تعمیر-برد-پکیج-بوتان-کالدا-ونزیا

تعمیر برد پکیج دیواری بوتان مدل کالدا ونزیا

تعمیر برد پکیج کالدا ونزیا و یا تعویض قطعات آن توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و یا نمایندگی‌های معتبر از قبیل مجموعه الکتروخدمات صورت می گیرد البته در سال های اخیر تولید پکیج بوتان کالدا ونزیا متوقف شده است. در حقیقت رایج ترین دلایل خرابی پکیج بوتان کالدا ونزیا، مشکلات فنی ایجاد شده در قطعات محتلف این پکیج است. اگر سرویس برد پکیج بوتان کالدا ونزیا و بخش های دیگر پکیج به موقع صورت گیرد، نیاز به تعمیر برد پکیج دیواری بوتان کالدا ونزیا و حتی تعویض قطعات به شدت کاهش می یابد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات برد پکیج بوتان کالدا ونزیا

تعمیرات-برد-پکیج-بوتان-کالدا-ونزیا-

 

در سال های اخیر نسلی از پکیج ها به بازار ارائه شده که مجهز به قطعه الکترونیکی به نام برد هستند. استفاده از این پکیج ها به مرور زمان گسترش چشمگیری پیدا کرد. کنترل عملکرد برخی از قطعات تشکیل دهنده پکیج بوتان کالدا ونزیا ازقبیل: پمپ، شیر گاز و جرقه‌زن زیر نظر برد پکیج است. ناگفته نماند این محصول همانند هر محصول دیگر دچار اختلال و مشکل می شود.

یکی از ایراداتی که احتمال بروز آن در پکیج  بوتان کالدا ونزیا بسیار بالا است، خرابی برد پکیج بوده. به همین دلیل هم تنظیمات برد پکیج  بوتان کالدا ونزیا به دلیل حساسیت بالای این برد و پیچیدگی بخصوصی که دارد باید توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود. در این میان هزینه برد پکیج بوتان کالدا ونزیا نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور اهمیت بالایی دارد.

قیمت برد پکیج بوتان کالدا ونزیا در صورتی که خواستار جایگزینی نمونه سالم به جای نمونه آسیب دیده در پکیج خود باشید میزان هزینه پکیج را برای شما به شدت افزایش می دهد. پیشنهاد تعمیرکار برد پکیج بوتان کالدا ونزیا در چنین زمان هایی، تعمیر قطعه مورد نظر است.

با توجه به اینکه مجموعه الکترو خدمات خواستار رضایت مشتریان عزیز خود هست بنابراین سرویس و تعمیر برد پکیج بوتان و مدل های دیگر پکیج بوتان با کیفیت کاملا منحصر به فرد انجام می پذیرد.

 

عیب یابی برد پکیج بوتان کالدا ونزیا

کدهای ایجاد شده در صفحه برد پکیج علائم خرابی برد پکیج بوتان کالدا ونزیا را نشان می دهند. لازم به ذکر است در مدل‌های آنالوگ پکیج کالدا ونزیا، عیب‌یابی پکیج از طریق چشمک‌زن چراغ‌های پنل پکیج صورت می‌گیرد و در مدل‌های دیجیتالی شاهد نمایش حروف انگلیسی در کنار اعداد مختلفی بر روی صفحه دیجیتالی پکیج هستیم. می توان گفت تعمیر پکیج بوتان دیجیتالی کمی راحت تر از پکیج های آنالوگ است.

تکنیسین‌ مجموعه الکتروخدمات از طریق شناسایی کدهای خطای درج شده بر صفحه پکیج، نسبت به تعمیرات برد پکیج کالدا ونزیا و سایر قطعات اقدام می کنند. برای نمونه رنگ زرد چراغ خطای پکیج کالدا ونزیا یک هشدار برای خرابی و قطع شدن سنسور NTC  پکیج است. همچنین رنگ قرمز چراغ خطای پکیج نشان دهنده خراب شدن برد پکیج یا فشار غیر استاندارد پکیج یا قطع شدن سنسور گرمایی و خرابی ترموستات است.

برای تعمیر پکیج دیواری کالدا ونزیا و رفع ایرادات رخ داده، تعمیرکار باید هر یک از قطعات ذکر شده را چک، تعویض و یا تعمیر کند. کد خطاهایی که روی برد مدل دیجیتالی پکیج کالدا ونزیا درج می شود هر کدام بیانگر یک مشکل در پکیج هستند، کدهایی از قبیلE12  مربوط به بروز مشکل و ایراد در خود برد الکترونیکی است و کد خطا E2 از ایراد در شعله پکیج نشات می گیرد. همچنین کد خطا E50 مربوط به یک خلل در فن دستگاه می‌باشد.

تعمیر و نصب و سرویس هر قطعه باید توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر برد پکیج کالدا ونزیا صورت گیرد. سرویسکاران نمایندگی های معتبر از قطعات اورجینال استفاده ‌می کنند. امکان دارد در برخی از اوقات مشکلاتی در پکیج رخ دهد و کد خطایی بر روی پکیج درج نشود مثلا اگر دمای آب پکیج به حد کافی بالا نرود احتمالا به دلیل رسوب‌گرفتگی مبدل صفحه‌ای پکیج یا خرابی سنسور NTC پکیج و یا حتی تنظیم نبودن شعله پکیج باشد. ممکن است پکیج به صورت انفجاری روشن شود که این به دلیل جمع شدن گردوخاک روی مشعل و الکترودهای جرقه ‌زن و… است.

 

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

قطعات مختلف برد پکیج بوتان کالدا ونزیا

قطعات-مختلف-برد-پکیج-بوتان-کالدا-ونزیا

قطعات مختلف برد پکیج بوتان کالدا ونزیا عبارتند از :

  • فیوز
  • رله فن
  • آی سی
  • ترانس تغذیه
  • آی سی رگولاتور 

هریک از قطعات برد عملکرد خاصی در کارکرد پکیج دارد.

  • نحوه عملکرد فیوز برد پکیج بوتان کالدا ونزیا :

اگر جریان عبوری از فیوز پکیج بیش از حد معینی باشد باعث ذوب شدن نوار فلزی فیوز می شود و مدار الکتریکی پکیج قطع می شود. هزینه خرید قطعه فیوز به هیچ وجه بالا نیست اما تعویض قطعه مورد نظر توسط یک تعمیرکار ماهرعاقلانه تر است این گونه از پیش امدن مشکلات بیشتر و هزینه های بالاتر جلوگیری می شود.

  • نحوه عملکر رله فن برد پکیج :

رله فن در پکیج وظیفه آزاد کردن الکترون‌ها را در زمان نزدیکی به شناور بر عهده دارد. این عمل موجب برقراری اتصال در مدار پکیج می‌شود. این قطعه براساس مدل ها و برندهای مختلف می توان جایگاه متفاوتی در پکیج داشته باشد البته تشخیص مکان آن با داشتن اهم متر امکان‌پذیر است.

  • نحوه عملکرد آی سی برد پکیج :

آی سی از قطعات مهم برد است که ولتاژ تغذیه را در پکیج ثابت نگه می‌دارد و مانع بروز نوسان در برد پکیج می شود که به این ترتیب از آسیب به قطعات الکترونیکی پکیج دیگر جلوگیری می کند.

 

هزینه تعمیر برد پکیج  کالدا ونزیا

هزینه و قیمت تعمیر برد پکیج کالدا ونزیا با توجه به میزان خرابی و ایرادی که در برد پکیج رخ داده تعیین می شود. البته قیمت قطعات تعویض شده برد بر مبنای هزینه خرید قطعه اورجینال از نمایندگی شرکت بوتان محاسبه می شود.در مجموع قیمت تعمیر پکیج کالدا ونزیا براساس هزینه رفت و آمد و دستمزد سرویسکار و قیمت قطعات اورجینال نمایندگی تعیین می شود.

مرکز تخصصی تعمیرات برد پکیج بوتان کالدا ونزیا در تهران … از باتجربه ترین سرویسکاران برای خدمت رسانی به مشتریان خود بهره می گیرد. تعمیر برد پکیج بوتان کالدا ونزیا در تهران زیر نظر مجموعه الکتروخدمات که یک مجموعه معتبر با سابقه درخشان است به شما این اطمینان را می دهد که علاوه بر نصب ،  سایر مدال ها ،می توانید از گارانتی 6 ماهه این مجموعه نیز استفاده کنید. همان طور که اطلاع دارید گارانتی لوازم الکترونیک به منظور حساسیت بالای این قطعات دور از ذهن است و بسیاری از شرکت ها چنین چیزی را قبول ندارند.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

شرکت الکترو خدمات سعی دارد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما