آب-دادن-پکیج-دیواری

دلایل آب دادن پکیج دیواری چیست ؟

آب دادن پکیج دیواری ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که موجب پایین امدن کارایی دستگاه و عمر مفید آن شود. خرابی شیر تخلیه فشار پکیج (شیر اطمینان)، خرابی شیر پرکن پکیج، پوسیدگی و خوردگی اجزاء، از بین رفتن آب بندی سیستم و…از سری دلایل آب دادن پکیج دیواری هستند که با تعمیر و تعویض توسط متخصص برطرف می شوند.

نشت پکیج دیواری مسئله مهم و جدی است که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی کرد. مشکل آب دادن پکیج دیواری ممکن است به دلایل مختلفی مربوط باشد. پس از مواجهه  با چنین مشکلی بهترین کار این است که در جهت رفع آن اقدام کنید تا از بروز خسارات بیشتر به پکیج در مدت طولانی جلوگیری شود. در این مقاله  قصد داریم به بررسی علت های آب دادن و تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، بوتان ، آریستون، بوش و سایر برندها می پردازیم.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

علت آب دادن پکیج دیواری ایران رادیاتور

علت-آب-دادن-پکیج-دیواری-ایران-رادیاتور

آب دادن پکیج موجب کاهش میزان آب در مخزن پکیج می شود که در نهایت موجب کاهش فشار آب مصرفی می شود که این امر به خودی خود موجب خاموش شدن پکیج و روشن نشدن آن می شود .

دلیل آب دادن پکیج دیواری یا نشت آب از پکیج در ابتدا دشوار به نظر می رسد. بهتر است با دقت به جزئیات پکیج را بررسشی کنید. گاهی ممکن است از زیر پکیج  آب چکه کند که در این صورت علت آب دادن از جزئیات زیر پکیج است، حتی ممکن است از داخل دچار نشتی و آبریزش شده باشد. قبل از تماس با تکنسین،  قسمت های مختلف پکیج را بررسی کنید تا منشا نشتی آب پکیج دیواری را پیدا کنید.

  • خرابی شیر تخلیه فشار پکیج

خرابی شیر تخلیه فشار پکیج می تواند علت آب دادن پکیج دیواری باشد. شیر تخلیه فشار پکیج برای کنترل میزان فشار بالا در پکیج دیواری تعبیه شده است. میزان فشار مناسب تعیین شده برای پکیج های دیواری بین 1.5 تا 2 بار است

اگر فشار پکیج از این حد بالاتر برود، شیر تخلیه فشار شروع به کار می کند و بخشی از آب را برای جلوگیری از آسیب دستگاه تخلیه می کند. به همین علت هم لازم است ابتدا که متوجه آب دهی پکیج شدید میزان فشار پکیج را بررسی کنید.

اگر فشار پکیج بالا باشد، این موضوع نشان دهنده خرابی شیر تخلیه فشار است  که در این صورت علت نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان نیز همین مورد است. شما می توانید برای تعمیر پکیج بوتان و سایر پکیج ها با سرویسکاران مجرب الکتروخدمات در تماس باشید.

  • نشت آب پکیج از دریچه دما و یا دیافراگم منبع انبساط

در این مورد مشکل از پروب دما در پکیج دیواری شما است.یعنی علت چکه آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان از دریچه دما است که در این صورت تعمیر و در صورت لزوم تعویض پروب دما موجب برطرف شدن این نشتی می شود.

  • نشت اب از اتصالات لوله ها

اگر از اطراف اتصالات لوله پکیج اب نشت کند، ممکن است مشکل به وجود امده  از نصب نادرست پکیج و اتصالات آن باشد. ابتدا ناحیه ای که آب از آن نشت می کند را خشک کنید و منتظر بمانید تا دوباره آب چکه کند.

اگر دوباره از زیر پکیج آب چکه کند علت آب دادن پکیج بوتان یا ایران رادیاتور ، مربوط به اتصالات آن ها است و بهتر است از یک متخصص ماهر برای اتصال دوباره لوله ها کمک بگیرید.

  • از بین رفتن آب بندی سیستم

این عامل هم می تواند علت آب دادن پکیج دیواری بوتان و نمونه های دیگر باشد. ماهیت پکیج دیواری به این شکل بوده  که کل سیستم آب بندی شده است. با گذشت زمان مهر و موم های لاستیکی شروع به سخت شدن می‌کنند و یا ممکن است توسط اجزا و قطعات در حال حرکت در سیستم گرمایش از بین بروند.

از بین رفتن آب بندی سیستم موجب نشت آب در پکیج می شود. رفع نشتی لوله آب با کمک چسب و نوار آب بندی  موجب از بین رفتن این مشکل در پکیج های مختلف می شود. تعویض لوله های آسیب دیده هزینه بالایی دارد به همین دلیل هم امروزه چسب ها و نوارهای آب بندی مناسبی برای رفع نشتی لوله تولید شده است. چسب نشتی گیر و نوار آب بندی فایبرگلاس نمونه خوبی برای رفع این مشکل هستند.

این محصولات بهداشتی و غیر سمی هستند. میزان تحمل فشار چسب نشتی گیر و نوار آب بندی فایبرگلاس مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده است. برای استفاده از این محصول، لازم است حتما کنتور آب را قطع کرده و محل نشتی لوله را با فرچه تمیز کنید.برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

برطرف کردن علل آب دادن پکیج دیواری

برطرف-کردن-آب-دادن-پکیج-دیواری

شرکت های مختلفی دوره های اموزش نصب و تعمیرپکیج های خانگی برگزار می کنند که موجب  افزایش توانایی تعمیر این پکیج ها توسط افراد مختلف می شود. اما اگر شما دانش و تخصص فنی لازم برای رفع مشکل آب دادن پکیج دیواری ندارید از اقدام به تعمیر پکیج خودداری کنید؛ چرا که ممکن است خسارت بیشتری به دستگاه وارد کنید.

بهتر است برای تعمیر پکیج دیواری بوش ، ایران رادیاتور، بوتان،تعمیر پکیج گلدیران و سایر برندها حتما از یک متخصص  و سرویسکارکمک بگیرید.

برای مشاوره الکترو خدمات لطفا با تلفن: 09125917414 تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس فوری با ما