ريست-كردن-پكيج-دیواری-بوتان

آموزش ریست کردن پکیج دیواری بوتان در چند مرحله

در برخی از موارد مشکلاتی برای پکیج بوتان به وجود می آید که برای رفع این اختلال بایستی پکیج بوتان خود را ریست کنید. برای همین دانستن نحوه ریست کردن پکیج بوتان در مدل های مختلف قبل از عیب یابی دستگاه می تواند در کارکرد صحیح پکیج تاثیر بگذارد. از آن جایی که شناخت و آشنایی با شیوه های ریست کردن و راه اندازی مجدد پکیج بوتان برای مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم به آموزش ریست کردن پکیج بوتان بپردازیم. با ما همراه باشید.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

لوگوی-پکیج-بوتان

چرا پکیج های دیواری نیاز به ریست کردن دارد؟

پکیج می تواند بنا به دلایل مختلفی به ریست کردن نیاز داشته باشد کد خطا اولین نشانه مشکل در کارکرد پکیج است. پکیج بوتان در مدل پرلا یا ورونا با نمایش کدخطا مشکل را نشان می دهد به طور مثال کدخطای e1 در پکیج بوتان که به علت قطع بودن گاز نمایان می شود فقط کافی است یک بار دستگاه را ریست کنید. در صورتی که بعد از ریست کردن پکیج دیواری بوتان کد خطا و مشکل دستگاه تان برطرف نشد، باید با مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس بگیرید

 

ریست کردن پکیج بوتان چگونه است

دکمه-ریست-کردن-پکیج-بوتان

ریست کردن یا همان راه اندازی مجدد زمانی لازم است که با کدخطا روی پکیج بوتان مواجه شوید. هم چنین اگر در تنظیمات دستگاه اختلالی ایجاد شده باشد و زمانی که تنظیمات پکیج بوتان خود را تغییر می دهید باید برای کارکرد بهتر باید یک بار دستگاه را ریست کنید
البته اگر مشکل پکیج بوتان در مدل های مختلف مربوط به خراب شدن قطعات پکیج می شود بهترین کار عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان توسط کارشناسان حرفه ای نمایندگی معتبر تعمیرات پکیج است.

توجه کنید که پکیج های بوتان دکمه مشخصی برای ریست کردن ندارند و نحوه ریست کردن پکیج بوتان مدل بیتا، كالدا ونزيا اپتیما پارلا پرلا و مدل های دیگر با هم متفاوت است. در صورتی که مشکل پکیج بوتان با ریست کردن برطرف می شود شما می توانید با یک ریست کردن ساده این مشکل را رفع نمایید. برای آشنایی با طریقه ریست کردن در مدل های پارما، پرلا، کالدا ونزیا اپتیما و بیتا با ما همراه باشید تا به سادگی بتوانید پکیج بوتان خود را ریست کنید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

دکمه مخصوص ریست کردن پکیج بوتان

یکی از اساسی ترین تفاوت های پکیج بوتان با سایر شرکت های ایرانی مانند ایران رادیاتور و ایستاتیس نبودن دکمه مشخصی برای ریست کردن دستگاه است. پس در مدل های پکیج بوتان به دنبال دکمه ریست نباشید چون وجود ندارد اما با انجام یک سری اقدامات ساده می توانید پکیج بوتان خود را ریست کنید.

 

ريست كردن پكيج بوتان كالدا ونزيا و مدل اپتیما

نحوه ريست كردن پكيج بوتان كالدا ونزيا با مدل اپتیما به یک شکل می باشد. برای ریست کردن پکیج بوتان اپتیما و کالدا ونزیا بایستی دکمه تغییر فصل دستگاه را به حالت استندبای قرار دهید و بعد آن را روی حالت زمستانه و بعد روی حالت زمستانه بگذارید تا پکیج ریست شود.

 

ریست کردن پکیج بوتان مدل پارما ، پرلا و ورونا

ریست-کردن-پکیج-بوتان-مدل-پارما

اگر پکیج بوتان مدل پرلا، پارما یا ورونا استفاده می کنید و نمی دانید برای ریست کردن آن چه کار کنید، با انجام دو مرحله ساده می توانید پکیج خود را ریست کنید.
ريست كردن پكيج بوتان پارما پرلا و ورونا با دکمه مربوط به کم و زیاد کردن دمای رادیاتور انجام می شود. برای این کار ابتدا دکمه پیچ در سمت چپ دستگاه را پیدا کنید و به حالت خاموش در بیاورید. بعد دستگاه را در حالت تابستانه و حالت زمستانه قرار دهید تا پکیج شما ریست شود.

 

سخن آخر

ریست کردن پکیج بوتان در مدل های مختلف که در این مقاله به ان پرداخته شد به سادگی انجام می شود. پکیج بوتان دکمه مشخصی بابت ریست کردن ندارد در مدل های کالدا ونزیا و اپتیما کلید استندبای دارند و می توان از این روش که در مقاله گفت استفاده کنید با پیشرفته شدن تجهیزات پکیج بوتان به صفحه دیجیتال مدل های مانند ورونا پرلا پارما برای ریست کردن کافی است کلید تغییر فصل را روی حالت خاموش بگذارید در صورتی که ایراد دستگاه شما اساسی باشد و با یک ریست کردن رفع نشود، بهتر است برای تعمیر پکیج از مرکز تعمیرات الکترو خدمات برای عیب یابی و رفع ایراد پکیج بوتان کمک بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در رابطه با ریست کردن پکیج بوتان

بله در مدل های اپتیما و کالدا ونزیا با مدل های پارما پرلا ورنا به شکل متفاوت انجام می شود

برای ریست کردن پکیج بوتان مدل بیتا می توانید از ولوم دوم از سمت راست استفاده نمایید. تنها با قرار دادن این ولوم در وضعیت استندبای، پکیج بوتان ریست خواهد شد.

پیچ تنظیمات فصل را به حالت خاموش در بیاورید و این تنظیمات بین فصل تابستان و زمستان سوییچ کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما