چرا پکیج ایران رادیاتور آب را گرم نمی کند؟

همانطور که میدانید پکیج های مختلفی در بازار ایران موجود می باشند که از محبوب ترین آنها می توان به پکیج ایران رادیاتور اشاره کرد. این پکیج نسبت به هزینه کمی که دارد، عملکردی بسیار مناسبی داشته و افراد می توانند سالیان متوالی آن را مورد استفاده شان قرار دهند. اما ممکن است به هنگام استفاده با گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور رو به رو شوید و از این موضوع بسیار آزرده خاطر گردید. لذا باید بگویم هیچ جای نگرانی نخواهد بود، زیرا می توان به راحتی این موضوع را با سرویس پکیج دیواری برطرف نمود. اگر می خواهید با علت گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی قرار دهید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی دلیل گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور

دلایل متنوعی می تواند باعث گرم نشدن آب پکیج دیواری ایران رادیاتور گردد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. اسیب دیدن فلومتر

از مهمترین دلایلی که میتواند باعث گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور شود خراب بودن فلومتر است. اگر فلومتر دچار آسیب شده باشد نمی تواند عملکرد مناسبی داشته و در نهایت نمی توان به آب گرم مصرفی دسترسی داشت. برای آنکه بتوانید به تشخیص معیوب بودن قطعه بپردازید، می بایست سیم های فلومتر را کوتاه کرده و با بهره مندی از سیم اتصال خراب بودن فلومتر را مورد بررسی قرار دهید.

 

2. اسیب دیدن شیر موتوری

همانطور که می‌دانید، بسیاری از پکیج های ایران رادیاتور به صورت دو مبدله هستند که در این دسته از پکیج ها از شیر موتوری و مغزی شیر موتوری استفاده شده است. در صورت خراب بودن این قطعه با گرم نشدن آب مصرفی پکیج ایران رادیاتور مواجه خواهیم شد.

دقت داشته باشید هنگامی که این قطعه مورد آسیب قرار گیرد آب گرم مصرفی به سمت رادیاتورها حرکت میکند که برای مطمئن شدن از این موضوع کافیست تا به هنگام باز کردن آب گرم مصرفی دست خود را در زیر شلنگ رفت رادیاتور قرار دهید، اگر این شلنگ گرم باشد می توان مطمئن بود که آب توسط مشعل گرم شده و به سمت رادیاتورها حرکت می کند. در این صورت می بایست هر چه سریعتر به تعویض مغزی شیر موتوری بپردازید.

 

3. اسیب دیدن سنسور ntc

اسیب-دیدن-شیر-موتوری-باعث-گرم-نشدن-پکیج-ایران-رادیاتور-می-شود

از دیگر علت های گرم نشدن آب پکیج دیواری ایران رادیاتور می توان به خراب بودن سنسور ان تی سی اشاره کرد. این سنسور می تواند در کمترین زمان ممکن به اندازه گیری دمای آب گرم خروجی بپردازد. اگر به هر دلیلی سنسور ان تی سی مورد آسیب قرار گیرد، دمای آب را اشتباه اندازه گیری می کند و در نتیجه با گرم نشدن آب مصرفی مواجه خواهیم شد. این موضوع سبب می گردد تا اب ولرم از شیرهای خروجی روانه گردد.

 

4. وجود هوا در سیستم

همانطور که میدانید، برای عملکرد مناسب پکیج های ایران رادیاتور باید به صورت مرتب آنها را هواگیری کرد. اگر در سیستم پکیج هوا وجود داشته باشد، پمپ نمی تواند به گردش آب در پکیج بپردازد و در نهایت آبگرم مصرفی نخواهیم داشت. شما می توانید به راحتی توسط تعمیرکاران هواگیری پکیج و سرویس پکیج ایران رادیاتور خود را انجام دهید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

5. کم بودن شعله

از دیگر دلایل مهم در گرم نشدن آب پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور می توان به کم بودن شعله اشاره کرد. اگر اندازه شعله از میزان استاندارد کمتر باشد، قطعاً آب گرم مصرفی نخواهیم داشت و آب مصرفی روبه سرد خواهد بود.

اگر می خواهید به صورت چشمی اندازه شعله را تشخیص دهید، باید بدانید میزان شعله باید دو سوم حجم محفظه احتراق باشد. اگر نمی توانید به صورت چشمی این موضوع را تشخیص بدهید، می توانید از متخصصان الکترو خدمات در این زمینه کمک بگیرید تا مشکلی برای پکیج دیواری تان رخ ندهد.

 

6. رسوب داشتن مبدل پکیج

آخرین دلیلی که میخواهیم برای گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور ذکر کنیم، رسوب داشتن مبدل پکیج می باشد. برای برطرف کردن جرم و رسوب مبدل پکیج می توانید از اسید ها برای شستشوی این قطعه استفاده کنید و یا از تعمیرکاران در این مسئله کمک بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

همان طور که تا به الان متوجه شده اید، روش های بسیاری برای رفع مشکل گرم نشدن آب پکیج ایران رادیاتور وجود دارد که باید توسط تعمیرکاران حرفه ای تعیین گردد. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با پاسخ سوالاتی همچون چرا پکیج ایران رادیاتور آب گرم نمیکند؟ آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را در این باره برطرف کرده و در صورت تمایل از مجموعه الکترو خدمات برای تعمیر پکیج دیواری کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما