هواگیری پکیج ایران رادیاتور

آموزش هواگیری پکیج ایران رادیاتور

هواگیری پکیج ایران رادیاتور اغلب جزء آن دسته از مواردی است که در صورت بی توجهی به آن ممکن است با اختلالات بی شماری در پکیج روبرو گردیم. گاهی اوقات افراد از ما می پرسند که چرا پکیج ما آب را به خوبی گرم نمی کند؟ چرا پکیج و رادیاتورها مدام صدا می دهند؟ حال ما از شما می پرسیم، آیا تا به حال به هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور خود در زمان های مناسب بعد از استفاده های طولانی پرداخته اید؟ اگر نه که پس در این مطلب با کارشناسان الکترو خدمات همراه باشید تا به باید ها و نبایدهای هواگیری ایران رادیاتور بپردازیم. در ادامه به پاسخ این سوال که برای هواگیری پکیج ایران رادیاتور چه باید کرد؟ پاسخ می دهیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

فیلم هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff

علائمی که نشان می دهد پکیج ایران رادیاتور نیاز به هواگیری دارد : 

پکیج ها معمولا دستگاه هایی هستند که هر وقت با مشکلی روبرو شدند، علائمی از خود نشان می دهند. حال سوال اینجاست که از کجا متوجه شویم، زمان هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور فرا رسیده است. این هشدارها را جدی بگیرید:

  • زمانی که پکیج دیواری را روشن می کنید، صداهای بلند و ناهنجار به گوش می رسد. علت این صداها می تواند به دلیل وجود هوای اضافی داخل پکیج باشد.
  • آب مصرفی گاهی گرم و گاهی نیز سرد می شود. سرد بودن آن نیز نشانه وجود هوا در لوله ها می باشد.
  • رادیاتورها نمی توانند به طور یکنواخت از خود گرما تولید کنند و نیمی گرم و طرف دیگر نیز مدام سرد است.

تمام این مواردی که به سمعتان رساندیم پس از هواگیری پکیج به طور کلی برطرف می گردد. اما اگر این مشکلات پس از طی راه های هواگیری پکیج ایران رادیاتور باز همچنان باقی ماند، در این صورت نیاز است که با تعمیرکاران تخصصی پکیج تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت برای تعمیرات پکیج دیواری خود را به محل مورد نظر برسانند. تعمیرکاران الکترو خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور و سایر مدل ها را به صورت حرفه ای در اسرع وقت انجام می دهند و همیشه آماده خدمت هستند.

 

نحوه هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور

یکی از اصلی ترین مشکلات در پکیج ها وجود هوا در آن ها می باشد.  نفوذ هوا به داخل سیستم گرمایشی، عملکرد دستگاه را با اختلال روبرو می کند. تامین آب گرم مصرفی به سختی انجام گرفته و پکیج دیواری نیز عملکرد صحیحی از خود نشان نخواهد داد. حال چگونه پکیج را هواگیری کنیم؟ در این بخش ما قصد داریم برای شما آموزش هواگیری پکیج را مرحله به مرحله و چگونگی هواگیری پکیج ایران رادیاتور شرح دهیم. اگر شما نیز قصد هواگیری پکیج منزل خود را دارید، به این نکات توجه نمایید.

  1. در وهله اول برای هواگیری آب گرم را باز کنید تا پکیج نیز فعال گردد.
  2. حال نوبت به پیچ هواگیری پکیج ایران رادیاتور می رسد که باید پیدا کنید.
  3. در بیشتر مدل ها این پیچ در انتهای پمپ پکیج قرار گرفته است که می توانید از دفترچه راهنما نیز کمک بگیرید.
  4. پیچ هواگیری پکیج را با استفاده از آچار و یا یک پیچ گوشتی باز نموده و بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود.
  5. بعد از باز کردن پیچ هوای پکیج نیز خالی می گردد اما همراه با هوا مقداری نیز آب بیرون می آید که به وسیله پارچه ای آن را مهار کنید.
  6. توجه داشته باشید که آب خارج شده بسیار داغ می باشد و موارد ایمنی را حتما باید رعایت کنید.
  7. هنگام خارج شدن هوا و آب صداهایی به گوش می رسد که جایی برای نگرانی وجود ندارد. اگر صدا یکنواخت شد نشان می دهد که هواگیری به اتمام رسیده است.
  8. در مرحله آخر هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور پیچ را حتما محکم ببندید. پیچ پمپ باید جهت عقربه های ساعت بسته شود.
  9. هواگیری شما به اتمام رسید. فراموش نکنید که پس از هواگیری فشار دستگاه را چک کنید.

 

راهنمایی هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff و سایر مدل های (l28ff ، es28ff )

طریقه ی هواگیری پکیج ایران رادیاتور m24ff را با یکدیگر در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. در نظر داشته باشید اگر شما بهترین نوع پکیج دیواری را هم در خانه خود داشته باشید باز هم باید آن را هواگیری کنید. تقریبا هواگیری همه مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور مشابه یکدیگر می باشد و می توانید از این روش برای مدل های دیگر نیز استفاده کنید. البته قبل از هواگیری با کارشناسان در این زمینه مشورت بگیرید. طرز هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل l28ff و هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل es28ff  نیز دقیقا به همین صورت می باشد.

ممکن است برای شما این سوال پیش آید که برای هواگیری رادیاتور باید پکیج روشن باشد؟ قبل از شروع مراحل هواگیری پکیج ایران رادیاتور باید آن را خاموش کند.

نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff:

  1. در روش هواگیری پکیج ایران رادیاتور این مدل نیاز است که پکیج را خاموش نمایید.
  2. چند دقیقه صبر کنید و بعد از آن پیچ هواگیری که بر روی هر رادیاتور قرار دارد را باز نمایید.
  3. مطابق با آنچه که در مطلب بالا به سمعتان رساندیم هواگیری را انجام دهید.
  4. توجه کنید که فشار دستگاه نباید از 2 بار تجاوز کند.
  5. فشار اصلی عددی ما بین 1 تا 1.5 بار می باشد.
  6. بعد از تنظیم فشار هواگیری به اتمام رسیده و می توانید پکیج خود را روشن کنید.

 

روش صحیح هواگیری پکیج ایران رادیاتور گرمایش از کف

آموزش هواگیری پکیج ایران رادیاتور

پس از اینکه به راه اندازی گرمایش از کف پرداختید، یکی از اقدامات بسیار مهم پس از آن هواگیری می باشد. طریقه هواگیری پکیج ایران رادیاتور گرمایش از کف نیز برای خود مراحلی دارد که با کمی دقت به آسانی می توانید آن را انجام دهید. اینگونه سیستم گرمایشی شما عملکرد عالی تری خواهد داشت و محیط نیز بهتر گرم می شود. در بیشتر مواقع نیز دیده شده است که علت گرم نشدن گرمایش از کف با هواگیری آن به طور کامل برطرف شده است. با این کار از سرو صداهای غیر عادی سیستم گرمایشی خانه خود نیز خلاصی می یابید. در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه لوله های گرمایش از کف را هواگیری کنیم؟ نحوه هوا گیری پکیج ایران رادیاتور آنقدرها نیز کار مشکلی نمی باشد. قبل از شروع هر کاری باید کاملا از این موضوع اطمینان کسب کنید، شیلنگ یا لوله هایی که جهت پر کردن استفاده می نمایید، کامل پر می باشند. بعد از آن باید جریان آب را از طریق شیر هواگیری پکیج ایران رادیاتور وصل کرده و چند دقیقه اجازه دهید تا لوله ها پر از آب شوند. ما پیشنهاد می نماییم که هواگیری را از قسمت لوله های پایین آغاز نمایید تا هیچ هوایی در لوله های قسمت بالایی نیز باقی نمانده باشد.

این راهکار بهترین روش برای هواگیری از صرفه جویی در وقت و زمان می باشد. حال هنگامی که لوله های کف با موفقیت هواگیری شدند، می توانید پیچ را ببندید. در نظر داشته باشید پس از هر هواگیری فشار را حتما چک بکنید تا مشکلی وجود نداشته باشد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بهترین تعمیرکار برای هواگیری پکیج ایران رادیاتور

بهترین تعمیرکار برای هواگیری پکیج ایران رادیاتور

اگر بعد از آموزش های بالا باز هم نتوانستید در عمل هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور موفق باشید، بهترین کار این است که با تعمیرکاران حرفه ای و متخصص تماس حاصل نمایید. پیاده سازی روش هوا گیری پکیج نیازمند رعایت یکسری از قوانین می باشد که به دانش و مهارت های کافی بستگی دارد، کارشناسان توانایی این را که هر برندی را مطابق با اصول خود هواگیری کنند را دارند. زیرا هواگیری پکیج یکی از کوچک ترین تخصص های آن ها می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می رسانند. شما می توانید با مطالعه ارورهای پکیج ایران رادیاتور از مشکلات احتمالی گکیج نیز جلوگری کنید.

 

سخن پایانی

امیدواریم این نوشته را که در پیرامون طرز هوا گیری پکیج ایران رادیاتور به سمعتان رساندیم برایتان مفید بوده باشد. اگر خود تصمیم دارید در خانه به هواگیری پکیج  بپردازید با استفاده از این آموزشات می توانید با موفقیت کار را به سر انجام برسانید. هر گونه سوال و نظراتی نیز در حوزه چگونه پکیج ایران رادیاتور را هواگیری کنیم، داشته باشید را می توانید در بخش زیر با ما به اشتراک بگذارید و یا اینکه با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. مطمئن باشید الکترو خدمات، خدمات مربوط به مشاوره را نیز به مشتریان و مخاطبین خود ارائه خواهد داد. برای تعمیر پکیج دیواری بوش نیز می توانید با مشاوران ما در الکترو خدمات تماس بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در رابطه با هواگیری پکیج دیواری ایران رادیاتور 

بله در هنگام هواگیری دستگاه پمپ آن هم باید تک به تک هواگیری گردد. در غیر این صورت هواگیری نصفه باقی خواهد ماند و شاید دوباره همان مشکلات را در پی داشته باشد.

در این فاصله شما می توانید به سرعت با تعمیرکاران الکترو خدمات تماس حاصل نمایید و مطمئن باشید که تعمیرکاران ما کمتر از 60 دقیقه خود را به شما خواهند رساند.

توصیه کارشناسان الکترو خدمات به شما عزیزان این است که هر سال جهت هواگیری پکیج نیاز است که اقدامات لازم را به عمل آورید. بیشتر مردم در فصل زمستان به هواگیری می پردازند که فصل تابستان نیز می تواند زمان خوبی باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما