چشمک-زدن-پکیج-دیواری

علت چشمک زدن پکیج دیواری چیست ؟

پکیج ها یکی از لوازم مورد استفاده در منزل هستند که طرفداران زیادی دارند و مانند سایر لوازم خانگی در طول زمان به علت استفاده مکرر با مشکلاتی مواجه می شوند. یکی از این مشکلات، چشمک زدن پکیج دیواری است. در واقع با ابتکاری که در طراحی پکیج های دیواری صورت گرفته است، چراغ هایی در این دستگاه تعبیه شده که در صورت بروز مشکل این چراغ ها روشن می شوند. با روشن شدن این چراغ ها فرد باید در اسرع وقت به عیب یابی و تعمیر پکیج بپردازد.

نباید فراموش کنیم که عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری و خصوصا پکیج لورچ کار ساده ای نیست و دستکاری پکیج ممکن است عواقب بدی در پیش داشته باشد بنابراین بهتر است جهت عیب یابی و مشخص کردن علت چشمک زدن پکیج لورچ به سراغ افراد متخصص بروید.

در این مقاله می خواهیم در رابطه با دلایل چشمک زدن پکیج دیواری مطالبی ارائه دهیم. اگر به هنگام روشن شدن چراغ های پکیج دیواری خود کلافه می شوید و نمی دانید که این چراغ ها از کدام مشکل خبر می دهند، با مطالعه این مقاله با دلیل چشمک زدن پکیج دیواری آشنا خواهید شد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی اصلی ترین دلایل چشمک زدن پکیج دیواری 

دلایل-چشمک-زدن-پکیج-دیواری--

چشمک زدن پکیج دلایل زیادی دارد که در صورت وقوع هر کدام از این دلایل و مشکلات، چراغ های پکیج شروع به چشمک زدن می کند. پکیج بوتان یکی از پکیج های شناخته شده در بین عموم افراد جامعه است. عملکرد این پکیج نیز مانند سایر پکیج ها با گذشت زمان و مستهلک شدن قطعات با مشکلاتی همچون چشمک زدن مواجه می شود. چشمک زدن چراغ پکیج ایران رادیاتور نشانگر بروز مشکل و ایجاد اختلال در قطعات پکیج است.

در پکیج های مدل آنالوگ که صفحه نمایش ندارند، خطای رخ داده در دستگاه بوسیله روشن شدن چراغ ها نمایانگر می شود اما در دستگاه های الکترونیکی بلافاصله بعد از اینکه برد الکترونیکی خطا را تشخیص داد، چراغ ها بر روی صفحه نمایش نمایان می شوند. در این صورت کاربران باید برای رفع چشمک زدن پکیج دیواری به سراغ افراد متخصص بروند.

علت چشمک زدن پکیج دیواری می‌ تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خرابی برد کنترل

  • کمبود فشار گاز

  • خراب شدن سنسور شعله

  • انسداد لوله ها

  • قطع شدن سنسور شوفاژ از مدار

  • خرابی پرشر سوئیچ

  • زیاد بودن حرارت مبدل اولیه

  • عملکرد ضد یخ زدن با پمپ روشن

به هنگام بروز هر کدام از موارد ذکر شده چراغ های پکیج روشن می شوند، در واقع روشن شدن چراغ ها نشان دهنده علائم خرابی چشمک زدن پکیج دیواری است.

 

چشمک زدن چراغ سبز پکیج بوتان

چشمک-زدن-چراغ-سبز-پکیج-بوتان

علت چشمک زدن چراغ سبز پکیج بوتان می تواند دلایلی مانند: خرابی برد، اختلالات مربوط به کمبود فشار گاز یا رسوب بستن لوله ها باشد. به هنگام بروز هر کدام از این اختلالات چراغ های خاصی از پکیج شروع به چشمک زدن می کنند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

 چشمک زدن قرمز پکیج بوتان

زمانی که چراغ قرمز پکیج بوتان روشن می شود، از بروز اختلالی در عملکرد دستگاه خبر می دهد. چراغ قرمز پکیج در بیشتر مواقع با چراغ های سبز رنگی روشن می شود که هر کدام عدد خاصی را نشان می دهند که هر کدام از این اعداد نشان دهنده یک اختلال خاص هستند.

در صورتی که چراغ قرمز به تنهایی روشن شود، کاربران باید در ابتدا پکیج را ریست کنند، اگر بعد از ریست کردن مشکل حل نشود، حتما باید با یک متخصص مشورت کنند تا علت چشمک زدن قرمز پکیج بوتان مشخص شود.

 

سخن پایانی

مجموعه الکترو خدمات با داشتن کادری متخصص و مسئولیت ‌پذیر، تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی را در مکان مورد نظر مشتری و بدون فوت وقت انجام می دهند. بخاطر وضعیت اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات است اما در صورت نیاز به تعویض قطعات در حین تعمیر پکیج بوتان، از قطعات اصل و با کیفیت استفاده می‌ کنند.

مشتریان برای تعمیر و سرویس پکیج دیواری می‌ توانند از طریق شماره تماس های درج شده یا از طریق آیکون تماس در پایین صفحه با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنند. بعد از برقراری تماس و مطرح کردن مشکل خود، در نتیجه مهندسان و تعمیر کاران حرفه ای مجموعه‌ ی الکترو خدمات در محل حضور یافته و به بررسی چشمک زدن پکیج دیواری و رفع ایرادات پکیج‌ می ‌پردازند.

 

سوالات متداول در خصوص  چشمک زدن پکیج دیواری

از جمله راه های ارتباطی شما جهت رفع مشکلات مربوط به تعمیرات پکیج ها، آیکون تماس و شماره تماس های درج شده می باشد.

چراغ های پکیج اختلالات به وجود آمده در دستگاه را به نمایش می گذارن؛ بنابراین چراغ ها در اثر عوامل زیادی ممکن است روشن بشوند که مهمترین علت اختلالات قطعات پکیج می باشد.

مرکز تعمیرات الکترو خدمات به عنوان برترین مرکز تعمیر در تهران خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله خدمات این مجموعه می توان به: بالا بودن سرعت خدمات دهی، تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی و ارائه گارانتی ۶ ماهه اشاره کرد.

4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما