تعمیر-پکیج-بوتان-مدل-نوا-بنسره

تعمیر پکیج بوتان مدل نوا بنسره

یکی از پکیج هایی که در منازل به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، پکیج بوتان مدل نوا بنسره نام دارد. این محصول معمولا در واحد هایی با متراژ ۱۷۰ متر قابل استفاده خواهد بود و می تواند نیاز مشتری را به خوبی برطرف سازد. همانطور که می‌دانید، پکیج ها ممکن است پس از مدتی استفاده، دچار مشکلات متعدد شده و به تعمیر نیاز پیدا کنند که پکیج نوا بنسره از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اگر می خواهید با تعمیر پکیج بوتان مدل نوا بنسره بیش تر آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم ما را در ادامه دنبال کنید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

بررسی کد خطا پکیج بوتان مدل نوا بنسره

برای این که بتوانید به عیب یابی پکیج بوتان مدل نوا بنسره بپردازید، می بایست در ابتدا با کد خطای آن به خوبی اشنا باشید. این محصول به هنگام مشکل کد های خطای بسیاری را به نمایش می گذارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کد خطا۱۰

اولین کدی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، کد ۱۰ می باشد. اگر به هر دلیلی فشار گاز کاهش یافته و یا کاملا قطع شود، این کد به نمایش در می آید که برای برطرف کزدن آن حتما می بایست به تعمیرات پکیج نوا بنسره پرداخت.

  • کد خطا ۱۱

پس از نصب پکیج بوتان مدل نوا بنسره، ممکن است بر روی نمایشگر کد ۱۱ را مشاهده کنید. این کد نشان از انفجاری روشن شدن پکیج دارد و باید به شدت آن را حائز اهمیت قرار داد.

  • کد خطا ۲۰

کد-خطا-۲۰پکیج-نوا-بنسره

اگر کد ۲۰ را مشاهده کردید، سریعا باید به تعمیرات پکیج بوتان مدل نوا بنسره بپردازید. زیرا این کد می تواند خرابی سنسور های کنترل دمای مبدل اولیه را به همراه داشته باشد. بسیاری از افراد گمان می کنند خود به تنهایی می توانند به برطرف کردن کد ۲۰ بپردازند، اما این تصور کاملا اشتباه است. زیرا تنها تعمیرکاران حرفه ای قادر به برطرف کردن این مشکل خواهند بود.

  • کد خطا ۲۱

کد ۲۱ نشانگر خرابی سنسور روی مشعل می باشد. در بسیاری از مواقع ممکن است قطعی سنسور را به همراه داشته باشد و به تعمیرات پکیچ دیواری بوتان مدل نوا بنسره نیاز پیدا کند. اگر سنسور خراب شده باشد، تعمیرکار می تواند در کم‌ترین زمان ممکن آن را تعویض کند و مشکل پکیج را برطرف سازد.

  • کد خطا ۲۲

از دیگر کد هایی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، کد ۲۲ است. تعمیرکار پکیج بوتان مدل نوا بنسره به محض مشاهده کد ۲۲، به بررسی سنسور دود می پردازد. اگر این سنسور عملکرد نادرستی داشته باشد، کد ۲۲ به نمایش در می آید.

  • کد خطا۳۰

همانطور که می‌دانید، فن ها یکی از ارکان اصلی در پکیج ها می باشند و همواره می بایست به طور مناسب عمل کنند. اگر فن دچار مشکل و خرابی شده باشد، کد ۳۰ مشخص می شود و سریعا باید آن را برطرف کرد.

  • کد خطا ۳۱

در بسیاری از مواقع و به دلایل مختلف، ممکن است مسیر خروجی دود مسدود شود و به همین ترتیب دود به خوبی از کانال خارج نگردد. در این موقعیت ها پکیج بوتان کد ۳۱ را نمایش می دهد تا شما سریع تر آن را برطرف کنید.

  • کد خطا۴۰

اگر می خواهید با نحوه تعمیر پکیج دیواری بوتان مدل نوا بنسره بیش تر آشنا شوید، می بایست از کد های خطای آن نیز اگاه باشید. یکی از این کد ها، کد ۴۰ می باشد که خرابی منبع انبساط را بیان می کند. در بسیاری از مواقع در صورت فشار کم اب ورودی، این کد نمایش داده می شود. اگر خودتان به تنهایی نتوانستید به برطرف کردن این کد بپردازید، می توانید راهنمای تعمیر پکیج بوتان مدل نوا بنسره را دریافت کنید.

  • کد خطا۴۱

اگر کد ۴۱ را مشاهده کردید، باید بدانید منبع انبساط پکیج شما سوراخ شده و نیاز به تعمیر و تعویض دارد. برای برطرف کردن این مشکل، می توانید از بهترین نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان مدل نوا بنسره در تهران کمک بگیرید و مشکل را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف سازید.

  • کد خطا ۴۲

کد-خطا-۴۲-پکیج-نوا-بنسره

اگر به هر دلیلی کد ۴۲ را بر روی نمایشگر پکیج مشاهده کردید، می بایست به تعمیر پکیج بوتان در تهران مدل نوا بنسره بپردازید. زیرا این کد نشانگر خراب شدن سنسور تشخیص آب است.

  • کد خطا ۵۱ تا ۵۹

ممکن است کد های ۵۱، ۵۲ الی ۵۹ را بر روی پکیج مشاهده کنید، در این صورت باید بدانید برد کنترل خراب شده است و می بایست از جدید ترین روش تعمیر پکیج بوتان مدل نوا بنسره برای برطرف شدن این کد ها استفاده کنید.

  • کد خطا ۶۰

اخرین کدی که می خواهیم به بررسی آن بپردازیم، کد ۶۰ است. در سرویس پکیج بوتان مدل نوا بنسره اگر این کد دیده شود، به بررسی ان تی سی مصرفی پرداخته می شود. اگر ان تی سی دچار مشکل حاد باشد، باید آن را سریعا تعویض کرد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر پکیج دیواری بوتان نوا بسره

قیمت تعمیر پکیج نوا بنسره و تعمیر برد پکیج بوتان به عواملی مانند تعویض یا تعمیر قطعه، میزان خرابی دستگاه و مسافت جهت ایاب و ذهاب تعمیرکار بستگی دارد. اگر به دنبال بهترین قیمت برای تعمیر پکیج خود هستید، بهتر است با نمایندگی پکیج بوتان یعنی الکترو خدمات تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، امروزه از پکیج های بوتان مدل نوا بنسره بسیار استقبال می شود. اما در طی زمان، این پکیج ها دچار مشکلاتی می شوند که می بایست سریعا آن ها را برطرف کرد. به همین خاطر، در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با کد های خطا و قیمت تعمیر پکیج بوتان مدل نوا بنسره آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را در این باره برطرف کرده و در صورت لزوم به تعمیر و سرویس پکیج دیواری خود بپردازید.الکتروخدمات دارای تکنسین های مجرب و کارکشته برای  تعمیر پکیج ایران رادیاتور ،پکیج بوتان، …. می باشد.

 

سوالات متداول در خصوص تعمیر پکیج بوتان مدل نوا بنسره

کد ها می توانند با توجه به نوع شان، قطعه خراب در پکیج دیواری را مشخص کنند.

خیر، قطعا افراد با تجربه می بایست به تعمیر پکیج های دیواری بپردازند.

باید بدانید قیمت تعمیر و سرویس پکیج دیواری بوتان مدل نوا بنسره با توجه به میزان خرابی و قطعات تعویض شده محاسبه می شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما