خاموش شدن پکیج دیواری

چرا پکیج دیواری خاموش می شود؟

خاموش شدن پکیج دیواری مسئله ای است که همه ما در زندگی یک بار با آن مواجه شده ایم. ما در این نوشتار به شما خواهیم گفت که علت خاموش شدن پکیج دیواری می تواند شامل موارد گوناگونی باشد. پکیج های دیواری با توجه به محبوبیتی که این روزها در میان جوامع پیدا کرده اند، درخواست کننده جهت  تعمیرات پکیج دیواری و نگهداری بسیاری دارند که اکثر مخاطبین با این سوال که چرا پکیج سریع جوش می آورد و خاموش می گردد، نزد ما می آیند. اگر به دنبال علل خاموش شدن پکیج دیواری بوتان و برندهای مختلف هستید، این مطلب می تواند به شما کمک کند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

8 علت خاموش شدن پکیج دیواری

در ادامه این مطلب درباره خاموش شدن پکیج دیواری چه دلیلی دارد صحبت می کنیم و برخی دیگر از برندها می گردند، صحبت خواهیم کرد. فرقی نمی کند که پکیج شما در چه نوع برندی هست، به طور کلی این موارد، از مهم ترین مشکلات خاموش شدن پکیج هستند.

  1. کمبود آب در مدار گرمایش

یکی از دلایل خاموش شدن پکیج دیواری نبودن آب در مدار گرمایش می باشد که این مسئله نیز خود دلایل متعددی را شامل می گردد. نشتی یا ایراد در منبع انبساط، ایراداتی در تنظیمات دستگاه، اختلال در مصرف گاز پکیج مهم ترین دلایل در بروز این معضل هستند. تمیز بودن مدار گرمایشی و تمیز کردن صافی مدار برگشت گرمایشی از جمله راهکارهای حل این مشکل هستند.

  1. انسداد و مسدود شدن مدار گرمایش

گرفتگی لوله ها به وسیله هوا، رسوبات و سایر عوامل دیگر می تواند از علت خاموش شدن ناگهانی پکیج دیواری باشد. در کل مدار گرمایش یکی از مهم ترین قسمت های هر پکیجی است که هرگونه اختلال در آن می تواند موجب خاموش شدن پکیج دیواری باشد که برای رفع این مشکل می توانید از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای کمک بگیرید.

  1. کم بودن فشار گاز در پکیج

یکی از مهم ترین شرایطی که موجب روشن شدن شعله پکیج و خود دستگاه می گردد، وجود گاز است. بدون گاز نه گرمایی خواهد بود و نه شعله ای که باعث روشن شدن پکیج گردد. بنابراین دلیل بعدی را می توانیم به خاطر نبودن گاز کافی و یا ضعیف بودن آن بدانیم. برای تنظیم میزان فشار پکیج می توانید از متخصصان شرکت الکترو خدمات کمک بگیرید.

  1. دفع نشدن دود پکیج

اگر دود پکیج به خوبی نتواند تخلیه گردد، باعث خاموش و روشن شدن متعدد دستگاه می شود. پکیج های امروزی با توجه به پیشرفتی که داشته اند، در صورتی که نتوانند دود را تخلیه کنند، خطری برای اهالی خانه نخواهند داشت و به صورت اتومات خاموش می شوند. از جمله عواملی که باعث وجود این مشکل می شود، عدم نصب صحیح دودکش، سوختن فن پکیج و عدم رعایت ارتفاع درست دودکش می تواند باشد.

  1. خرابی پمپ پکیج دیواری

خرابی پمپ سیرکولاتور که موجب گردش مدار آب مصرفی می گردد، مشکلات متعددی را با خود همراه می آورد. خاموش شدن پکیج دیواری نیز از جمله این مشکلات است. اگر به دنبال مشکل خاموش شدن پکیج دیواری خود هستید، پیشنهاد می کنیم، حتما نگاهی به پمپ دستگاه بیندازید. برای رفع مشکلات پمپ با تعمیرکاران پکیج تماس بگیرید.

  1. پر شدن هوا در مدار گرمایش پکیج

گاهی اوقات ممکن است، پمپ به جای آب، هوا را وارد مدار کند. به همین خاطر می توانیم بگوییم از دلایل خاموش شدن پکیج دیواری به دلیل وجود هوا در مدار نیز می تواند باشد که این امر خود موجب بالا رفتن فشار پکیج نیز می شود. وجود هوا در مدار گرمایشی باعث کمبود آب در آن شده و در ادامه دستگاه خاموش می شود.

  1. خراب شدن الکترود یون پکیج

الکترود یون در پکیج های دیواری باعث تشکیل شعله می شوند. حال اگر این قطعه با کوچکترین اختلالی روبرو شود، در این صورت شعله تشکیل نخواهد شد و در نتیجه باعث خاموش شدن پکیج می شود. سرویس کاران برای رفع این مشکل به تعویض قطعه و یا بررسی و تعمیر آن خواهند پرداخت.

  1. جوش آوردن پکیج

گاهی اوقات دمای پکیج به حدی افزایش پیدا می کند که ما به اصطلاح می گوییم جوش آورده است. خاموش شدن می تواند در اثر افزایش دما نیز باشد که برای رفع ایراد خاموش شدن پکیج دیواری در این حالت می توان دما را پایین آورد و به حد نرمال خود رساند.

 

خاموش شدن پکیج در حالت تابستانه

خاموش شدن پکیج در حالت زمستانهآیا پکیج شما در حالت تابستانه نیز مدام خاموش می شود؟ دلیل خاموش شدن پکیج دیواری در حالت تابستانه مشکلات متعددی را با خود به همراه دارد. در نظر داشته باشید که مشکل خاموش شدن پکیج دیواری در این حالت بدون کمک کردن متخصصین امکان پذیر نمی باشد اما ما مواردی را برای شما لیست کرده ایم که درک بهتری از این مسئله داشته و در زمان وقوع نیز با خیالی آسوده با تعمیرکاران مشورت بگیرید. متخصصان الکتروخدمات در صورت بروز چنین مشکلاتی آماده تعمیر انواع پکیج از جمله تعمیر پکیج دیواری ایمرگاس هستند. این مشکلات به شرح زیر هستند :

  • خرابی فلوسوئیچ و یا فلومتر و یا سوختن انگشتی فلومتر
  • رسوب داشتن مبدل ثانویه
  • سوختن شیر موتوری و ماندن روی حالت زمستان
  • پایین بودن فشار بار پکیج
  • خرابی پرشر سوئیچ هوا و یا گیر بودن پروانه فن
  • خرابی پمپ در پکیج دو مبدل
  • خرابی برد کنترل
  • معیوب بودن فنر سوپاپ بایپاس
  • و …

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

خاموش شدن پکیج در حالت زمستانه

گاهی اوقات دارندگان پکیج دیواری با شرکت الکترو خدمات تماس گرفته و مشکل خود را در غالب این سوال مطرح می کنند که چرا وقتی پکیج خود را در حالت زمستانه قرار داده و روشن می کنیم، خاموش می شود؟ با توجه به این موضوع می توان دریافت که دلیل خاموش شدن پکیج دیواری به خاطر یکی از این قطعات ایراد دار است:

  • خراب شدن NTC مدار گرمایشی
  • خرابی ترموستات
  • گردش نامناسب آب در مدار گرمایشی پکیج

زمانی که NTC مدار گرمایشی خراب شده باشد، دستور خاموش شدن پکیج دیواری را می دهد. خرابی ترموستات نیز با توجه به اینکه نمی تواند دمای مناسب پکیج را تشخیص دهد و گزارش اشتباهی می دهد باعث خاموش شدن دستگاه می گردد. الکترو خدمات متخصص در تعمیر انواع پکیج،تعمیر پکیج دیواری مرکوری،یوتان،ایران رادیاتور،بوش و… می باشد.

در صورت بروز این مشکل بهترین کار مشاوره گرفتن از کارشناسان است.

 

کلام آخر

دلایل خاموش شدن پکیجدر این مطلب به بررسی تک به تک مشکلات مربوط به خاموش شدن پکیج دیواری پرداخته شد. امیدواریم با ارائه این اطلاعات بتوانید راهکاری جهت عیب یابی پکیج خود پیدا کنید. شما عزیزان همچنین می توانید برای تعمیر پکیج بوتان ، ایران رادیاتور و سایر مدل ها از شرکت الکترو خدمات کمک بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در رابطه با خاموش شدن پکیج

بله، هرگاه پکیج دیواری شما با هر گونه مشکلی روبرو گردید، نیازی به جا به جایی آن و صرف هزینه های متعدد نیست و تنها با یک شماره متخصصین ما در محل حضور می یابند.

در این صورت حتما با تعمیرکاران الکترو خدمات تماس حاصل کنید که به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی بوده و با بررسی های دقیق خود مشکل را حل کرده و در صدد عیب یابی آن بر می آیند.

در همه موارد اینطور نبوده و هر برندی می تواند دلایل جداگانه خود را داشته باشد که بهترین کار تماس گرفتن با متخصصان تعمیرات پکیج است که بتوانند علت ها را جویا شوند. در نظر داشته باشید ما در این مطلب به مشکلات کلی آن ها پرداختیم.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما