تعمیر-برد-پکیج-بوتان-مدل-ورونا

تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا

یکی از پرطرفدارترین مدل های پکیج بوتان مدل ورونا است. برد، حساس ترین قطعه در پکیج است که بیش از سایر قطعات دچار خرابی می شود. تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا از سری خدمات مرکز تعمیرات الکتروخدمات  به عنوان نمایندگی تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا است که با کمک کارشناسان متخصص به صورت 24 ساعته با کیفیت بالا انجام می شود.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

برد پکیج بوتان مدل ورونا چیست؟

در مدل های قدیمی پکیج بوتان از قطعاتی مانند: آکوستات و ترموستات به جای برد استفاده می کردند اما امروزه در پکیج های جدید بوتان به جای آکوستات و ترموستات از برد استفاده می کنند. برد از اصلی ترین قطعات پکیج است که مانند یک هسته مرکزی کلیه دستورات را به اجزای وابسته خود می فرستد. در صورتی که هر کدام از این اجزا دچار آسیب شود دستگاه با اختلال مواجه می شود. در چنین شرایطی باید برای تعمیرات برد پکیج بوتان مدل ورونا اقدام کنید.

 

تعمیرات تخصصی برد پکیج بوتان ورونا

تعمیرات-تخصصی-برد-پکیج-بوتان-ورونا

اکثر تعمیرکاران علت خرابی هر قطعه از پکیج یا هر اختلالی را به برد دستگاه نسبت می دهند. با این کار نه تنها مشکل اساسی پکیج ورونا حل نمی شود، بلکه شما را متحمل هزینه های گزاف تعمیر می کند. در این حالی است که ممکن است علائم خرابی برد پکیج بوتان مدل ورونا به قطعات دیگر مربوط باشد.

همکاران ما در مرکز تعمیرات تعمیر پکیج بوتان هر مشکلی را مربوط به برد پکیج نمی دانند. این افراد با استفاده از بروزترین متدهای اروپایی ابتدا کلیه قطعات پکیج را بررسی می کنند و بعد از عیب یابی نهایی به تعمیر پکیج بوتان می پردازند.

 

برد پکیج بوتان ورونا را چطور تعمیر کنیم؟

در صورت مواجهه با اختلالات در سیستم پکیج بوتان مدل ورنا بهتر است از دستکاری آن پرهیز کنید. چون این قطعه از حساسیت و پیچیدگی برخوردار است و تعمیر قطعات آن نیازمند تخصص و تبحر می باشد. قطعات برد پکیج بوتان مدل ورونا شامل قطعاتی چون رله، فیوز، ای سی ترانس می شود.

مرکز تعمیرات الکتروخدمات با بهره‌گیری از دانش صدها کارشناس متخصص و حرفه ای در عیب یابی برد پکیج بوتان مدل ورونا و مدل های دیگر مشکل پکیج شما را تشخیص می دهند و در تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا به شما کمک می کند و در پایان برای اعتمادسازی هر چه بیشتر شما مشتریان برگه گارانتی و ضمانت نامه ارائه می کند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

کد خطای مربوط به خرابی برد پکیج بوتان ورونا

پکیج بوتان مدل ورونا مجهز به عیب یاب اتوماتیک است در صورت بروز اختلال یا هر گونه مشکل در سیستم خود کدخطاهای آن فعال شده و روی صفحه نمایشگر به صورت ترکیب حروف انگلیسی E و عدد نمایان می شود.

تشخیص قطعی سالم یا خراب بودن برد پکیج ورونا فقط باید توسط تکنسین متخصص صورت پذیرد. در بیشتر موارد با تنظیمات برد پکیج بوتان مدل ورونا مشکل حل می شود و نیازی به تعویض برد نیست. اما در صورت مشاهده کدخطای E99 ، E98، E80 نشان می دهد که برد پکیج شما سوخته است.

 

مرکز تخصصی تعمیرات برد پکیج بوتان مدل ورونا در تهران

مرکز-تخصصی-تعمیرات-برد-پکیج-بوتان-مدل-ورونا-در-تهران

مرکز تعمیرات الکتروخدمات با سال های سابقه در خشان کلیه مناطق تهران را تحت پوشش در آورده است. ما در این مرکز تعمیرات مفتخریم اعلام کنیم که با فعالیت درعرصه تعمیر انواع پکیج مانند تعمیر پکیج ایران رادیاتور گلدیران و سایر برندها توانسته ایم گامی در جهت رضایت شما مشتریان برداریم.

 بنابراین در هر کجای تهران باشید در صورت مشاهده ایراد یا برای درخواست سرویس پکیج دیواری تان می توانید با یک تماس ما را از مشکل پکیج خود باخبر سازید. همکاران ما در اسرع وقت نزدیکترین شعب در محل زندگی شما اعزام می شوند و در زمینه تعمیر برد پکیج در تهران بوتان مدل ورونا به شما کمک می کنند.

 

چگونگی تعمیر برد پکیج بوتان ورونا

تعمیرکاران ما در الکتروخدمات به نقشه برد پکیج بوتان مدل ورونا و ساختار کلیه بردهای پکیج آگاهی دارند و به سهولت و درستی می تواند دستگاه شما را تعمیر کنند. مراحل تعمیرات برد پکیج ورونا و تعویض آن در الکتروخدمات شامل موارد زیر می شود:

  • پارامتر 1.7 را روی 5 تنظیم و بعد گاز را تنظیم کنید
  • تک تک کابل ها از روی صفحه برد کنترل جدا می سازند.
  • پیچ های نگه دارنده برد پکیج را باز می کنند.
  • صفحه برد را در می آورند.
  • برد جدید در محل برد قبلی جاسازی می کنند.
  • کابل های سیستم را مجدد متصل می نمایند.

 

 مشکلات مربوط به برد پکیج ورونا بوتان چیست؟

 مشکلات-برد-پکیج-ورونا-بوتان

  • روشن نشدن پکیج ورونا

اگر دستگاه را روشن کردید اما عمل نکرد، مشکل آن از برد دستگاه می باشد. هم چنین خراب شدن یا سوختن قطعات وابسته به برد ، نیز می تواند یک دلیل دیگر برای جلوگیری از روشن شدن پکیج ورونا باشد

  • خاموش شدن به یکباره پکیج بوتان ورونا

این مشکل هم علت های زیادی دارد که یکی از اصلی ترین مشکل خاموش شدن پکیج ورونا از خرابی برد ناشی می شود. ابتدا قطعات را بررسی کنید و بعد از اطمینان از سالم بودن آن ها، علت مشکل از برد دستگاه است.

  • جرقه نزدن و روشن نشدن پکیج بوتان ورونا

ابتدا گاز و قسمت های دیگر پکیج را بررسی کنید، در صورت سالم بودن آن ها، عدم تشکیل نشدن شعله و جرقه نزدن پکیج بوتان ورونا می تواند ناشی از اختلال در برد دستگاه باشد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر برد پکیج بوتان ورونا چقدر است؟

الکتروخدمات کیفیت کار عالی را در مقابل هزینه مناسب، بر اساس مصوب اتحادیه انجام می دهد. نحوه تعمیر، سختی کار و تعمیری و تعویضی بودن برد و دستمزد کارشناس عواملی هستند که روی قیمت تعمیر برد پکیج بوتان مدل ورونا تاثیر می گذارند. جهت استعلام قیمت نهایی تعمیرات برد پکیج دیواری بوتان مدل ورونا با شماره های داخل سایت ما تماس بگیرید.

 

تعمیر برد پکیج بوتان ورونا چقدر زمان می برد؟

برد پکیج ورونا از دسته بردهای حساس است که تعمیر آن به مهارت و تخصص نیازمند است. تعمیرکار برد پکیج بوتان مدل ورونا در کوتاهترین زمان ممکن می توانند عیب دستگاه تان را پیدا کنند و بعد به تعمیر آن بپردازند. البته مدت زمان تعمیر برد پکیج دیواری بوتان ورونا به مشکل پکیج تان بستگی دارد اگر مشکل از برد باشد، تعویض برد به صرفه تر از تعمیر برد پکیج ورونا بوتان می باشد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در رابطه با تعمیر پکیج بوتان مدل ورونا

الکتروخدمات برای هر کدام از خدمات خود یا هر نوع اقدام برای برطرف کردن مشکل پکیج شما در صورت خرابی، تا 180 روز گارانتی ارائه می کند.

برای استفاده از تمام خدمات می ‌توانید به صورت تلفنی یا به صورت آنلاین درخواست یا مشکل پکیج دیواری خود را مطرح کنید.

  • صفحه مانیتور تیره شده و بوی سوختگی می دهد.
  • پکیج روشن نمی شود یا به یکباره خاموش می شود.
  • فن دستگاه حتی در صورت آماده باش سیستم، هم چنان کار می کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما