تعمیر-برد-پکیج-مرکوری

تعمیر برد پکیج مرکوری

تعمیر برد پکیج مرکوری و عیب‌یابی دستگاه بواسطه تعمیرکاران حرفه ای مجموعه الکترو خدمات انجام می شود. این پکیج از پرفروش ترین تولیدات خارجی در ایران است. خدمات پس از فروش این پکیج شامل عیب یابی و تعمیر پکیج مرکوری و سرویس به موقع آن است که موجب افزایش طول عمر پکیج می شود. بهتر است برای تعمیر پکیج دیواری مرکوری و عیب‌یابی آن از نمایندگی‌های معتبر تعمیرات برد پکیج دیواری Mercury کمک بخواهید. در این مقاله شما با تنظیمات برد پکیج مرکوری و علائم خرابی این پکیج آشنا می شوید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات برد پکیج دیواری مرکوری

به دلیل پیشرفت تکنولوژی، پکیج ها و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی مجهز به قطعات الکترونیکی به نام برد هستند. استفاده از این بردهای الکترونیکی موجب کنترل خودکار و بهینه کارکردن پکیج می شود.

به دلیل استفاده گسترده از پکیج ها در نقاط مختلف بی شک نیازمند تعمیرکاران و سرویسکار مجرب برای این سیستم ها هستیم زیرا تنظیمات بردهای الکتریکی به دلایل مختلفی دچار اشکال می شود.

برای تعمیر برد پکیج دیواری مرکوری نیز لازم است از تعمیرکار ماهر کمک گرفته شود. قطعات برد پکیج مرکوری از مواد با کیفیتی تولید شده اند تا در اثر رطوبت و دمای سیستم آسیب نبینند. الکتروخدمات از مراکز تعمیر برد پکیج در تهران است که می توانید تعمیر برد پکیج Mercury  خود را با خیال راحت به آن ها بسپارید.

 

عیب یابی برد پکیج مرکوری

عیب-یابی-برد-پکیج-مرکوری

از جمله فاحش ترین مشکلات رخ داده در پکیج دیواری مرکوری مربوط به نوسان دمای آب گرم در پکیج است. تعمیرکار برد پکیج مرکوری برای رفع این مشکل ابتدا فشار آب ساختمان را چک می کند و در نهایت پمپ پکیج را بایک نمونه سالم تعویض می کند.

دلایل مختلفی از قبیل خرابی قطعات پکیج مثل سنسور NTC، خرابی قطعه فلومتر پکیج، گرم نشدن رادیاتورها، سرد و گرم شدن آب مصرفی و فشار کم آب موجب بروز مشکل یا نشان دادن کد خطا بر روی صفحه برد می شود. وظیفه سنسور NTC در پکیج، تنظیم دمای آب پکیج  است به همین دلیل هم در صورت خرابی برد هیچ کنترلی بر دمای آب پکیج ندارید و باید سریعا قطعه مورد نظر را تعویض کنید.

قطعه فلومتر پکیج نیز ممکن است دچار خرابی شود که در صورت از رده خارج شدن آن تنظیم شعله پکیج و گرم کردن آب دستگاه با مشکل روبرو می شود. متأسفانه فلومتر از قطعاتی بوده که پس از خرابی قابل تعمیر نیستند و لازم است قطعه سالمی جایگزین آن شود.

 

علائم خرابی برد پکیج مرکوری

خرابی برد پکیج را می توان از علائم مختلفی تشخیص داد.

علائم خرابی برد پکیج مرکوری عبارات اند از:

  • پکیج به صورت انفجاری روشن می‌شود

عدم تنظیم فاصله 3 میلی متری تا 5 میلی متری الکترود ، جرقه زن از مشعل پکیج، عدم تنظیم فشار مناسب پکیج و فشار گاز پکیج و به طور معمول فشار گاز استاندارد برای این پکیج 18 بار است که در صورت کمتر یا بیشتر بودن فشار موجب انفجاری روشن شدن پکیج می شود. دودکش نامناسب و یا خرابی دودکش و ضعیف بودن ولتاز، به علت ضعیف شدن برق شهری و ضعیف شدن ترانس جرقه زن از عوامل انفجاری روشن شدن پکیج هستند.

  • عدم گرم شدن رادیاتورها

کم بودن ارتفاع شعله پکیج به دلیل فشار کم گاز، بالا نبودن ظرفیت حرارتی دستگاه، وجود هوا در سیستم پکیج، شیرهای رفت و برگشت پکیج و به طور کامل باز نشدن، تضعیف شدن NTC شوفاژ، بروز مشکل در پمپ سیرکولاسیون به دلایل مختلف و…

  • فشار کم آب خروجی از پکیج

امکان بروز نشتی و خرابی در مدار گرمایش پکیج و یا امکان وجود هوا در آن

  1. بالا رفتن فشار مدار گرمایشی پکیج در نتیجه افزایش دما

مسدود شدن شیلنگ مربوط به منبع انبساط، عدم  تنظیم فشار آب

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

انواع پکیج مرکوری

انواع-پکیج-مرکوری

  • پکیج مرکوری 24MD ، دو مبدل فن دار با ظرفیت 24000
  • پکیج مرکوری 24CB، چگالشی فن دار با ظرفیت 24000
  • پکیج مرکوری 24FT ، تک مبدل فن دار با ظرفیت2400
  • پکیج مگاترم مگا 24، تک مبدل فن داربا ظرفیت 24000
  • و…

عدم سرویس به موقع دستگاه هم می تواند موجب از کار افتادن برد شود. برد پکیج در موارد زیادی قابل تعمیر بوده و می توان با تغییراتی بر نقشه برد پکیج مرکوری آن را دوباره تعمیر کرد.

پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان خودتان دست به تعمیر پکیج بزنید و با مشاور و تعمیرکار متخصص مجموعه الکتروخدمات تماس حاصل کنید و چرا که مجموعه الکتروخدمات در زمینه سرویس پکیج لامبرت ، مرکوری، لورچ ، و دیگر پکیج ها یاری رسان شماست.

 

نمایندگی تعمیر برد پکیج مرکوری

الکترو خدمات مرکز تخصصی تعمیرات برد پکیج مرکوری در تهران با کمک کارشناسان خبره خود در حوزه تعمیرات برد پکیج Mercury به مردم خدمات می رسانند و در این امر توانسته اند بسیار موفق عمل کنند.

هزینه تعمیر برد پکیج مرکوری به میزان آسیب دیدگی این بخش از پکیج بستگی دارد. قیمت تعمیر برد پکیج مرکوری در صورت خرابی و از بین رفتن باید در همان روز تعویض چک شود زیرا با توجه به نبود ثبات در اقتصاد داخلی نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت.

مجموعه الکتروخدمات با تکیه بر دانش و مهارت پرسنل خود قادر به سرویس پکیج والترو، ویزمن، وایلانت، دمیردوکوم، یروچه آلمان، رادیانت، زرین صنعت آلپ، پکیج 2000 و ایران نوین و دیگر انواع پکیج در بازارهای داخلی هستند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما