دمای استاندارد پکیج در زمستان

بهترین دما برای پکیج در زمستان چقدر است؟

با سرد شدن هوا پکیج خانه ها از حالت تابستانه به حالت زمستانه تغییر می کند. حالت زمستانه باعث می شود تا رادیاتورها گرم شوند و به محیط گرمایش مطلوب را برسانند. برای شما که از پکیج استفاده می کنید آماده کردن پکیج برای فصل زمستان اهمیت زیادی دارد. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی  بهترین دما پکیج در زمستان بپردازیم و به شما می گوییم که دمای پکیج در زمستان باید چقدر باشد.برای اطلاع ازچگونگی تعمیرات پکیج دیواری به  صفحه  تعمیر پکیج دیواری رجوع کنید.

 

بهترین دما پکیج دیواری در زمستان

تمام پکیج های گرمایشی در فصول سرد سال دو عمل گرم کردن آب و گرم کردن رادیاتورها را با هم انجام می دهند. بعد از باز کردن شیر آب از سنسور فشار میکرو سوئیچ می گذرد و وقتی این سنسور فعال شد و از طریق برد به شیر سه طرفه فرمانی ارسال می کند. این فرمان نشان می دهد که مدار انتقال به شوفاژ رادیاتور یا فن کویلها برای مدت کوتاه قطع شده است. آب گرم شده برای مصارف خانگی از جمله حمام دستشویی و غیره منتقل می کند. وقتی شیر آب برای مصارف خانگی قطع می شود. بلافاصله شیر سه طرفه آب را به رادیاتورها و فن کویل انتقال می دهد.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

شیوه کار پکیج در زمستان

راهکار دستگاه در زمستان و در حالت زمستانه به این شکل است که بعد از روشن شدن سیستم دما تا به اندازه تنظیم دلخواه شما، بیشتر نمی شود البته بعد از رسیدن به بهترین دما به خودی خود خاموش می شود. اگر دما پایین بیاید دوباره روشن می شود و این روند تا زمانی ادامه دارد که دستگاه به گرمای ثابت و مطلوبی دست یابد.

تبدیل حالت تابستانه پکیج به حالت زمستانه و دمای مناسب پکیج در زمستان به وسیله ولوم روی پنل کاربری دستگاه امکان پذیر است. در ادامه به نحوه تنظیم دمای نرمال پکیج در زمستان می پردازیم.

ولوم کوچک سمت راست : برای خاموش و  روشن کردن پکیج روی صفر که خاموش و روی یک پکیج روشن می شود.

 ولوم وسطی : برای تنظیم دمای آب گرم باید فقط یک بار تنظیم کنید. بهتر است این ولوم را روی قسمت وسط بگذارید.

ولوم سمت چپ : اگر این ولوم روی عدد 0 تنظیم شده بود یعنی دستگاه در حالت تابستانه در حال کار است. اما در صورتی که این ولوم را بچرخانید به حالت زمستانه تغییر می کند. اینکه چه دمایی را برای محیط داخل انتخاب کردید، باید با توجه به آن ولوم را بچرخانید. بهتر است این ولوم را در ماکسیسم قرار ندهید چون می تواند به دستگاه فشار وارد کند.

درجه عقربه ای : این درجه نشان دهنده بار دستگاه است که باید در حالت نرمال بین یک تا دو باشد. این قطعه ای که فشار را تنظیم می کند شیرپرکن است. شیر پرکن در پکیج ها در زیر دستگاه نصب شده است و در برخی از مدل ها به شکل عمود از پکیج بیرون آمده است و یا در پشت شلنگ گاز قرار دارد.

دکمه resert : این دکمه فقط زمانی استفاده می شود که کد خطای دستگاه فعال شود که با فشردن این دکمه این کدخطا به صورت موقت قطع می شود.

 

 دمای مناسب اتاق در فصل زمستان

دمای مناسب اتاق در فصل زمستان

یکی از نکته های حائز اهمیت در خصوص تعیین دمای مناسب پکیج در فصل زمستان آگاهی از بهترین دمای اتاق است. بر اساس برخی از منابع پژوهشی دمای مناسب اتاق برای افراد بزرگسال بین 18 تا 21 درجه سانتی گراید و برای افراد سالمند و ناتوان مانند نوزادان بین 22 تا 23 درجه سانتی گراید تعیین شده است.

البته شما می توانید بر مبنای سن افراد ساکن ساختمان و میزان توانمندی آن ها که یکی از پارامترهای تعیین دمای و بازه های دمایی است، دما پکیج دیواری در زمستان را تنظیم کنید.

 

دما مناسب پکیج در زمستان

امروز بیشتر پکیج ها به تجهیزات هوشمند مجهز شده اند. در این پکیج ها وسیله ای به نام ترموستات وجود دارد که دمای پکیج را تنظیم و به دمای استاندارد پکیج در زمستان نزدیک می کند.

 

دمای نرمال پکیج در زمستان

بهترین دمای پکیج در زمستان برای آسایش و رفاه هر چه بیشتر و برای حفظ راندمان دستگاه باید 75 درجه سانتی گراد باشد. این مناسب ترین دمای پکیج در زمستان برای رادیاتورهاست. حداکثر دمای پکیج در زمستان برای آب گرم مصرفی 60 درجه سانتیگراد است. هم چنین حداقل دمای پکیج در زمستان هم می توانید تنظیم کنید.

 

تنظیم دمای پکیج در زمستان

برای تنظیم آب گرم و رادیاتورها کنترل پنل وجود دارد. به منظور استفاده از این سیستم و دو ولوم روی کنترل پنل مخصوص رادیاتورها و آب گرم گذاشته شده است که به راحتی می توانید آن ها را پیدا کنید.

البته در پکیج های دیجیتال کنترل پنل با استفاده از دکمه، تنظیم می شود. به این شکل که دکمه های روی پکیج مربوط به تنظیم دمای آب مصرفی و دمای سیستم گرمایشی می باشند. به راحتی آن ها را پیدا کنید و حداکثر دمای آب مصرفی روی 60 درجه و دمای رادیاتورها را روی 75 درجه تنظیم کنید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

دمای پکیج بوتان در زمستان

دمای پکیج بوتان در زمستان

دمای مناسب برای پکیج بوتان و یا دمای پکیج فرولی در زمستان همان 75 درجه سانتی گراد است. فقط یک نکته در خصوص تبدیل حالت تابستانه به زمستانه در پکیج بوتان این است که حتما بایستی پکیج بوتان را ابتدا خاموش و سپس دوباره روشن کنید.اگر به مشکل جدی در مورد پکیج بوتان خود برخورد کردید می توانید برای حل مشکل خود مقاله جامع تعمیر پکیج بوتان  را مطالعه کنید

البته در برخی از پکیج ها سیستمی تعبیه شده است که دستگاه را بر  طبق برنامه زمان بندی تنظیم می کند. در این صورت بر اساس ساعت هایی که افراد در منزل نیستند دستگاه به طور اتوماتیک برای دمای خاص و در ساعت خاصی قابل تنظیم می باشد.در صورتی که نتوانستید مشکل پکیج فرولی خود را حل کنید پیشنهاد میکنیم که حتما  مقاله تعمیر پکیج فرولی را بخوانید.

 

سخن آخر

سرد شدن هوا باعث می شود که افراد دغدغه آماده کردن پکیج را برای فصل زمستان داشته باشند و باید دما پکیج در زمستان را به خوبی تنظیم کنند. در این مقاله به بهترین دما پکیج های دیواری در زمستان اشاره شد. اگر قبل از تنظیم پکیج خود از حالت تابستانه به زمستانه متوجه خرابی و کارکرد ناصحیح دستگاه خود شدید، الکترو خدمات به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیر ، سرویس و عیب یابی پکیج شماست.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول کاربران درباره ی بهترین دمای پکیج دیواری در زمستان

خیر پکیج یک سرعت خاصی برای کار کردن دارد که اگر حتی درجه ترموستات را هم بالا ببرید، تغییری در سرعت گرم کردن محیط ایجاد نمی کند. این کار فقط باعث خراب شدن دستگاه در آینده می شود و مصرف سوخت را بالا می برد.

بهترین زمان برای سرویس پکیج قبل از شروع فصل سرد و به صورت شش ماهه و دوره ای است.

اولین اقدام قبل از تنظیم دمای پکیج در حالت زمستانه انجام سرویس دوره ای قبل از شروع فصل زمستان است. انجام سرویس دوره ای توسط سرویس کاران متخصص و مجرب الکترو خدمات انجام می شود.

4.2/5 - (6 امتیاز)

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام و عرض ادب،پکیج ما فشار بار رو که تا یک و نیم بالا میارم بعد از گذشت تقریبا یک هفته فشار افت میکنه و به عدد ۲ دهم میرسه،دوباره باید شیر پرکن رو باز کنم تا به یک و نیم برسه،ایرادش از رسوب گرفتن رادیاتهاست یا منبع انبساط رو باید باد کرد؟در ضمن من دقت کردم از جایی نشتی ندیدم،ممنون از لطف شما عزیزان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما