روشن-کردن-پکیج-

چگونه پکیج را روشن کنیم؟

روشن کردن پکیج یکی از مراحل راه‌اندازی پکیج می باشد. پکیج از آن جمله وسایلی است که بدون استثنا در تمام منازل مورد استفاده قرار می گیرد. انواع پکیج ها از قبیل: پکیج بوتان، بیتا، پارما، ایران رادیاتور، لورچ ، بوش یا … به شکل یکسانی روشن می شوند. همچنین باید توجه داشته باشید که روش روشن کردن پکیج در زمستان با روش روشن کردن آن در تابستان متفاوت است‌.

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد، زمانی که اقدام به روشن کردن پکیج دیواری می کنید بعد از چند دقیقه تلاش به این نتیجه می رسید که به هیچ طریقی نمی توانید پکیج خود را روشن کنید. در چنین حالتی باید اقدام به عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری کنید تا مشکل پکیج رفع شود. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که کار عیب یابی و تعمیر پکیج باید توسط تکنسین های حرفه ای انجام بگیرد. اگر خود اقدام به عیب یابی و برطرف کردن مشکل پکیج کنید، ممکن است صدمات زیادی به پکیج وارد کنید.  بنابراین توصیه می ‌کنیم حتماً کار تعمیر پکیج را به افراد متخصص بسپارید.

برای اینکه بتوانید از امکانات پکیج دیواری خود نهایت استفاده را ببرید باید با روشن کردن انواع پکیج و همچنین تنظیمات و برطرف کردن عیب بخش های مختلف پکیج آشنایی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا آموزش راه‌اندازی پکیج دیواری را برای همراهان همیشگی الکترو خدمات توضیح دهیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

 7 مرحله برای راه‌اندازی پکیج دیواری

روشن-کردن-پکیج

افرادی که با نحوه روشن کردن پکیج آشنایی ندارند، تصور می‌ کنند که راه‌اندازی پکیج کار سختی است، در حالی که اینگونه نیست. اگر شما نکات ایمنی و توصیه هایی را که در ادامه مطلب بیان می کنیم رعایت کنید، می توانید در سریع ترین زمان ممکن پکیج دیواری خود را روشن کنید.

1. هواگیری پکیج دیواری

در مرحله اول شما باید پکیج دیواری و رادیاتور شوفاژ آن را هواگیری کنید. چرا که اگر بدون انجام هواگیری کار نصب و راه‌اندازی پکیج را پیش ببرید، امکان دارد در آینده خود این هواگیری نکردن دلیل اصلی سرد شدن پکیج باشد.

2. بررسی دکمه روشن خاموش کردن پکیج

بعد از هواگیری کردن باید دکمه روشن خاموش کردن پکیج را پیدا کنید و به سراغ آن بروید. دکمه خاموش روشن دو حالت دارد. حالت صفر و حالت یک. وقتی که روی یک باشد به معنی روشن بودن دستگاه است و در صورتی که روی صفر باشد به این معنی است که دستگاه هنوز روشن نشده است.

3. باز کردن شیرهای رفت و برگشت رادیاتور و شوفاژ

در مرحله بعدی طریقه روشن کردن پکیج دیواری، باید شیرهای رفت و برگشت رادیاتور و شوفاژ را باز کنید.

4. بررسی فشار دستگاه

بعد از اینکه شیر های رفت و برگشت را باز کردید، باید فشار دستگاه را بررسی کنید. شما با استفاده از عقربه روی دستگاه می توانید این کار را انجام دهید. در صورتی که فشار کمتر از ۱٫۵ باشد، باید شیر پرکن را باز کنید. در اینجا بهتر است جهت آشنایی بیشتر با شیر پرکن و اینکه شیر پرکن در کجای پکیج قرار گرفته از دفترچه راهنما کمک بگیرید.

5. بررسی ترموستات پکیج

بررسی-فشار-دستگاه

بعد از تنظیم فشار حالا در این مرحله از راه‌اندازی پکیج دیواری باید ترموستات پکیج را بررسی کنید. در حالی که ترموستات روی عدد صفر باشد، بدان معنا است که دستگاه در حالت تابستانه قرار دارد ولی اگر روی حالت ماکزیمم باشد نشانگر این است که روی حالت زمستانه است. بهتر است همیشه پکیج را روی حالت ماکزیمم قرار ندهید، چرا که این کار باعث می شود پکیج آسیب ببیند و نیاز به تعمیر و عیب یابی داشته باشد.

6. باز کردن شیر گاز ورودی

در این مرحله شما باید شیر گاز ورودی به پکیج را باز کنید. بعد از اینکه شما شیر گاز ورودی را باز کردید پکیج روشن شده و چراغ های نارنجی آن نیز روشن می شوند. چراغ های نارنجی به معنای تشکیل شعله است.

7. مرحله آخر روشن شدن چراغ های سبز پکیج

در مرحله آخر روشن کردن پکیج ایران رادیاتور، چراغ های سبز پکیج که مربوط به دمای دستگاه هستند روشن شده و دستگاه به دمای تنظیم ‌شده دلخواه شما می رسد.در اینجا به طور کامل شما را با نحوه راه‌اندازی پکیج دیواری آشنا کردیم. همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم، انواع پکیج ها به یک روش روشن می شوند اما در صورتی که در روشن کردن پکیج بوش سوالی داشته باشید، می توانید از تیم حرفه ای الکترو خدمات کمک بگیرید.همچنین این مجموعه در زمینه تعمیر پکیج دیواری بوش و انواع پکیج ها تخصص زیادی دارد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

روشن كردن پكيج ديواری بوتان

در ابتدا به روشن کردن پکیج در فصل زمستان می پردازیم:

  1. کنترل کردن فشار پکیج که باید بین 1 و 2 بار باشد.
  2. انتخاب دکمه وضعیت پکیج در حالت زمستانه
  3. کنترل درجه حرارت آب گرم به اندازه مورد نیاز
  4. روشن شدن چراغ سبز گکیج بوتان
  5. بررسی باز بودن مسیر دودکش
  6. باز کردن شلنگ های مربوط به فلکه های گاز
  7. باز کردن شیر رادیاتورها
  8. هواگیری رادیاتور ها بعد از داغ شدن دستگاه
  9. در مرحله آخر مجددا به چک کردن فشار آب می پردازیم و عدد آن باید بین 1 و 2 باشد.

در ادامه به روشن کردن پکیج در فصل تابستان می پردازیم:

برای راه‌اندازی و روشن کردن پکیج بوتان در فصل تابستان تمامی مراحلی که در حالت زمستانه گفته شد انجام می شود و تنها و اصلی ترین تفاوت آن ها با یکدیگر این است که دمای پکیج را برای مصرف کمتر انرژی کاهش داده و باید شیرهای مربوط به رادیاتور ها بسته باشند چرا که دیگر به گرم شدن منزل نیازی ندارید.

 

روشن كردن پكيج ديواری ایران رادیاتور

اگر شما هم در منزل خود از پکیج ایران رادیاتور استفاده می کنید، باید در مورد نحوه روشن شدن پکیج دیواری خود اطلاعات لازم را داشته باشید.مراحلی که باید برای راه‌اندازی و روشن کردن پکیج ایران رادیاتور بپردازید عبارت اند از:

  1. ابتدا پکیج را از طریق دو شاخه وصل کرده و دکمه آن را فشار دهید.
  2. باز کردن آب سرد مصرفی
  3. بررسی وضعیت پتاسیومتر
  4. باز کردن آب گرم
  5. قرار دادن درجه آب گرم روی 45 درجه سانتی گراد
  6. سه بار مشعل را به صورت پی در پی روشن و خاموش کنید
  7. چک کردن وضعیت جرقه زدن پکیج
  8. تنظیم فشار پکیج روی عدد 1.5
  9. بررسی باز بودن مسیر دودکش

 

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

درباره الکترو خدمات

الکترو خدمات با بهره مندی از بهترین متخصصان و کارشناسان خبره و با دانش در زمینه تعمیرات و سرویس پکیج دیواری در انواع مختلف، یکی از بهترین مراکز در این زمینه در تهران می باشد. این مرکز با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات انواع پکیج دیواری یکی از فعال ترین و با سابقه ترین مراکز در کشور به شمار می آید.

 شرکت الکترو خدمات برای کلیه خدمات تعمیر و سرویس خود ۶ ماه ضمانت خدمات ارائه می نماید. همچنین با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اولویت کارشناسان شرکت الکترو خدمات با تعمیر قطعات دستگاه ها است و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

در صورتی که بخواهید کار نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور  و عیب یابی پکیج خود را به تکنسین های زبده ما در این مرکز بسپارید، از طریق آیکون تماس در صفحه می توانید با این افراد تماس حاصل نمایید.

 

سخن پایانی

 ما در این مقاله جهت آشنایی بیشتر کاربران با نحوه روشن کردن انواع پکیج دیواری، آموزش راه‌اندازی پکیج دیواری را به طور کامل توضیح دادیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روشن كردن پكيج در زمستان بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما