گرم-نشدن-آب-پکیج-بوتان-مدل-اپتیما

علت گرم نشدن آب پکیج بوتان مدل اپتیما چیست ؟

یکی از پکیج های پرطرفدار که امروزه در کشور عزیزمان به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، پکیج بوتان مدل اپتیما می باشد که از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است. گاهی مشتری ها مشکل گرم نشدن آب پکیج بوتان مدل اپتیما را بیان می کنند و از این مشکل بسیار ازرده خاطر می گردند. لذا باید بگوییم دلایل بسیاری برای گرم شدن آب پکیج بوتان وجود دارد که با بررسی تمامی آن ها می توانید به برطرف کردن مشکل بپردازید و همانند قبل از پکیج خود استفاده کنید. اگر می خواهید با علت گرم نشدن آب پکیج بوتان مدل اپتیما بیشتر آشنا شوید، به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی قرار دهید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی دلایل گرم نشدن آب پکیج بوتان مدل اپتیما

همانطور که متوجه شده اید، گرم نشدن آب مصرفی پکیج بوتان مدل اپتیما دلایل بسیاری داشته که تک تک آنها باید توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار گیرد. از مهمترین دلایل این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن مشعل

اولین و مهمترین دلیل گرم نشدن آب پکیج دیواری بوتان مدل اپتیما، روشن نشدن مشعل می باشد. قطعاً زمانی که مشعل روشن نگردد آب مصرفی گرم نشده و افراد با مشکلات متعددی روبرو می شوند. به همین خاطر پیشنهاد می دهیم تا در اولین قدم جرقه زن را چک کنید و مطمئن شوید که برق رسانی در این قطعه به خوبی انجام گردد. اگر جرقه زن به درستی کار نکند باید برای تعویض آن هر چه سریعتر اقدام کنید.

 

  • خاموش شدن مشعل

خاموش-شدن-مشعل-دلیل-گرم-نشئن-پکیج-اپتیما

در بسیاری از مواقع شعله تشکیل می شود، اما مشعل سریع خاموش شده و آب مصرفی گرم نخواهد شد. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند خاموش شدن مشعل به چه علت می باشد؟ در پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم نوسانات فشار آب می تواند دلیل اصلی این مشکل باشد. به همین خاطر پیشنهاد می شود تا سیستم لوله کشی و یا پمپ دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و از نقص نداشتن آنها اطمینان حاصل کنید.

 

  • افت فشار گاز

از دیگر دلایلی که میتواند بر روی گرم نشدن آب پکیج شوفاژ دیواری بوتان مدل اپتیما تاثیر داشته باشد افت فشار گاز است. همانطور که میدانید گاز شهری در بسیاری از مواقع با افت فشار روبرو می شود و این موضوع می‌تواند باعث گرم نشدن آب مصرفی در پکیج گردد. برای آشنا شدن با دیگر دلایل گرم نشدن آب پکیج بوتان به شما توصیه می کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید و از مطالب ذکر شده بهره کافی و لازم را ببرید.

 

  • انباشت رسوب در مبدل حرارتی

همانطور که می‌دانید پکیج های دیواری دارای قطعات بسیاری هستند که از مهمترین آنها می توان به مبدل حرارتی اشاره کرد. در بسیاری از مواقع ممکن است در قطعات داخلی پکیج و مبدل حرارتی رسوب های بسیاری ایجاد شود که این موضوع می‌تواند توانایی سیستم برای گرمایش آب را منحل کند. به همین خاطر توصیه می شود تا به صورت مرتب اتصالات لوله پکیج را مورد بررسی قرار داده و در صورت ایجاد رسوب با اسیدهای مخصوص آنها را از بین ببرید.

 

  • خراب بودن سنسور ntc

آخرین دلیل گرم نشدن آب پکیج بوتان اپتیما می توان به خراب بودن سنسور ان تی سی اشاره کرد. این سنسور اگر مورد آسیب قرار گیرد نمی تواند دستور لازم را به برد پکیج منتقل کند و این موضوع سبب می گردد تا آب پکیج دمای لازم را نداشته باشد. اگر سنسور ان تی سی مورد آسیب قرار گیرد روشی برای تعمیر پکیج دیواری و این قطعه وجود نخواهد داشت و می بایست به تعویض آن پرداخت.

 

بهترین مرکز تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما

بهترین-مرکز-تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-اپتیما

اگر پس از بررسی دلایل گرم نشدن آب پکیج اپتیما نتوانستید به برطرف کردن مشکل بپردازید، باید از یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیر پکیج بوتان کمک بگیرید.

یکی از بهترین مراکز تعمیر پکیج بوتان مدل اپتیما مجموعه الکترو خدمات می باشد که میتوانید خدمات بی نظیر آن بهره کافی و لازم را ببرید. دقت داشته باشید که این مجموعه همواره هزینه مناسبی را برای رفع مشکل گرم نشدن آب پکیج بوتان مدل اپتیما در نظر می گیرد و لازم نیست نگران چنین موضوعاتی باشید. افراد با کمترین بودجه می توانند از خدمات مجموعه الکترو خدمات استفاده کنند و از این بابت بسیار خرسند باشد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

همان طور که تا به الان متوجه شده اید، گرم نشدن آب پکیج اپتیما بوتان دلایل بسیاری را به همراه دارد و نمی توان گفت تنها یک دلیل باعث ایجاد این مشکل می شود. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل و جامع با دلایل این مشکل آشنا نماییم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل از مجموعه الکترو خدمات برای رفع مشکل پکیج دیواری تان و یا سرویس پکیج دیواری کمک بگیرید.

4.5/5 - (11 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما