چرا-پکیج-ایران-رادیاتور-صدا-می-دهد؟

چرا پکیج ایران رادیاتور صدا می دهد و چگونه رفع می شود؟

صدا دادن پکیج ایران رادیاتور از مشکلات اغلب ما افراد می باشد که معمولا با آن دست و پنجه نرم می کنیم. علت صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور می تواند موضوعات و عوامل گوناگونی را در بر بگیرد. ما امروز در این مطلب از الکترو خدمات سعی بر آن داریم تا به نکاتی بپردازیم که می توانند از علل صدا دادن پکیج باشند. با یکدیگر به رفع مشکلات هر کدام نیز خواهیم پرداخت. اما در هر صورت دقت کنید که در موارد فنی بهتر است از یک تعمیرکار با تجربه و حرفه ای کمک بگیریم.
در صورتی که از پکیج دیواری خود صداهای غیر طبیعی شنیدید که مانند قبل نیز نمی باشد، در اسرع وقت به رفع مشکل آن بپردازید تا موجب بروز مشکلات شدیدتری نگردد. در وهله اول باید بررسی شود که صدا از کدام ناحیه می باشد. شاید مشکل از فن پکیج و یا پمپ آب ورودی باشد. صدا دادن پکیج ایران رادیاتور می تواند در مواقعی نیز آزار دهنده باشد. بنابراین در این مطلب با ما همراه باشید تا راهکارهای موجود را مورد بررسی قرار دهیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور چه دلیلی دارد؟

صدا-دادن-پکیج-دیواری-ایران-رادیاتور-چه-دلیلی-دارد؟

گاهی اوقات دلیل صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور می تواند به خاطر وجود ایراداتی در قطعات آن باشد که نیاز به سرویس و گاهی نیز نیاز به تعویض خواهند داشت. درمواقعی نیز ممکن است آب و گاز مورد نیاز به پکیج نرسد. اما اگر باز هم بعد از مطالعه نمودن این مطلب نتوانستید علت اصلی را پیدا کنید، خب این کاملا موضوعی طبیعی است چون شما در این زمینه ممکن هست تخصصی نداشته باشید. تنها کافیست با راه های ارتباطی موجود در سایت با تعمیرکاران الکترو خدمات تماس بگیرید. ایراد صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور موارد زیر را شامل می گردد:

1. خراب شدن پمپ دستگاه

اولین علت صدا دادن پکیج ایران رادیاتور که بسیار نیز دیده شده است، خرابی پمپ دستگاه است. معمولا پمپ ها با توجه به کارکردهای بالایی که دارند، دچار برخی از نوسانات می گردند. اولین مورد شفت داخل پمپ است که شاید لق شده باشد، دومین علت رسوب گرفتن بیش از حد مدار و عبور نکردن آب می باشد که پمپ مجبور به تحمل فشار های بالا و در نتیجه خرابی می شود.

  • رفع: بهترین راهکار جهت رفع مشکل صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور تعویض کردن پمپ و یا سرویس آن توسط افراد متخصص خواهد بود.

 

2. رسوب گرفتن داخل مبدل اصلی پکیج

زمانی که مبدل اصلی پکیج را رسوب بگیرد، صدایی زوزه مانند و یا همانند قطار به گوشتان خواهد رسید. در کل مبدل اصلی وظیفه دارد تا آب گرم مصرفی را به پکیج برساند. حال اگر این قطعه را رسوب گرفته باشد که به مرور امکان آن هم وجود دارد، پکیج صدا خواهد داد.

  • رفع: برای از بین بردن رسوب می توانید، عمل اسید شویی را انجام دهید که صدا از بین خواهد رفت. اما اگر باز هم این مشکل ادامه دار باشد، باید به تعویض مبدل اقدام نمایید.

 

3. علت صدا دادن پکیج از لرزش بدنه دستگاه

امروزه معمولا اکثر پکیج ها در آشپز خانه نصب می شوند. محل اصلی پکیج در بالکن است که صدای آن موجب ناراحتی اعضای خانه نگردد. از دیگر دلایل صدا دادن پکیج ایران رادیاتور به خاطر لرزش بدنه می باشد. اگر دست خود را بر روی بدنه بگذارید، با کم شدن صدا ایراد را پیدا خواهید کرد.

  • رفع: برای رفع ایراد صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور می توانید کارتنی را تکه تکه کنید و فضای های خالی اطراف دستگاه را با آن پوشش دهید. در این صورت از لرزش و صدا نیز کاسته خواهد شد.

 

4. مشکل اورینگ سوپاپ شیر سه طرفه

در بعضی از دستگاه ها علل صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور می تواند به دلیل مشکل در سوپاپ باشد. سوپاپ ها همانند شیر اتوماتیک عمل می نمایند. پس هرگاه از پکیج خود صدای بسیار بلند و جیغ مانندی شنیدید، بدانید که مشکل از اورینگ سوپاپ شیر سه طرفه می باشد. حال برای رفع این مشکل چه باید کرد؟

  • رفع: در وهله اول با تعمیرکاران مجرب الکترو خدمات تماس حاصل نمایید تا سالم و یا خراب بودن سوپاپ را عیب یابی کنند. می توانید اورینگ داخلی سوپاپ را نیز تعویض نمایید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

5. کج شدن فن پکیج ایران رادیاتور

در کل فن به وسیله بوش های نگه دارنده به پکیج متصل شده اند. اگر این بوش ها به خوبی فن را در جای خود نگه ندارند، فن کج شده صداهای عجیبی از خود خواهند داد. بنابراین از دیگر علت صدا دادن پکیج ایران رادیاتور کج شدن فن در دستگاه خواهد بود.

  • رفع: برای رفع صدای پکیج ایران رادیاتور در این حالت، فن را باز کرده و بوش های آن را جستجو نمایید تا مشکل را برطرف کنید. اگر نتوانستید، حتما با مراکز معتبر تعمیر پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید تا در اولین فرصت به مشکل شما رسیدگی کنند.

 

6. آب ناکافی در مدار پکیج

گاهی اوقات با بررسی صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور در می یابیم که پکیج آب کافی نداشته و مدار متحمل فشار زیادی شده است که در این حالت خشک کار کردن پکیج می گوییم.

  • رفع: در این راهنمای رفع صدای پکیج ایران رادیاتور به شما عزیزان خواهیم گفت که در صورت بروز همچین مشکلی، شیر پرکن در پکیج را باز کنید و زمانی که آب به مدار گرمایشی رسید، فشار آب را افزایش دهید. صدا دادن پکیج ایران رادیاتور مشکل آزار دهنده ای است. تعمیرکاران الکتروخدمات در همه حال آماده خدمت هستند.

 

7. لوله کشی نادرست پکیج ایران رادیاتور

چرا پکیج دیواری ایران رادیاتور صدا می دهد؟ آیا به لوله کشی پکیج خود دقت کرده اید، در برخی از مواقع لوله کشی های غیر اصولی و وجود پیچ و خم های فراوان علت صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور را فراهم می آورد. گاهی اوقات قطر لوله ها به قدری کم است که پکیج فشار بسیاری را متحمل می گردد.

  • رفع: برای برطرف کردن این مشکل ما پیشنهاد می نماییم که نمد و یا عایق برای از بین بردن و جلوگیری صدا دادن پکیج ایران رادیاتور استفاده نمایید.

 

صدا دادن پمپ پکیج ایران رادیاتور

صدا-دادن-پمپ-پکیج-ایران-رادیاتور

عده ای از افراد معمولا در هنگام مراجعه به ما با مشکل صدا دادن پمپ روبرو هستند. صدا دادن پمپ پکیج ایران رادیاتور یکی از معضلاتی است که در نتیجه کارکرد شبانه روزی این دستگاه به حساب می آید. تجمع رسوب های حاصل از آب و رسیدن آن ها به مدار یک مشکل و شل شدن شفت نیز مشکل دیگر است که هر دو موجب صدا دادن پمپ پکیج ایران رادیاتور شده و در صورت نگهداری نامناسب و بر طرف نکردن مشکل به مرور خراب پمپ را به همواره خواهند داشت. در چنین مواقعی به سرعت با کارشناسان تماس بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

صدا دادن فن پکیج ایران رادیاتور

صدا-دادن-فن-پکیج-ایران-رادیاتور

صدا دادن پکیج ایران رادیاتور و فن آن دو مشکل بزرگی هستند که شاید برای خیلی از ما نگران کننده باشند. اما با یک بررسی توسط خودتان و در مواقع تخصصی با تعمیرکاران ما قابل حل است. صدا دادن پکیج ایران رادیاتور هنگام روشن شدن فن دستگاه می تواند ناشی از وجود گرد و غبار بر روی پروانه ها باشد. یا اینکه شاید یک شی در میان پره های آن گیر کرده باشد. بهتر است قبل از هر اقدامی در وهله اول پروانه های فن را بررسی کنید.

 

رفع صدای پکیج ایران رادیاتور 

رفع-صدای-پکیج--ایران-رادیاتور-با-الکترو-خدمات

کارشناسان الکتروخدمات به منظور راهنمای رفع صدای پکیج ایران رادیاتور لیستی از گزینه های متنوعی را برای شما عزیزان آماده کرده اند که امیدواریم مطالب برایتان سودمند واقع گردد. رفع مشکل پکیج دیواری ایران رادیاتور بیشتر به نوع ناحیه مشکل و قطعات آن بستگی دارد. الکترو خدمات به عنوان یکی از بهترین و با تجربه ترین مرکز تعمیرات پکیج دیواری  پیشنهاد می دهد که در صورت صدا دادن پکیج ایران رادیاتور و هر مشکل دیگری ابتدا با کارشناسان مجرب مشورت نموده و در صورت لزوم به رفع مشکل بپردازید. برای دریافت پاسخ سوال خود که گفته بودید، صدا دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور برای چیست؟ حتما این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

باید در نظر داشت که  سرویس پکیج به صورت دوره ای میتواند از مشکلات هزینه بر پکیج جلوگیری کند و شما را از سلامت پکیج آسوده خاطر نماید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در رابطه با صدا دادن پکیج ایران رادیاتور

خدمات همه نوع برند خارجی و ایرانی، اولویت با تعمیر قطعات، سابقه درخشان، متخصصان حرفه ای، سرعت در ارائه خدمات، گارانتی 6 ماهه محصولات، سرویس و نگهداری و نصب سریع پکیج، همه و همه را می توانید با موسسه الکترو خدمات تجربه کنید.

خیر، گروه مجرب ما در وهله اول وضعیت اقتصادی مردم را در نظر گرفته و سعی می کنند که به تعمیر قطعات دستگاه بپردازند تا شما مبلغی بابت تعویض قطعه نپردازید.

بله، جهت رفع صدا دادن پکیج ایران رادیاتور و جلوگیری از سایر مشکلات دیگر، بهتر است، هرساله به سرویس پکیج دیواری پرداخته تا متحمل هزینه های هنگفتی نشوید.

در این زمینه حتما باید از افراد با تجربه و متبحر کمک کرد تا با استاندارد کامل به رفع مشکل لوله کشی پکیج بپردازند. الکترو خدمات در این زمینه انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما