روشن-و-خاموش-شدن-مداوم-پکیج-دیواری

علت روشن و خاموش شدن مداوم پکیج دیواری چیست؟

ممکن است پکیج دیواری در اثر عوامل زیادی با مشکل روشن و خاموش شدن روبرو شود. کاربران می توانند با نصب صحیح پکیج دیواری تا حدود زیادی از روشن و خاموش شدن مداوم پکیج دیواری جلوگیری کنند؛ بنابراین نصب صحیح تاثیر زیادی در کارایی پکیج دارد. در حالت کلی مشکلات مربوط به  پکیج در هر مرحله ممکن است، رخ بدهد که در این صورت فرد باید با مراجعه به افراد متخصص به تعمیر پکیج دیواری خود بپردازد.

در این مقاله می خواهیم در خصوص دلایل روشن و خاموش شدن مداوم پکیج دیواری مطالبی ارائه دهیم. اگر شما هم با مشکل روشن و خاموش شدن پکیج مواجه هستید و علت آن را نمی دانید، با مطالعه این مقاله با دلیل روشن و خاموش شدن مداوم پکیج دیواری آشنا خواهید شد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با دلایل اصلی خاموش و روشن شدن پکیج

آشنایی-با-دلایل-خاموش-و-روشن-شدن-پکیج

در حالت کلی علت خاموش و روشن شدن شعله پکیج ایران رادیاتور به دودسته تقسیم می شود:

  1. فشار آب
  2. خراب شدن قطعات پکیج

در ادامه هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد.

 

گرفتگی لوله ها

به مرور زمان ممکن است لوله ها رسوب بگیرند یا حتی ممکن است چیزی در لوله ها گیر کند که در اینصورت پکیج خاموش خواهد شد. در هر صورت باید بلافاصله بعد از بروز هر گونه مشکل در عملکرد پکیج اقدام به تعمیر آن کنیم.

خاموش شدن مداوم پکیج دیواری اگر به موقع رفع نشود مشکلات جدی تری به وجود خواهد آورد. کاربران به هنگام بروز مشکلات جزئی در کارکرد پکیج تاچی خود می توانند با مراجعه به بروشور نسبت به رفع مشکل اقدام کنند اما در رابطه با روشن و خاموش شدن مکرر پکیج باید به افراد متخصص مراجعه کنند تا این افراد طبق تجربیات خود علت خاموش و روشن شدن پکیج تاچی را مشخص کرده و آن را تعمیر کنند.

 

اشکال در برد پکیج

اشکال-در-برد-پکیج

اشکال در برد پکیج از دیگر عوامل شایع در روشن و خاموش شدن پکیج های دیواری به خصوص پکیج است بنابراین علت خاموش شدن پکیج می تواند ناشی از اختلال در برد آن باشد و باید به تعمیر برد پکیج بپردازید. در صورتی که برد پکیج دچار مشکل شده باشد به سنسور ها نیز آسیب خواهد رساند بدین ترتیب اگر مشکل مربوط به برد پکیج باشد باید در اسرع وقت تعمیر شود.برای تعمیر پکیج دیواری ایمرگاس یا هر نوع پکیج دیگری از خدمات ما در مجموعه الکتروخدمات بهره مند شوید و یک تعمیر کم هزینه را با متخصصین با تجربه و وقت شناس ما تجربه کنید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

اشکال در عملکرد پمپ

پکیج گلدیران یکی از پکیج های پر طرفدار در میان کاربران است. این پکیج نیز به مانند دیگر پکیج ها با مشکل روشن و خاموش شدن مواجه می شود. علت خاموش و روشن شدن پکیج گلدیران می تواند مربوط به اختلال در عملکرد پمپ آن باشد که در این صورت به علت اینکه آب به درستی در پکیج جریان پیدا نمی کند، پکیج خاموش می شود.

در بیشتر پکیج ها و خصوصا پکیج اریستون علت خاموش و روشن شدن در اثر خرابی پمپ اتفاق می افتد بنابراین در صورتی که علت خاموش و روشن شدن پکیج آریستون نیز مربوط به خراب شدن پمپ باشد، تعمیرکار با جایگزین کردن پمپ جدید مشکل را برطرف می کند.

 

خراب بودن یا عدم تنظیم الکترود یون

یکی دیگر از پکیج های پر طرفدار، پکیج بوتان است. علت روشن و خاموش شدن پکیج بوتان ممکن است مربوط به خراب بودن یا عدم تنظیم الکترود یون باشد. الکترود یون یکی از اجزای مهم پکیج است که وظیفه تشخیص تشکیل شعله را بر عهده دارد. پس اگر این قسمت مهم در پکیج دچار مشکل شود پکیج خاموش می شود بنابراین اگر اختلال در عملکرد الکترود علت روشن و خاموش شدن پکیج دیواری بوتان باشد باید در اسرع وقت برطرف شود.

اما نکته مهم دیگری که در رابطه با پکیج بوتان وجود دارد، خاموش و روشن شدن این پکیج در حالت زمستانه است. بیشتر تکنسین های حرفه ای علت خاموش و روشن شدن پکیج بوتان در حالت زمستانه را تجمع هوا در قسمت تاسیسات پکیج عنوان کرده اند. بدین ترتیب با جمع شدن هوا در قسمت تاسیسات به جای آب، هوا وارد رادیاتور پکیج بوتان می شود که در اینصورت پکیج به سرعت خاموش خواهد شد.

 

سخن پایانی

مرکز تعمیرات پکیج الکترو خدمات یکی از مراکز با سابقه در زمینه تعمیر انواع پکیج های داخلی و خارجی است. این مجموعه با برخورداری از تکنسین های حرفه ای با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. از جمله مزیت های استفاده از خدمات این مجموعه می توان به: سابقه درخشان، گارانتی ۶ ماهه و سرعت در ارائه خدمات اشاره کرد. برای برخورداری از اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات و سرویس پکیج دیواری بهتر است با مشاوران مجموعه الکترو خدمات تماس بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در خصوص علت روشن و خاموش شدن مداوم پکیج دیواری

  • سابقه کاری زیاد
  • اولویت با تعمیر قطعات است
  • سرعت خدمات رسانی بالا است
  • خدمات همه نوع برند

از جمله راه های ارتباطی شما با تکنسین های حرفه ای ما، شماره تماس های درج شده در پایین این صفحه می باشد.

قیمت تعمیرات بسته به نوع خرابی پکیج مشخص می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه تعمیر پکیج بهتر است با تکنسین های ما ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما