ارورهای-پکیج-بوتان-مدل-پرلا

بررسی و رفع ارورهای پکیج بوتان مدل پرلا

پکیج پرلا یکی از انواع های پر کاربرد بوتان است. این پکیج نیز همانند سایر پکیج ها بعد از استفاده دچار مشکلاتی می شود، بنابراین همه افرادی که از این پکیج استفاده می‌ کنند باید با ارورهای پکیج بوتان مدل پرلا آشنایی داشته باشند.

بعد از تهیه نصب پکیج بوتان مدل پرلا باید اطلاعات خود را در رابطه با نحوه استفاده از قطعات پکیج و انواع ارور های آن افزایش دهید. به هیچ وجه نباید سر خود بدون کمک متخصص نسبت به رفع ارورهای پکیج بوتان مدل پرلا اقدام کنید.

باید توجه داشته باشید که به هنگام بروز ارور در پکیج پرلا با افراد متخصص مشورت کنید. زیرا افراد متخصص با توجه به دانش تخصصی که در زمینه عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری دارند، بهتر می توانند ایراد پکیج را برطرف کنند. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با بررسی و رفع ارور های پکیج بوتان مدل پرلا مطالبی بیان کنیم، پس تا انتهای مطلب با الکترو خدمات همراه باشید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

ارورهای پکیج دیواری بوتان مدل پرلا

در این بخش می خواهیم شما را با ارورهای پکیج بوتان پرلا و روش های رفع این خطا ها آشنا کنیم.

1. ارور E1

ارورهای-پکیج-دیواری-بوتان-مدل-پرلایکی از متداول ترین ارورهای پکیج پرلا پکیج بوتان  ارور E1  است. این ارور از اشکال در تشکیل شعله  خبر می دهد. به ۳ علت تشکیل شعله پکیج دیواری با اشکال روبه رو می شود:

  • مشکل در شیر گاز
  • درست عمل نکردن جرقه زن
  • درست عمل نکردن حسگر

 برای رفع این خطای پکیج بوتان مدل پرلا باید قطعات کلیدی را بررسی و پس ازعیب یابی برای سرویس پکیج دیواری اقدام  کنید.

 

2. ارور E2

یکی دیگر از ارورهای پکیج  پرلا، ارور E2 است.  ارور E2 در اثر خرابی ترموستات پکیج به وجود می آید. به منظور رفع این ارور باید ترموستات را به طور دقیق بررسی کنید، اگر قابل تعویض بود آن را تعویض کنید. البته لازم به ذکر است که فقط افراد متخصص می توانند قطعات پکیج را تعمیر یا تعویض کنند.

 

3. ارور E3

ارور E3 یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری بوتان مدل پرلا است که به ایراد درون بخش پرشر دود پکیج دیواری مربوط می شود. بنابراین برای رفع این خطا ابتدا پرشر دود خارجی فن یا ترموستات دود را بررسی کنید. در صورتی که با این بررسی مشکل حل نشد باید از تکنسین های با تجربه کمک بگیرید و به تعمیر پکیج بوتان مدل پرلا بپردازید

.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

4. ارور E4

ارور E4 یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری بوتان پرلا است که در اثر بالا و پایین شدن فشار آب در مدار گرمایشی به وجود می آید. برای رفع این خطا باید فشار آب را بررسی کنید. اگر فشار آب کم بود، آن را افزایش دهید و اگر فشار آب زیاد بود آن را کاهش دهید.

 

5. ارور E5 و E6

ارور-پکیج-پرلاپرو-E5-و-E6

ارور E5&E6 از دیگر ارورهای پکیج دیواری پرلا هستند که در صورت قطعی NTC در مدار گرمایشی یا آبگرم مصرفی به وجود می آیند. برای رفع این خطا باید سنسور تشخیص دمای آب گرم مصرفی را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

 

6. ارور کد E7

 

یکی دیگر از کد های خطا پکیج دیواری بوتان مدل پرلا مربوط به ارور کد E7 است. این ارور در زمان وصل بودن پرشر دود  پیش از تشکیل شعله به وجود می آید. بنابراین برای رفع این خطا باید پرشر دود و حسگر ها را تعمیر یا تعویض کنید.

 

7. ارور کد E011

از جمله کدهای خطای پکیج بوتان مدل پرلا می‌ توان به ارور کد E011 اشاره کرد. این ارور در صورتی که شعله پیش از فرمان برد تشکیل شده باشد، ایجاد می شود. به منظور رفع این خطا ابتدا باید شیر گاز و برد را بررسی کنید. در صورتی که شیر گاز هیچ مشکلی نداشته باشد، پس حتما اشکال از برد است. این ارور را با تعمیر برد پکیج بوتان مدل پرلا یا تعویض شیر گاز می توانید رفع کنید.

 

8. ارور ADJ

آخرین کد خطا پکیج بوتان مدل پرلا، ارور ADJ است. منظور از این ارور تنظیم حداکثر و حداقل دمای گرمایش پکیج دیواری است. ارور ADJ در اثر عوامل مختلفی مانند عمل نکردن پرشر دود، کافی نبودن فشار آب گرمایش و عمل نکردن ترموستات دود به وجود می‌آید. برای رفع این ارور باید ترموستات و پرشر دود را بررسی کنید و در صورت نیاز با کمک گرفتن از افراد متخصص قطعات را تعمیر یا تعویض کنید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید باید کار بررسی، عیب یابی و تعمیر پکیج ها به دقت و سر وقت انجام گیرد تا پکیج ها با مشکلات جدی تری روبرو نشوند. برای کار تعمیر و سرویس پکیج بوتان باید از تکنسین های حرفه ای کمک بگیرید.

 الکترو خدمات مرکز تعمیر انواع پکیج های دیواری است. این مجموعه با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر انواع پکیج های دیواری توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما