روشن-نشدن-مشعل-پکیج

علت روشن نشدن مشعل و شمعک پکیج چیست؟

در صورتی که پکیج دیواری به روش صحیح نصب شود و در طول فرآیند نصب هیچ گونه خطایی رخ نداده باشد معمولا برای کاربران مشکلی ایجاد نمی کند. اما گاهی کاربران بعد از نصب پکیج و استفاده از آن با مشکلاتی مانند روشن نشدن مشعل پکیج مواجه می شوند. زمانی که مشعل پکیج دیواری روشن نمی شود، بسته به مدل و نوع دستگاه پیام خطا به شکل یک چراغ قرمز بر روی صفحه نمایش پکیج دیواری ظاهر می شود.

موضوع مورد بحث ما در این مقاله بررسی روشن نشدن مشعل پکیج دیواری است و در ادامه می خواهیم شما را با دلایل روشن نشدن مشعل و شمعک پکیج دیواری بیشتر آشنا کنیم. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که با مشکل روشن نشدن مشعل و شمعک پکیج مواجه شده اید و می خواهید در رابطه با دلایل روشن نشدن شمعک پکیج اطلاعاتی به دست آورید، با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی راجع به این موضوع کسب خواهید کرد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با مشعل پکیج دیواری

قبل از اینکه بخواهیم در مورد دلایل روشن نشدن شمعک پکیج صحبت کنیم، بهتر است با مشعل و کارایی آن آشنا شویم. مشعل یا شمعک یکی از اجزای اصلی پکیج است و اصلی ترین قسمت برای روشن شدن پکیج شناخته می شود. حال اگر این مشعل به دلایلی از کار بیفتد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پکیج دیواری با خراب شدن مشعل دیگر کارایی خود را از دست می دهد. اولین کاری که بعد از مواجه با مشکل روشن نشدن شمعک باید انجام دهید، بررسی سیستم آب، برق و گاز است زیرا ممکن است علت روشن نشدن شمعک پکیج به یکی از این سیستم ها مربوط باشد.

به طور کلی مشکل روشن نشدن مشعل در اثر خرابی یکی از قطعات مربوط به مشعل اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل بهتر است با کارایی پکیج و قطعات آن آشنا باشید تا در زمان بروز مشکل بتوانید آن را تعمیر کنید.

 

دلایل روشن نشدن مشعل و شمعک

دلایل-روشن-نشدن-مشعل-و-شمعک

 شایع ترین مشکل در پکیج های دیواری روشن نشدن شمعک پکیج است. اما این روشن نشدن شمعک یا مشعل پکیج دلایل خاص خود را دارد که عبارتند از:

  • مشکلات مربوط به اتصال یا خطای فاز
  • آلودگی الکترود احتراق
  • وجود شکاف در مشعل
  • ترک یا خرابی در قسمت عایق سیم های فشار قوی
  • مشکلات مربوط به اتصالات برقی
  • عدم تامین گاز به دلیل خرابی کنتور یا گرفتگی فیلترهای پکیج
  • شکستگی برد کنترل
  • عدم کشش

در چنین شرایطی، مشعل پکیج دیگر روشن نمی شود. با روشن نشدن مشعل و شمعک پکیج، پکیج کارایی خود را از دست می ‌دهد. در این صورت کاربران نیاز به یک تشخیص کامل از یک متخصص دارند تا بتواند به طور دقیق دلیل روشن نشدن مشعل پکیج دیواری را تعیین کند.

نحوه برطرف کردن مشکل روشن نشدن شمعک پکیج

نحوه-برطرف-کردن-مشکل-روشن-نشدن-شمعک-پکیج

ابتدا پکیج باید از لحاظ فنی کاملا بررسی شود، در صورتی که مشکلات به وجود آمده در کارکرد پکیج دیواری جزئی باشند، می‌ توانید با مراجعه به دستورالعمل های نوشته شده در بروشور محصول این مشکلات را برطرف کنید. اما اگر مشکلاتی مانند روشن نشدن شمعک پکیج دیواری را داشته باشید بهتر است جهت تعمیر پکیج دیواری از افراد متخصص کمک بگیرید.

افراد متخصص با توجه به آموزش هایی که در زمینه سرویس پکیج دیواری و تعمیر انواع پکیج ها دیده ‌اند، می توانند با استفاده از آسان ترین روش های ممکن در مدت زمان کوتاهی علت روشن نشدن مشعل پکیج را مشخص کنند.

این افراد بعد از عیب یابی پکیج شروع به تعمیر آن می کنند. تعمیر پکیج با استفاده از تکنیک های مؤثر و به روز صورت می گیرد که فقط تکنسین های حرفه ای از پس این کار بر می آیند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

مرکز تعمیرات پکیج الکترو خدمات با ۱۵ سال خدمات درخشان در زمینه تعمیرات انواع پکیج های دیواری از جمله تعمیر پکیج ایران رادیاتور و دیگر پکیج ها و ۸ سال خدمات در زمینه تعمیرات انواع پکیج ها و به خصوص تشخیص دلیل روشن نشدن شمعک پکیج توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

تکنسین های این مجموعه طبق آموزش های حرفه ای و تجربه هایی که در طی سالیان متمادی در زمینه عیب یابی و تشخیص دلایل روشن نشدن مشعل پکیج کسب کرده اند، بهترین گزینه برای تعمیر پکیج های دیواری شما هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات پکیج بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

سوالات پر تکرار در رابطه با علت روشن نشدن مشعل و شمعک پکیج

  • کادری متشکل از متخصصان حرفه ای
  • ارائه خدمات در زمینه تمامی برند های ایرانی و خارجی
  • گارانتی ۶ ماهه
  • اولویت با تعمیر قطعات
  • سابقه درخشان

 

به هنگام خرابی پکیج و روشن نشدن مشعل بهتر است به سراغ افراد متخصص بروید.

  • عدم تامین گاز به علت خرابی کنتور
  • وجود شکاف در مشعل
  • مشکلات مربوط به اتصالات برق و گاز
  • آلودگی الکترود احتراق
3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما