تعمیر-برد-پکیج-وایلانت

تعمیر برد پکیج دیواری وایلانت

تعمیر برد پکیج وایلانت در هیچ صورت نباید توسط تعمیرکاران غیر مجاز و افراد آماتورصورت گیرد زیرا برد دستگاه مهم ترن بخش پکیج است و ممکن است تعمیر اشتباه نه تنها از حل یک مشکل کوچک و جزئی خودداری کند بلکه منجر به تعویض کل برد، خرابی دوباره و خرابی کل پکیج شود. کمک گرفتن از تعمیرکار نابلد در تعمیرات برد پکیج دیواری وایلانت در نهایت موجب افزایش هزینه های مربوط به این دستگاه می شود.

پیشنهاد ما به شما ارتباط با تعمیرگاه‌های تخصصی و دارای مجوز وایلانت است. مجموعه الکتروخدمات یکی از این تعمیرگاه های مجاز است در این مجموعه انواع پکیج های دیواری با برندهای مختلف سرویس و تعمیر می شوند. در این مقاله سعی داریم شما را با  کلیه اطلاعات مربوط به تعمیرات برد پکیج و بهترین مجموعه تعمیر برد پکیج دیواری وایلانت در تهران آشنا کنیم.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات برد پکیج وایلانت

تعمیرات-برد-پکیج-وایلانت

برد پکیج چیست؟ در دنیای مدرن اکثر دستگاه های سرمایشی و گرمایشی مجهز به قطعات الکترونیکی هستند. استفاده از بردهای الکترونیکی به دلیل کنترل خودکار و بهینه کارکردن این دستگاه ها مرسوم شده است.

پکیج ها نیز بخشی از این تجهیزات مجهز به برد هستند که تقریبا می توان گفت تمام پکیج های گرمایشی جدید مجهز به برد الکترونیکی هستند. برد پکیج را می توان مهمترین بخش پکیج ها دانست که به آن مغز دستگاه نیز می گویند. وظیفه این قطعه در پکیج ها ارسال دستورات پایشی و کنترلر از سنسورها است یا به عبارتی دیگر برد پکیج وظیفه هدایت کاری پکیج را بر عهده گرفته است.

استفاده از پکیج ها در تمام نقاط کشور و در فصول مختلف صورت می گیرد و به این ترتیب خرابی و عیب پیدا کردن برد الکترونیکی حتمی است بسیاری از مجموعه های خدماتی و تعمیراتی دستگاه ها و پکیج های مختلف به دلیل رعایت حال مشتریان خود و کاهش هزینه های آن ها اولویت خود را تلاش برای تعمیر قطعات مختلف قرارداده اند و تعویض قطعات توسط تعمیرکار برد پکیج وایلانت و دیگر مدل ها فقط در صورتی انجام می شود که قطعات عمر مفید خود را از دست داده باشند یا دیگر قابل تعمیر نباشند. قطعات برد پکیج وایلانت عبارت اند از: آی سی، فیوز، ترانس و رله.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

علائم خرابی برد پکیج وایلانت

مزایای استفاده از انواع پکیج دیواری و کارایی بالای این دستگاه ها در تامین گرما و آب گرم مورد نیاز، باعث گسترش استفاده از این پکیج ها شده است. افزایش استفاده از این محصول موجب پدید آمدن تولیدکنندگان مختلفی شده که در طی رقابت در بازار سیستم های گرمایشی، محصولات باکیفیتی روانه بازرا کرده اند.

با وجود برندها یمختلف موجود در بازار پکیج وایلانت از محبوب ترین محصولات بوده که سرویس و تعمیر آن نیز یکی از پر درخواست‌ترین خدمات است. سرویسکاران نیز برای رفع ایرادات رخ داده در برد دستگاه، علائم خرابی برد را بررسی و به عیب یابی برد پکیج وایلانت و تعمیر پکیج دیواری مربوطه می پردازند.

رایج ترین علائم خرابی برد پکیج وایلانت عبارت اند از:

  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • روشن نشدن و عدم جرقه زدن پکیج
  • عدم کارکرد مناسب پکیج
  • ریست شدن یکباره

 

هزینه تعمیر برد پکیج وایلانت

هزینه-تعمیر-برد-پکیج-وایلانت

این نکته را نباید فراموش کرد که قیمت تعمیر برد پکیج وایلانت نسبت به سطح آسیب دیدگی برد الکترونیکی قیمت گذاری می شود. سرویس به موقع و عیب یابی دستگاه در مراحل اولیه آسیب دیدگی یکی از مهم ترین راهکارهای پیشگیری از خرابی پکیج و از بین بردن فشار وارد به برد است.

تعمیر و سرویس برد پکیج وایلانت تنها باید توسط سرویسکاران مجاز وایلانت صورت گیرد در غیر این صورت به دلیل ناآشنایی با تنظیمات برد پکیج وایلانت صدمات زیادی به دستگاه وارد می کنند و حتی ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد کنند.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

ممکن است بر صفحه دیجیتال برد دستگاه شاهد کدهای خطایی باشید که مانع عملکرد معمول دستگاه شما شوند. برای رفع این خطاها و تعمیر برد پکیج تاچی و تعمیر برد پکیج وایلانت و سایر پکیج ها می توانید با کارشناسان مجموعه الکتروخدمات در جهت رفع این کدها تماس حاصل کنید و یا از طریق روشی که در سایت این مجموعه قرار داده شده مشکل پیش آمده را رفع کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما