تعمیر پکیج مگاترم

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری مگاترم ، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین تعمیرات پکیج دیواری ما جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر شما اعزام گردد.

پکیج-گاترم

تماس فوری با  09394497670

 

 

گارانتی خدمات


الکترو خدمات با توجه به بهره مندی از تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات ، با خیالی آسوده کلیه خدمات سرویس و تعمیرات خود را 6 ماه گارانتی می نماید.

 

متخصصان با تجربه


تکنسین های این مجموعه با بیش از 11 سال کار، تجربه و تخصص خود در زمینه تعمیرات انواع پکیج دیواری آماده ارائه کلیه خدمات در این زمینه به عزیزان در سراسر تهران می باشند.

 

اولویت با تعمیرات قطعات، نه تعویض


با توجه به وضعیت بد اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها،  اولویت تکنسین های ما با تعمیرات قطعات خراب دستگاه ها تا حد ممکن بوده و تنها در صورتی که امکان تعمیرات آن قطعات وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات جدید اورجینال به جای قطعات قبلی می نمایند.

 

سرعت در ارائه خدمات


الکترو خدمات با بهره مندی از شعب مختلف در سراسر تهران و بکارگیری تکنسین های مجرب در نقاط مختلف تهران آماده ارائه خدمات خود و ارسال نیرو در سریع ترین زمان ممکن است.

 

قیمت های منصفانه


تمامی هزینه های دریافتی از شما توسط تکنسین های ما منصفانه و تحت نظارت این مرکز می باشد. اطلاع از حدود هزینه ها قبل از انجام خدمات حق طبیعی مشتریان بوده و این مورد می تواند توسط تکنسین قبل از اعزام به خدمت شما اعلام گردد و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

 

تعمیر پکیج مگاترم در تهران

به دلیل وجود شعب زیاد نمایندگی این پکیج در تهران، برای تعمیر پکیج مگاترم در تهران با مشکل تاخیر زمانی مواجه نخواهید شد. کافی است به سایت الکترو خدمات در هر زمان از شبانه روز مراجعه فرمایید.
برای تعمیرات پکیج مگاترم در تهران تعمیرکاران دوره دیده و ماهر در شعب نمایندگی این پکیج آماده خدمت رسانی هستند. تعمیرکار پکیج مگاترم در نمایندگی های این پکیج افرادی دوره دیده و با تجربه هستند.

برای تعمیر پکیج مگاترم فقط از متخصصان آموزش دیده کمک بگیرید. در این خصوص نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری مگاترم می تواند کمک شایان ذکری را به شما انجام دهد.

یکی از اجزای اصلی هر خانه ای در دهه اخیر، پکیج ها هستند. پکیج های مگاترم دستگاه های بسیار باکیفیت هستند که خرابی بسیار کمی از آن ها گزارش شده است؛ ولی تمام استفاده کنندگان ای پکیج باید اطلاعاتی درباره تعمیر پکیج مگاترم داشته باشند. به این نکته توجه کنید که اگر پکیج شما دارای ضمانت نامه است؛ برای تعمیر پکیج مگاترم خود به نمایندگی تعمیرپکیج مگاترم مراجعه فرمایید.

در مرحله تعمیر پکیج دیواری مگاترم، قطعات غیر قابل تعمیر، توسط تعمیرکاران مجاز، با قطعات اصلی تعویض می‌شوندو سایر قطعات اگر نیاز به تعمیر داشته باشند نیز تعمیر می‌شوند. پس از تعمیر، پکیج به‌صورت سالم تحویل می‌گردد. و در حضور مالک دستگاه تست می گردد. همچنین، برای تعمیر پکیج دیواری لورچ و سایر مدل ها می توانید از همکاران ما راهنمایی بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

قطعات اصلی قابل تعویض و یا تعمیر پکیج مگاترم

  • کیت مربوط به جرقه زن ها
  • پمپ آب
  • بوبین شیر گاز
  • ماژولار شیر گاز
  • فن
  • پرشر فن
  • فیوز حد
  • شیر دوطرفه
  • ورودی شیر 2207
  • ترموستات اتاقی
  • فلو سنسور
  • یون حسگر
  • گیج و پرشر آب دیجیتال
  • خروجی و ورودی ترانس منبع تغذیه
  • سوکت دیسپلی
  • NTC گرمایش و آب گرم مصرفی

 

بهترین نمایندگی تعمیر پکیج مگاترم


یکی از اصلی ترین دغدغه های دارندگان پکیج های ایرانی و خارجی تعمیر و نگهداری و همچنین تامین قطعات اصلی این وسایل است. الکترو خدمات یکی از مراکز تخصصی در تعمیر انواع پکیج بخصوص تعمیر پکیج مگاترم است که با 15 سال سابقه درخشا، هفت روز هفته و 24 ساعته با مجرب ترین تکنسین ها با قطعات اصلی و کمترین هزینه آماده ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان گرامی است.

نصب پکیج مگاترم


نصب پکیج مگاترم کاری تخصصی و دشوار می باشد که فقط افراد دوره دیده و متخصص می توانند به نحو مطلوب از عهده آن برآیند.
مراحل نصب پکیج مگاترم دیواری: انتخاب نوع پکیج. در نظر گرفتن توان پکیج با ظرفیت حرارتی ساختمان. انتخاب محلی مناسب برای نصب که تراز و به دور از هرگونه رطوبت بوده و به دودکش نزدیک باشد. دودکش باید از نظر موارد ایمنی بررسی شود. نصب شابلون پکیج بر روی دیوار با رعایت نکات ایمنی مقرر.آزمایش کردن فشار منبع انبساط. نصب دستگاه روی دیوار. نصب دودکش. شستشوی مدار گرمایش و لوله های مدار آب گرم مصرفی. اتصال شیلنگ مخصوص گاز و اتصالات زیرین پکیج. فشار گاز ساختمان باید تست شود. آب مدار گرمایش شارژ شود. هواگیری و رسوب زدایی رادیاتور ها.

 

سرویس پکیج مگاترم


جهت بالا بردن طول عمر مفید تمامی وسائل، باید آنها را سرویس دوره ای نمود. در این میان پکیجها از این قاعده مستثنا نیستند. جهت کاهش هزینه تعمیر پکیج مگاترم در صورتی قصد دارید سرویس پکیج مگاترم را به تعمیرکار پکیج مگاترم یا نمایندگی تعمیرات پکیج مگاترم بسپارید؛ حتماً به تعمیرگاه مجاز پکیج مگاترم مراجعه فرمایید. این کار خطر از کار افتادن پکیج شما را در فصول سرد سال بسیار کاهش خواهد داد.

 

عیب یابی پکیج مگاترم

اولین گام برای عیب یابی و تعمیر پکیج مگاترم آماده سازی کاغذ و قلم و شرح کامل ایراداتی است که با آن مواجه شده ایم. البته در پکیج های دیجیتال کار کمی راحت تر است چون عدد خطا روی نمایشگر ظاهر می شود و توسط آن با راحتی بیشتری می توان به ایراد دستگاه پی برد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

مشکلات متداول پکیج مگاترم 

رسوب گرفتگی مبدل حرارتی (به دلیل آهک موجود در آب) و کاهش گرمای مدار (در زمان مصرف آب گرم) از مشکلات متداول پکیج مگاترم می باشد. از نشانه های رسوب بستن پکیج مگاترم و برای تعمیر پکیج مگاترم می توان به تاخیر در گرم شدن آب و افت فشار آب خروجی از پکیج اشاره کرد. و یا فشار پکیج و بارسنج آن بی دلیل افزایش می یابد. و برای جلوگیری از تحمیل هزینه تعمیر پکیج مگاترم هرچه سریعتر باید آن را سرویس و رسوب زدایی نمود.

 

کدهای خطای پکیج مگاترم


در زمان تعمیر پکیج مگاترم دانستن ارورهای نمایش داده شده بر روی LCD تعبیه شده بر روی بدنه آن به استفاده کننده و تعمیرکار در شناسایی ایرادات و اشکالات احتمالی برای برطرف کردن آنها کمک بسیار زیادی می کند.

ارورهای پکیج دیواری مگاترم (یا به عبارتی کدهای خطای پکیج مگاترم) به قرار زیر می باشد:

  • E1 : مشاهده نشدن شعله (به دلیل قابل رویت نبودن یا تشکیل نشدن شعله)
  • E2 : دمای مدار به بالاتر از 95 درجه افزایش یافته
  • E3 : گرفتگی مسیر خروج دود
  • E4 : در مدار گرمایش، کاهش فشار آب رخ داده
  • E6 :ایراد در سنسور دمای آبگرم مصرفی پکیج
  • E7 : ایراد در سنسور دمای مدار رفت گرمايش
  • E9 : احتمال یخ زدن آب دستگاه وجود دارد
  • E10 : مبدل حرارتی رسوب گرفته

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر پکیج مگاترم چقدر می‌باشد؟

با توجه به وجود نمایندگی پکیج مگاترم در ایران، قیمت تعمیر پکیج مگاترم مناسب می باشد. رعایت نکردن نکات ایمنی و یک سری شرایط در نصب پکیج مگاترم ممکن است هزینه تعمیر پکیج مگاترم را به مصرف کننده تحمیل کرده و یا می تواند هزینه‌های جانی جبران ناپذیر در پی داشته باشد.

 

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر برد پکیج گلدیران با همکاران ما تمس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما