ارورهای-پکیج-بوتان-مدل-کالدا-ونزیا

بررسی و رفع کدهای خطای پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا

پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا در دو ظرفیت ۲۴۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ توسط شرکت بوتان تولید می شود. پکیج کالدا ونزیا از پرفروش ترین مدل های تولید شده توسط شرکت بوتان است. این پکیج تک مبدله می باشد و در دو مدل فن دار و بدون فن تولید می شود. پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا نیز همانند سایر پکیج ها در طول مصرف دچار مشکلاتی می ‌شود؛ بنابراین همه مصرف کنندگان باید در مورد ارورهای پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا اطلاعات کامل داشته باشند تا به هنگام بروز مشکلات جزئی نسبت به برطرف کردن و تعمیر پکیج بوتان اقدام کنند.

افراد باید بعد از نصب پکیج بوتان کالدا ونزیا با مطالعه دفترچه راهنما اطلاعات کاملی در مورد کدهای خطا پکیج دیواری بوتان کالدا ونزیا کسب کنند‌. در این مقاله قصد داریم تا کد های خطا پکیج دیواری بوتان مدل کالدا ونزیا و چگونگی رفع ارورهای پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا را به همراهان همیشگی الکترو خدمات آموزش دهیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی مشکلات پکیج دیواری بوتان مدل کالدا ونزیا

از جمله ارورهای پکیج بوتان کالدا ونزیا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. گرم نشدن رادیاتورها

 گرم نشدن رادیاتور ها می تواند به علت رسوب گرفتن مبدل حرارتی، کاهش فشار گاز، خرابی سنسور گرمایش، کاهش فشار گاز ورودی به جود می آید. در این صورت ابتدا افراد باید فشار گاز را بررسی کنند و در صورتی که مشکل حل نشد با اداره گاز تماس حاصل نمایند.

2. کار نکردن مشعل پکیج دیواری

کار-نکردن-مشعل-پکیج-دیواری-مدل-کالدا-ونزیا

کار نکردن مشعل پکیج دیواری بوتان مدل کالدا ونزیا به دلیل نوسان جریان برق یا کاهش فشار گاز ورودی ساختمان و نوسان شدید فشار آب و خرابی پرشر هوا می باشد. برای حل این مشکل ابتدا باید محافظ برق مخصوص پکیج و فشار گاز مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که مشکل حل نشد باید با اداره گاز تماس حاصل فرمایید.

3. کار نکردن پمپ پکیج بوتان کالدا ونزیا

یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری کالدا ونزیا کار نکردن پمپ پکیج است. پمپ پکیج بوتان به علت گریپاژ پمپ خرابی و ایراد در پمپ نوسان یا قطعی برق ورودی پمپ ایجاد می‌‌ شود. برای حل مشکل رفع گریپاژ یا تعویض و سرویس پکیج دیواری و پمپ بهتر است از تکنسین‌ های زبده کمک بگیرید.

4. کاهش دمای آب مصرفی پکیج بوتان

معمولاً کاهش دمای آب مصرفی پکیج دیواری بوتان مدل کالدا ونزیا در اثر رسوب گرفتن مبدل خرابی سنسور آبگرم مصرفی یا کاهش فشار گاز اتفاق می افتد. برای حل این مشکل شما ابتدا باید مبدل را رسوب زدایی کنید و سپس سنسور آبگرم را بررسی کنید. در صورتی که سنسور آب گرم دچار مشکل شده باشد، می توانید آن را تعویض کنید. البته لازم به ذکر است که تعویض قطعات پکیج بوتان باید توسط افراد متخصص انجام گیرد.

5. روشن نشدن مشعل به حالت انفجاری

از جمله ارورهای پکیج دیواری کالدا ونزیا می ‌توان به روشن نشدن مشعل به صورت انفجاری اشاره کرد. این مشکل در اثر نوسانات شدید فشار گاز، معیوب بودن الکترود جرقه زن و یا فاصله نامناسب الکترود جرقه زن به وجود می آید. برای رفع این ایراد ابتدا باید ورودی شیر گاز بررسی و تنظیم شود. در صورتیکه الکترود آسیب دیده باشد، بهترین راه تعویض کردن الکترود و تنظیم آن در فاصله بین ۳_۵ میلی متری است.

6. خاموش و روشن شدن پکیج بوتان به صورت مداوم

یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری بوتان مدل کالدا ونزیا به طور مداوم خاموش و روشن شدن دستگاه است. این مشکل معمولاً به دلیل پایین بودن حجم جریان آب مدار گرمایش و گنجایش و تعداد رادیاتور ها به وجود می آید. برای حل این مشکل ابتدا باید شیر آب را باز کنید. تعداد رادیاتورها را بررسی کرده و در صورت نیاز تعداد رادیاتور ها را افزایش دهید

7. سر و صدای بیش از اندازه پکیج

سر-و-صدای-بیش-از-اندازه-پکیج-مدل-کالدا-ونزیا

سر و صدای بیش از اندازه پکیج از دیگر ارورهای پکیج دیواری بوتان کالدا ونزیا است که به دلیل وجود هوا در سیستم یا کارکرد بد موتور به وجود می آید. برای حل این ارور ابتدا باید عمل هواگیری را انجام دهید و سپس در صورت نیاز موتور پمپ پکیج را تعویض کنید.

8. پایین بودن فشار آب پکیج کالدا ونزیا

یکی دیگر از خطاهای پکیج بوتان پایین بودن فشار آب پکیج است. این خطای پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا در اثر کم بودن فشار آب شهری یا نشتی رادیاتور ها و لوله کشی و اتصالات پکیج اتفاق می‌ افتد. برای رفع این خطا می توانید از پمپ آب خانگی جهت افزایش فشار آب استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کدهای خطای پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا می توانید با مشاوران حرفه ای در زمینه تعمیر پکیج دیواری ارتباط برقرار کنید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

در این مقاله ۸ مورد از ارورهای پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا را با نحوه رفع این ارور ها بیان کردیم. در صورتی که در رابطه با کد خطا پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا و یا برای تعمیر برد پکیج کالدا ونزیا نیاز به مشاوره یا تعمیر داشته باشید، می توانید با تکنسین های ما در مجموعه الکترو خدمات تماس حاصل فرماییدـ

الکترو خدمات یکی از شرکت های با سابقه در زمینه تعمیر انواع پکیج های داخلی و خارجی است که خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهد. الکترو خدمات با بهره‌گیری از کادری مجرب و حرفه ای طی سالیان فعالیت خود توانسته است، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند. شما نیز در صورت نیاز می توانید از طریق تماس با شماره تماس های درج شده در این صفحه از مزایا خدمات ما بهره‌مند شوید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما