صدا دادن پکیج دیواری

چرا پکیج دیواری صدا می دهد؟

صدا دادن پکیج دیواری مشکلی است که می تواند مخل آسایش افراد خانه باشد. ممکن است این پرسش هر یک از شما باشد که چرا پکیج صدا می دهد ؟ این صداهای ناهنجار در هنگام فعالیت پکیج چه منشائی دارد؟ اگر می خواهید جواب پرسش خود را بیابید، این مقاله را مطالعه کنید. اگر پس از مطالعه این مطلب باز هم موفق نشدید دلایل را جویا شوید، می توانید به صورت آنلاین برای تعمیر پکیج دیواری با مشاوران و متخصصان الکتروخدمات در ارتباط باشید. قطعاً با صدای زوزه پکیج باید متوجه این شده باشید که دستگاه به عیب یابی و سرویس نیاز دارد. بیایید با هم ببینیم که در چنین شرایطی چه باید کرد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

آیا صدا دادن پکیج خطرناک است ؟

5 دلیل صدا دادن پکیج دیواری

علت صدا دادن پکیج بوتان

 

1- قرارگیری پکیج در جای نامناسب

اولین دلیل صدا دادن پکیج که ما به آن اشاره می نماییم، جای نامناسب دستگاه است. اگر مکان قرارگیری پکیج صاف نباشد، در این صورت موجب خم شدن قاب دستگاه و چسبیدن آن به بدنه پکیج شده و صداهای غیر عادی و ناهنجاری از خود نشان می دهد. برای رفع صدا دادن پکیج دیواری در چنین شرایطی مکان آن را تغییر دهید.

 

2- خراب شدن و ایراد فن پکیج دیواری

دومین موردی که باید به بررسی آن بپردازید، فن دستگاه است که گاهی اوقات باعث صدا دادن پکیج دیواری می شود. همه می دانیم که فن وظیفه دارد آلودگی و گرد و غبارها را از پکیج بزداید. حال اگر این ناخالصی ها موجب سنگین شدن این قطعه گردند، در این صورت فن و پروانه صدا می دهند که باید به طور مرتب تمیز شوند.

 

3- رسوب گیری مبدل اصلی دستگاه

مبدل پکیج که وظیفه تأمین آب گرم را بر عهده دارد، اگر با تجمع رسوبات مواجه گردد، در این صورت باعث صدا دادن پکیج دیواری خواهد شد. مبدل را بررسی کرده و راه های ورودی و خروجی آن را در هنگام رسوب گرفتن تمیز کنید. برای این منظور می توانید به نصب رسوب گیر پکیج هم اقدام کنید.

 

4- عدم هواگیری پکیج

متخصصان ما بارها هشدار داده اند که هر سال و یا هر شش ماه یکبار به هواگیری دستگاه و رادیاتورها بپردازید. یکی دیگر از علل صدا دادن پکیج دیواری به خاطر تجمع هوا در داخل پکیج است. برای این منظور تنها ترین راه این است که از متخصصان بخواهید به هواگیری دستگاه شما بپردازند. علت صدای پکیج بیتا و علت صدای پکیج بوتان نیز به دلیل این عوامل ذکر شده هستند.

 

5- خرابی پمپ پکیج

آیا با معضل صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن دستگاه دست و پنجه نرم می کنید؟ پمپ پکیج را بررسی کرده اید؟ پمپ سیرکولاتور اگر هر شی‌ء در داخل آن گیر کرده باشد، صداهای ناگواری را از خود تولید می کند.

 

علت صدای پکیج گلدیران

اگر شما مشتریان پکیج گلدیران هستید و می خواهید در رابطه با علت صدا و تعمیر پکیج گلدیران اطلاعات کسب کنید با ما همراه باشید. صدا دادن پکیج دیواری به شرح زیر است:

  • اگر پکیج گلدیران شما مدام در حال زوزه کشیدن است، باید بگوییم که مبدل اولیه و ثانویه ایراد پیدا کرده است. تراز نبودن و کج بودن پکیج، وجود هوا در لوله ها از دیگر علت صدای ناهنجار در پکیج هستند.
  • اگر حس می کنید که از پکیج صدای تق تق شنیده می شود، لوله های اتصال خیلی تنگ و در جای نامناسبی نصب شده اند و یا اینکه فضایی برای انبساط یا انقباض وجود ندارد.
  • صدای ضربه یا چکش مانند پکیج که عامل مخربی بر صدا دادن پکیج دیواری هستند، به دلیل خرابی پمپ و کاهش حجم آب در گردش است.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

صدا دادن پکیج ایران رادیاتور هنگام روشن شدن

صدا دادن پکیج ایران رادیاتور هنگام روشن شدن

علت صدا دادن پکیج ایران رادیاتور نیز مشابه همان دلایلی که ذکر کردیم است. گاهی مخاطبان این پرسش را از ما دارند که چرا هنگام روشن کردن پکیج ایران رادیاتور صدا می دهد؟ در مراحل اولیه ما پیشنهاد می کنیم که به رسوب گیری مبدل ثانویه و گرفتن صافی برگشت بپردازید. دلایل صدا دادن پکیج دیواری بسیار متعدد است و بهترین کار کمک گرفتن از متخصصان می باشد که الکتروخدمات در این حوزه مشاوره خوبی می دهد. دلایل مورد بررسی دیگر نیز به وجود هوا در مسیر رادیاتورها، صداگیری فن از طریق گذاشتن لاستیک، ناصاف بودن پکیج تقسیم می شوند. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

علت صدای پکیج در حالت زمستانه

آیا پکیج دیواری شما در حالت زمستانه صداهای غیر عادی می دهد؟ به گفته کارشناسان علت صدا دادن پکیج دیواری می تواند به خاطر تغییر وضعیت از تابستانه به حالت زمستانه باشد. اگر این تغییر وضعیت به دست افراد غیر متخصص صورت گیرد که باعث عدم گردش مناسب آب در مدار گرمایش و در نتیجه صدا دادن پکیج دیواری خواهد شد. برای تعمیر صداد دادن پکیج دیواری بهترین کار کمک گرفتن از افراد کاردان می باشد. اگر می خواهید دچار این معضل نگردید به باز کردن شیرهای رفت و برگشت، بررسی پمپ سیرکولاسیون در پکیج تک مبدله و تمیز یا تعویض کردن صافی برگشت بپردازید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

و در نهایت

باید به خدمت شما عزیزان عرض نماییم که مشکلاتی که جهت صدا دادن پکیج دیواری در این مقاله ذکر کردیم، از جمله پرتکرار و رایج ترین ایرادات هستند که معمولا برای هر دستگاهی رخ می دهند. اگر با همچین ایراداتی در دستگاه خود مواجه شدید، توصیه می کنیم که سریعا به عیب یابی آن بپردازید تا قطعه خراب موجب آسیب رساندن بر دیگر قسمت ها نشود. مجموعه الکتروخدمات به صورت 24 ساعته برای نصب و تعمیر پکیج آماده خدمات رسانی هستند. همکاران ما با گذراندن دوره های آموزشی و سال ها تجربه قادر می باشند به تعمیر هر برندی بپردازند.

 

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما