انتخاب-پکیج-دیواری-مناسب-خانه

راهنمای انتخاب پکیج دیواری مناسب خانه

یکی از سوالات مهم افرادی که قصد خرید پکیج را دارند، این است که چگونه یک پکیج مناسب انتخاب کنیم؟ در این زمینه سوالات دیگری هم برای خریداران ایجاد می شود با مضمون چه پکیجی برای منزل ما مناسب است؟پکیج 22000 برای چه متراژی مناسب است؟ پکیج مناسب برای آپارتمان 120 متری؟قیمت پکیج چقدراست؟و … . ما در این مقاله قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم تا شما خرید راحتی را تجربه کنید. برای تعمیر پکیج دیواری در منزل خود میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

9- پارامتر مهم برای انتخاب پکیج مناسب

برای آنکه بتوانید یک پکیج دیواری مناسب را برای منزل تان خریداری کنید، می بایست نکات متعددی را به هنگام خرید مورد توجه تان قرار دهید تا پس از خرید پشیمانی برایتان ایجاد نگردد. از مهمترین نکات به هنگام خرید پکیج دیواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دودکش ساختمان
  • متراژ ساختمان
  • توجه به شرایط آب و هوایی
  • میزان عایق بندی ساختمان
  • هزینه پکیج
  • مقدار مورد نیاز آب گرم مصرفی
  • مکان مناسب نصب و ابعاد و شرایط نصب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • سیستم عیب یابی پکیج

1- بررسی دودکش ساختمان

در هنگام خرید پکیج باید به نوع دودکش ساختمان نیز توجه نمایید. در طبقات آخر یک ساختمان که ارتفاع لوله دودکش ساختمان زیاد است باید پکیج فن‌ دار نصب نمایید ولی در طبقات پایین تر که طول لوله دودکش کوتاه است نیاز به خرید پکیج فن دار نمی‌باشد و از صدای فن پکیج در امان خواهید بود.

از طرفی برای ایمنی در برابر گازهای سمی حاصل از پکیج بهتر است از پکیج‌های فن دار، همراه با دودکش دوجداره و استاندارد استفاده کنید. امروزه جهت ایمنی بیشتر یک سنسور ویژه در مسیر دودکش تعبیه شده که برای اعلام مشکلات دودکش استفاده می‌شود.

 

2-  انتخاب پکیج بر اساس متراژ

انتخاب پکیج مناسب با توجه به میزان عایق بندی ساختمان

مهم ترین نکته در هنگام انتخاب پکیج مناسب ابعاد و متراژ ساختمان است. متراژ ساختمان ارتباط مستقیمی با نوع پکیج انتخابی شما دارد زیرا هرچقدر متراژ ساختمان شما بیشتر باشد باید پکیجی با توان بالاتر انتخاب کنید.

پکیج‌های دیواری معمولا در سایز‌های 22,24,28,30,32kw تولید می‌‌شوند در ادامه به شما می‌گوییم که هرکدام از آنها مناسب برای چه متراژی است یعنی تا چه متراژی را گرم می‌کند:

پکیج 22000برای چه متراژی مناسب است؟

پکیج هایی با ظرفیت 22000  بسته به شرایط آب و هوایی ، نوع کاربرد و موقعیت نصب ساختمان ، برای آپارتمان‌هایی تا 140 متر مربع مناسب است.

پکیج 24000برای چه متراژی مناسب است؟

این پکیج‌ها برای آپارتمان‌های 2 الی 3 خوابه با مساحت 150 مترمربع و یا بلوک 8 رادیاتور استفاده می‌شود.

پکیج 28000برای چه متراژی مناسب است؟

این پکیج‌ها برای آپارتمان‌های 3 الی 4 خوابه با متراژ 150 تا220 مترمربع و یا 10 یا 11 بلوک استفاده می‌شود.

پکیج 30000برای چه متراژی مناسب است؟

این پکیج‌ها برای ساختمان‌هایی با متراژ 220 تا300 متر مناسب است.

پکیج 32000برای چه متراژی مناسب است؟

برای آپارتمان‌های 3 الی 4 خوابه بزرگ تا 13 بلوک مناسب است.

پکیج 36000برای چه متراژی مناسب است؟

برای آپارتمان‌هایی با متراژ 300  تا 350 مترمربع مناسب است.

 

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

3- توجه به شرایط آب و هوایی

اولین نکته ای که هنگام خرید پکیج دیواری باید به آن توجه داشته باشید، منطقه جغرافیایی و شرایط آب و هوایی محل سکونت تان است. اگر در مناطق سرد و کوهستانی زندگی می کنید، باید از پکیج های دیواری که ظرفیت بیشتری دارند استفاده کنید و برعکس.

4- انتخاب پکیج مناسب با توجه به میزان عایق بندی ساختمان

یکی دیگر از نکات انتخاب پکیج مناسب توجه به میزان عایق بندی ساختمان در محل‌هایی مثل در، پنجره‌ها و دیوار‌ها است. میزان عایق بندی نشان‌دهنده این است که گرمای داخل ساختمان تا چه مدت می‌‌تواند در محیط باقی‌بماند. در نتیجه اگر در ساختمان از پنجره‌های تک جداره استفاده شده و دیوارهای آن نازک و بدون عایق است باید پکیجی با ظرفیت بیشتر برای جبران هدر رفت گرما در بنا انتخاب شود.

5- هزینه پکیج

هزینه-پکیج-یکی-از-عوامل-تاثیر-گذار-در-انتخاب-پکیج-مناسب

از دیگر نکاتی که هنگام خرید پکیج دیواری باید به آن توجه داشته باشید، هزینه آن می باشد. قیمت نهایی پکیج ها باید با بودجه شما تناسب داشته باشد تا به هنگام خرید با مشکلات مالی مواجه نشوید. شما میتوانید از محصولات اقتصادی و در عین حال با کیفیت خریداری کنید.

6-  توجه به میزان اب گرم مصرفی

اگر نیاز به آب گرم مصرفی زیادی دارید به شما پیشنهاد می دهیم تا به خرید پکیج های مخزن دار و یا پکیج هایی با قدرت حرارتی بالا بپردازید تا بتوانید به صورت مداوم از آب گرم مصرفی بهره‌مند گردید.

7- عیب یابی پکیج

اگر می‌خواهید به خریداری پکیج دیواری بپردازید به شما توصیه می‌کنیم پکیج‌هایی را مد نظر قرار دهید که دارای سنسورهای کنترل عملکرد باشند. این پکیج های دیواری به هنگام بروز مشکل کد خطا را بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهند که این موضوع می‌تواند مشکلات پکیج دیواری را سریعتر بروز دهد.

8- ابعاد و شرایط نصب

یکی از ویژگی‌های پکیج مناسب ظرفیت آن است که همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم باید متناسب با متراژ ساختمان انتخاب شود. دانستن فرمول محاسبه ظرفیت پکیج به شما در انتخاب پکیج دیواری مناسب کمک می‌کند. این فرمول به صورت زیر است: متراژ واحد مسکونی ضربدر ۱۵۰کیلو کالری تقسیم بر ۸۶۰ و البته متراژ واحد اداری ضربدر ۱۰۰کیلو کالری تقسیم بر ۸۶۰.

به طور مثال مکان مسکونی شما 120 متر است این عدد را باید در 150 ضرب کنید و حاصل آن را بر عدد 860 تقسیم کنید. عدد 20.9 به‌دست می‌آید که نشان می‌دهد ظرفیت پکیج مناسب برای آپارتمان 120 متری 22000 است.

آیا پکیج برای ساختمان های 60 متری ممنوع است!؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مصرف کنندگان می‌پرسند این است که آیا پکیج برای ساختمان‌های کمتر از 100 متر ممنوع است!؟ خیر این مسئله به هیچ عنوان درست نیست و صحت ندارد طبق مبحث 17 مقرارت ملی ساختمان اگه ساختمان شما کمتر از 64 متر مساحت دارد می‌توان در آن پکیج نصب کرد فقط لازم است در محل نصب پکیج یک دریچه برای تامین هوای تازه تعبیه گردد. سوال دیگری که مطرح می‌شود قیمت پکیج مناسب برای خانه 60 متری است. در پاسخ به این سؤال باید گفت قیمت پکیج‌ها بر اساس برند،مدل، ظرفیت و تکولوژی ساخت و امکانات متفاوت است. برای اطلاع دقیق‌ تر از قیمت‌ پکیج مناسب و مشاوره رایکان می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

9- خدمات پس از فروش

یکی از موضوعاتی که به هنگام خرید پکیج دیواری باید به آن توجه کنید، خدمات پس از فروش محصول می باشد. بسیاری از پکیج های دیواری دارای ضمانت نامه می باشند و این بدین منظور است که در صورت خراب شدن پکیج دیواری در ماه های پس از خرید، می توان آن را به صورت رایگان و توسط نمایندگی های موجود تعمیر نمود و همچنین از خسارت‌های احتمالی تا حد بسیار زیادی جلوگیری کرد. برای اطلاع بیشتر از راهنمای انتخاب پکیج برای خانه میتوانید در ادامه مقاله با ما همراه بمانید و موارد ذکر شده را بررسی کنید.

گروه الکترو خدمات، با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت انتخاب پکیج مناسب با پایین ترین قیمت بازار و متناسب با شرایط محل نصب می‌باشد. همچنین بعد از خرید پکیج دیواری خوب عملیات اجرایی نصب آن توسط تکنسین‌های این مجموعه انجام‌می‌شود. در صورت نیاز به تعمیر و سرویس پکیج دیواری می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید و از خدمات باکیفیت آن بهره‌مند شوید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

همان طور که تا به الان متوجه شده اید، نحوه انتخاب پکیج برای منزل به شدت دشوار بوده و حتماً باید از راهنمای خرید پکیج دیواری برای خانه بهره‌مند گردید. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با راهنمای انتخاب پکیج برای منزل آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت تمایل به خرید محصول مدنظرتان از فروشگاه های معتبر بپردازید.همچنین می توانید برای تعمیر پکیج بوتان، ایران رادیاتور،ایمرگاس و دیگر برند ها با مجموعه الکترو خدمات در ارتباط باشید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما