دلایل خرابی پکیج دیواری ایساتیس

علت خرابی پکیج دیواری ایساتیس چیست؟

خرابی پکیج دیواری ایساتیس یکی از معضلاتی است که همه افراد در طول دوره استفاده از این محصول مخصوصا در فصل زمستان با آن مواجه می شوند. دلایل متعددی برای خراب شدن پکیج دیواری ایساتیس وجود دارد که در ادامه مطلب قصد داریم بیشتر در رابطه با آن صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

دلایل خرابی پکیج دیواری ایساتیس

سوراخ شدن و نشتی پکیج

یکی از دلایل خرابی پکیج ایساتیس مربوط به سوراخ شدن قسمت هایی از پکیج از جمله لوله ها، شیلنگ ها، قطعاتی چون مبدل ها می باشد که منجر به نشتی  آب در این سیستم شده و با کاهش افت فشار آب و سایر عوامل می تواند خرابی پکیج isatis را باعث گردد. از دیگر علل خرابی پکیج دیواری ایساتیس که نشتی آب را به دنبال دارد سستی اتصالات قسمت های مختلف پکیج و به عبارتی آب بندی نادرست اتصالات زیر آن می باشد. خرابی پمپ پکیج، شیر تخلیه و وجود نشتی در ناحیه شیرپرکن پکیج دیواری ایساتیس نیز می تواند از جمله دلایل سرریز شدن آب باشند.

 

رسوب گرفتن مبدل حرارتی و هوا گرفتن پکیج

یک علت خرابی پکیج دیواری isatis نیز می تواند به رسوب گرفتن مبدل حرارتی و یا هوا گرفتن دستگاهتان مربوط باشد، در این شرایط سر و صداهای بلند و ناهنجاری از دستگاهتان به گوش رسیده و شما را از وجود خرابی پکیج دیواری تان مطلع می کند. در صورت رسوب گرفتن قسمت های مختلف دستگاه به دلیل کاهش فشار آب، آب موجود در لوله ها به درستی و راحتی در مسیر حرکت نکرده و باعث ایجاد سر و صدا می شوند.

در این شرایط برای رفع مشکل خرابی پکیج  بایستی رسوب زدایی و البته هواگیری پکیج خود را در اولویت قرار دهید. همچنین اگر پکیج شما مدل بوتان می باشد، می توانید برای تعمیر پکیج بوتان و هواگیری آن از شرکت الکترو خدمات کمک بگیرید.

 

گرم نکردن پکیج ایساتیس

یکی دیگر از علائم خرابی پکیج دیواری ایساتیس گرم نکردن پکیج است. در این موقعیت باید عواملی چون قطعی جریان گاز، کم یا زیاد بودن فشار آب و یا رسوب گرفتن پکیج ایساتیس را جستجو کرد. البته بسته به شرایط مختلفی چون سرد بودن آب مصرفی پکیج ایساتیس و یا نداشتن گرمای مطلوب و همچنین سرد و گرم شدن مکرر آب مصرفی ممکن است علل مختلفی در این مشکلات دخیل باشد.

یک دلیل خرابی پکیج دیواری مدل ایساتیس در این شرایط می تواند به خرابی فلوسوئیچ یا فلومتر و یا سنسور آب مربوط باشد. در صورت سرد و گرم شدن مکرر، دلیل خرابی پکیج دیواری ایساتیس می تواند به باد نداشتن منبع انبساط پمپ یا مشکلاتی در مبدل ثانویه و اصلی مربوط باشد.

 

خراب شدن برد پکیج

گاها مشکل خرابی پکیج دیواری ایساتیس به از کار افتادن برد دستگاه مربوط می شود. همانطور که می دانید برد یکی از مهم ترین قطعات پکیج است که در صورت عدم کارکرد صحیح آن کل سیستم گرمایشی دچار اختلال شده و اگر مورد بررسی و عیب یابی قرار نگیرد در نهایت خرابی پکیج تان را منجر خواهد شد.

برای رفع ایراد خرابی پکیج دیواری ایساتیس به خصوص در مواردی که این خرابی ناشی از آسیب یا اختلال در عملکرد یکی از قطعات مهم دستگاه باشد بهتر است توسط یک فرد متخصص در این زمینه عیب یابی شده و مورد تعمیر قرار گیرد. شما عزیزان می توانید برای تعمیر برد پکیج ایساتیس از شرکت الکترو خدمات کمک بگیرید.

 

مسدود بودن دودکش پکیج

یکی دیگر از عوامل خرابی پکیج دیواری isatis می تواند مربوط به بسته بودن مسیر دودکش پکیج تان باشد که در صورت عدم توجه به آن خطرات جانی و خسارات مالی فراوانی را در پی خواهد داشت. سیستم این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده است که در صورت محبوس شدن گاز یا دود داخل آن، به صورت خودکار خاموش می شوند، پس به منظور افزایش کارایی و نیز جلوگیری از خرابی پکیج دیواری خود بهتر است به صورت دوره ای به سرویس و نگهداری از پکیج خود بپردازید.

هر کدام از عوامل خرابی پکیج دیواری ایساتیس با یک کد مشخص روی صفحه دیجیتال پکیج نمایش داده می شود که شما با مشاهده آن ها می توانید پی به علت خرابی سیستم خود برده و اقدام به برطرف کردن مشکل آن نمایید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با کدهای مربوط به خرابی هر بخش از دستگاه آشنا سازیم. در صورتی که هیچ کدوم از این علائم پیش آمد رفع نشد پکیج شما نیاز به تعمیر توسط یک متخصص حرفه ای دارد، مجموعه الکتروخدمات در زمنیه تعمیر پکیج ایساتیس بسیار حرفه ای عمل می کند.

 

کد خطاهای پکیج ایساتیس

  • ارور E0 پکیج ایساتیس : این کد در صورتی که مشکلی در بخش های ورودی آب به پکیج وجود داشته باشد ظاهر می شود، که به منظور برطرف کردن این مشکل پس از اطمینان از باز بودن شیر آب بایستی از نظر وجود رسوبات در قسمت های مختلف پکیج مورد بررسی قرار گیرد. اگر هیچ از کدام از این مشکلات باعث بروز این خطا نشده باشد احتمال خرابی سنسور ورودی آب وجود دارد که بایستی تعویض شود.
  • کد خطا E1 پکیج ایساتیس : کمبود فشار آب باعث بروز این کد خطا می شود، که باز کردن شیرپرکن زیر پکیج و تنظیم فشار توسط آن این مشکل را برطرف خواهد نمود.
  • ارور E2 پکیج دیواری ایساتیس : نشانگر عدم تشکیل شعله است که پس از بررسی گاز ورودی و فشردن دکمه ریستارت می توان این مشکل را رفع کرد اما اگر این مشکل رفع نشد، شما باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید.
  • کد خطا E3 پکیج دیواری ایساتیس : نشان دهنده خرابی سنسور ان تی سی گرمایشی است.
  • ارور E4 پکیج دیواری isatis :خرابی سنسور ان تی سی آب گرم مصرفی را نشان می دهد که به منظور رفع دلیل خرابی پکیج دیواری ایساتیس باید اقدام به تعویض نمایید.
  • ارور E5 پکیج دیواری ایساتیس  : گرم نکردن درست آب در این ارور به این دلیل است که پکیج در حالت تابستانه قرار دارد.
  • کد خطا E6  پکیج دیواری isatis : عدم کارکرد صحیح پرشر فن یا مسدود بودن دودکش علت بروز این کد خطا است.
  •  کد خطا E7 پکیج isatis :  بالا رفتن بیش از حد دمای پکیج علت بروز این ارور است که خرابی ترموستات یا پمپ از جمله دلایل بروز آن است.
  • ارور E8 پکیج دیواری isatis : عدم ارتباط برد اصلی پکیج ایساتیس با صفحه نمایش پکیج علت اصلی بروز این خطا است.
  • ارور E9 پکیج isatis : عدم قرار گیری جامپر S4 در جایگاه اصلی خود نیز می تواند دلیل دیگری بر خرابی پکیج دیواری ایساتیس و بروز این خطا باشد.
  • ارور EE پکیج ایساتیس : خرابی دیپ سوئیچ یا جامپر پکیج دلیل بروز این خطاست که بایستی تنظیم شده و در جایگاه اصلی خود قرار گیرند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر

امیدواریم که از خواند این مقاله لذت برده و برایتان مفید بوده باشد. در ای متن سعی شد تا به صورت مختصر دلایل خرابی پکیج دیواری ایساتیس مورد بررسی قرار بگیرد. اگر شما تخصص یا تجربه ای در این زمینه ندارید ، می توانید با ارتباط با ما یعنی شرکت الکترو خدمات اقدام به تعمیر پکیج دیواری خود بکنید.

 

 

سوالات متداول در رابطه با خرابی پکیج دیواری ایساتیس

این حالت می تواند به وجود رسوب و یا خرابی قطعات ربط داشته باشد.

احتمال وجود مشکل در سیستم احتراق و جرقه زن دستگاه وجود دارد، برای رفع این مشکل خود با مراکز تعمیر پکیج تماس بگیرید.

در این موقعیت می تواند به وجود مشکل در فلومتر و یا فلوسوئیچ مربوط باشد. از یک تعمیرکار مجرب بخواهید مشکل شما را حل نماید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما