تعمیر پکیج دمراد

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری دمراد، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات الکترو خدمات تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین تعمیرات پکیج دیواری ما جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر شما اعزام گردد.

13960309-10035699

تماس فوری با  09394497670

یا

گارانتی خدمات


الکترو خدمات با توجه به بهره مندی از تکنسین های حرفه ای در زمینه تعمیرات ، با خیالی آسوده کلیه خدمات سرویس و تعمیرات خود را 6 ماه گارانتی می نماید.

 

متخصصان با تجربه


تکنسین های این مجموعه با بیش از 11 سال کار، تجربه و تخصص خود در زمینه تعمیرات انواع پکیج دیواری آماده ارائه کلیه خدمات در این زمینه به عزیزان در سراسر تهران می باشند.

 

اولویت با تعمیرات قطعات، نه تعویض


با توجه به وضعیت بد اقتصادی کشور و افزایش قیمت ها،  اولویت تکنسین های ما با تعمیرات قطعات خراب دستگاه ها تا حد ممکن بوده و تنها در صورتی که امکان تعمیرات آن قطعات وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات جدید اورجینال به جای قطعات قبلی می نمایند.

 

سرعت در ارائه خدمات


الکترو خدمات با بهره مندی از شعب مختلف در سراسر تهران و به‌کارگیری تکنسین های مجرب در نقاط مختلف تهران آماده ارائه خدمات خود و ارسال نیرو در سریع ترین زمان ممکن است.

 

قیمت های منصفانه


تمامی هزینه های دریافتی از شما توسط تکنسین های ما منصفانه و تحت نظارت این مرکز می باشد. اطلاع از حدود هزینه ها قبل از انجام خدمات حق طبیعی مشتریان بوده و این مورد می تواند توسط تکنسین قبل از اعزام به خدمت شما اعلام گردد و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما