ریست-پکیج-ایران-رادیاتور

چگونه پکیج ایران رادیاتور را ریست کنیم ؟

ریست پکیج ایران رادیاتور یکی از راهکار هایی است که گاهی با استفاده از آن می توان ایرادات به وجود آمده در پکیج را برطرف کرد. پکیج منزل شما ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شود. پکیج ها علاوه بر تامین آب گرم مصرفی، در فصول سرد این توانایی را دارند که موجب گرم شدن محیط شوند. در ادامه به نحوه ریست کردن و تعمیر پکیج ایران رادیاتور می پردازیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

 

چگونه پکیج ایران رادیاتور را ریست کنیم؟

نحوه ریست پکیج ایران رادیاتوربه شرح زیر است: برای آشنایی با روش ریست پکیج ایران رادیاتورباید با اشکلات پیش امده در این دستگاه  اشنا باشید. ممکن است پکیج شما پس از نصب روشن نشود گاهی این اتفاق می افتد و خیلی مشکل ساز نیست در بیشتر موارد با ریست کردن این مشکل رفع می شود و سیستم روشن می شود. گاهی حتی ممکن است در خلال کار کردن، پکیج  به طور ناگهانی خاموش شود. در این زمان معمولا چراغ قرمزی ریست روشن می شود و حتی شروع به چشمک زدن می کند.

این چشمک زدن چراغ ریست به دلایل مختلفی رخ می دهد که البته تعدادی از این مشکلات با ریست کردن دستگاه حل می شوند و برخی ممکن است به تعمیرکار نیاز داشته باشند در این صورت حتما اختلال در یکی از قطعات پکیج رخ داده است و ممکن است نیاز به تعویض قطعه ی معیوب داشته باشد، برای رفع این مشکلات حتما با تعمیرکار پکیج تماس حاصل کنید.

اگر در تعمیر پکیج تخصصی ندارید سعی کنید در جهتی تعمیر پکیج اقدامی انجام ندهید زیرا ممکن است به دلیل عدم اگاهی از این دستگاه خسارت بیشتری به دستگاه وارد کنید که هزینه تعمیر بالاتر برود. حتی تعمیرکار غیر حرفه ای هم موجب  آسیب بیشتری به پکیج می شود، و ممکن است قطعات نامغلوب را جایگزین قطعات اصلی کنند. راه های ریست پکیج ایران رادیاتور اگرچه سخت به نظر نرسد بازهم نیازمند متخصص کار است.

 

ایا ریست کردن پکیج تمام مشکلت پیش اماده در پکیج را حل می کند؟

حل-مشکل-با-ریست-کردن-پکیج

  • جرقه زدن دستگاه

 ممکن است شاهد ایجاد جرقه در قست مشعل باشید که موجب روشن شدن پکیج نشود، این یک امر غیرعادی است. به عبارتی دیگر پکیج با جرقه های ضعیف قصد روشن شدن دارد اما این اتفاق نمی افتد و به جای آن چراغ قرمز دستگاه روشن می شود.

در این زمان اول دستگاه را ریست کنید در بیشتر موارد مشکل حل می شود طریقه ریست کردن پکیج ایران رادیاتوردر این مقاله ذکر شده است. اما اگر مشکل حل نشد، طریقه ریست کردن پکیج ایران رادیاتوراحتمالا اختلال  پیش امده مربوط به عوامل دیگری از قبیل  ضعیف شدن سیم ارت و اتصالات، خرابی ترانس جرقه زن و از کار افتادن الکترود و … است.

  • خرابی ترموستات

ترموستات یکی از بخش های مهم پکیج ایران رادیاتور و انواع پکیج دیگر است ناگفته نماند تمامی عملکردهای پکیج زیر نظر این قطعه است. وظیفه اصلی ترموستات کنترل و حفظ مبدل اصلی پکیج بوده است.

این قطعه در دمای بالا و گرمای بیش از حد پکیج از بین می رود. در صورت خرابی این دستگاه دمای پکیج بالا می رود و چراغ قرمز روشن می شود. ارور مربوط به این وضعیت  40، 70 و 80 در انواع پکیج است. توجه داشته باشید در چنین حالتی ریست کردن پکیج کاری بی فایده است و باید قطعه عوض شود.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

 ریست پکیج ایران رادیاتور به چه صورت است؟

ریست-کردن-پکیج-ایران-رادیاتور

دکمه ی ریست پکیج در کنار چراغ ریست در قسمت چپ پکیج تعبیه شده است. هنگام بروز مشکل دکمه ریست را فشار دهید تا مشکل ایجاد شده برطرف شود.در بیشتر موارد مشکل ایجاد شده با این عمل برطرف می شود اما اگر مشکل به قوت خود باقی ماند. حتما سعی کنید از خدمات الکتروخدمات استفاده کنید سرویسکاران مجرب این مجموعه امادگی برطرف کردن همه ی مشکلات سیستم ها و تعمیر پکیج بوتان هستند.

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور با  فشار دادن دکمه  ریست پکیج  اغاز می شود. ریست پکیج  زمانی انجام می شود که مشکل جدی ای برای پکیج رخ نداده باشد و تنها تنظیمات پکیج به هم خورده باشد. برای ریست پکیج ایران رادیاتور l28ff کافیست مراحل طی شده برای ریست برد پکیج ایران رادیاتور را طی کنید تا ریست پکیج انجام شود. برای ریست پکیج ایران رادیاتور l24ff نیز مانند موارد پیشین عمل می کنیم. همچنین، جهت مشاهده سرویس پکیج آلزان از وبسایت ما دیدن بفرماییید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر

برای آموزش ریست پکیج ایران رادیاتورابتدا لازم است بدانید که روشن شدن چراغ قرمز در پکیج ایران رادیاتور می تواند ناشی از قطع شدن شعله پکیج باشد. این مشکل باعث ارور دادن پکیج  و خلل در کار آن شود.

در انواع  مختلف پکیج ها، هنگام خرابی و بروز مشکل در پکیج، کدی روی صفحه ی نمایشگر پکیج ظاهر می شود. هر کد به معنی قطع شدن سنسورهای اجزاء مختلف پکیج هستند. ممکن است مشکل به وجود امده که موجب ارسال کد شده به راحتی قابل رفع باشد اما توصیه می شود از یک تعمیرکار پکیج حرفه ای کمک بگیرید. مجموعه ای از زبده ترین متخصصان در الکترو خدمات، برای تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور ، بوتان ، ایران رادیاتور ، دمراد و … اماده خدمات رسانی در تمام ساعت روز به مشتریان خود هستند.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما