انواع-پکیج-دیواری-ایتالیایی

معرفی انواع پکیج دیواری ایتالیایی

فاکتورهای زیادی را می توان برای معرفی بهترین پکیج دیواری در بازار مطرح کرد اما قطعا اولین موضوع مربوط به میزان رضایتمندی مشتریان است که موجب محبوبیت یک پکیج در بازار به عنوان بهترین پکیج دیواری می شود. در این مقاله شما را با انواع پکیج دیواری ایتالیایی و بهترین آن ها آشنا خواهیم کرد.

قیمت انواع پکیج دیواری ایتالیایی و همچنین قیمت پکیج شوفاژ دیواری ایتالیایی بر اساس پارامترها و کارایی که دارند متفاوت است. اگر قصد خرید پکیج دیواری ایتالیایی را دارید برای آشنایی با  انواع پکیج دیواری  ایتالیایی و خصوصیات هر پکیج تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مجموعه الکتروخدمات یک مجموعه خدماتی است که در زمینه فروش قطعات پکیج دیواری و تعمیر انواع پکیج ایتالیایی فعالیت می کند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

انواع پکیج دیواری ایتالیایی 

1. پکیج دیواری آریستون

پکیج-دیواری-آریستون

پکیج دیواری آریستون بهترین پکیج دیواری ایتالیایی در ایران است که امروزه به عنوان یک برند بین المللی شهرت دارد و در بازارهای داخلی نیز جزء مطرح ترین پکیج های دیواری می باشد. این پکیج به دلیل دارا بودن عایق اکوستیک در زمان تامین آبگرم منازل صدای بسیار کمی ایجاد میکند.

جنس مبدل های بکاربرده شده در پکیج آریستون از آلومینیوم و استیل است. در ساخت پمپ های این پکیج از تکنولوژی دو سرعته اتوماتیک بهره گرفته شده. این پکیج همچنین دارای نمایشگر لمسی با رزولوشن بالااست. در حقیقت این محصول تلفیقی از طراحی جذاب و کیفیت بالا می باشد که همین امر آن را در لیست بهترین پکیج های دیواری ایتالیایی سرامد قرار داده.

برد هوشمند، ایمنی بالا، امکان تنظیم شخصی، ابعاد کاملا استاندارد، راندمان بسیار بالا از ویژگی های دیگر برند آریستون است. اگر به دنبال انتخاب بهترین پکیج دیواری ایتالیایی هستید مطمئن باشد خرید این محصول از هر نظر توصیه می شود.

ممکن است پکیج آریستون با حالت انفجاری روشن شود علت این امر چیست؟ علت این امر می تواند از جرقه زن پکیج باشد که البته سرویس کار پکیج می‌تواند به راحتی به سرویس پکیج آریستون بپردازد. تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن و مشعل، تنظیم نبودن فشار گاز پکیج  و ضعیف شدن جرقه زن می تواند از علل این امر باشند.

 

2. پکیج دیواری فرولی

پکیج-دیواری-فرولی

یکی دیگر از بهترین پکیج های ایتالیایی، پکیج دیواری فرولی است. این پکیج دیواری بسیارمحبوب و پر فروش است. طراحی عالی این محصول از نظر سایز به گونه ای است که فضای کمی را در ساختمان اشغال می کند. البته این پکیج در زمینه ظرفیت براساس مساحت، نوع ساختمان و آب و هوا دارای مدل های مختلفی است که انتخاب را برای مشتریان آسان کرده است.

این پکیج نیز مانند پکیج آریستون در زمینه صرفه جویی در انرژی عملکرد بسیار عالی دارد. با وجود مصرف انرژی پایین، گرمای لازم برای  گرم کردن آب گرم مصرفی را به سرعت تامین می کند. گارانتی 5 تا 10 سال این محصول به خوبی نشان دهنده کیفیت محصول است.

قیمت این محصول نیز نسبت به نمونه های مشابه بالا است. در مورد گارانتی حتما توجه کنید که گارانتی شامل چه مواردی می شود زیرا گارانتی برخی شرکت ها تنها مربوط به هزینه دستمزد تعمیرکار و گاهی شامل هزینه تعمیرپکیج دیواری  یا تعویض برخی قطعات پکیج است نه خود دستگاه.

البته در مورد این پکیج اگر سرویس پکیج به صورت دوره ای و منظم در هر سال صورت نگیرد در صورت خرابی، گارانتی مسئولیتی به عهده نمی گیرد البته این امر در مورد تمامی پکیج های دیواری صدق می کند.

چرا پکیج فرولی کد خطا یا ارور نشان می دهد؟ پکیج های پیشرفته امروزی دارای یک سیستم تشخیص خطا هستند که به صورت ترکیب عدد و حروف است و به شما می گوید که اشکال در کدام بخش دستگاه شما به وجود آمده است. به وسیله این ارور تعمیرکار مشکل مورد نظر را تشخیص داده و اگر ایراد از برد آن بود به تعمیر برد پکیج فرولی می پردازد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

3. پکیج دیواری تاچی

پکیج-دیواری-تاچی

پکیج دیواری تاچی مورد دیگری است که در بررسی انواع پکیج دیواری ایتالیایی و معرفی بهترین ها می توان به آن اشاره کرد. خرید پکیج دیواری ایتالیایی تاچی می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به دنبال یک پکیج کارامد با طول عمر بالا هستند.

این پکیج به دلیل کیفیت بالای متریال استفاده شده در آن، گرانترین و در عین حال بهترین پکیج دیواری ایتالیایی موجود در بازارهای داخلی است. قطعات استاندارد از قبیل پمپ سه ساعته با کنترل خودکار و شیر سه طرفه خودکار، مبدل حرارتی با حداقل رسوب گیری، مشعل اتمسفریک و جرقه زن اتوماتیک از ویژگی های برجسته این پکیج است. این پکیج در 4 مدل Premium ، B ، C و D با ظرفیت بین 4 تا 24 هزار عرضه می شود.

پکیج تاچی براساس تک مبدل و دو مبدل بودن دارای دو مدل Eco و Smart است. در مدل های دومبدله این نوع پکیج آب گرم مصرفی و آب مدار گرمایشی به صورت جداگانه صورت می گیرند. مدل های فن دار تاچی نیز برای نصب در بالکن مناسب هستند. پکیج دیواری تاچی همچنین مجهر به سیستم های حفاظتی و تنظیم کننده جهت بالابردن ایمنی و بهبود عملکرد دستگاه است.

رایج ترین کد خطای E2 مربوط به پکیج های تاچی چیست؟ ارورهای E2  شامل مجموعه ای از ارورهای پکیج می باشند که برای نشان دادن گرم شدن بیش از حد مبدل دستگاه شکل می گیرند و براساس علت های مختلفی از قبیل از کارافتادن شیر سه راهه برقی، باز نبودن شیر مدار رفت و برگشت و غیره پدید می آیند در این صورت باید از تعمیرکار زبده برای تعمیر پکیج دیواری تاچی بهره ببرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

برتری پکیج های دیواری ایتالیایی نسبت به دیگر نمونه های خارجی چیست؟

هنگام معرفی انواع پکیج دیواری ایتالیایی باید از مزیت های این پکیج ها نسبت به دیگر نمونه ها صحبت کرد. امروزه در میان انواع پکیج های خارجی، پکیج های دیواری ایتالیایی سهم بالایی از بازارهای پکیج  دیواری داخلی را به خود اختصاص داده اند.

برخی از ویژگی هایی که پکیج های دیواری ایتالیایی را نسبت به دیگر نمونه های خارجی متمایز کرده شامل:

  •  کیفیت بالا(طول عمر و کیفیت بالاتر از نمونه های داخلی و خارجی)،
  • تنوع محصول(دارای انواع تک مبدله، دو مبدله، فن دار یا بدون فن و… )،
  • راندمان بالا(تمامی قطعات به کار رفته در پکیج دیواری ایتالیایی ساخت ایتالیا است که موجب راندمان بالای پکیج می شود که این موضوع تاثیر به سزایی در کاهش هزینه های مصرفی شما دارد)،
  • فشار آب بالا(تامین فشار آب بالا یکی از موضوعات مهمی است که البته یکی از ویژگی های پکیج های ایتالیایی است).

البته قیمت پکیج دیواری ایتالیایی نسبت به دیگر نمونه های خارجی بالا است. اما مزایای بالای این پکیج ها در کنار بهره وری و عمر مفید بالا آن ها موجب شده که در نهایت خرید این پکیج ها بسیار مقرون به صرفه باشد. بیشتر این هزینه ها مربوط به حمل و نقل و صادراتی بودن این پکیج ها است.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما