روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

چرا پکیج ایران رادیاتور روشن نمی شود؟

روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور از موضوعات مورد بحث ما در این مقاله است که امروز کارشناسان الکتروخدمات به تمامی جزئیات آن پرداخته و شما می توانید پاسخ سوالات خود را در این خصوص بگیرید. دلایل روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور می تواند شامل مباحث متعددی باشد. اما مهم ترین موضوعی که باید بدانید این است که پکیج به طور کلی با آب، گاز و برق سرو کار داشته و اگر هر کدام از این مختصات دچار عیب و ایراد گردند، آن وقت ما نیز با روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور روبرو خواهیم شد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل را کسب کنید. توجه داشته باشید در صورتی که پکیج شما دچار هر گونه مشکلی شد بهترین روش سپردن دستگاه به دست مرکز مجاز تعمیر پکیج دیواری می باشد.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

نگاهی بر دلیل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

ما در این مطلب 4 مشکل روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد که این دلایل به شرح زیر هستند:

  1. لوله‌ها و مدار گرمایش با کمبود آب روبرو هستند

زمانی که دستگاه با افت فشار آب روبرو شود، می تواند مشکلات فراوانی به همراه داشته باشد. روشن نشدن پکیج می تواند به دلیل افت فشار آب این سیستم بوده که دستگاه به صورت اتومات خاموش می شود و روشن نمی گردد. برای مطمئن شدن از این موضوع اندازه‌ی فشار آب را که به وسیله یک نشانگر روی سیستم تعبیه شده است را بررسی نمایید. میزان فشار باید بین 1 الی 2 باشد.

  1. در لوله‌ها و رادیاتور شوفاژ هوا وجود دارد

دومین دلیل روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیاز به یک متخصص و تعمیرکار دارد، وجود هوا در سیستم گرمایشی است. زمانی که حباب‌های هوا درون لوله تجمع می کنند، اجازه‌ی گردش آب گرم را به تمامی قسمت های پکیج نمی دهند. همین موضوع مسیر آب گرم از پکیج به سایر شوفاژها را با اختلال روبرو می کند. این موضوع در صورتی است که به جای آب، ممکن است هوا به لوله ها نفوذ نماید. برای این دلیل روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور، حتما باید با افراد متخصص مشورت کنید.

  1. لوله های پکیج مسدود شده است

گاهی اوقات نیز ممکن است که علت نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور به دلیل وجود رسوبات در لوله ها باشد. شما باید هر چند وقت یکبار به رسوب گیری پکیج بپردازید. اگر یک سال است که از پکیج خود استفاده می کنید، بنابراین همین حالا با تعمیرکاران متخصص تماس گرفته تا در آینده شاهد گرفتگی و انسداد مسیرهای آب نباشید. برای تمیز کردن رسوبات حتما باید با تعمیرکاران تماس بگیرید چون کاری دشوار و زمان بر می باشد.

  1. دودکش پکیج خراب است

زمانی که عمل نصب پکیج دیواری خود را به یک نصاب می سپارید، دقت کنید که حتما پس از آن دودکش و فاصله‌ی استاندارد پکیج از سقف نیز رعایت گردد. اگر این استاندارد ها رعایت نشود، دود نمی تواند به خوبی تخلیه گردد و در این صورت با روشن نشدن پکیج زمینی ایران رادیاتور روبرو خواهید شد و هربار که بخواهید پکیج خود را روشن کنید، باز هم به صورت اتومات خاموش می گردد.

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور m24ff

علت چشمک زدن و روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور چه دلیلی دارد؟ این سوالی است که اکثر شما افرادی که پکیج ایران رادیاتور m24ff دارید از ما پرسیده اید. دلایل می توانند متنوع باشند و مواردی که ما در بالا ذکر کردیم را هم شامل می گردند. دقت کنید دوستان پکیج هایی که در مدل های m24ff هستند، اگر هرگونه مشکلی داشته باشند، خود را با ارورهایی نشان می دهند که علت چشمک زدن و روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور نیز به طور عمده شامل نبود برق و گاز کافی است. توجه داشته باشید، تشکیل نشدن شعله و خاموش و روشن شدن پکیج معمولا با ارور یا خطای 80 70 خود را نشان می دهد.

در این صورت زمانی که با روشن نشدن پکیج ا و یا تشکیل شعله مواجه گشتید، می توانید دلیل آن را به خاطر خرابی شیر برقی گاز، نبود گاز، خرابی جرقه زن، مسدود بودن لوله‌های پکیج، وجود هوا در لوله‌ها و رادیاتور، ایراد برد پکیج، حرارت بیش از ظرفیت پکیج بدانید که در صورت بروز هر کدام، بهترین و هوشمندانه ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با تعمیرکاران زبده و حرفه ای تماس حاصل نمایید تا کوتاه ترین زمان ممکن به رفع مشکل شما بپردازند.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل es28ff

همانطور که می دانید، پکیج ایران رادیاتور با سال ها تجربه کاری خود در حوزه تولیدات پکیج دست به خلق مدل های گوناگونی زده است که یکی دیگر از پر فروش ترین مدل های آن پکیج ایران رادیاتور مدل es28ff می باشد. این مطلب برای کسانی مفید می باشد که در خانه از این مدل پکیج استفاده می کنند و روشن نشدن و رفع ایراد روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور دارند. بنابراین با ما همراه باشید.

  • بروز مشکل در سیستم انتقال آب
  • خرابی پمپ آب
  • مسدود شدن راه خروج دود
  • رسوب داشتن مبدل ثانویه پکیج ایران رادیاتور
  • حرارت بیش از ظرفیت پکیج
  • و….

تمامی این موارد ذکر شده هر کدام می توانند مبنی بر روشن نشدن پکیج باشند. جهت رفع ایراد آن ها نیز صلاح نیست خودتان دست به آچار شده و اقدام کنید. ما پیشنهاد می نماییم، حتما با تعمیرکارانی که می دانید معتبر و متخصص هستند نیز مشورتی داشته باشید.

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور در حالت تابستانه

دلیل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

با تمام این گفته ها حال گاهی اوقات نیز اتفاق می افتد که پکیج فقط در حالت زمستانه روشن نگردد. علت روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور چیست؟ چرا پکیج ما تنها در حالت تابستانه غیر فعال می شود؟ ببنید دوستان، هنگامی که کلید را روی حالت زمستانه قرارداده و تغییر حالت را فعال می‌کنید در این صورت سیستم گرمایشی شما باید روشن شود. اگر مشعل دستگاه روشن نگردد، در این صورت آب پکیج هم گرم نخواهد شد. علت روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور در این صورت می تواند به خاطر مشکل در برد کنترل باشد.

علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور در حالت زمستانی

یکی از عیب های بزرگی که در پکیج ها رخ می دهد و در فصل زمستان نیز افراد را درگیر خود می کند روشن نشدن پکیج در حالت زمستانی است. ما می توانیم علت را به عوامل متعددی همچون کم بودن عدد درجه گرمایش، خراب شدن کلید تنظیم دمای گرمایش، کار نکردن ترموستات اتاقی پکیج، باز بودن شیر بای پس، خرابی سنسور NTC و خرابی برد پکیج نسبت دهیم. تعمیرکاران الکتروخدمات در هر لحظه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

و در نهایت

تعمیرکاران الکتروخدمات با بیش از 20 سال سابقه در حوزه تعمیرات پکیج و تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور هر گونه عیب و ایراد را مورد بررسی قرار داده و در زمانی کوتاهی مشکل را برطرف می کنند. اگر سوالی در رابطه با علت روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتوردارید می توانید نظرات خود را با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در رابطه با روشن نشدن پکیج دیواری ایران رادیاتور

اگر با تمام این بررسی ها باز هم نتوانستید علت را جویا شوید، حتما با تعمیرکاران پکیج مجرب تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت به برطرف کردن مشکل بپردازند.

اگر در رابطه با میزان هزینه ارائه خدمات ایران سانتی گراد نگران هستید، در نظر داشته باشید که تمامی قیمت های ما طبق قانون اتحادیه ارائه گردیده و کاملا منصفانه هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما