تعمیر-برد-پکیج-آریستون

تعمیر برد پکیج آریستون

تعمیر برد پکیج آریستون مستلزم وجود تعمیرکار متخصص و آشنا با این قطعه است. پکیج های آریستون نسبت به سایر مدل های پکیج دارای ساختار پیچیده تری هستند اما علی رغم این پیچیدگی توانسته اند محبوبیت خوبی در میان دیگر وسایل گرمایشی کسب کنند. قیمت تعمیر پکیج و قیمت تعمیر برد پکیج  آریستون نسبت به هزینه خرید یک برد اورجینال بسیار پایین‌تر است. بروز مشکل در این مدل پکیج ها چندان دور از انتظار نیست البته هر ایرادی در سیستم توسط علایٔم و نشانه های خاصی نشان داده می شود.

تعمیرکار برد پکیج آریستون به طور کامل به این نشانه ها مسلط است و در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد پکیج را پیدا می کنند و در جهت تعمیر برد پکیج ariston اقدام می کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با نشانه های خرابی برد و نحوه عیب یابی و شیوه تعمیرات برد پکیج  آریستون آشنا کنیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات برد پکیج آریستون

تعمیرات-برد-پکیج-آریستون

برای تنظیمات  برد پکیج  آریستون در گام اول لازم است برد را به خوبی بشناسید. برد پکیج آریستون مهم ترین بخش پکیج بوده که اصطلاحا به آن مغز پکیج نیز می گویند زیرا تمام فرمان های مربوط به شیوه کارکرد قطعات مختلف پکیج از این قطعه صادر می شود. ناگفته نماند برد پکیج اریستون ساخت کشور ایتالیا بوده و دارای گارانتی و ضمانت است.

با توجه به نقش برد در پکیج در صورت بروز هر گونه مشکل در برد، بخش های مختلف پکیج دچار مشکلات جدی می شوند به همین دلیل توصیه می شود از این قطعه به خوبی نگهداری شود. در صورت بروز مشکل در برد و خرابی آن بهتر است به جای تعویض برد، این قطعه تعمیر شود زیرا هزینه تعمیر برد پکیج آریستون از هزینه خرید یک قطعه جدید به صرفه تر است.

سرویس برد پکیج آریستون هر 6 ماه یکبار موجب جلوگیری از بسیاری اشکالات در سیستم می شود. تعمیرکار پکیج باید از یک مجموعه معتبر انتخاب شده باشد تا صرفا کاری را انجام دهد که به سود متقاضی باشد.

مجموعه الکتروخدمات تعمیر برد پکیج آریستون در تهران را بر عهده دارد کارکنان این مجموعه برای خدمت در این مجموعه آزمون های مختلفی را از سر گذرانده اند و شایستگی لازم برای این شغل را کسب کرده اند.

 

علائم خرابی برد پکیج آریستون

 بروز هر گونه خطا و مشکل در برد پکیج آریستون توسط علایٔم و نشانه هایی بر صفحه دیجیتالی پکیج درج می شود البته در نمونه های انالوگ این پکیج ها علائم و نشانه های هر مشکل توسط چراغ ها مشخص می شود. در صورتی که با این نشانه ها مواجه شدید با دانستن این که هر کد مربوط به چه خطایی است می توانید متوجه ایراد پکیج شوید.

از رایج ترین خرابی‌های مربوط به پکیج آریستون، خرابی رله برد است. رله برد از قطعات مهم برد بوده که اگر دچار آسیب شود پکیج نیز از کار می افتد. گرد و خاک زیاد روی قطعات داخلی پکیج و سرویس نکردن دوره‌ای پکیج موجب خلل در عملکرد پکیج می شود که در نهایت شما را نیازمند تعمیر برد پکیج دیواری آریستون می کند.

تکنسین ها در مرکز تخصصی تعمیرات برد پکیج آریستون در تهران … با توجه به همین نشانه ها به رفع مشکل پکیج می پردازند. مجموعه الکتروخدمات نمایندگی تعمیر برد پکیج آریستون را بر عهده دارد. این مجموعه از متخصصین و کارامد ترین نیروها برای  تعمیر، نصب  و سرویس پکیج آریستون و تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل های دیگر بهره می گیرد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

مشکلات اصلی برد پکیج آریستون

مشکلات-اصلی-برد-پکیج-آریستون

  • از کار افتادن پمپ پکیج آریستون

پمپ پکیج از قطعات اصلی پکیج بوده که نقش بسزایی در عملکرد دستگاه دارد و به این ترتیب خرابی آن عملکرد پکیج را به شدت دچار مشکل می کند. خرابی پمپ پکیج موجب بروز مشکل در برد پکیج می شود.

گاهی ممکن است به نظر برسد پمپ دچار مشکل شده اما تعمیرکار پس از بررسی متوجه سالم بودن پمپ شود در این صورت مشخص می شود که برد پکیج دچارخرابی شده و علائم اشتباه نشان می دهد همچنین مانع عملکرد دیگر قطعات می شود. به طور کلی هر کدام از نشانه های خرابی پمپ اگر مشخص شود که پمپ سالم بوده، می تواند نشان دهنده خرابی برد پکیج باشد.

  • پکیج آریستون دائما در حال ریست شدن است

اگر پکیج به طور مداوم و ناگهانی ریست شود نشان دهنده ایجاد مشکل و خطا در برد پکیج است. برای جلوگیری از اسیب بیشتر به برد باید از تعمیرکار برای تعمیر قطعه کمک بخواهید. البته گاهی برد دستگاه به صورت نیم سوز شده و در آستانه سوختن قرار دارد که در این صورت بهتر است به طور کامل هزینه برد پکیج آریستون را پرداخت کنید تا یک برد سالم جایگزین  برد نیم سوخته کنند.

  • رادیاتورهای پکیج به حد کافی گرم نمی شوند

گرم نشدن رادیاتور یکی ازعلل احتمال خرابی برد پکیج است، البته این عامل تنها یکی از علل خرابی برد پکیج است. پس از عیب یابی پکیج توسط تعمیرکار، مشخص می شود که تعمیرات برد پکیج دیواری آریستون الزامی است یا مشکل مربوط به قطعات دیگر پکیج است.

مدل های مختلف برد پکیج آریستون موجود در بازار

  • برد پکیج آریستون GENUS PREMIUM
  • برد پکیج آریستون CLAS PREMIUM
  • برد پکیج آریستون ALTEAS

تعمیر برد پکیج آریستون مدل کلاس و تعمیر برد پکیج آریستون مدل ماتیس و تعمیر برد پکیج تاچی و انواع پکیج های موجود در بازار زیر نظر مجموعه الکتروخدمات صورت می گیرد.

 

قطعات مختلف برد پکیج آریستون

  • ترانس تغذیه
  • رله فن
  • فیوز
  • آی سی

 

برد پکیج آریستون دارای چه ویژگی هایی است؟

برد-پکیج-آریستون-چه-ویژگی-هایی-دارد

 

  • کنترل تمامی فرایندهای گرمایشی
  • قابل تعمیر و بازیابی
  • تولید شده بر اساس استانداردهای روز دنیا
  • ابعاد مناسب
  • موجب افزایش طول عمر پکیج
  • افزایش ایمنی پکیج گرمایشی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش(نصب، سرویس و تعمیر)
  • نصب آسان و راحت روی پکیج
  • ارسال رایگان به نقاط مختلف  کشور
  • قیمت پایین و مناسب

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

قیمت برد پکیج آریستون

برد این پکیج قیمت مقرون به صرفه ای دارد که نشان دهنده اهمیت بالای تولید کنندگان این محصول به رفاه حال مشتریان این محصول است. فناوری های کاهش دهنده هزینه مربوط به تولید و مونتاژ نیز نقش بسزایی در این امر دارند. شما می توانید برای سرویس و تعمیر پکیج دیواری بوتان و تعمیر برد پکیج بوش و آریستون و پکیج های دیگر و کسب اطلاع در مورد هزینه تعمیر پکیج با مجموعه الکترو خدمات در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • برد پکیج آریستون سوخته بود تو منزلمون برد را تعمیر کردند و خیلی عالی بود همه چیز ممنون بابت خدمات عالیتون

    پاسخ
  • رضا اسایش
    13 دی, 1402 4:20 ب.ظ

    من پکیج آریستون مدل CLAS PREMIUM را دارم که منبع تغذیه برد دستگام خراب شده بود در محل تعمیر و نصب کردن ممنون از شما و تعمیرکارتون اقای جلالی .

    پاسخ
  • شهاب شمس
    13 دی, 1402 4:22 ب.ظ

    پمپ دستگاه من خراب شده بود برای اینکه من هزینه کمتری پرداخت کنم برام یک قطعه دست دو پیدا کردن و نصب کردن ، ممنون از کار عالیتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما