تعمیر-برد-پکیج-شاپه

تعمیر برد پکیج دیواری شاپه

تعمیر برد پکیج شاپه به صورت تخصصی توسط ماهرترین تعمیرکاران در زمان کوتاهی در کلیه مناطق تهران با بهترین کیفیت صورت می گیرد. پکیج دیواری شاپه یک برند معروف شناخته شده است و محبوب ترین محصولات در میان مردم است. حتی محصولات بهترین برندها نیز پس از مدتی نیازمند تعمیر و سرویس هستند و ممکن است علائم خرابی قطعات مختلف در آن ها دیده شود. زمانی یک محصول می تواند اعتماد مشتریان خود را جلب کند که دارای خدمات پس از فروش مانند سرویس، نصب و تعمیر باشد. یکی از فواید سرویس برد پکیج شاپه با توجه به قیمت برد پکیج شاپه افزایش طول عمر مفید پکیج است.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

مرکز تعمیرات برد پکیج دیواری شاپه

تعمیر-برد-پکیج-دیواری-شاپه

برد پکیج مهم ترین بخش موجود در پکیج است. برد صفحه ای الکترونیکی است که در دستگاه های سرمایشی و گرمایشی بکار برده می شود. یکی از کاربردی ترین فواید این بردهای الکترونیکی بهینه کردن کارکرد پکیج است.

از پکیج ها در هر مکانی از قبیل منزل و ساختمان های اداری استفاده می شود و خرابی یا بروز اشکال در آن ها امری عادی است. انتخاب یک تعمیرکار برد پکیج شاپه و متخصص یکی از مهم ترین اصول حفظ و نگهداری پکیج است زیرا استفاده از افرادغیر ماهر موجب صدمه جدی به دستگاه می شود و هزینه های مربوط به تعمیرات برد پکیج شاپه را بالا می برد. به دلیل هزینه برد پکیج شاپه سرویسکاران مجموعه الکتروخدمات سعی در تعمیر برد پکیج دیواری شاپه دارند و گام اخر تعویض برد است.

 

عیب یابی برد پکیج شاپه چگونه است؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در چند سال اخیر این سیستم با حساسیت و قابلیت بهتری از دیگر نسل های پکیج تولید شده و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به خوبی جلب کند. قطعات داخلی این پکیج بسیار با کیفیت هستند اما به مرور زمان و عوامل مختلف محیطی، دور از انتظار نیست که دچار خرابی و مشکل شوند.

اما این ایرادات پیش آمده در سیستم پکیج به صورت یک کد خطا روی صفحه نمایشگر یا همان صفحه برد پکیج ظاهر می شوند تا به کاربر هشدار دهد که اقدام به تعمیر آن و یا حل مشکل کند. البته کد های خطای ایجاد شده در پکیج شاپه در مدل های آنالوگ و دیجیتال متفاوت است.

مجموعه الکترو خدمات علاوه بر عیب یابی و تعمیربرد پکیج شاپه به تعمیر برد پکیج بوش و سایر پکیج های دیگر می پردازد. شما می توانید در صورت لزوم با این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

رفع ارورهای ایجاد شده در پکیج شاپه مدل آنالوگ

برای عیب یابی پکیج شاپه آنالوگ چند کد خطای خاص روی سیستم برد آن برنامه ریزی شده که برای رفع این خطاها باید با توجه معنی هر کد اقدام به تعویض یا تعمیر قطعات برد پکیج شاپه و یا بخش معینی از پکیج کنید.

  • خطای چشمک زدن LED 30

علت بروز این خطا تشکیل نشدن شعله یا جرقه نزدن سیستم یا عدم تشکیل شعله است که ممکن است به دلیل قطع گاز و یا خرابی سنسور ها و چند علت دیگر باشد.

  • خطای چشمک زدن LED های ۳۰ و ۴۰

علت چشمک زدن ال ای دی های ۳۰ و ۴۰ بروز مشکل در سیستم گردش آب پکیج است.

  • خطای چشمک زدن LED های ۳۰ و ۵۰

خطای ذکر شده در پکیج آنالوگ به دلیل مشکل در فشار هوای داخل لوله ها بوده. در حقیقت فشار نامناسب پکیج ممکن است به دلیل خرابی فن و تهویه نامناسب و یا گرفتگی دودکش باشد.

  • خطای چشمک زدن LED های ۳۰ و ۶۰

بروز مشکل در سنسورهای NTC پکیج و عمل کرد نامناسب سیستم های گرمایشی دلیل نمایش این کد در پکیج است.

 

رفع ارورهای ایجاد شده در پکیج شاپه مدل دیجیتال

رفع-ارورهای-ایجاد-شده-در-پکیج-شاپه

 

پکیج های دیجیتال شاپه دارای یک صفحه نمایشگر هستند که بروز مشکل در قطعات مختلف و خود برد را با یک کد، نمایش می دهند و این گونه با توجه به علائم خرابی برد پکیج شاپه سرویسکار می تواند روند تعمیرات برد پکیج شاپه را به سرعت اغاز کند.

پکیج شاپه دارای یک دفترچه راهنما بوده که علت بروز تمام این کدها در آن ذکر شده است.

  • خطای e01 ایجاد شده در برد پکیج شاپه

خطای فوق مشابه خطای چشمک زدن چراغ ۳۰ در مدل آنالوگ است، در صورت بروز این خطا مطمئن باشید در قسمت جرقه زن پکیج مشکلی رخ داده است. خرابی برد نیز یکی از علل بروز این کد خطا بر روی صفحه نمایشگر پکیج است.

  • خطا E02 پکیج شاپه

 کد فوق در صورت بروز خطا در سیستم گرمایشی پکیج، افزایش روند دمای پکیج بیش از حد معمول و در نهایت فعال شدن ترموستات روی نمایشگر درج می شود

  • خطا E03 پکیج شاپه

خطا فوق مشابه خطای چشمک زدن چراغ های ۳۰ و ۵۰ پکیج های آنالوگ است، بروز مشکل در فشار سیستم موجب ایجاد این خطا می شود. تعداد خطاهای این دستگاه بیش از تعداد ذکر شده در این مقاله است.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

الکتروخدمات مرکز تعمیر برد پکیج شاپه

در صورت بروز مشکل در تنظیمات برد پکیج شاپه و می توانید با مجموعه الکتروخدمات تماس حاصل کنید. تکنسین مجموعه الکتروخدمات برای تعمیر برد پکیج شاپه و تعمیر پکیج دیواری در تهران در زمان کوتاهی به محل شما اعزام می شوند. با توجه به هزینه تعمیر برد پکیج شاپه و قطعات دیگر پکیج  تعمیرکار مرکز تخصصی تعمیرات برد پکیج شاپه در تهران …اولویت خود را تعمیر قطعات قرار داده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما