ارورهای-پکیج-بوتان-مدل-پارما

بررسی و رفع ارورهای پکیج بوتان مدل پارما

بوتان یکی از برند های مشهور ایرانی است که در زمینه تولید انواع پکیج های دیواری پیشرو بوده است. پکیج های دیواری مدل بوتان در ۲ حالت آنالوگ و دیجیتال تولید می شوند. نحوه نمایش ارور در پکیج های آنالوگ و دیجیتال متفاوت است. در پکیج های دیواری دیجیتال ارور به وجود آمده بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. در این پکیج ها هر ارور متشکل از یک حرف لاتین و عدد است. اما ارور های پکیج دیواری آنالوگ از طریق چراغ هایLED  مشخص می شوند. این ارور ها به کاربران کمک می‌ کنند تا با استفاده از دفترچه راهنمای پکیج دیواری مشکل را شناسایی کرده و جهت رفع آن مشکل اقدام کنند. در صورتی که مشکل جزئی باشد کاربر خود به تنهایی می تواند این مشکل را حل کند اما اگر مشکل جدی بوده و نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد، لازم است از یک پکیج کار حرفه ای جهت عیب یابی کمک بگیرید. در این مقاله ارورهای پکیج بوتان مدل پارما آورده شده است.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

ارور های پکیج دیواری آنالوگ بوتان

پکیج دیواری آنالوگ بوتان وقتی دچار مشکل می شود از طریق چراغ های LED این مشکل مشخص می‌ شود و ایت امر باعث می شود راحتتر به تعمیر و سرویس پکیج بوتان خود بپردازید. بدین ترتیب در اینجا می خواهیم دلایل روشن شدن چراغ های سبز، زرد و قرمز پکیج دیواری آنالوگ را بررسی کنیم.

  • وقتی چراغ سبز روشن می شود، پکیج با مشعل روشن کار می کند.
  • وقتی چراغ سبز چشمک زن روشن می شود پکیج در حال آماده به کار است.
  • دلیل روشن نشدن قرمز ثابت بروز مشکل در عملکرد پکیج می باشد.
  • روشن شدن چراغ قرمز چشمک زن نیز به معنای فعال شدن کلید حرارتی محدود کننده دما است.
  • زرد ثابت وقتی روشن می شود نشانگر این است که پکیج به طور منظم کار می ‌کند اما کنترل دمایی مشکل دارد، در نتیجه سنسور آب گرم خوب کار نمی کند.

 

6 ارور مهم پکیج بوتان مدل پارما که باید بدانید!

1. فعال بودن کلید حرارتی و قطع ارتباط آن با برد

یکی از ارور های پکیج دیواری بوتان مدل پارما فعال بودن کلید حرارتی است. در صورت بروز این ارور چراغ قرمز به مدت ۵/٠ ثانیه روشن و خاموش می شود و چراغ سبز همچنان خاموش باقی می ماند. در این صورت پکیج در حالت قفل دائم قرار دارد و باید به تعمیر برد پکیج بپردازید.

2. کاهش فشار آب مدار گرمایش

کاهش-فشار-آب-مدار-گرمایش-دلیل-ارور-پکیج-پارما

از دیگر ارورهای پکیج دیواری بوتان پارما کاهش فشار آب مدار می باشد. در صورت بروز این ارور چراغ قرمز به صورت ثابت روشن می ماند و چراغ سبز خاموش می شود. پکیج نیز در حالت قفل دائم قرار می گیرد.

3. عدم تشکیل شعله هنگام جرقه زنی

 یکی دیگر از ارورهای پکیج دیواری پارما مربوط به عدم تشکیل شعله هنگام جرقه زنی می باشد. در صورت بروز مشکل عدم تشکیل شعله، چراغ قرمز به طور ثابت روشن می ماند و چراغ سبز در حالت خاموش قرار می گیرد. در این حالت پکیج پارما در حالت قفل دائم است.

4. پارازیت شعله

از جمله کد های خطا پکیج دیواری بوتان مدل پارما می توان به پارازیت شعله اشاره کرد. در صورت بروز این ارور چراغ قرمز به مدت 5/0 ثانیه روشن و خاموش می شود و چراغ سبز در حالت خاموش قرار می گیرد. در این حالت پکیج به طور موقت قفل می شود.

5. اشکال حرارتی آب گرم مصرفی پکیج بوتان پارما

دیگر خطای پکیج بوتان مدل پارما اشکال حرارتی آب گرم مصرفی است. در صورتی که حسگر حرارتی آب گرم مصرفی اشکال داشته باشد، چراغ قرمز و چراغ سبز هر دو به طور ثابت روشن باقی می مانند.

6. بروز مشکل در سنسور حرارتی مدار گرمایش

این کد خطا پکیج بوتان مدل پارما در اثر خرابی سنسور حرارتی رخ می ‌دهد. در صورت بروز این ارور چراغ سبز خاموش باقی می ‌ماند اما چراغ قرمز به مدت ۲/٠ ثانیه روشن و خاموش می شود. در این حالت پکیج به صورت موقت قفل می شود. و باید به رفع و تعمیر پکیج بوتان مدل پارما اقدام کرد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

رفع ارورهای پکیج بوتان مدل پارما

رفع-ارورهای-پکیج-بوتان-مدل-پارما

جهت رفع ارور های پکیج بوتان مدل پارما در حالتی که پکیج دیواری در وضعیت قفل دائم باشد باید پکیج را مجددا راه‌اندازی کنید. بدین منظور باید دکمه ریست را فشار دهید، سپس دستگاه را در وضعیت تابستانی یا زمستانی قرار دهید. اگر با ریست کردن دستگاه خطای پکیج بوتان مدل پارما رفع نشد، حتما با یک پکیج کار باتجربه تماس بگیرید.

 

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

الکترو خدمات مرکز تعمیر پکیج دیواری با ۱۵ سال خدمات درخشان در زمینه تعمیرات انواع پکیج های دیواری خارجی و ایرانی با ۸ سال خدمات و تعمیرات برد های الکترونیکی انواع پکیج ها توانسته است، رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

این مرکز برای کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج دیواری  خود ۶ ماه ضمانت خدمات ارائه می نماید. همچنین با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اولویت کارشناسان ما با تعمیر قطعات دستگاه ها است و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می ‌نمایند. اگر در رابطه با قطعات پکیج سوالی دارید یا پکیج شما به تعمیر نیاز دارد، می توانید از طریق شماره تماس های زیر با مشاوران ما تماس بگیرید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما