فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان

میدانید فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان چقدر است؟

فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان در حالت تبدیل تابستانه به زمستانه پکیج از اهمیت خاصی برخوردار است. چون این فشار به ما نشان می دهد که پکیج دچار مشکلاتی شده است که باید برای تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید. ما در این مقاله به شما می گوییم که برای عملکرد بهتر پکیج دیواری بهترین فشار پکیج در زمستان کدام است یا اینکه فشار پکیج در زمستان چند باید باشد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

نحوه عملکرد زمستانه پکیج دیواری

فشار پکیج دیواری در زمستان

پکیج به جز گرم کردن آب گرم در زمستان وظیفه تامین گرمایشی منزل را نیز بر عهده دارد. وقتی شیر آب گرم را باز کنید. آب از سنسور فشار میکروسوئیچ عبور کند این سنسور فعال می شود. بعد از آن شیر سه طرفه برقی از طریق برد دستگاه فرمال ارسال می کند و آب مدار گرم کننده به مبدل ثانویه دستگاه می رسد. و بعد از آن رادیاتورها را گرم می کند.

اما قبل از همه این ها ابتدا باید فشار پکیج تنظیم باشد و  در مرحله بعدی از سلامت دودکش، لوله گازها، شیرهای اتصال آب و غیره مطمئن شد. در ادامه به شما می گوییم که  فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان چقدر باید باشد.

 

فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان

یکی از اقداماتی که باید همیشه به آن توجه داشته باشید بررسی میزان فشار مناسب پکیج در زمستان می باشد. در حالت کلی، فشار استاندارد پکیج در زمستان باید بین

1.5 تا 0.7 باشد. اگر فشار نرمال پکیج در زمستان توجه نشود، صدمات جدی به موتور و خود دستگاه وارد می کند.

مواردی که باید در خصوص فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان رعایت شود:

  • آب داخل مدار گرمایشی باید همواره به صورت ثابت باشد
  • حداکثر فشار پکیج در زمستان و عقربه بار دستگاه بایستی بین 1 تا 1.5 تنظیم شود
  • در صورتی که حداقل فشار پکیج در زمستان کمتر از 0.6 باشد دستگاه از کار می افتد
  • در صورتی که فشار دستگاه بیشتر از 3 باشد اب از شیر اطمینان پکیج به بیرون می ریزد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

تنظیم فشار پکیج در زمستان

حداقل فشار پکیج در زمستان

برای دست یابی به فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان و تنظیم آن، شیر تخلیه پکیج را باز بذارید و در صورت کاهش فشار شیر پرکن را باز کنید.

 

  • شیر پرکن :  تنها ارتباط بین آب مصرفی و آب شوفاژ شیر پرکن دستگاه است. شیر پر کن چسبیده به زیر پکیج و به رنگ آبی ، مشکی یا قرمز است. شیرپرکن را به آهستگی باز بگذارید تا هوای آن تخلیه شود. زمانی این کار را برای رسیدن به فشار مناسب پکیج در فصل زمستان انجام دهید که پکیج تان خاموش باشد. هم چنین اگر شیر پرکن دستگاه خراب باشد فشار پکیج بدون باز کردن شیرپرکن کم کم افزایش می یابد و آب در شیر اطمینان خالی می شود.

همان طور که گفتیم شیرپر کن عامل اصلی برای تنظیم بار دستگاه در زمستان می باشد. شیر پرکن پکیج باید در حالت بسته باشد به جز در صورتی که می خواهید بهترین فشار پکیج دیواری در زمستان را تنظیم کنید. اگر با وجود باز کردن شیر پر کن مقدار درجه فشار پکیج به صورت ثابت ماند. دو علت دارد :

  • کاهش فشار دستگاه : در صورتی که فشار آب ساختمان کم شود تنظیم بار دستگاه را باید زمانی انجام دهید که فشار آب ساختمان زیاد باشد
  • رسوب گرفتگی مانومتر پکیچ : در اثر سختی آب می تواند مانومتر رسوب گرفته باشد. در این صورت شما نمی توانید کار تنظیم مناسب برای فشار پکیج در زمستان را انجام دهید.

برای سرویس پکیج بوتان و دیگر برند ها با کارشناسان الکترو خدمات در ارتباط باشید.

 

پایین آوردن فشار پکیج دیواری

فشار نرمال پکیج در زمستان

گاهی اوقات فشار پکیج از حد نرمال بالاتر می رود. برای پایین آوردن فشار پکیج دیواری باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ورودی آب گرم یا فلکه را ببندید
  • شیر اب گرم منزل را باز کنید
  • شیر پر کن را باز کنید تا فشار آب کاهش پیدا کند
  • وقتی فشار پکیج به صفر رسید، شیر پر کن را ببندید ( شیر پر کن در جهت عقربه های ساعت و به سمت راست بسته می شود).

نکته : در صورتی که فشار پکیج پایین بیاید به دستگاه آسیب می زند؛ چراکه به شدت برای پکیج مضر است. هم چنین نباید با تنظیم فشار پکیج کاری داشته باشید. چون کم و زیاد کردن بی دلیل دستگاه باعث خرابی آن می شود.

 

فشار مناسب پکیج ایران رادیاتور در زمستان

برای مصرف کنندگانی که از پکیج ایران رادیاتور استفاده می کنند باید گفت زمانی که فشار دستگاه تان بالا برود مشکلات زیادی برای پکیج ایران رادیاتور شما به وجود می آید. مشکلاتی مانند: گرم نشدن آب مصرفی یا گرمای نامطلوب رادیاتورها و افزایش بیش از حد دمای آب که ممکن است منجر به تعمیر پکیج ایران رادیاتور بشود.

فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان ( ایران رادیاتور) باید بین 1 تا 2 بار باشد. در صورتی که فشار دستگاه بیشتر از میزان اعلام شده بود باید فشار دستگاه را پایین بیاورید و به اندازه نرمال برسانید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر

در این مقاله به فشار مناسب پکیج دیواری در زمستان پرداخته شد، در صورتی که فشار دستگاه تان بیش از حد بالا یا کمتر از میزان استاندارد بود، دستگاه تان دچار مشکل شده است یا اینکه به هواگیری و سرویس احتیاج دارد. در صورت درخواست برای سرویس  انواع پکیج دیواری می توانید درخواست خود را به شکل مکتوب  ودر قالب تعمیر پکیج بوتان، تعمیر پکیج گلدیران و … در سایت الکتروخدمات ثبت کنید یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما