خاموش-کردن-پکیج

چگونه پکیج را خاموش کنیم؟

خاموش کردن پکیج دیواری برای مدت طولانی موجب آسیب به بخش های داخلی پکیج می شود. به منظور کاهش آسیب به پکیج در بازهای زمانی محدود پکیج را روشن کنید تا به این طریق عمر مفید پکیج را افزایش دهید. سرویس پکیج دیواری عامل دیگری است که از خرابی دستگاه جلوگیری می کند که البته حداقل هر 6 ماه یک بار ضروری است. در حقیقت سرویس پکیج ایران رادیاتور به صورت مرتب احتمال خرابی یا از کار افتادن پکیج را به حداقل می رساند. در این مقاله  شما را با طریقه خاموش کردن پکیج آشنا می کنیم.

در حقیقت اگر قصد دارید دستگاه پکیج را به طور کامل خاموش کنید لازم است پانل پکیج ولومی که جهت تغییر فصل در دستگاه تعبیه شده را روی صفر یا حالت  off قرار دهید تا پکیج  به طور کامل خاموش شود.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

چرا سرویس پکیج ها در دوره های مختلف امری ضروری است؟

افزایش میزان رسوبات در پکیج یا خرابی ترموستات، موتور و یا پمپ پکیج مشکلاتی است که در صورت سرویس نکردن پکیج ممکن است برای پکیج رخ دهد. سرویس های دوره ای پکیج شامل مواردی از قبیل بررسی و تنظیم حرارت پکیج، بررسی شیر گاز، هواگیری پکیج بوتان، بررسی عملکرد دودکش دستگاه، رسوب زدایی لوله ها، کنترل فشار آب و در نهایت  بررسی محور پمپ سیرکولاسیون است. ناگفته نماند اگر آب مورد استفاده برای پکیج حاوی املاح باشد، احتمال این که این املاح در لوله ها رسوب کند بسیار زیاد است.

 از آن جایی که سرویس پکیج یک کار حساس و پیچیده می باشد سرویس پکیج خود را با خیالی راحت به متخصصین مجموعه الکتروخدمات بسپارید. الکترو خدمات ارائه دهنده سرویس پکیج آریستون و دیگر برندها می باشد.

 

نحوه خاموش كردن پكيج ايران رادياتور در تابستان

نحوه-خاموش-كردن-پكيج-ايران-رادياتور-در-تابستان

طرز خاموش كردن پكيج ايران رادياتور ، در مدل های دیجیتال این گونه است که با خاموش کردن پکیج،  ولوم اصلی را روی علامت خورشید قرار می دهیم.

در مدل آنالوگ باید ولوم سمت چپ را که آیکون رادیاتور دارد روی صفر قرار دهیم تا چراغ بالای آن خاموش شود. اول باید حالت تابستانی پکیج را فعال کرده. این کار با استفاده از دکمه های روی پنل امکان پذیر است.

بعد از این مرحله بستن رادیاتورها باید تک به تک انجام شود. اگر از بستن  رادیاتور ها غافل شوید این کار باعث تغییر فشار پکیج می شود و در نهایت به دستگاه آسیب جدی وارد می شود، انجام این مراحل برای تمامی رادیاتورها لازم است. شیر ترموستات پکیج ها در سمت چپ رادیاتور قرار دارد و روی آن شماره ای درج شده است.

این پیچ برای تنظیم دما است و عدد صفر بر روی آن نمایش دهنده خاموش بودن رادیاتور وعدم ورود آب گرم به لوله های رادیاتور است. باید این پیج را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و بر روی شماره ۰ قرار دهید.

برای چرخیدن سوپاپ نیاز به استفاده از ابزار خاصی نیست، این حرکت به معنی تنظیم دما در حالت صفر است تا رادیاتور دیگر کار نکند در انتها به سمت راست رادیاتور رفته و دریچه رادیاتور را پیدا کنید.

این دریجه در نزدیکی انتها و کف رادیاتور قرار دارد. نشانه آن یک درپوش پلاستیکی است. اگر  پکیج شما شیر ترموستات ندارد تنها کاری که باید انجام شود چرخاندن شیر پلاستیکی است. باید شیر را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا دیگر امکان چرخاندن وجود نداشته باشد.

پس از بستن هردو شیر گفته شده، رادیاتور خاموش است و باید صبر کنید تا خنک شود ممکن است خنک شدن پکیج به دلیل وجود آب گرم کمی طول بکشد. نحوه خاموش كردن شوفاژ پكيج ايران رادياتور و بوتان تقریبا به همین طریق بوده است.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

خاموش كردن شوفاژ پكيج ایران رادیاتور در حالت زمستان

اگر در شروع فصل بهار با گرم شدن هوا قصد خاموش کردن رادیاتورها را دارید، اگر چه دستگاه های مختلف با هم متفاوت اند ولی نحوه خاموش کردن پکیج های معتبر بازار تقریبا نزدیک و شبیه به هم است.

کافی است شیرهای زیر پکیج را ببندید ولی برای روشن کردن رادیاتورها باید همه شیرهای رادیاتور و همچنین شیرهای زیر پکیج کاملا باز شوند. پكيج بوتان مدل پارما دروضعیت تابستانی فقط موجب گرم شدن آب می شود. نحوه خاموش كردن پكيج بوتان مدل پارما از طریق انتخاب فصل، راہ اندازی مجدد دستکاه و تنظیم دمای مدار گرمایش  انجام می شود.

برای خاموش کردن پکیج بوتان زمانی که به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، به صورت زير قابل خاموش کردن است:

  •  در جهت خاموش كردن شوفاژ پكيج بوتان ابتدا وضعیت قطع موقت و راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.
  • دو شاخه دستگاه را از پریز برق خارج کنید.
  • شیر گاز و شیرفلکه مسیرهای رفت و برگشت رادیاتورها و آب گرم را ببندید. بعد از خاموش شدن دستگاه، سیستم های ضد یخ و ضد گریپاژ پمپ ليزر از کار می افتند. نحوه خاموش كردن رادیاتور پكيج بوتان از دیگر پکیج ها کمی ساده تر است.

 

عرضه بهترین خدمات تعمیر و سرویس دهی پکیج

عرضه-خدمات-تعمیرو-سرویس-پکیج

سرویس پکیج یک راه ایده آل برای بررسی مشکلات احتمالی پکیج است و می تواند گزینه ی خوبی برای جلوگیری از افزایش شدت خرابی یا آسیب های جزئی پکیج در طولانی مدت شود.

مرکز تعمیرات الکترو خدمات، نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران است. بهترین کارشناسان و تکنسین های تعمیرات  پکیج های دیواری در این مجموعه گرد هم آمده اند و بهترین خدمات را با تکیه بر تجربه دیرینه خود و استفاده از ابزارالات مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

با انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر پکیج  آلزان، خدماتی همراه با گارانتی معتبر دریافت می کنید. قطعا به واسطه این امر می توان از عدم آسیب دیدن دستگاه به دلیل بی تجربگی کارشناسان یا تکنسین های تعمیرات اطمینان حاصل کرد. الکترو خدمات از بهترین مراکز تعمیر پکیج بوده که خدماتی همراه با کیفیت عالی به مشتریان خود عرضه می کند.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما