فشار-مناسب-پکیج-دیواری-در-تابستان-

فشار مناسب پکیج دیواری در تابستان چقدر باید باشد؟

تنظیم فشار پکیج دیواری در تابستان یکی از مهم ترین مواردی است که نصاب پکیج پس از نصب روی آن تاکید زیادی دارد. چون اگر فشار دستگاه با فصل مصرف سازگار باشد ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی مصرفی عمر مفید دستگاه نیز افزایش می یابد. از نظر کارشناسان بهترین و مناسب ترین فشارمناسب برای پکیج دیواری در تابستان فشاری است که به فشار 7/0 نزدیک باشد و دمای پکیج در تابستان اگر بین 60 تا 65 درجه سانتیگراد باشد مناسب است. برای تعمیر پکیج گلدیران با مشاوران ما تماس بگیرید.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

فشار مناسب پکیج دیواری

برای پاسخ به سؤال «بهترین فشار مناسب پکیج در تابستان چقدر است؟» بهتر است با نحوه کار دستگاه در سه حالت زمستانه و تابستانه و خاموش آشنا شوید و با توجه به نیاز هر فصل دستگاه را تنظیم  کنید. تنظیم پکیج در حالت زمستانه مخصوص فصل زمستان است و با گرم شدن هوا باید دستگاه را در حالت تابستانه تنظیم کنید. بعد از تنظیم دستگاه در حالت تابستانه، نوبت به تنظیم دمای پکیج در این حالت می رسد. در حالت تابستانه پکیج تنها کاری که لازم است بکنید این است که دمای آب گرم مصرفی را  تنظیم کنید و دیگر نیازی به تنظیم دمای قسمت رادیاتور نیست.

فشار پکیج در تابستان

فشار-پکیج-در-تابستان

فشار مناسب پکیج های دیواری معمولا بین 7/0 تا 5/1 بار است؛ اما این فشار در بعضی مواقع  کم یا زیاد می شود.فشار مناسب پکیج دیواری در تابستان، فشاری است که به دستگاه اسیبی نرساند. پس فشار پکیج در حالت تابستانه بین 5/0 تا 7/0بار و فشار بالا مناسب فصول سرد سال هستند. بهتر است بدانید تنظیم فشار دستگاه مناسب با فصل باعث طول عمر دستگاه می شود. جهت اطلاع از نحوه سرویس پکیج آلزان از همکاران ما کمک بگیرید.

تنظیم فشار مناسب پکیج دیواری

شما برای اینکه طول عمر پکیج دیواری خود را افزایش دهید باید به کار کرد دستگاه نظارت کنید و هر هفته دستگاه را چک کنید تا فشار دستگاه بین 7/0 تا 5/1 بار باشد. باید دقت کنید که فشار از 2 بار بالا نرود و فشار در حالت کمتر از 5/0 هم نباشد. اگر دستگاه در حالت خاموش باشد باید چند وقت یکبار دستگاه را روشن کنید تا دستگاه با افت فشار روبه رو نشود چون اگر دستگاه زیاد در حالت خاموش بماند در فصل سرما دچار مشکل فشار می شود.

درغیر این صورت اگر درجه فشار برای مدت طولانی روی فشار متفاوتی کار کند در این صورت به  پکیج آسیب جدی وارد می شود و پمپ و قطعات دیگر از کار می افتند. اگر در هنگام چک هفتگی متوجه شدید که فشار زیاد است باید شیر تخلیه پکیج را باز کنید و اگر فشار کم بود باید شیر پرکن را باز کنید تا فشار تنظیم شود. با تنظیم فشار مناسب پکیج دیواری گلدیران بهترین استفاده را از پکیج خود داشته باشید.

در صورتی که مجبور شدید شیر را باز کنید قبل از هر کاری دستگاه را خاموش کنید چون باید دستگاه در حالت خاموش باشد وگرنه امکان صدمه دیدن به شخص و دستگاه وجود دارد. بعد از خاموش کردن پکیج  شیر را به آرامی باز کنید تا هوا خارج شود.

اگر فشار در پکیج تنظیم نباشد باعث بروز مشکلاتی مانند آسیب رسیدن به پمپ پکیج و نم دادن دیوارها به دلیل نشتی آب در پکیج می شود. خوردگی و پوسیدگی سیستم لوله کشی پکیج، وارد آمدن خسارت به پکیج در صورت ادامه داشتن فشار بالا در پکیج از مشکلاتی است که با سرویس پکیج دیواری به صورت مداوم می توان از بروز آن ها جلوگیری کرد. با کمک گرفتن از الکتروخدمات از این مشکلات آگاه شوید و تنظیم و سرویس پکیج دیواری دستگاه خود را به این گروه مجرب بسپارید. الکتروخدمات تعمیرات انواع پکیج‌ها برای مثال تعمیر پکیج بوتان و تعمیر برد پکیج بوتان مدل پارما را انجام می‌دهد.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

افت فشار آب پکیج در تابستان

افت-فشار-آب-پکیج-در-تابستان

افت فشار آب در تابستان مشکلی است که اکثرمردم و آپارتمان نشین ها با آن روبه رو هستند. عوامل مختلفی در فشار آب پکیج در تابستان وجود دارد که در ادامه به این علت ها می پردازیم. یکی از متداول ترین این علت ها نشتی در مدار بسته پکیج یا رادیاتور است.

دلیل دیگر نشتی آب در اتصالات خارجی پکیج می تواند باشد و نیز سوراخ بودن مبدل حرارتی، یا سوراخ بودن یا عدم وجود باد در منبع انبساط، یا خرابی شیر پرکن می تواند از دیگر عوامل افت فشار آب در پکیج دیواری باشد.

با تماس با الکترو خدمات می توان به تعمیر پکیج ایمرگاس خود بپردازید، زیرا لکترو خدمات سرویس کارها و تعمیر کارهای ماهر و مجربی دارد که می توانند برد پکیج فرولی و  همه این مشکلات را حل و فصل کنند.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن اخر

پیشنهاد ما به شما این است که اگر شما از دستگاه پکیج دیواری استفاده می کنید سعی کنید که با آگاهی از روش استفاده و تنظیم دقیق فشار دستگاه، بهترین استفاده را از دستگاه بکنید و در صورت به وجود آمدن مشکلات یاد شده از خدمات گسترده الکترو خدمات جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور یا دیگر پکیج ها استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما