روشن نشدن شعله پکیج بوش می تواند هشداری برای خرابی الکترود دستگاه باشد، البته در صورت مواجه شدن با این مشکل بهتر است تا در قدم اول نسبت به تمیز کردن الکترود اقدام نمایید، برای این کار می توانید از سمباده کمک بگیرید.

روشن بودن پکیج و عدم گرمایش آب

دلایلی که سبب ایجاد این مشکل خواهد شد کم بودن فشار آب و گاز پکیج دیواری است. برای رفع این مشکل حتما ابتدا فشار گاز را بررسی نمایید در صورتی که ایراد مربوط به این مشکل نخواهد بود به بررسی فشار آب بپردازید. با انجام به موقع سرویس دوره ای پکیج این ایراد برطرف خواهد شد .

دلیل نشت آب از پکیج بوش چیست؟

نشتی آب از پکیج بوش علتی جز سوراخ بودن شلنگ ها، لوله ها و یا نشت آب از قسمت پکیج ندارد. بنابراین برای اطمینان از علت نشتی آب پکیج بهتر است تا با بررسی شلنگ ها و لوله ها علت اصلی مشکل را بیابید. اما در صورتی که بعد از انجام عیب یابی در این بخش ها مشکل اصلی پکیج را شناسایی نکرده باشید، با بررسی مخزن پکیج می توانید از سلامت مخزن یا خرابی و سوراخ شدن آن اطمینان حاصل نمایید.

ایجاد نشدن جرقه و شعله در پکیج دیواری بوش

در صورتی که شعله و جرقه در پکیج ایجاد نشود احتمالا :

  • فشار آب و گاز پکیج تنظیم نیست
  • در مسیر جریان گاز هوا وجود دارد
  • آب،برق و گاز را چک کنید تا متصل باشد
  • سیستم تهویه پکیج را بررسی نمایید تا به درستی تعبیه شده باشد

چرا صدای پکیج بوش زیاد است؟

روشن شدن پکیج در حالتی که دستگاه دارای عملکرد استانداردی می باشد، با هیچ صدای غیر طبیعی همراه نیست. اما در صورت به گوش رسیدن صدای غیر طبیعی در پکیج باید تعمیر پکیج بوش را در اولویت قرار دهید، چرا که این مشکل می تواند ناشی از خرابی پمپ دستگاه، وجود هوا در پکیج و یا وجود رسوبات در پکیج بوش باشد.

سرد بودن آب شوفاژ و پکیج بوش

یکی از دلایل اصلی سرد بودن آب پکیج می تواند وجود ایراد در پمپ و مشکل اساسی آن باشد .به همین  دلیل خیلی واضح است که برای این مورد می توانید در سریع ترین زمان ممکن به رفع ایراد آن بپردازید.

چرا آب بیش از اندازه داغ می شود؟

داغ شدن آب در پکیج بوش بیشتر از اندازه دلخواه، می تواند به احتمال زیاد هشداری برای خرابی ترموستات دستگاه باشد. خرابی ترموستات به منزله عدم امکان تشخیص حرارت و دما آب است و برای رفع این مشکل معمولا امکان تعمیر ترموستات پکیج بوش وجود ندارد و اولین پیشنهاد ارائه شده به کاربران توسط تکنسین های مرکز تعمیرات الکترو خدمات تعویض ترموستات پکیج است.

چرا پکیج بوش خود به خود خاموش می شود؟

دلایلی که سبب می شود پکیج به صورت ناگهانی خاموش شود عبارتند از: افت فشار پکیج ،نشتی پمپ ،بسته بودن شیرهای آب ورودی ،فشارکم گاز و…. است که منجر به خاموش شدن پکیج خواهد شد.

علت خرابی برد پکیج بوش

عواملی که تعمیر برد پکیج بوش را ضرروی می کند مربوط به پایین بودن دمای آب،خاموش شدن و روشن نشدن پکیج،کد خطای F0 می باشد. عمدتا در صورت بروز چنین علائمی دستگاه  نیاز به تعمیر برد پکیج بوش  دارد چونکه این قطعه دارای حساسیت بالایی است و امکان تعمیر و استفاده مجدد این قطعه باعث بروز عیب در آن دستگاه می شود.برای همین بهتر است برای عملکرد بهتر پکیج این قطعه تعویض گردد.

 

کدهای خطای پکیج بوش


بررسی ارورهای پکیج دیواری بوش

آیا با کدهای خطای پکیج دیواری بوش آشنا هستید؟ انواع کدهای خطای پکیج بوش به منزله یک هشدار برای کاربران است، بنابراین اگر حتی فقط در حد یک آشنایی ساده اطلاعاتی درباره شناسایی ارور های پکیج بوش داشته باشید، می توانید تا زمان حضور تکنسین تعمیرات در محل اوضاع را به خوبی کنترل کنید.

کد خطا

علت

کدخطا  A3

خرابی یا قطع شدن سیم سنسور دود

کدخطا  A4

سنسور دود بدون فن فعال شده

کدخطا A6

Ntc عدم تخلیه دود پکیج را هشدار می دهد

کدخطا A7 

Ntc مصرفی با مشکل مواجه شده

کدخطا A20

درجه اختلاف بین دمای آبگرمکن و مبدل اصلی وجو دارد

کدخطا AC

قطع ارتباط TA211E یا RAM با برد

کدخطا B1

خرابی کلید

کدخطا C1

قطع شدن کنتاکت های پرشر سوییچ

کدخطا C4

قطع نشدن کنتاکت های پرشر سوییچ بعد از خاموشی دستگاه

کدخطا C6

پرشر سوییچ مشکل دارد

کدخطا CA

هشدار بیش از حد مجاز بودن دبی آب عبوری از فلومتر

کدخطا CC

قطع ارتباط ترموستات با برد

کدخطا D3

قطع شدن جامپر بین پایه 9 و 8

کدخطا E2

NTCمشکل دارد

کدخطا E9

هشدار عملکردن ترموستات حد

کدخطا EA

شعله تشکیل نمی شود یا تشخیص داده نمی شود

کدخطا F0

برد پکیج مشکل دارد

کدخطا F7

مشعل خاموش شده و سیگنال سنسور شعله اشتباها دریافت می شود

کدخطا FA

شعله بعد از قطع گاز هنوز باقی مانده

کدخطا FD

دستگاه RESET ریست شده

سرویس پکیج دیواری بوش

تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-cv424s


سرویس پکیج شامل چیست؟ انجام سرویس پکیج بوش و تعمیر پکیج ایران رادیاتور به صورت دوره ای و منظم توسط سرویسکار پکیج بوش جزء مهم ترین اولویت هایی است که باید به آن توجه نمایید. سرویس های دوره ای پکیج تعیین کننده عملکرد صحیح دستگاه خواهد بود و بنابراین در صورت وجود هر نوع عیب یا نقص در عملکرد پکیج بوش، سرویسکار به موقع و در بهترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل ایجاد شده اقدام خواهد نمود.نحوه سرویس پکیج به نوع ایراد آن و برند آن وابسته می باشد.

سرویس کامل پکیج دیواری در نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوش در تهران (مرکز تعمیرات الکترو خدمات) با ارائه خدمات گارانتی دار (حداقل 6 ماه گارانتی) به مشتریان است. این مرکز، تعمیرات و سرویس کامل پکیج دیواری را به عنوان یک اولویت بسیار مهم مورد توجه قرار می دهد و تعویض قطعات تنها در صورت الزام توسط تکنسین های الکترو خدمات انجام می گیرد.

این تعمیرگاه مجاز پکیج بوش، همچنین با اعزام تکنسین های با تجربه در محل برای ارائه خدمات تعمیرات پکیج، سرعت و دقت را به مشتریان نوید می دهد. از مهم ترین مزیت های انتخاب نمایندگی پکیج بوش در ایران می توان به دریافت گارانتی خدمات و اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین هایی که قطعا از تجربه بالایی برخوردار هستند، اشاره کرد.

 

برخی از مراحل سرویس پکیج دیواری بوش

 رسوب زدایی پکیج بوش

شاید در ابتدا به این پرسش برخوردد کنیم که از کجا بفهمیم که به رسوب زدایی پکیج نیاز است ؟در صورتی که هر یک از علائم

زیر را در پکیج خود مشاهده کردید نشان از وجود رسوب در آن خواهد بود :

  •  فشار آب پکیج کم می‌شود
  • شوفاژها و رادیاتورها به خوبی گرم نمی‌شود
  • پکیج روشن می شود اما آب گرم نمی‌شود
  • مدت زمان زیادی بابت گرم شدن آب سپری می شود

از فواید رسوب زدایی می توان به تمیز کردن ،نظافت پکیج و سرویس دوره ای آن به صورت مرتب اشاره کرد. زیرا در رسوب زدایی پکیج جرم گیری شده و همین امر موجب سلامت و رفع ایرادات آن خواهد شد.

 

هواگیری پکیج بوش

از مهم ترین کارهایی که در سرویس دوره ای پکیج بوش انجام می شود هواگیری و فشار مناسب پکیج می باشد و هنگامی که سرویس به موقع صورت نگیرد این حالت پیش  می آید هوا گیری پکیج باعث جلوگیری از بسیاری از مشکلات مانند شنیدن سر و صدای ناهنجار از پکیح بوش می شود. هواگیری به روش های مختلفی انجام  می شود اگر دستگاه شما نیاز به هواگیری دارد می توانید هواگیری پکیج خود را به  مجموعه  الکترو خدمات بسپارید.

 

 هزینه تعمیر پکیج بوش

سؤال های بسیاری از مشتریان این است که،چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج بوش مؤثر می باشد ؟! تعرفه تعمیر پکیج بوش چگونه محاسبه می گردد ؟یا چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج بوش مؤثر می باشد ؟!هزینه سرویس پکیج دیواری به چه عواملی وابسته است؟ از سوی مشتریان خود داریم که در این بخش به این سوالات پاسخ داده شده و رفع ابهام شده است برای مشتری .

هزینه تعمیر پکیج بوش بر اساس تعرفه های تصویب شده در کشور از سوی کارشناسان نمایندگی پکیج بوش در تهران در اختیار مشتریان به صورت لیستی کامل قرار داده می شود. قطعا فاکتورهای مشخصی از افزایش یا تثبیت قیمت تعمیرات پکیج بوش مؤثر هستند که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم :

  • میزان تخصص و مهارت تکنسین تعمیرات پکیج
  • نوع خرابی یا مشکل پکیج بوش
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات
  • هزینه استفاده از قطعات اورجینال
  •  دستمزد تکنسین تعمیرات

 برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج بوش چه باید کرد؟!

 برای-کاهش-تعرفه-تعمیرات-پکیج-بوش-چه-باید-کردبرای کاهش تعرفه های تعمیر پکیج بوش لازم است تا یک سری از خدمات به صورت دوره ای و مرتب تکرار شود.این خدمات شامل :

  • سرویس دوره ای پکیج بوش
  • هواگیری پکیج بوش
  • جرم زدایی پکیج بوش
  • بررسی عملکرد دودکش ها

قیمت سرویس پکیج دیواری در صورتی که موارد گفته شده رعایت شوند به مراتب کاهش خواهد یافت.

مزایای نمایندگی الکتروخدمات در زمینه تعمیر پکیج دیواری بوش

  •  ارائه خدمات به تمام نقاط تهران
  •  ضمانت یکساله قطعات
  •  داشتن تخصص و مهارت در زمینه تعمیر پکیج
  •   وقت شناس بودن تکنسین
  • عیب یابی و رفع مشکلات
  • خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر پکیج بوش
  • کارشناسان این مراکز دارای گواهینامه معتبر برای ارائه خدمات سرویس پکیج بوش می باشند.
  • رضایت مشتری در راس خواسته های این مرکز است.
  • الکترو خدمات تنها مرکز مجاز تعمیرات پکیج بوش در تهران است که در تمامی مناطق تهران خدمت رسانی می کند.
  • هزینه های منصفانه ای از مشتریان خود دریافت می کند.
  • تا حد امکان سعی به تعمیر دارند و در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اورجینال استفاده می کنند.
  • تعمیرکاران بسیار وقت شناسی دارد.
  • دارای تعمیرکاران با تجربه و متخصص در زمینه عیب یابی و تعمیرات پکیج می باشند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر برد پکیج تاچی  با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

بررسی کیفیت آب مصرفی در پکیج و همینطور اطمینان از اینکه آیا آب حاوی املاح زیادی است یا خیر، بررسی قطعات پکیج و اطمینان از عملکرد استاندارد قطعات، بررسی سوپاپ بای پس پکیج، کنترل عملکرد شیره سه راهه و به طور کلی تمامی قطعات پکیج بوش اولین فاکتور در مراحل عیب یابی محسوب می گردد.

انجام سرویس رادیاتور پکیج با توجه به حساسیت، دقت و ظرافت بالا صرفا باید توسط تکنسین های آموزش دیده که تجربه مشخصی در این حوزه داشته باشند، انجام گیرد. فراموش نکنید که هر رفتار غیر حرفه ای در خصوص عیب یابی یا تعمیرات پکیج بوش می تواند باعث ورود خسارت های جدی به دستگاه یا کاربران پکیج گردد.

عیب یابی و تعمیرات پکیج بوش در محل توسط تکنسین های مرکز تعمیرات الکترو خدمات در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن انجام می گیرد. عیب یابی پکیج شامل انجام تمامی مراحلی است که به واسطه آن مشکل یا مشکلات اصلی پکیج به صورت کامل شناسایی می شوند.

مرکز تخصصی تعمیر پکیج بوش


تعمیر پکیج بوش که از جمله برندهای مطرح و فوق‌العاده پرطرفدار در بازارهای ایران به شمار می رود، قطعا اولین گزینه برای رفع خرابی دستگاه شناخته می شود. تعمیرات پکیج به طور حتم در صورت انجام سرویس های دوره ای پکیج به سادگی و در مدت زمانی کوتاه انجام می گیرد، از طرفی هزینه تعمیرات برای کاربران پکیج های خانگی بسیار منطقی و باصرفه تر خواهد بود.

از این رو مرکز تعمیرات الکترو خدمات به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز و حرفه ای تعمیرات پکیج در کشور، امکان ارائه خدمات به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی به کاربران پکیج های بوش در کشور را فراهم کرده است. در صورتی که در هر زمان و هر ساعتی از شبانه روز با مشکل یا مشکلاتی در عملکرد پکیج مواجه شدید، می توانید بدون نیاز به انجام هیچ اقدام خاصی، تنها با کارشناسان مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس بگیرید.

تعمیر پکیج بوش تخصصی پس از نصب و سرویس پکیج آخرین و اما قطعی ترین راه برای برطرف کردن مشکلات رایج دستگاه است. تعمیرات پکیج بوش تنها در صورتی که توسط تعمیر کار پکیج بوش انجام گیرد، مؤثر خواهد بود. کارشناسان مرکز الکترو خدمات، تکنسین های تعمیر پکیج دیواری بوش در محل کار یا منزل شما هستند. برای اطلاع از قیمت پکیج بوش می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

الکترو خدمات  نمایندگی مجاز تعمیر پکیج بوش در تهران یکی از متخصص ترین مراکز تعمیر پکیج بوش دارای تکنسین های کاربلد و مجرب  در تمام نقاط تهران آمادگی ارائه خدمات به مشتریان را دارد .جلب رضایت مشتری یکی از اصلی ترین اهداف این مجموعه میباشد. برای راهنمای تعمیرات پکیج بوش در تهران تا انتها این مقاله با ما همراه شوید.

بهترین نمایندگی تعمیر پکیج بوش

مرکز تعمیرات الکترو خدمات قطعا با سابقه ای بیش از 10 سال در حوزه عیب یابی و تعمیرات به عنوان بهترین نمایندگی سرویس وتعمیر پکیج بوش فوق تخصصی در تهران شناخته می شود. انجام کلیه مراحل تعمیرات پکیج بوش در تهران (در سراسر مناطق تهران) موضوعی است که این مرکز را به یک مرکز حرفه ای تبدیل می کند.
تعمیر پکیج شوفاژ دیواری بوش در تهران کاملا بر اساس متدهای روز جهان انجام می گیرد و در این بین می توانید شاهد ارائه بهترین خدمات از سوی تکنسین های مربوطه باشید. برای دریافت تلفن شرکت پکیج بوش با کارشناسان مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس بگیرید.در این مرکز مراحل تعمیر پکیج بوش در منزل به صورت سریع و آسان انجام می گردد.

نصب پکیج بوش


انجام مراحل نصب پکیج بوش توسط یک نصاب حرفه ای اولین اصلی است که بی توجهی به آن قطعا با پیامدهای جبران ناپذیری همراه خواهد شد. ارزیابی محل مورد نظر برای نصب پکیج دومین فاکتور مهمی است که می تواند تعیین کننده عملکرد استاندارد یا غیر استاندارد پکیج باشد. نباید فراموش کنید که انتخاب دیوار نامناسب برای نصب پکیج به معنی آسیب دیدن دیوار و در نتیجه آسیب دیدن پکیج بوش خواهد بود.

بررسی پارامترهای مهم دیگری از جمله سختی آب، استاندارد بودن دودکش، سیم اتصال برق و همینطور بررسی لوله های پکیج از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. استفاده از تمامی قطعات و تجهیزات اورجینال هنگام نصب پکیج فاکتور مهمی است که می تواند تضمین کننده عدم خرابی پکیج باشد. خودداری از نصب دستگاه در نزدیکی مواد اشتعال زا یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

مکان قابل نصب پکیج  بوش چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

برای نصب پکیج بوش لازم است تا مکان نصب آن دارای ویژگی های زیر باشد:

  • فاصله دستگاه تا زمین نباید کمتر از 120 سانتی‌متر باشد
  • پکیج در نزدیکی اجاق گاز یا وسایل گرمایشی نصب نشود
  • چنانچه قصد دارید پکیج را در درون کابینت نصب نمایید حتما در کابینت به صورت کرکره ای باشد تا اکسیژن رسانی برای دستگاه انجام شود
  • فاصله کلاهک دودکش تا دریچه آن نباید کمتر از 30 سانتیمتر باشد

خدمات تعمیر تخصصی پکیج در سراسر تهران

ارائه خدمات تخصصی تعمیر پکیج بوش در تمامی نقاط تهران توسط تکنسین های تعمیرات به سادگی امکانپذیر گردیده است. تعمیرات پکیج خود را به تعمیرکار پکیج بوش در الکترو خدمات بسپارید. مناطق تحت پوشش تعمیرات پکیج بوش به شرح ذیل می باشد:

تعمیر پکیج بوش شمال تهران

خدمات تعمیر پکیج بوش شمال تهران شامل مناطق قهلک، دروس، مبارک آباد، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، دزاشیب، جردن، درکه، فرحزاد، سعادت آباد و … می شود.

خدمات تعمیر پکیج بوش غرب تهران

خدمات تعمیر پکیج بوش غرب تهران شامل تمامی مناطق از جمله طرشت، گیشا، چیتگر، آزادی، فردوسی، دهکده المپیک، کن، ورد آورد، شهر زیبا، شهران، شهرک اکباتان، حصارک و … می شود.

خدمات تعمیر پکیج بوش شرق تهران

خدمات سرویس پکیج بوش در شرق تهران و سرویس رادیاتور پکیج در تمامی مناطق از جمله تهران نو، تهران پارس، نارمک، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، شمس آباد، نیروی هوایی، نظام آباد و … می شود.

خدمات تعمیر پکیج بوش جنوب تهران

ارائه خدمات تعمیر پکیج بوش جنوب تهران در تمامی مناطق جنوب شهر از جمله نازی آباد، خانی آباد نو، نعمت آباد، یاخچی آباد، امیر بهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت آباد، منیریه، شوش، بازار تهران و … امکانپذیر گردیده است.

سوالات متداول در رابطه با تعمیر پکیج بوش

مرکز تعمیرات الکترو خدمات تعمیر پکیج بوش را حداقل 6 ماه گارانتی می کند.

پکیج بوش  به طور استاندارد بی صدا کار می کند ، اگر صدای زیادی تولید می کند باید هرچه زودتر از یک متخصص بخواهید تا به دستگاه شما نگاهی بیندازد ، چون ممکن از مشکلی در پمپ شما بوجود آمده باشد یا رسوب گرفته باشد و یا هوا داخل پکیج جمع شده باشد.

ارزیابی محل نصب مورد نظر در عملکرد استاندارد و غیر استاندارد دستگاه تاثیر بسزایی دارد. انتخاب دیوار نامناسب باعث آسیب دیدن دیوار و پکیج بوش می شود.

5/5 - (3 امتیاز)

13 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • گارانتی شما تا چه زمانی ادامه پیدا میکند؟

    پاسخ
  • لیلا فتحی
    7 تیر, 1402 10:45 ق.ظ

    سلام پکیج بوش ما خراب شده بود که از شرکت شما اومدن برای تعمیر پکیج بوش مرسی ازتون از اون روز دیگه هیچ مشکلی پیش نیومده و داره کار میکنه

    پاسخ
  • هزینه نسب پکیج دیواری بوش چقدر میباشد؟

    پاسخ
  • هزینه نصب پکیج دیواری بوش چقدر است؟

    پاسخ
  • چکونه باید پکیج دیواری بوش را هواگیری کنیم ؟

    پاسخ
  • دلیل نشت آب از پکیج بوش چیست؟

    پاسخ
  • آیا فاصله کم بودن دودکش تاثیری بر روی عملکرد دستگاه دارد؟

    پاسخ
  • یک عدد پکیج بوش 24بدون فن داریم وقتی که اب گرم باز میشود بعد از 2 الی3دقیقه خاموش میشود و روشن نمیشود و چراغ های ان شروع به الارم زدن میشود

    پاسخ
  • سلام ببخشید در یک پکیج دیواری پیلوت دار شعله شمعک روشن می شود ولی پایدار نیست و مشعل رو روشن نمیکنه لطفا راهنمایی کنید مشکل از چیه؟

    پاسخ
  • دلیل نشتی اب از سوپاپ اطمینان فشار اب در پکیج بوش چیست؟چطوری برطرف میشه کرد ؟

    پاسخ
  • سلام ، ممنون از شما و تیم تون که باتماس تلفنی راهنماییم کردید وقطععه کم یابی که تو بازار بودو فراهم کردید .

    پاسخ
  • حسین ارنجی
    9 آذر, 1402 6:59 ب.ظ

    میشه منو راهنمایی کنید چطوری مبدل پکیج بوش کلاسیک ۲۴۰۰۰ رو باز کنم؟🙏🙏🙏

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما