ارورهای-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

بررسی و رفع ارورهای پکیج بوتان مدل ورونا

پکیج دیواری ورونا از جدیدترین محصولات شرکت بوتان.، یکی از پر کاربردترین پکیج های موجود در بازار است. چرا که این پکیج دیواری با گنجایشی بالغ بر ۲۴ کیلو وات تمام نیازهای مشتریان را برآورده می کند. شرکت بوتان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت انواع پکیج های به روز در ایران است. پکیج ورونا با بروز ترین و با کیفیت ترین قطعات ساخته می شود اما این پکیج نیز مانند سایر پکیج ها بعد از نصب و استفاده از آن دچار مشکلاتی می شود. ارورهای پکیج بوتان مدل ورونا بر روی نمایشگر پکیج ظاهر می شود و هر ارور معنایی متفاوت از وضعیت پکیج را نشان می دهد.

نمایشگر دیجیتال پکیج داده های کاملی از عملکرد پکیج را جهت عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از مزیت‌های فوق‌العاده پکیج بوتان مدل ورونا کاهش مصرف انرژی گاز می باشد. در این مقاله می‌ خواهیم شما عزیزان را با ارورهای پکیج بوتان ورونا بیشتر آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی ارور های پکیج بوتان مدل ورونا

پکیج دیواری بوتان مدل ورونا یکی از محصولاتی است که شرکت بوتان آن را طراحی و تولید کرده است. ظرفیت این پکیج ۲۴ کیلو وات می باشد. به علت اینکه بیشتر کاربران به هنگام مواجهه با ارورهای پکیج ورونا نمی دانند چه کار کنند و چطور پکیج خود را تعمیر کنند، ما در اینجا می خواهیم کدهای خطا پکیج دیواری بوتان مدل ورونا را به همره نحوه رفع آنها بیان کنیم.

1. ارور E01 پکیج بوتان مدل ورونا

ارور-E01-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

یکی از ارورهای پکیج دیواری بوتان مدل ورونا ارور E01 است. این ارور در صورت تشکیل نشدن شعله به وجود می آید. برای رفع این خطای پکیج بوتان مدل ورونا ابتدا باید شیر گاز،  جرقه زن و برد را بررسی کنید. در صورتی که ایراد رفع نشد، برای تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا و یا تعمیر جرقه زدن آن با یک پکیج کار حرفه ‌ای تماس بگیرید.

2. ارور E02 پکیج بوتان مدل ورونا

یکی دیکر از ارورهای پکیج دیواری بوتان ورونا ارور E02 است. این ارور در صورتی که کلید حرارتی به علت افزایش بیش از اندازه دمای آب مدار گرمایش یا قطعی کابل وصل شده به آن عملکرد درستی نداشته باشد، رخ می دهد. برای رفع این خطا باید کابل وصل شده را بررسی کنید و کلید را نیز چک کنید.

3. ارور E03 پکیج بوتان مدل ورونا

 ارور E03 یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری ورونا است که در اثر کار نکردن کلید حرارتی کلاهک تعدیل به وجود می آید. برای رفع این خطا باید کلید کلاهک تعدیل را چک کنید. در صورتی که مشکل با بررسی کلاهک تعدیل حل نشد از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

4. ارور E04 پکیج بوتان مدل ورونا

یکی دیگر از کد های خطا پکیج دیواری بوتان مدل ورونا مربوط به ارور E04 است. این ارور در اثر کم بودن فشار آب مدار گرمایش رخ می دهد. برای رفع این خطا باید فشار بار پکیج را تا ۵/۱ بار بالا ببرید و کلید حداقل فشار را بررسی کنید.

5. ارور E06 پکیج بوتان مدل ورونا

ارور E06 یکی از کدهای خطای پکیج بوتان مدل ورونا است که در اثر خرابی nct پکیج رخ می دهد. برای رفع این خطا حتماً باید از تعمیرکاران حرفه ای که در زمینه تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا تخصص دارند، کمک بگیرید.

6. ارورE07 پکیج بوتان مدل ورونا

ارورE07-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

ارور کدE07   دیگر خطا پکیج بوتان مدل ورونا است در صورت بروز خرابی در سنسور دمای آب مدار گرمایش یا قطع شدن سیم آن اتفاق می ‌افتد. برای رفع این خطا بهتر است با یک پکیج کار حرفه‌ ای مشورت کنید.

 7. ارور E09 پکیج بوتان مدل ورونا

 ارورE09 در صورت جریان نداشتن آب در مدار اتفاق می افتد. برای رفع این ارور باید پمپ و برد را بررسی کنید.

8. ارور E11 پکیج بوتان مدل ورونا

ارور E11 یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری بوتان مدل ورونا است که در اثر پارازیت شعله یا بروز امواج مغناطیسی در اطراف پکیج رخ می ‌دهد. برای رفع این خطای پکیج مدل ورونا باید امواج مغناطیسی  که در حوالی پکیج جریان دارند را متوقف کنید.

9. ارور E12 پکیج بوتان مدل ورونا

ارور E12 در صورت قطع شدن سیم مدولاتور شیر گاز به وجود می آید. برای رفع این خطا باید از پکیج کاران حرفه ای کمک بگیرید.

10. کد ارور E28 پکیج بوتان مدل ورونا

کد خطا پکیج بوتان مدل ورونا E28 اروری است که پی در پی بیشتر از ۵ دفعه تکرار می ‌شود. وقتی که با این ارور مواجه شدید باید برای رفع آن ابتدا برق پکیج را قطع کرده و سپس مجددا برق را وصل کنید. ولی در صورت تکرار دوباره این خطا حتماً باید با پکیج کاران حرفه ای تماس بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

الکترو خدمات مرکز تعمیرات انواع پکیج های ایرانی و خارجی است که در زمینه تعمیر انواع پکیج ها  ۱۵ سال سابقه درخشان دارد. در صورتی که نیاز به کار تعمیر پکیج بوتان، عیب یابی و رفع ارورهای پکیج بوتان مدل ورونا داشته باشید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با تکنسین های ما ارتباط برقرار کنید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما