بررسی و رفع ارورهای پکیج بوتان مدل اپتیما

بررسی و رفع ارورهای پکیج بوتان مدل اپتیما

بعد از اینکه شرکت بوتان این محصول دیجیتال را طراحی و تولید کرد، کار بسیاری از کاربران در ساختمان های مسکونی و اداری برای تامین آب گرم بسیار آسان تر شد. همانطور که می‌دانید همه محصولات بعد از استفاده با مشکلاتی مواجه می شوند و پکیج بوتان مدل اپتیما نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین شما باید با ارورهای پکیج بوتان مدل اپتیما آشنایی داشته باشید و جهت عیب یابی پکیج بوتان مدل اپتیما می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید و تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما بپردازید.

بهترین کاری که می توانید جهت آشنایی با ارورهای پکیج بوتان اپتیما انجام دهید، این است که دفترچه راهنمای پکیج را به طور کامل مطالعه کنید تا به هنگام بروز مشکلات جزئی خود بتوانید آنها را رفع کنید. اما باید توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکلات جدی حتماً باید با افراد متخصص مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید.

برای آشنایی بیشتر کاربران با ارورهای پکیج اپتیما ما در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با ارورهای پکیج دیواری بوتان مدل اپتیما و رفع این ارور ها مطالبی بیان کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی ارورهای پکیج بوتان مدل اپتیما

پکیج های اپتیما از نظر ساختار، طراحی بسیار مقاومی دارند اما احتمال بروز ارور در بخش برق و آب ریزی این پکیج ها وجود دارد. این پکیج مجهز به نمایشگر نیست و از انواع آنالوگ می باشد. شما می توانید برای عیب یابی پکیج بوتان مدل اپتیما  از ابزارها و روش‌ های مختلفی استفاده کنید و به راحتی مشکلات خود را رفع کنید.

از آنجایی که پکیج بوتان اپتیما به صورت آنالوگ طراحی و تولید شده است، بنابراین کد خطای این پکیج به شکل چراغ های سبز، قرمز و زرد نشان داده می شود. کدهای خطای پکیج بوتان مدل اپتیما به شکل چشمک زن یا به شکل ثابت هر کدام علت و معنای خاصی دارند که در اینجا می خواهیم به شرح ارورهای پکیج دیواری اپتیما بپردازیم.

 

راهنمای ارورهای پکیج بوتان مدل اپتیما

راهنمای-ارورهای-پکیج-بوتان-مدل-اپتیما

  1. چراغ سبز به صورت ثابت

وقتی که چراغ سبز به صورت ثابت روشن می شود، نشان می‌ دهد که مشعل روشن شده و دیگر خاموش نمی شود.

  1. چراغ سبز چشمک زن به مدت 0/5 ثانیه

این کد خطا پکیج بوتان مدل اپتیما در اثر عوامل زیر رخ می دهد.

  • گیرپاژ پمپ
  • خرابی کلید حداقل فشار آب
  • ایراد در کلید فشار چگالنده
  • حالت زمستانه
  • قفل کردن سنسور های ntc روی یک مقاومت کاذب
  1. چراغ سبز چشمک زن 5-1ثانیه

وقتی که چراغ چشمک زن هر یک تا پنج ثانیه روشن می شود، بیانگر مشکل خاصی نیست بلکه این چراغ هشدار می‌ دهد که سیستم در حالت آماده به کار است یا نشانگر عدم تقاضا و دریافت نکردن دستورمی باشد.

  1. چراغ سبز چشمک زن سریع

یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری بوتان اپتیما مربوط به چراغ سبز چشمک زن است. این کد خطا نیز علت های متعددی دارد که عبارتند از:

  • حالات انتظار
  • کمبود آب
  • حالت زمستانه
  • گیرپاژ پمپ
  • خرابی ان تی سی

 برای رفع این کد خطا را باید حداقل فشار، برد دستگاه، پرشر پمپ و ntc را چک کنید. و اقدام به تعمیر برد پکیج دیواری مدل اپتیما کنید.

  1. چراغ زرد ثابت

چراغ-زرد-ثابت-ارور-پکیج-اپتیما

از جمله کدهای خطای پکیج بوتان مدل اپتیما می توان به چراغ زرد ثابت اشاره کرد. وقتی که چراغ زرد پکیج اپتیما به طور ثابت روشن می شود، بیانگر این است که سنسور ntc یا آب مصرفی قطع شده است.

برای رفع این مشکل باید سنسور و آب مصرفی پکیج را بررسی کنید.

  1. چراغ زرد چشمک زن

یکی دیگر از کد های خطا پکیج دیواری بوتان مدل اپتیما به چراغ زرد چشمک زن مربوط می شود. وقتی که چراغ زرد پکیج شروع به چشمک زدن می کند، نشانگر این است که سیستم با حداکثر توان خود کار می کند.

  1. چراغ قرمز ثابت

چراغ قرمز ثابت دیگر خطای پکیج بوتان مدل اپتیما است که یکی از اصلی ترین خطاهای پکیج اپتیما به حساب می آید چراغ قرمز علت های مختلفی دارد و مشکلات متعددی را نشان می دهد.

دلایل روشن شدن چراغ قرمز ثابت عبارتند از:

  • عدم تشکیل شعله
  • خراب شدن برد کنترل
  • مشکل پیدا کردن سنسور گرمایش
  • خرابی کلید حداقل فشار
  • قطع شدن ترموستات دود
  1. قرمز چشمک زن به مدت 5\0 ثانیه

زمانی که چراغ قرمز هر 5/0ثانیه یک بار چشمک می زند به معنای بروز مشکل در کلید حرارتی است. بنابراین باید جهت رفع این مشکل، کلید حرارتی پکیج را بررسی کنید و پس از آن برای سرویس پکیج دیواری اقدام نمایید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر

برای رفع ارورهای پکیج بوتان مدل اپتیما و تعمیر پکیج باید از افراد متخصص در زمینه تعمیر پکیج بوتان و انواع پکیج ها کمک بگیرید. الکترو خدمات یکی از بهترین مراکز تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی است که طی سالیانه فعالیت خود توانسته است خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه دهد.

از جمله مزیت های بهره مندی از خدمات الکترو خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای
  • ارائه انواع خدمات در زمینه تعمیر پکیج دیواری ایرانی و خارجی
  • سرعت در ارائه خدمات
  • گارانتی شش‌ماهه خدمات
  • اولویت با تعمیر قطعات

نکاتی که در این مقاله بیان کردیم همه مواردی بودند که شما باید در رابطه با رفع ارورهای پکیج بوتان مدل اپتیما می‌دانستید. اگر با این توضیحات ما هنوز سوالی در خصوص بررسی و رفع ارور های پکیج اپتیما در ذهن شما باقی مانده باشد، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با تکنسین های ما ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما