گرم-نشدن-آب-پکیج-گلدیران

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران چیست ؟

پکیج ها از انواع بسیار زیادی برخوردارند که از محبوب ترین آنها می توان به پکیج گلدیران اشاره کرد. این پکیج دارای طول عمر بسیار بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. اما ممکن است به هنگام استفاده متوجه شوید که آب گرم مصرفی حرارت دلخواه را ندارد و یا اینکه به هنگام استفاده سرد می شود. این موضوع ممکن است شما را به شدت نگران کند، اما باید بگویم هیچ جای نگرانی نیست. اگر می خواهید با علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران بیشتر آشنا شوید به شما توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه مانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی تان قرار دهید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی 4 علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران

دلایل بسیاری می توانند در گرم نشدن آب پکیج گلدیران نقش داشته باشند، از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. خراب شدن شیر برقی

یکی از دلایلی که باعث گرم نشدن آب مصرفی پکیج گلدیران می شود، خراب شدن شیر برقی می باشد. اگر شیر برقی مسیر را به طرف آب گرم باز نکند سبب می گردد که حرارت پکیج به سمت رادیاتور ها برود و در نتیجه نمی توان آبگرم مصرفی مناسبی را داشت. به همین خاطر پیشنهاد می دهیم تا در صورت مشاهده گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران به بررسی این قطعه بپردازید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. جهت اطلاع از نحوه سرویس پکیج آلزان از وبسایت ما کمک بگیرید.

 

2. خراب شدن سنسور فلومتر

خراب-شدن-سنسور-فلومتر

از دیگر دلایل گرم نشدن آب پکیج دیواری گلدیران میتوان خراب شدن سنسور فلومتر را نام برد که بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند سنسور فلومتر چیست؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم این سنسور رابط بین فلومتر و برد دستگاه می باشد.

لذا باید بدانید اگر سنسور فلومتر خیس شود قطعا نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد و در نتیجه با سرد شدن آب گرم مصرفی مواجه خواهیم شد. اگر نمی توانید سنسور فلومتر را به تنهایی تعویض کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا به یک مجموعه معتبر در زمینه تعمیر پکیج دیواری گلدیران مراجعه فرمایید.

 

3. خراب شدن فلومتر پکیج

اگر فلومتر پکیج گلدیران مورد آسیب قرار گیرد، هنگامی که فرد شیر آب گرم را باز میکند، فلومتر فرمان آبگرم نخواهد داد و در نتیجه شاهد سرد بودن آب مصرفی خواهیم شد. عده‌ای از افراد ممکن است ندانند که فلومتر پکیج گلدیران در صورت خراب شدن تنها باید تعویض گردد و هیچ روشی برای تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

4. خراب شدن ntc آب گرم مصرفی

در بسیاری از مواقع در پکیج های گلدیران با خراب شدن سنسور ان تی سی رو به رو خواهیم شد. اگر این سنسور از کار بیفتد و یا نیم سوز شود با عدم گرم شدن آب پکیج گلدیران مواجه می گردیم. اگر میخواهید از خراب شدن سنسور ان تی سی مطمئن شوید، کافیست به ال سی دی پکیج نگاه کرده و در صورت وجود ارور e6 به بررسی این قطعه بپردازید.

 

بهترین مجموعه برای رفع مشکل گرم نشدن آب پکیج گلدیران

بهترین-مجموعه-برای-رفع-مشکل-گرم-نشدن-آب-پکیج-گلدیران

همانطور که می‌دانید امروزه مجموعه های مختلفی در زمینه تعمیر پکیج های دیواری و زمینی به فعالیت می پردازند که هر کدام خدمات متنوعی را به مشتری های خود ارائه می دهند. یکی از معتبرترین مجموعه های تعمیر پکیج می توان به شرکت الکترو خدمات اشاره کرد.

این مجموعه با داشتن تعمیرکاران حرفه ای می تواند در کمترین زمان ممکن دلیل گرم نشدن آب پکیج گلدیران را پیدا کرده و به برطرف نمودن آن بپردازد. دقت داشته باشید که این مجموعه هزینه بسیار اندکی را در ازای تعمیرات و سرویس پکیج گلدیران دریافت می کند و به همین ترتیب رضایت مشتری های خود را به دست می آورد.

اگر می خواهید پکیج دیواری خود را به دست یک تعمیرکار حرفه ای و ماهر بسپارید به شما پیشنهاد می دهیم تا با مجموعه الکترو خدمات تماس حاصل فرمایید و از آن ها کمک بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

همان طور که تا به الان متوجه شده اید، دلایل بسیاری برای گرم نشدن آب پکیج گلدیران وجود دارد که هر یک به تنهایی می توانند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشند. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با دلایل گرم نشدن آب پکیج گلدیران آشنا نماییم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و یا در صورت تمایل از مجموعه الکترو خدمات برای تعمیر پکیج خود و یا تعمیر برد پکیج دیواری گلدیران و دیگر اجزا کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما