افت-فشار-پکیج-دیواری

دلایل افت فشار پکیج دیواری چیست ؟

افت فشار پکیج دیواری می تواند به علل مختلفی رخ دهد. پایین امدن بار یا عقربه فشار پکیج نشان دهنده ایجاد خلل در وسیله گرمایشی است که کارایی دستگاه را پایین می اورد. وجود نشتی در مدار و یا خرابی منبع انبساط در پایین امدن فشار پکیج تاثیر زیادی داراند. پکیج دیواری یکی از برترین وسایل گرمایشی سال های اخیر است که به کمک آن هم آب گرم مورد نیاز منزل تامین می شود و هم با استفاده از گرمای تولیدی آن، محیط گرم می شود. این مطلب قصد داریم شما را با علت افت فشار پکیج دیواری ایران رادیاتور، بوتان و مدل های دیگر پکیج  و چگونگی رفع ایراد افت فشار پکیج دیواری آشنا کنیم.

در سال های اخیر پکیج های دیواری، به عنوان بهترین و مقرون به صرفه ترین وسایل گرمایشی منازل شناخته شده اند.هزینه خرید و نگهداری از این وسایل پایین است و اگر در زمان مناسب سرویس پکیج والترو انجام شود عمرمفید بالایی دارند.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

سرویس نشدن به موقع و یا اختلال در شبکه گازی و حتی نوع گاز مصرفی گاهی موجب بروز مشکل و ایراداتی در این وسایل گرمایشی می شود. لازم به ذکر است که در حالت عادی که پکیج سالم است عقربه فشار پکیج بین محدوده 1 الی 2 بار است.

اگر مقدار فشار یا بار پکیج کمتر از 0.5 شود پکیج دچار افت فشار شده و روشن نمی شود. کاهش بار پکیج دیواری در طول بازه زمانی بیشتر از 2 ماه امری کاملا طبیعی است.

الکتروخدمات مرکز تخصصی تعمیر پکیج  بوتان است. این مرکز با استفاده از دانش و متخصصین مجرب در زمینه تعمیر، نصب و سرویس پکیج بوتان آماده است تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن است.

 

علت افت فشار پکیج دیواری بوتان

افت-فشار-پکیج-دیواری-بوتان

تعادل بین آب و هوا در سیستم آب بندی شده پکیج دیواری را فشار پکیج می گویند. برای بررسی فشار پکیج می توانید عقربه روی پکیج را بررسی کنید. برای عملکرد صحیح، لازم است تعادل بین آب و هوا در پکیج وجود داشته باشد.

میزان فشار پکیج در حالت نرمال بین 1 تا 2 بار است یعنی تقریبا باید بر روی مقدار 1.5 بار قرار داشته باشد.

علت افت فشار در پکیج دیواری  می تواند شامل موارد مختلفی باشد: وجود نشتی یا آبریزی در زیر پکیج ، وجود نشتی در رادیاتور یا حوله خشک کن پکیج، باد نداشتن یا خرابی منبع انبساط و یا سوراخ بودن مبدل اولیه دلیلی ب افت بار یا فشار پکیج دیواری است.

ممکن است در پکیج های تک مبدله، خرابی یا نقص مبدل دومنظوره نیز موجب کاهش فشار پکیج دیواری شود.هوا داشتن پکیج  نیز می تواند دلیل افت فشار پکیج دیواری باشد که برای رهایی از این مشکل انجام فرآیند بسیار تاثیر گذار است.

موارد ذکر شده مهم ترین واصلی ترین علل افت فشار پکیج دیواری هستند. البته دلایل دیگری که به ندرت باعث افت فشار یا بار پکیج دیواری می شوند هم وجود دارد مواردی از قبیل: نیمه باز بودن یا خرابی شیر گاهی در محل هایی که فشار آب ورودی کم باشد باز کردن آب گرم مصرفی  موجب افت فشار در پکیج می شود.

 

آیا علت افت فشار در پکیج های دیواری ایران رادیاتور با پکیج های بوتان متفاوت است؟

اگر در پکیج های سری انالوگ ایران رادیاتور شاهد ارور 40 ، 70 بودیم بهتر است بدانید که این ارور بیانگر افت فشار و عدم وجود آب کافی در پکیج است که البته این ارور معادل ارور E1 در پکیج های دیجیتالی بوتان است.

فشار بالای پکیج می تواند موجب ترکیدن لوله ها و خراب شدن اجزا پکیج شود. کاهش فشار پکیج نشان دهنده کافی نبودن آب موجود در سیستم است. این امر می تواند باعث خاموش شدن و روشن نشدن پکیج شود. خیلی از مواردی که خرابی آن ها باعث افت فشار پکیج می شود، می توانند موجب بالا رفتن فشار پکیج شوند.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

اقدامات لازم برای رفع مشکل افت فشار پکیج دیواری

رفع-مشکل-افت-فشار-پکیج-دیواری

اینک با دلایل افت فشار پکیج بوتان آشنا هستید و لازم است با روش های رفع این مشکل نیز آشنا شوید. برای تنظیم فشار پکیج، شیر کوچکی که زیر آن قرار گرفته و به رنگ آبی و یا سیاه است را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید و بعد از تنظیم فشار، این شیر را در جهت عقربه های ساعت خوب ببندید.

راه دیگر برای افزایش فشار پکیج دیواری مربوط به زمانی است که شیر پر کن باز است، در این زمان پمپ دستگاه را روشن کنید. این کار می تواند موجب افزایش فشار پکیج شود. البته این روش ممکن است پاسخ گو نباشد که در این صورت برای رفع تمام دلایل افت فشار باید با سرویسکار مجرب تماس حاصل کرد. پس در ابتدا لازم است تک تک دلایل افت فشار را مورد بررسی  قرار دهید.

 

الکترو خدمات، سرویس و تعمیر پکیج های مختلف دیواری

گاهی ممکن است افراد بتوانند خود در منزل فشار پکیج را تنظیم کنند و ایراد پکیج را رفع کنند. اما گاهی لازم است یک سرویسکار مجرب پکیج را بررسی کند تا مشخص شود که افت فشار پکیج دیواری چه علتی دارد. مرکز تعمیرات پکیج الکترو خدمات سابقه ای 15 ساله در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور و انواع پکیج های دیواری خارجی و ایرانی دارد. این مجموعه جهت کسب رضایت و مشتریان خود، خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس فوری با ما